Als je het kan betalen ( ongeveer 50 euro per maand) kan je dus ook concerta slikken. Dat heeft dezelfde samenstelling als ritalin en dezelfde werking. Je hoeft het alleen maar smorgens te slikken en dan werkt het 12 uur lang. Ik slik het dus sinds gisteren en het lijkt me wel ok.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:00 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik ben net begonnen met de ritalin. Het is alleen verdomd lastig om me aan die tijden te houden. Ik had wel een horloge gekregen vna mijn ouders, maar net als zoveel, ben ik dat ook weer kwijtgeraakt![]()
dat was ook zo. Ik ergerde me soms kapot aan het gedrag van mijn leeftijdsgenoten. Ik was gewoon een stuk verder dan de rest. Dat kwam omdat ik vanaf mijn 12e al boeken las die voor volwassenen waren bedoeld. Lezen is trouwens voor mij een uitvlucht uit de realiteit. Ik kom in een fantasiewereld terecht waarbij ik al mijn eigen problemen kan vergetenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:00 schreef EL_REY het volgende:
[..]
Mischien heb je vaak ook wel gedacht dat je verder bent dan de rest van je leeftijdgenoten, op intelectueel niveau.. Dat je niet word begrepen. Dat horen wij heel vaak. En dat zijn hele, hele moeiljke onderwerpen om dat met kinderen te bespreken.
Ik heb besloten gelukkig te wordenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:01 schreef EL_REY het volgende:
[..]
Dat is een hele mooie opmerking!! Maar wat zijn je toekomstplannen?
whehe Kreator met zn bordeline topicquote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
En anders unban ik Krea en Uier wel even![]()
Ik weet het, ik ben er verder ook niet trots op. Alleen ik had er eik nooit geld voor, tot dat ik gevraagt werd voor accountmanager. Toen kreeg ik een auto van de zaak en ik ging 4 salarisgroepen omhoog. Toen is het eigenlijk wat meer bergaf waarst gegaan.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:57 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Men das niet goed.
Ik ben verslaafd geweest aan speed en alle shit. niet doen echt niet doen. Ik heb mijn school verneukt mijn vrienden verneukt en het duurt lang voordat alles weer op orde is.
En nog vind ik het moeilijk om niet te gebruiken.
ik heb van dat concerta nog nooit gehoord idd. En als het werkt, dan zou het ideaal zijn. Ik mail je er strx even over, dan kan ik het volgende week bespreken met mijn psychiaterquote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:03 schreef Conflict het volgende:
[..]
Als je het kan betalen ( ongeveer 50 euro per maand) kan je dus ook concerta slikken. Dat heeft dezelfde samenstelling als ritalin en dezelfde werking. Je hoeft het alleen maar smorgens te slikken en dan werkt het 12 uur lang. Ik slik het dus sinds gisteren en het lijkt me wel ok.
Als je meer info wilt mag je me mailen of je kijkt ff in LIF
Hahaquote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:01 schreef jogy het volgende:
[..]
D'uh, soms dacht ik echt dat je gewoon een beetje dom was, maar dan kwam je opeens weer op zo'n manier uit de hoek dat ik me weer realiseerde dat je slimmer was dan je je soms voordoet.
1 Woord: Onredelijkheid. Ik kan veel hebben, maar als mensen mij onrecht aan doen of onredelijk zijn, dan ga ik door het dak. En over lijken. En ook door het lint. Allemaal tegelijkquote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:03 schreef Dirkh het volgende:
HTT, nu wij weten dat je ADHD hebt, wat is dan de beste manier om je gierend gek te maken?
Ik heb heel veel gebruikt maar nooit coke, kon ik niet betalen dus ikweet niet wat het is.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:04 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik weet het, ik ben er verder ook niet trots op. Alleen ik had er eik nooit geld voor, tot dat ik gevraagt werd voor accountmanager. Toen kreeg ik een auto van de zaak en ik ging 4 salarisgroepen omhoog. Toen is het eigenlijk wat meer bergaf waarst gegaan.
en ADD staat voor alle dagen dromerigquote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:05 schreef RaymanNL het volgende:
ADHD staat ook voor alle dagen heel druk (NL versie)
Als je zo doorgaat is de kans vrij groot dat je in een keer alle salarisgroepen zakt. Dan is er geen geld meer en zal je de verlslaving houden. Dan heb je een probleem. Daar wel eens bij stil gestaan?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:04 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik weet het, ik ben er verder ook niet trots op. Alleen ik had er eik nooit geld voor, tot dat ik gevraagt werd voor accountmanager. Toen kreeg ik een auto van de zaak en ik ging 4 salarisgroepen omhoog. Toen is het eigenlijk wat meer bergaf waarst gegaan.
Dat is goed, je mag me ook toevoegen op msn, con_flict@hotmail.comquote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:05 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik heb van dat concerta nog nooit gehoord idd. En als het werkt, dan zou het ideaal zijn. Ik mail je er strx even over, dan kan ik het volgende week bespreken met mijn psychiater
Jezus wat zul jij dan gek worden van jezelfquote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:06 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
1 Woord: Onredelijkheid. Ik kan veel hebben, maar als mensen mij onrecht aan doen of onredelijk zijn, dan ga ik door het dak. En over lijken. En ook door het lint. Allemaal tegelijk
Doe ik ook heel vaak, boeken lezen is okay, of veel films kijkenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:03 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
dat was ook zo. Ik ergerde me soms kapot aan het gedrag van mijn leeftijdsgenoten. Ik was gewoon een stuk verder dan de rest. Dat kwam omdat ik vanaf mijn 12e al boeken las die voor volwassenen waren bedoeld. Lezen is trouwens voor mij een uitvlucht uit de realiteit. Ik kom in een fantasiewereld terecht waarbij ik al mijn eigen problemen kan vergeten
Waar op zich niets mis mee is, als je maar in een omgeving zit waar het niet erg isquote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:06 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
en ADD staat voor alle dagen dromerig
het is zelfs zo dat als ik een boek heb gelezen, ik soms 3 maanden verder niet weet of ik het boek heb gelezen of een film had gezien. Ik zie zo'n verhaal zich helemaal afspelen in mijn hoofd..quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Doe ik ook heel vaak, boeken lezen is okay, of veel films kijken.
Ik moet er zelf achter staan om te stoppen en dat sta ik toch niet denk ik. Op me werk bij me virenden iedereen snuift tegenwoordig. In September is me huis af en dan ben ik bang dat ik ook alleen s'avonds thuis in me eigen huisje ga zitten snuiven. Dat wil ik wel voorkomen. Ik ga iig wel proberen om alleen weer in het weekend te snuiven dat is mijn strevenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:06 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik heb heel veel gebruikt maar nooit coke, kon ik niet betalen dus ikweet niet wat het is.
Ik weet alleen dat verslaafd zijn niet tof is en het beseffen dat je het bent al een hele hele hele goede stap is! Je kunt hulp zoeken, dat heb ik niet gedaan.
Mijn vrienden en ouders hebben me goed gesteund, ik ben er mee gekapt nadat een vriendin van me stierf.
van speed word je druk. Nou hyper eerder. Ik kreeg het gevoel dat ik de wereld aan konquote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:08 schreef Conflict het volgende:
Houzer?
Wordt je rustig of juist heel druk van speed?
Ik gebruik geen speed, maar daar word je wel hyperactief van. Plus dat het nog eens onwijs goor smaaktquote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:08 schreef Conflict het volgende:
Houzer?
Wordt je rustig of juist heel druk van speed?
Maar wel leuk in ONZ tochquote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:07 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Jezus wat zul jij dan gek worden van jezelf
Ik denk echt dat je meer een autist bent dan een adhd'er.. Maar ik vind het ontzettend interressant om al jullie verhalen te horen!!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:03 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
dat was ook zo. Ik ergerde me soms kapot aan het gedrag van mijn leeftijdsgenoten. Ik was gewoon een stuk verder dan de rest. Dat kwam omdat ik vanaf mijn 12e al boeken las die voor volwassenen waren bedoeld. Lezen is trouwens voor mij een uitvlucht uit de realiteit. Ik kom in een fantasiewereld terecht waarbij ik al mijn eigen problemen kan vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |