abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20738278
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 10:37 schreef Conflict het volgende:
HTT, zet je msn eens aan.
Ik ben op mijn werk, geen msn. Maar je kan me wel op mijn hotmail mailen hoor.
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
  dinsdag 20 juli 2004 @ 10:40:20 #102
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_20738290
Maar toch he, op een manier heb je jezelf wel erg laten kennen , ik loop je wel altijd te jennen met je ADHD maar ik heb zelf ook een jaar in 1 huis gewoond met iemand die het had, hij heeft nu een eigen bedrijf, een lieve vriendin, kan ook nog heel goed plaatjes draaien en heeft een heel mooi huisje in Amsterdam. Alleen het probleem was een beetje dat ik zelf een instelling heb van doe maar rustig dan doe je al gek genoeg, en als ik een boekje aan het lezen was dan stuiterde hij langs me heen dat we dingen moesten doen enzo.

Naja, na een jaar was de bom gebarsten en gingen we beide onze eigen weg zullen we maar zeggen . Ik heb nog wel contact met hem trouwens en het gaat erg goed met hem.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 20 juli 2004 @ 10:40:25 #103
70856 EL_REY
Prins der Fokkers
pi_20738291
ik werk met veel verschillende soorten mensen, allemaal met diverse handicaps, van autisme tot adhd tot het syndroom van down. Maar er is er geen 1 die mij zo boeit als de ADHD-groep!
___ .............. ___ ................___
{o,o}..............{o.o}...............{o,o}
|)__)..............|)_(|................(__(|
.-"-"-...............-"-"-.................-"-"-
pi_20738292
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 10:38 schreef EL_REY het volgende:

[..]

precies!! Ze zijn snel verveeld en dat moet je zien te verkomen!
Of ze kunnen goed hyperfocussen, iets wat wel boeit juist heel veel aaneengesloten doen.

Tadaaa... zie daar mijn fok history
  dinsdag 20 juli 2004 @ 10:40:59 #105
16239 herpe025
sex is an issue
pi_20738299
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 10:37 schreef sir_dalord het volgende:

[..]

daar zaten we op te wachten, op een mening van een irritant systeembeheerdertje.

dank je man, mijn dag is weer goed..
WE??? Ahhh jij bent ook al iemand met een afwijking?? Zeg het maar kerel, hoeveel persoonlijkheden heb jij?
"Een man zonder principes is als een vrouw zonder borsten, leeg en nutteloos!"
pi_20738312
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 10:37 schreef EL_REY het volgende:

[..]

Hoe waren je prestaties op school, haalde je goede cijfers, wilde ja altijd de beste zijn in alles wat je doet?
Als ik me ervoor inzette, haalde ik 10 na 10 na 10. Maar dat deed ik niet. Ik verveelde me en ging andere dingen doen. En toen gingen mijn cijfers de diepte in. Ik ben uiteindelijk met allemaal zevens en achten op MAVO-D geslaagd, en later hogerop gekomen, (min of meer) met deelcertificaten verkoop, communicatie, en een cv met veel goede referenties. Het is nu zo dat ik (zoals ik eerder in een topic heb laten zien) bij SAP mag gaan werken, maar dat is nog niet mijn streven. Wel een stap hogerop de ladder.
Laptop kopen?
  Admin dinsdag 20 juli 2004 @ 10:41:51 #107
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_20738314
Kan die hepres figuur opzouten?
Anders help ik even ene handje,
carry on guys,
mooi topic en ZEKER ONZ waardig,
vroegah, posten "wij"onzinners eik alles hier,
mooi dat dat weer terug komt
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin dinsdag 20 juli 2004 @ 10:42:58 #108
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_20738334
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 10:40 schreef herpe025 het volgende:

[..]

WE??? Ahhh jij bent ook al iemand met een afwijking?? Zeg het maar kerel, hoeveel persoonlijkheden heb jij?
Oprotten..
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

dinsdag 20 juli 2004 @ 10:43:10 #109
70856 EL_REY
Prins der Fokkers
pi_20738336
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 10:40 schreef Conflict het volgende:

[..]

Of ze kunnen goed hyperfocussen, iets wat wel boeit juist heel veel aaneengesloten doen.

Tadaaa... zie daar mijn fok history
Dat kan inderdaad zo zijn, toch nijgt dat sneller naar autisme toe dan naar adhd. Maar ach, er zijn zoveel verschillende varianten hiervan, de grenzen zijn zo snel overschreden binnen deze verschillende versie's
  dinsdag 20 juli 2004 @ 10:44:36 #110
16239 herpe025
sex is an issue
pi_20738358
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 10:42 schreef yvonne het volgende:

[..]

Oprotten..
Charmant als een vrouw zo praat
Nou ja vrouw....
"Een man zonder principes is als een vrouw zonder borsten, leeg en nutteloos!"
  dinsdag 20 juli 2004 @ 10:45:40 #111
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_20738377
@ HTT

Ik probeer de humor er enig zins in te houden, ik vind het top van je dat je zo openhartig over jezelf bent.
ik ben de jager met de pet.
pi_20738395
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 10:44 schreef herpes025 het volgende:

[..]

Charmant als een vrouw zo praat
Nou ja vrouw....
Lieve Herpes,
ga gewoon lekker ergens anders posten, ergens waar jij en anderen er ook wat aan hebben.
Dank je wel.
pi_20738398
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 10:43 schreef EL_REY het volgende:

[..]

Dat kan inderdaad zo zijn, toch nijgt dat sneller naar autisme toe dan naar adhd. Maar ach, er zijn zoveel verschillende varianten hiervan, de grenzen zijn zo snel overschreden binnen deze verschillende versie's
er zijn heel veel verschillende vormen van adhd. Ik zelf heb het ook, maar heb een andere weg gekozen dan Htt. Ik heb het dit jaar pas ge-accepteerd en heb besloten er mee leren om te gaan. Daarvoor volg ik een verscheidenheid aan therapie, heb ik mijn financieen overgeheveld naar mijn ouders en ben ik bezig met heel veel roosters..

Het nadeel alleen is dat mensen niet snel zien dat ik adhd heb. Ik word bestempeld als iemand die lui is en zich er makkelijk vanaf wilt maken. Vooral als je me naast htt zet, is het voor velen(en dat begrijp ik ook) moeilijk te beseffen dat ik ook adhd heb. Terwijl htt de drukkere is, ben ik meer in mezelf getrokken. Wat overigens niet betekent dat ik weinig vrienden heb, maar ik ben niet iemand die constant aan het woord wilt zijn
  dinsdag 20 juli 2004 @ 10:48:12 #114
70856 EL_REY
Prins der Fokkers
pi_20738418
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 10:41 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Als ik me ervoor inzette, haalde ik 10 na 10 na 10. Maar dat deed ik niet. Ik verveelde me en ging andere dingen doen. En toen gingen mijn cijfers de diepte in. Ik ben uiteindelijk met allemaal zevens en achten op MAVO-D geslaagd, en later hogerop gekomen, (min of meer) met deelcertificaten verkoop, communicatie, en een cv met veel goede referenties. Het is nu zo dat ik (zoals ik eerder in een topic heb laten zien) bij SAP mag gaan werken, maar dat is nog niet mijn streven. Wel een stap hogerop de ladder.
DIt zijn allemaal veel voorkomende onderwerpen die we vaak terugzien. Concentratieproblemen, maar ook graag de beste willen zijn.. Zijn er restricties voor jou juist omdat je met dit soort problemen kampt?
pi_20738420
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 10:45 schreef Houzer het volgende:
@ HTT

Ik probeer de humor er enig zins in te houden, ik vind het top van je dat je zo openhartig over jezelf bent.
En ik vind het top dat jullie het goed oppakken. Ik ben ook blij met het feit dat ik eindelijk een beetje bij onzin hoor, en niet meer de stinkende kutnewbie ben
Laptop kopen?
  dinsdag 20 juli 2004 @ 10:48:36 #116
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_20738424
Top hoor HTT!

Hihi ik heb geen adhd maar herken wel veel. SNEL SNEL SNEL.

Snel praten snel denken dingen afraffelen

Ik leef met je mee.
pi_20738435
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 10:48 schreef EL_REY het volgende:

[..]

DIt zijn allemaal veel voorkomende onderwerpen die we vaak terugzien. Concentratieproblemen, maar ook graag de beste willen zijn.. Zijn er restricties voor jou juist omdat je met dit soort problemen kampt?
Definieer restricties?
Laptop kopen?
pi_20738442
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 10:49 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Definieer restricties?
grenzen, dingen waar je tegen aan loopt
pi_20738446
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 10:48 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

En ik vind het top dat jullie het goed oppakken. Ik ben ook blij met het feit dat ik eindelijk een beetje bij onzin hoor, en niet meer de stinkende kutnewbie ben :')
Kijk je wel uit?
Ik bedoel, dat mensen je straks niet aardig gaan vinden enzo.
  dinsdag 20 juli 2004 @ 10:50:31 #120
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_20738455
quote:
en niet meer de stinkende kutnewbie ben
Niet? ..
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 20 juli 2004 @ 10:51:35 #121
70856 EL_REY
Prins der Fokkers
pi_20738481
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 10:46 schreef sir_dalord het volgende:

[..]

er zijn heel veel verschillende vormen van adhd. Ik zelf heb het ook, maar heb een andere weg gekozen dan Htt. Ik heb het dit jaar pas ge-accepteerd en heb besloten er mee leren om te gaan. Daarvoor volg ik een verscheidenheid aan therapie, heb ik mijn financieen overgeheveld naar mijn ouders en ben ik bezig met heel veel roosters..

Het nadeel alleen is dat mensen niet snel zien dat ik adhd heb. Ik word bestempeld als iemand die lui is en zich er makkelijk vanaf wilt maken. Vooral als je me naast htt zet, is het voor velen(en dat begrijp ik ook) moeilijk te beseffen dat ik ook adhd heb. Terwijl htt de drukkere is, ben ik meer in mezelf getrokken. Wat overigens niet betekent dat ik weinig vrienden heb, maar ik ben niet iemand die constant aan het woord wilt zijn
ik denk dat jij de persoon bent die veel behoefte heeft aan regelmaat in zijn leven. Aan een bepaalde structuur in zijn leven, en als daar bijvoorbeeld een keer vanaf wordt geweken dat je het dan moeilijk vind om die situatie op te lossen. Je zei zelf ook al dat er zoveel verschillende vormen van zijn, je hebt waarschijnlijk ook een klein beetje autisme denk ik! Dit zijn btw vermoedens, ik weet natuurlijk of het zo is maar uit ervaringen die ik heb opgedaan klinkt dit allemaal bekend in de oren. Daarnaast vergeet ik natuurlijk niet dat ieder persoon anders is!
  Admin dinsdag 20 juli 2004 @ 10:52:04 #122
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_20738493
quote:

[..]

En ik vind het top dat jullie het goed oppakken. Ik ben ook blij met het feit dat ik eindelijk een beetje bij onzin hoor, en niet meer de stinkende kutnewbie ben
ik zeg dit niet snel:
Maar DIT is een van de dingen die ik bedoel van wat ik mis in ONZ, er was een tijd dat je met je cluppie ONZinners, en nieteens je eigen usuals, maar iedereen, lol kon maken, maar ook je serieuze zaken kwijt kon, gewoon omadt je ergens als ONZ best wel op 1 lijn zat,
daarom ben ik dolblij met een topic als dit, wat niet wegneemt dat ik je morgen of vanmiddag weer ergens afzeik maar ook dat hoort

dinsdag 20 juli 2004 @ 10:52:47 #123
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_20738504
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 10:51 schreef EL_REY het volgende:

[..]

ik denk dat jij de persoon bent die veel behoefte heeft aan regelmaat in zijn leven. Aan een bepaalde structuur in zijn leven, en als daar bijvoorbeeld een keer vanaf wordt geweken dat je het dan moeilijk vind om die situatie op te lossen. Je zei zelf ook al dat er zoveel verschillende vormen van zijn, je hebt waarschijnlijk ook een klein beetje autisme denk ik! Dit zijn btw vermoedens, ik weet natuurlijk of het zo is maar uit ervaringen die ik heb opgedaan klinkt dit allemaal bekend in de oren. Daarnaast vergeet ik natuurlijk niet dat ieder persoon anders is!
Hey tof je kunt ook gewoon doen!

Je komt er wel
  Admin dinsdag 20 juli 2004 @ 10:53:12 #124
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_20738517
quote:

[..]
, en niet meer de stinkende kutnewbie ben
Don't push it

dinsdag 20 juli 2004 @ 10:53:13 #125
70856 EL_REY
Prins der Fokkers
pi_20738518
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 10:49 schreef sir_dalord het volgende:

[..]

grenzen, dingen waar je tegen aan loopt
Beperkingen, zijn er bepaalde aktiviteiten die je niet goed kan uitvoeren in je dagelijkse leven. Of waar je problemen mee ondervindt. En dan bedoel ik de periode: nu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')