Ik had altijd een prachting italiaans kapsel, tot mijn 19e ongeveer. Donkerblond met een twist. Helaas begint het rap uit te vallen vanwege een familiekwaal: Vroegtijdige kaalheid.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:18 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik ga zag geen knap iemand op je foto;s gisteren anders??????????
Je kapsel was niet het lelijkste hoor...die bolle kop van je welquote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:21 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik had altijd een prachting italiaans kapsel, tot mijn 19e ongeveer. Donkerblond met een twist. Helaas begint het rap uit te vallen vanwege een familiekwaal: Vroegtijdige kaalheid.Een groot verdriet, maar het feit dat ik al anderhalf jaar bemind word door een beeldschoon meisje maakt veel goed voor dat verlies
![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:22 schreef herpe025 het volgende:
[..]
Je kapsel was niet het lelijkste hoor...die bolle kop van je wel![]()
Je bent jezelf aan het verdedigen, ik vind mezelf een mooi mens, innerlijk en uiterlijk. Boeit me niet wat een ander zegt, en al helemaal niet als het wordt gezegd door zo'n doorgedraaie cokestofzuiger als Houzerquote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:21 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik had altijd een prachting italiaans kapsel, tot mijn 19e ongeveer. Donkerblond met een twist. Helaas begint het rap uit te vallen vanwege een familiekwaal: Vroegtijdige kaalheid.Een groot verdriet, maar het feit dat ik al anderhalf jaar bemind word door een beeldschoon meisje maakt veel goed voor dat verlies
![]()
Toen ik in groep 6 of 7 zat, ik meen groep 7 van de basisschool, werd ik voor het eerste naar de buren gestuurd, die een bureau voor moeilijk opvoedbare kinderen hadden. Ironisch genoeg zijn die gestopt na mij doorverwezen te hebben, en verhuisd. Vanaf daar escaleerde de zaak, waarbij ik zelfs een jaar bij dezelfde kinderpsychiater aan de kust in zeeland liep. Kostte mijn ouders handenvol geld, terwijl ik zelf nog niet helemaal doorhad waar het allemaal om ging.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:20 schreef EL_REY het volgende:
[..]
En vanaf hoeveel jaar werd je behandeld. Na hoeveel jaar besloot jij of iemand uit je omgeving dat het zo niet verder kon?
Wat probeer je nou te bereiken? Een Ban? Een verwensing? Aandacht? Wil je dat je straks bedolven word onder het gepijpzeik van users die vinden dat je dom bezig bent? Waarom loop je me uit te schelden terwijl ik hier probeer een stukje levensverhaal uit te leggen?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:22 schreef herpe025 het volgende:
[..]
Je kapsel was niet het lelijkste hoor...die bolle kop van je wel![]()
Dat is goed om te horen.. Zo vrouw heb je nodig, treasure her (zoals de engelsen het mooi kunnen zeggen!) EN praat veel met haar hierover, ze moet weten dat jij het waardeert dat ze er voor jou is. Dat je het fijn vindt dat ze je helpt! Ze moet dat gevoel hebben dat ze het niet allemaal voor niks doet, en een simpele kus op de voorhoofd kan soms al genoeg zijn na bijvoorbeeld een aanvaring tussen jullie 2! Zelf ben ik ook aardig impulsief, maar wordt gelukkig ook gesteund door mijn vriendin!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:18 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ik ben op de bonnefooi naar Breda vertrokken, op mijn 19e, toen ik het allemaal niet meer trok in mijn huisje in zeeland. Kwam bij mijn toenmalige vriendin in breda in huis, maar dat liep al snel fout. Ik ging bij een collega wonen, een jaar laten bij mijn beste vriend Tom (Sir_Dalord) en 3 maanden laten kreeg ik een woning in onderhuur. Dat ging fout zoals bekend, en nu heb ik sinds enkele weken eindelijk mijn eigen huisje hier in Breda, mijn eerste rustpunt in deze stad sinds 3 jaar.
Ik werkte nog bij de It's als verkoper, hier in Breda, toen ik Brenda leerde kennen. Ze was lief en mooi, en ik werd verliefd. (zij ook gelukkig). Ze is studente aan de NTHV en 180 graden anders dan ik. Ze is rustig, gecontroleerd, opgeruimd en absoluut niet ADHD. Ze is mijn tegenpool en houd me meestal een beetje in toom. Ze verteld me dat ik dingen op moet ruimen die anders maar blijven liggen, en dat ik moet afwassen e.d. Geen onwil, maar onmacht, ik heb gewoon moeite met die dingen. Ze houd het al anderhalf jaar met me uit en dat waardeer ik enorm, het is echt een schat. Het moet voor haar enorm intensief zijn altijd maar weer tegen die dingen aan te kijken of te lopen, maar we hebben het goed samen en zijn altijd lief voor elkaar. En dan helpt een boel.
ach, laat hem toch. Hij wilt wat aandacht, wij wilt stoer worden. Het is alleen maar de zoveelste newbie die d.m.v. wat bekende user aan te vallen populair tracht te worden.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:26 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Wat probeer je nou te bereiken? Een Ban? Een verwensing? Aandacht? Wil je dat je straks bedolven word onder het gepijpzeik van users die vinden dat je dom bezig bent? Waarom loop je me uit te schelden terwijl ik hier probeer een stukje levensverhaal uit te leggen?
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:24 schreef Conflict het volgende:
[..]
Je bent jezelf aan het verdedigen, ik vind mezelf een mooi mens, innerlijk en uiterlijk. Boeit me niet wat een ander zegt, en al helemaal niet als het wordt gezegd door zo'n doorgedraaie cokestofzuiger als Houzer
Daar niet op ingaan.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:26 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Wat probeer je nou te bereiken? Een Ban? Een verwensing? Aandacht? Wil je dat je straks bedolven word onder het gepijpzeik van users die vinden dat je dom bezig bent? Waarom loop je me uit te schelden terwijl ik hier probeer een stukje levensverhaal uit te leggen?
Nou nou, misschien heeft hij ook wel adhd en geniet hij ook van de aandacht. Je zou niet zo snel moeten oordelen.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:26 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Verveel je je ook snel in situaties, ben je altijd op zoek naar uitdagingen. Vroeger als kind zijnde, speelde je dan veel met vriendjes of was je meer een teruggetrokken kind? Had je een denkbeeldig vriendje?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:25 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Toen ik in groep 6 of 7 zat, ik meen groep 7 van de basisschool, werd ik voor het eerste naar de buren gestuurd, die een bureau voor moeilijk opvoedbare kinderen hadden. Ironisch genoeg zijn die gestopt na mij doorverwezen te hebben, en verhuisd. Vanaf daar escaleerde de zaak, waarbij ik zelfs een jaar bij dezelfde kinderpsychiater aan de kust in zeeland liep. Kostte mijn ouders handenvol geld, terwijl ik zelf nog niet helemaal doorhad waar het allemaal om ging.
De leraren besloten me naar de brugklas te sturen en groep 8 over te slaan, om te uitdaging groter te maken. Dat hielp, ik kwam de brugklas goed door, maar de leeftijdsverschillen in combinatie met het hyperactief ventje dat ik was kwam de relaties met andere kinderen niet ten goede.
Ik heb gelukkig wél al geleerd dat ik nog maar een miezerig onwetend ventje van 22 ben, en dat er gelukkig nog veel te leren valt. Ik wil nog alles weten over sterren, over hoe je een robot bouwt, over hoe je de perfecte verkoop doet en hoe je mensen tevredenstelt in discussies. Leervoer zal er altijd zijn, en daar ben ik blij om.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:29 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Daar niet op ingaan.
Dát moet je nog leren.
klasse conflict!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:24 schreef Conflict het volgende:
[..]
Je bent jezelf aan het verdedigen, ik vind mezelf een mooi mens, innerlijk en uiterlijk. Boeit me niet wat een ander zegt, en al helemaal niet als het wordt gezegd door zo'n doorgedraaie cokestofzuiger als Houzer
In veel dingen lijken we op elkaar, vind ik.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:31 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig wél al geleerd dat ik nog maar een miezerig onwetend ventje van 22 ben, en dat er gelukkig nog veel te leren valt. Ik wil nog alles weten over sterren, over hoe je een robot bouwt, over hoe je de perfecte verkoop doet en hoe je mensen tevredenstelt in discussies. Leervoer zal er altijd zijn, en daar ben ik blij om.
Geen denkbeeldige vriendjes, kon mezelf heel goed bezighouden. Heb tot mijn 14e de meest grote bouwwerken geconstrueerd van lego, waar al mijn zakgeld in ging. Kon wel met vriendjes spelen maar had een selecte groep dit met mij om kon gaan, en die me aardig vonden. Ik ben altijd op zoek naar uitdagingen, dat was deze nieuwe woning ook voor mij.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:31 schreef EL_REY het volgende:
[..]
Verveel je je ook snel in situaties, ben je altijd op zoek naar uitdagingen. Vroeger als kind zijnde, speelde je dan veel met vriendjes of was je meer een teruggetrokken kind? Had je een denkbeeldig vriendje?
ADHD is een aandacht tekort stoornis. Dit houdt in dat je als ADHD-er nergens aandacht bij kan houden. Dus niet dat je aandacht tekort komt. Mensen met ADHD krijgen (zo weet ik uit ervaring) heel veel aandacht.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou nou, misschien heeft hij ook wel adhd en geniet hij ook van de aandacht. Je zou niet zo snel moeten oordelen.
Als je serieus wil posten dan moet je dat ook in het juiste forum doen....quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:26 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
daar zaten we op te wachten, op een mening van een irritant systeembeheerdertje.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:36 schreef herpe025 het volgende:
[..]
Als je serieus wil posten dan moet je dat ook in het juiste forum doen....
Dus wat ik probeer te bereiken?? Ik geef mn mening, en als jij daar niet tegen kunt..tja pech dan![]()
Hoe waren je prestaties op school, haalde je goede cijfers, wilde ja altijd de beste zijn in alles wat je doet?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:33 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Geen denkbeeldige vriendjes, kon mezelf heel goed bezighouden. Heb tot mijn 14e de meest grote bouwwerken geconstrueerd van lego, waar al mijn zakgeld in ging. Kon wel met vriendjes spelen maar had een selecte groep dit met mij om kon gaan, en die me aardig vonden. Ik ben altijd op zoek naar uitdagingen, dat was deze nieuwe woning ook voor mij.
precies!! Ze zijn snel verveeld en dat moet je zien te verkomen!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:34 schreef Conflict het volgende:
[..]
ADHD is een aandacht tekort stoornis. Dit houdt in dat je als ADHD-er nergens aandacht bij kan houden. Dus niet dat je aandacht tekort komt. Mensen met ADHD krijgen (zo weet ik uit ervaring) heel veel aandacht.
-1 gram voor conflict op de 31stequote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:24 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ahhh wat lief dat je me bij mn functie noemt....quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:23 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
![]()
ach gotte, ons systembeheerdertje wilt ook wat inbrengen..
best wel lief, eigenlijk![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |