Ik heb hem verleden week nog gestofzuigd.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:17 schreef Fliepke het volgende:
Verschoon je bed eens.
That was a little bit more detail then I wanted to know.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:18 schreef Partygurl het volgende:
Misschien eet je ze wel op snachts
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:19 schreef White_Wolf het volgende:
[..]
That was a little bit more detail then I wanted to know.
Ik zag er anders maar eentje.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:20 schreef Adelante het volgende:
een pissebed is nooit alleen...
al die anderen komen vannacht terug...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:20 schreef White_Wolf het volgende:
Ik zag er anders maar eentje.
Stofzuigen is iets anders dan verschonen. Als jij in je bed schijt en je gaat je bed daarna stofzuigen is het ook niet schoon.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:18 schreef White_Wolf het volgende:
[..]
Ik heb hem verleden week nog gestofzuigd.
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:24 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Stofzuigen is iets anders dan verschonen. Als jij in je bed schijt en je gaat je bed daarna stofzuigen is het ook niet schoon.![]()
Ik schijt niet in mijn bed.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:24 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Stofzuigen is iets anders dan verschonen. Als jij in je bed schijt en je gaat je bed daarna stofzuigen is het ook niet schoon.![]()
De pissebed in mijn bed was groter, kennelijk hebben ze het er goed naar hun zin.quote:
quote:De pissebed is geen insect, maar een schaaldier zoals de garnalen! Het is het enige schaaldier dat niet in het water leeft. Maar je vind hem alleen op heel vochtige plekken: na enkele uren in een warme kamer, is hij helemaal uitgedroogd!
Ik heb een kamer op het zuiden en het is er erg warm. Kennelijk zweet ik heel veel ofzo.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:28 schreef Razztwizzle het volgende:
De pissebed is geen insect, maar een schaaldier zoals de garnalen! Het is het enige schaaldier dat niet in het water leeft. Maar je vind hem alleen op heel vochtige plekken: na enkele uren in een warme kamer, is hij helemaal uitgedroogd!
Hoe vochtig is je bed
Zat ik er niet ver vandaanquote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:29 schreef Partygurl het volgende:je pist in je bed
Wat doe jij allemaal in bed :/ als je zo erg zweet dat er pissebedden op je af komen....quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:29 schreef White_Wolf het volgende:
[..]
Kennelijk zweet ik heel veel ofzo.
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:31 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Wat doe jij allemaal in bed :/ als je zo erg zweet dat er pissebedden op je af komen....
Als ik jou was, had ik m keihard vernederdquote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:36 schreef White_Wolf het volgende:
Ik heb hem buiten losgelaten.![]()
dan zul je maar zien dat ie morgen weer lekker in je neus zit....quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:36 schreef White_Wolf het volgende:
Ik heb hem buiten losgelaten.![]()
Arm beestje.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:37 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Als ik jou was, had ik m keihard vernederd
is je bed van steen of hout ?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:24 schreef White_Wolf het volgende:
Iemand enig idee waar ze vandaan komen en waarom ze blijkbaar zo goed gedijen in een bed?
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
al die anderen komen vannacht terug...
OF tussen zn tandenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:38 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
dan zul je maar zien dat ie morgen weer lekker in je neus zit....
Tegenwoordig heb ik een houten bed.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:39 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
is je bed van steen of hout ?
Ik poets 2x p/dag mijn tanden.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:41 schreef Partygurl het volgende:
[..]
OF tussen zn tanden![]()
![]()
Euh... pissen? Ze heten tenslotte geen schijtebed of kotsebed ofzo.quote:Iemand enig idee wat die beesten in mijn bed doen?!
pissebedden houden van steen en hout.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:41 schreef White_Wolf het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb ik een houten bed.![]()
Klopt als een bus, je woont in een vochtige kelder in een bos en je slaapt op een hotue bed :/ Vind je het gek dat die beesten jou opzoekenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:10 schreef White_Wolf het volgende:
"Hij eet rottende planten, schimmels... Hij leeft in vochtige kelders, bossen, tuinen, onder boomschors of stenen..."![]()
Ik slaap in een slaapzak.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:37 schreef Untouchables het volgende:
Hahaha, alleen al dat je je bed stofzuigt!
Damn, hoevaak doe je er nieuwe lakens etc op?
Woon je in een tent op de veluwe dan of zo?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:57 schreef White_Wolf het volgende:
[..]
Ik slaap in een slaapzak.
Tegenwoordig slaap ik in een slaapzak i.p.v. onder een dekbed omdat ik 's nachts altijd alles loswoel en geen zin heb om dat elke morgen in orde te maken.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:24 schreef Marruk het volgende:
[..]
Woon je in een tent op de veluwe dan of zo?
Minder rukken.quote:De pissebed is geen insect, maar een schaaldier zoals de garnalen! Het is het enige schaaldier dat niet in het water leeft. Maar je vind hem alleen op heel vochtige plekken: na enkele uren in een warme kamer, is hij helemaal uitgedroogd!
Ik kan me vergissen hoorquote:Op donderdag 22 juli 2004 10:23 schreef TheDeadGuy het volgende:
je bed stofzuigen????
bah bah
dat is echt ranzig......gewoon verschonen
when do you know you're a redneck? when you vacuum clean your bed......
was ooit een grap op een engelstalig forum
Ik zou zeggen, kijk mijn berichtgeschiedenis erop na.quote:Op donderdag 22 juli 2004 10:34 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen hoorMaar had TS niet in het verleden topics geopend over dat het lastig is om aan de vrouw te komen ofzo??
![]()
![]()
![]()
En hoe lang al? Hang je die ook wel eens uit om te luchten? Dus opengeritst!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:29 schreef White_Wolf het volgende:
[..]
Tegenwoordig slaap ik in een slaapzak i.p.v. onder een dekbed omdat ik 's nachts altijd alles loswoel en geen zin heb om dat elke morgen in orde te maken.![]()
Dat laat ik dan maar aan mijn moeder over.quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:58 schreef Adelante het volgende:
slaapzak kun je toch in de wasmachine gooien en
dan met dit weer lekker buiten hangen
quote:Op donderdag 22 juli 2004 14:05 schreef Steve-O het volgende:
soort zoekt soort
Ze huppelt inmiddels alweer enkele dagen vrolijk buiten dus dat gaat niet meer.quote:Op donderdag 22 juli 2004 14:51 schreef caradoc het volgende:
Kus het diertje eens, wie weet was het een prinses die je 's nachts mee had genomen naar je bed
ai ai ai, daar gaat je kans.quote:Op donderdag 22 juli 2004 14:52 schreef White_Wolf het volgende:
[..]
Ze huppelt inmiddels alweer enkele dagen vrolijk buiten dus dat gaat niet meer.
Het is nieuwbouw dus inderdaad nog niet helemaal droog.quote:Op zondag 25 juli 2004 19:34 schreef Likkende_Lassie het volgende:
kennelik heb je een vochtig huis?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |