abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20865417
Misschien slaat mijn berichtje nergens op maar zet het toch neer.
Newsman, heb je misschien last van je rug??? Als dat zo is bedoelde hij misschien dat je goed schoeisel moet dragen om verdere rugklachten te voorkomen...
  maandag 26 juli 2004 @ 15:33:08 #27
99053 Dumtrala
daar zit muziek in
pi_20868737
In hoeverre kwam de man 'uit het niets'? Is er niet toch misschien een verkalring mogelijk dat die man daar achter iets stond en daarachter vandaan kwam? Ik wil alles behalve je ervaring ontkrachten en ga eigenlijk compleet mee in de posts van Morwen, maar mijn vriendin zegt bijv. dat ze altijd aura's heeft kunnen zien. Ik geloof dat op zich wel en ik twijfel ook niet vaak aan mijn vriendin maar ze ziet dan alleen maar blauw zegt ze, terwijl een aura meerdere kleuren zou moeten hebben..? Nu kan het zijn dat zij alleen een gave heeft om blauw te zien, maar het is weer net even niet overtuigend genoeg... Dus daarom mijn vraag. Ik wil er overigens wel degelijk in geloven en sta daar wel voor open.
Unix? Ik ook niks.
pi_20868921
Oude mannetjes in kerken zijn meestal kosters of priesters....

ontopic:
Welke kerk was dat dan?
pi_20882536
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 00:59 schreef newsman het volgende:
een paar jaar geleden wilde ik heel graag een kerk zien het was een oude maar een mooie kerk net gerestaureerd dus ik maar zeuren tot ik met me pa er heen ging de entree koste 7.50 gulden.
Overal was wat te zien de beelden storm, schilderijen van engelen oude graven van oranjes en van burgers.
Op een gegeven moment om een uur of twaalf scheen de zon door de kerk heen midden op de koude grond in dacht ik blijf ff staan voor de kerk zegel, ineens kwam daar van uit het niets een kreupele man aanlopen met blond haar witblond het leek een man die veel had meegemaakt.
Ik stond niet verstijfd maar ik keek hem in bewondering aan maar ik zei niks ineens deed de man zijn schoen uit en wees erop.Alsof ik goeie schoenen moest kopen, ik ging aan de kant en liet hem door hij liep de hoek om van de kerkbeelden en daarna was hij weg.
Het vreemde is ik blijf het me steeds herinneren,ik vraag me dus af heb ik een engel gezien wat vinden jullie ??
Volgens mij heb jij een roeping gekregen van God om moslim te worden, ik maak geen grapje. Om 12:00 uur schijnt de zon op zijn hoogst, tijd om te bidden voor de moslims. En de reden waarom hij zijn schoen uitdeed, kan wijzen op het feit dat moslims hun schoenen uitdoen wanneer ze een gebedsplek betreden.
Snijden maar
pi_20916472
newsman, als je wat meer leestekens en hoofdletters gebruikt komen je berichten nét wat krachtiger en duidelijker over

Maar waren er meer mensen die die man gezien hebben?
Hoe lang duurde de hele belevenis en wat heeft die ontmoeting verder in je leven betekend?
pi_20931601
Oke alles ff samengevat ja ik zal voortaan leestekens gebruiken,last van me rug heb ik nog niet partygirl.Vond het een goede opmerking van je.Fratsman het was een kerk waar oranjes begraven zijn in breda en het is nu een museum.Moslim ben ik niet en word ik niet.
  maandag 2 augustus 2004 @ 09:51:02 #32
99053 Dumtrala
daar zit muziek in
pi_21005860
Wat wil je precies te weten komen? Ik denk niet dat iemand je kan vertellen of dit een engels was of niet, dus laten we dat vergeten. Je kan je afvragen waarom het je zo bezig houd en waarom je het niet uit je hoofd kan zetten. Zou er een boodschap in deze gebeurtenis kunnen zitten? Dat is iets wat je zelf het beste kunt bepalen; jij weet wat je gezien hebt en jij alleen kan achterhalen wat dit voor jou persoonlijk, in jouw leven voor betekenis kan hebben..
Unix? Ik ook niks.
pi_21022047
Dumtrala wat ik precies wil weten is waarom dat persoon( dat visioen) mij opzocht en wat de reden was die man leek zo alleen en ik kreeg echt het idee dat die man mij was.
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 09:19:22 #34
99053 Dumtrala
daar zit muziek in
pi_21026265
Als je zelf zou moeten bedenken wat de betekenis hiervan zou kunnen zijn, wat zou je dan zelf zeggen, zonder adviezen of reacties van buitenaf?
Unix? Ik ook niks.
pi_21033930
Uhhhhh Dumtrala ik denk dat ik een stukje toekomst zag.
  woensdag 4 augustus 2004 @ 11:24:21 #36
99053 Dumtrala
daar zit muziek in
pi_21049938
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 16:35 schreef newsman het volgende:
Uhhhhh Dumtrala ik denk dat ik een stukje toekomst zag.
Waarom denk je dat; wat is jou gedachte hierachter en waar komt dat gevoel vandaan?
Unix? Ik ook niks.
pi_21052965
Misschien zag je jezelf wel, dus hoe jij er uit zal zien als je oud bent. Een soort toekomstbeeld, maar wat die schoen er nou mee te maken heeft...
I wont tiptoe my way through life, only to arrive safely at death
pi_21054134
Ja die man die ik zag was helemaal kreupel he en zijn schoenen waren helemaal versleten, Hij zei niks maar maakte een gebaar van zorg dat je goeie schoenen hebt.Dumtrala ik weet het niet maar misschien was het een waarschuwing wat er nog komen gaat.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 6 augustus 2004 @ 23:24:30 #39
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_21109281
mischien betekent het dat je nog veel gaat meemaken en daarvoor heb je goede schoenen vor nodig,en je moet goed in je schoenen staan (recht en niet krom/gebogen) om dat te kunnen meemaken.

schoot me te binnen.......
pi_21110003
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 21:46 schreef newsman het volgende:
Morwen het idee wat ik kreeg is dat ik naar mezelf keek alleen op een vreemde manier jaren ouder ja het klinkt gek misschien kwam ik mezelf tegen ik kan het werkelijk niet verklaren en idd bang was ik niet hij liep naar me toe in de zonnestralen en bleef staan.Alleen toen ik opzij ging liep hij langs me weg.
Ik denk dat de verklaring is dat je in een kerk een oude man tegenkwam die op jou leek !
fokschaap
pi_21110778
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 23:56 schreef Viola_Holt het volgende:

[..]

Ik denk dat de verklaring is dat je in een kerk een oude man tegenkwam die op jou leek !
vroeger werden boeken geschreven met een typ machine
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 10:27:08 #42
99053 Dumtrala
daar zit muziek in
pi_21174800
Sommigen denken dat alles met een rede gebeurt. En dat het gewoon gebeurt. En waar je ook geen invloed op kan uitoefenen. Anderen laten dit gewoon zo en accepteren alle dingen die ze meemaken. Anderen willen een verkalring, maar weer anderen wéten de verkalring. Kortom, er zijn heel wat verschillende mensen die een hoop vinden en denken en doen wat ze wel of niet goed vinden of juist slecht vinden (ja die hebbie ook) en juist OMDAT er zoveel verschillende meningen, ideeën, opvattingen, overtuigingen en andere spinsels door de wereld vliegen, kan je maar beter voor jezelf bepalen wat JIJ denkt dat dit voor jou te betekenen heeft. Als je daar vrede in kan vinden is het goed (genoeg). Want ik denk ook niet dat je in de toekomst een helder antwoord gaat krijgen op de vraag wie, wa, waar deze man nu vandaan kwam en waarom en met welke betekenis, MITS je nog iets gaat meemaken waardoor alles duidelijk wordt. Maar dat zal je gewoon af moeten wachten.

En het blijkt dat het voor jou een speciale ervaring is geweest, waar je sowieso al houvast aan lijkt te hebben; het laat je in ieder geval niet los. Dan is het eigenlijk al goed.

[ Bericht 9% gewijzigd door Dumtrala op 10-08-2004 10:33:55 ]
Unix? Ik ook niks.
pi_21222631
Dumtrala het was gewoon een oude kreupele man die heel veel had meegemaakt, meer dan ik kon of kan bevatten.Hij komt naar mij en maakt een uitdrukking jonge draag goeie schoenen.
pi_21222910
Newsman ik vermoed dat je inderdaad zoals men dat wel noemt kennis hebt gemaakt met jouw engel. Een kerk heeft een heilig centrum wat op ongeveer 30/70 procent ligt. Zij zijn gebouwd volgens een plan dat je kunt zien als de mens met uitgestrekte armen. Voeten zijn een symbool voor het staan in de maatschappij maar ook je zelf /basis. Ik vind het een bijzonder mooi verhaal.
Zou daar wel verder op in willen gaan. Ik zou zeggen zet het ook eens bij mij op de site www.ervaar.nu\requerda\
Het denken is aan de grote der aarde toevertrouwd.
pi_21224620
Mooie link http maar nee ik hoef niet lenen.Heb home geprobeerd dat ding deed niks.
pi_21224640
das un engel
die je aanried schoenen te kope..
nieuwe dan
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_21224697
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 01:57 schreef zhe-devilll het volgende:
das un engel
die je aanried schoenen te kope..
nieuwe dan
busje komt zo
pi_21225525
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 02:00 schreef newsman het volgende:

[..]

busje komt zo
hier niet hoor heey
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_21225797
Maar goed zhe-devill bedankt voor je reactie, maar dat idee had ik al een tijd, alleen moet ik zelf nieuwe schoenen kopen.
pi_21225831
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 02:55 schreef newsman het volgende:
Maar goed zhe-devill bedankt voor je reactie, maar dat idee had ik al een tijd, alleen moet ik zelf nieuwe schoenen kopen.
ik ook al?
zulle we saam nieuwe schoenen kopen dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')