Ik heb hem verleden week nog gestofzuigd.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:17 schreef Fliepke het volgende:
Verschoon je bed eens.
That was a little bit more detail then I wanted to know.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:18 schreef Partygurl het volgende:
Misschien eet je ze wel op snachts
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:19 schreef White_Wolf het volgende:
[..]
That was a little bit more detail then I wanted to know.
Ik zag er anders maar eentje.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:20 schreef Adelante het volgende:
een pissebed is nooit alleen...
al die anderen komen vannacht terug...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:20 schreef White_Wolf het volgende:
Ik zag er anders maar eentje.
Stofzuigen is iets anders dan verschonen. Als jij in je bed schijt en je gaat je bed daarna stofzuigen is het ook niet schoon.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:18 schreef White_Wolf het volgende:
[..]
Ik heb hem verleden week nog gestofzuigd.
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:24 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Stofzuigen is iets anders dan verschonen. Als jij in je bed schijt en je gaat je bed daarna stofzuigen is het ook niet schoon.![]()
Ik schijt niet in mijn bed.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:24 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Stofzuigen is iets anders dan verschonen. Als jij in je bed schijt en je gaat je bed daarna stofzuigen is het ook niet schoon.![]()
De pissebed in mijn bed was groter, kennelijk hebben ze het er goed naar hun zin.quote:
quote:De pissebed is geen insect, maar een schaaldier zoals de garnalen! Het is het enige schaaldier dat niet in het water leeft. Maar je vind hem alleen op heel vochtige plekken: na enkele uren in een warme kamer, is hij helemaal uitgedroogd!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |