Volgens mij heb jij een roeping gekregen van God om moslim te worden, ik maak geen grapje. Om 12:00 uur schijnt de zon op zijn hoogst, tijd om te bidden voor de moslims. En de reden waarom hij zijn schoen uitdeed, kan wijzen op het feit dat moslims hun schoenen uitdoen wanneer ze een gebedsplek betreden.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:59 schreef newsman het volgende:
een paar jaar geleden wilde ik heel graag een kerk zien het was een oude maar een mooie kerk net gerestaureerd dus ik maar zeuren tot ik met me pa er heen ging de entree koste 7.50 gulden.
Overal was wat te zien de beelden storm, schilderijen van engelen oude graven van oranjes en van burgers.
Op een gegeven moment om een uur of twaalf scheen de zon door de kerk heen midden op de koude grond in dacht ik blijf ff staan voor de kerk zegel, ineens kwam daar van uit het niets een kreupele man aanlopen met blond haar witblond het leek een man die veel had meegemaakt.
Ik stond niet verstijfd maar ik keek hem in bewondering aan maar ik zei niks ineens deed de man zijn schoen uit en wees erop.Alsof ik goeie schoenen moest kopen, ik ging aan de kant en liet hem door hij liep de hoek om van de kerkbeelden en daarna was hij weg.
Het vreemde is ik blijf het me steeds herinneren,ik vraag me dus af heb ik een engel gezien wat vinden jullie ??
Waarom denk je dat; wat is jou gedachte hierachter en waar komt dat gevoel vandaan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:35 schreef newsman het volgende:
Uhhhhh Dumtrala ik denk dat ik een stukje toekomst zag.
Ik denk dat de verklaring is dat je in een kerk een oude man tegenkwam die op jou leek !quote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:46 schreef newsman het volgende:
Morwen het idee wat ik kreeg is dat ik naar mezelf keek alleen op een vreemde manier jaren ouder ja het klinkt gek misschien kwam ik mezelf tegen ik kan het werkelijk niet verklaren en idd bang was ik niet hij liep naar me toe in de zonnestralen en bleef staan.Alleen toen ik opzij ging liep hij langs me weg.
vroeger werden boeken geschreven met een typ machinequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:56 schreef Viola_Holt het volgende:
[..]
Ik denk dat de verklaring is dat je in een kerk een oude man tegenkwam die op jou leek !
busje komt zoquote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:57 schreef zhe-devilll het volgende:das un engel
die je aanried schoenen te kope..
nieuwe dan
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:00 schreef newsman het volgende:
[..]
busje komt zo![]()
ik ook al?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:55 schreef newsman het volgende:
Maar goed zhe-devill bedankt voor je reactie, maar dat idee had ik al een tijd, alleen moet ik zelf nieuwe schoenen kopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |