Ik ben op mijn werk, geen msn. Maar je kan me wel op mijn hotmail mailen hoor.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:37 schreef Conflict het volgende:
HTT, zet je msn eens aan.
Of ze kunnen goed hyperfocussen, iets wat wel boeit juist heel veel aaneengesloten doen.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:38 schreef EL_REY het volgende:
[..]
precies!! Ze zijn snel verveeld en dat moet je zien te verkomen!
WE??? Ahhh jij bent ook al iemand met een afwijking?? Zeg het maar kerel, hoeveel persoonlijkheden heb jij?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:37 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
daar zaten we op te wachten, op een mening van een irritant systeembeheerdertje.
dank je man, mijn dag is weer goed..![]()
Als ik me ervoor inzette, haalde ik 10 na 10 na 10. Maar dat deed ik niet. Ik verveelde me en ging andere dingen doen. En toen gingen mijn cijfers de diepte in. Ik ben uiteindelijk met allemaal zevens en achten op MAVO-D geslaagd, en later hogerop gekomen, (min of meer) met deelcertificaten verkoop, communicatie, en een cv met veel goede referenties. Het is nu zo dat ik (zoals ik eerder in een topic heb laten zien) bij SAP mag gaan werken, maar dat is nog niet mijn streven. Wel een stap hogerop de ladder.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:37 schreef EL_REY het volgende:
[..]
Hoe waren je prestaties op school, haalde je goede cijfers, wilde ja altijd de beste zijn in alles wat je doet?
Oprotten..quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:40 schreef herpe025 het volgende:
[..]
WE??? Ahhh jij bent ook al iemand met een afwijking?? Zeg het maar kerel, hoeveel persoonlijkheden heb jij?
![]()
Dat kan inderdaad zo zijn, toch nijgt dat sneller naar autisme toe dan naar adhd. Maar ach, er zijn zoveel verschillende varianten hiervan, de grenzen zijn zo snel overschreden binnen deze verschillende versie'squote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:40 schreef Conflict het volgende:
[..]
Of ze kunnen goed hyperfocussen, iets wat wel boeit juist heel veel aaneengesloten doen.
Tadaaa... zie daar mijn fok history![]()
Charmant als een vrouw zo praatquote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oprotten..
Lieve Herpes,quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:44 schreef herpes025 het volgende:
[..]
Charmant als een vrouw zo praat![]()
Nou ja vrouw....![]()
er zijn heel veel verschillende vormen van adhd. Ik zelf heb het ook, maar heb een andere weg gekozen dan Htt. Ik heb het dit jaar pas ge-accepteerd en heb besloten er mee leren om te gaan. Daarvoor volg ik een verscheidenheid aan therapie, heb ik mijn financieen overgeheveld naar mijn ouders en ben ik bezig met heel veel roosters..quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:43 schreef EL_REY het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad zo zijn, toch nijgt dat sneller naar autisme toe dan naar adhd. Maar ach, er zijn zoveel verschillende varianten hiervan, de grenzen zijn zo snel overschreden binnen deze verschillende versie's
DIt zijn allemaal veel voorkomende onderwerpen die we vaak terugzien. Concentratieproblemen, maar ook graag de beste willen zijn.. Zijn er restricties voor jou juist omdat je met dit soort problemen kampt?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:41 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Als ik me ervoor inzette, haalde ik 10 na 10 na 10. Maar dat deed ik niet. Ik verveelde me en ging andere dingen doen. En toen gingen mijn cijfers de diepte in. Ik ben uiteindelijk met allemaal zevens en achten op MAVO-D geslaagd, en later hogerop gekomen, (min of meer) met deelcertificaten verkoop, communicatie, en een cv met veel goede referenties. Het is nu zo dat ik (zoals ik eerder in een topic heb laten zien) bij SAP mag gaan werken, maar dat is nog niet mijn streven. Wel een stap hogerop de ladder.
En ik vind het top dat jullie het goed oppakken. Ik ben ook blij met het feit dat ik eindelijk een beetje bij onzin hoor, en niet meer de stinkende kutnewbie benquote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:45 schreef Houzer het volgende:
@ HTT
Ik probeer de humor er enig zins in te houden, ik vind het top van je dat je zo openhartig over jezelf bent.
Definieer restricties?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:48 schreef EL_REY het volgende:
[..]
DIt zijn allemaal veel voorkomende onderwerpen die we vaak terugzien. Concentratieproblemen, maar ook graag de beste willen zijn.. Zijn er restricties voor jou juist omdat je met dit soort problemen kampt?
grenzen, dingen waar je tegen aan looptquote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:49 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Definieer restricties?
Kijk je wel uit?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:48 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
En ik vind het top dat jullie het goed oppakken. Ik ben ook blij met het feit dat ik eindelijk een beetje bij onzin hoor, en niet meer de stinkende kutnewbie ben :')
Niet?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:48 schreef HTT-Thalan het volgende:
en niet meer de stinkende kutnewbie ben
ik denk dat jij de persoon bent die veel behoefte heeft aan regelmaat in zijn leven. Aan een bepaalde structuur in zijn leven, en als daar bijvoorbeeld een keer vanaf wordt geweken dat je het dan moeilijk vind om die situatie op te lossen. Je zei zelf ook al dat er zoveel verschillende vormen van zijn, je hebt waarschijnlijk ook een klein beetje autisme denk ik! Dit zijn btw vermoedens, ik weet natuurlijk of het zo is maar uit ervaringen die ik heb opgedaan klinkt dit allemaal bekend in de oren. Daarnaast vergeet ik natuurlijk niet dat ieder persoon anders is!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:46 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
er zijn heel veel verschillende vormen van adhd. Ik zelf heb het ook, maar heb een andere weg gekozen dan Htt. Ik heb het dit jaar pas ge-accepteerd en heb besloten er mee leren om te gaan. Daarvoor volg ik een verscheidenheid aan therapie, heb ik mijn financieen overgeheveld naar mijn ouders en ben ik bezig met heel veel roosters..
Het nadeel alleen is dat mensen niet snel zien dat ik adhd heb. Ik word bestempeld als iemand die lui is en zich er makkelijk vanaf wilt maken. Vooral als je me naast htt zet, is het voor velen(en dat begrijp ik ook) moeilijk te beseffen dat ik ook adhd heb. Terwijl htt de drukkere is, ben ik meer in mezelf getrokken. Wat overigens niet betekent dat ik weinig vrienden heb, maar ik ben niet iemand die constant aan het woord wilt zijn
ik zeg dit niet snel:quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:48 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
En ik vind het top dat jullie het goed oppakken. Ik ben ook blij met het feit dat ik eindelijk een beetje bij onzin hoor, en niet meer de stinkende kutnewbie ben
Hey tof je kunt ook gewoon doen!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:51 schreef EL_REY het volgende:
[..]
ik denk dat jij de persoon bent die veel behoefte heeft aan regelmaat in zijn leven. Aan een bepaalde structuur in zijn leven, en als daar bijvoorbeeld een keer vanaf wordt geweken dat je het dan moeilijk vind om die situatie op te lossen. Je zei zelf ook al dat er zoveel verschillende vormen van zijn, je hebt waarschijnlijk ook een klein beetje autisme denk ik! Dit zijn btw vermoedens, ik weet natuurlijk of het zo is maar uit ervaringen die ik heb opgedaan klinkt dit allemaal bekend in de oren. Daarnaast vergeet ik natuurlijk niet dat ieder persoon anders is!
Don't push itquote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:48 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
, en niet meer de stinkende kutnewbie ben
Beperkingen, zijn er bepaalde aktiviteiten die je niet goed kan uitvoeren in je dagelijkse leven. Of waar je problemen mee ondervindt. En dan bedoel ik de periode: nu.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:49 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
grenzen, dingen waar je tegen aan loopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |