Zoek een snellere Ajaciedquote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:26 schreef gras het volgende:
Heitinga is anders ook niet de snelste. Zal ook wel met het linksbeningen en rechtsbenigen verhaal te maken hebben.
Nee hoor. Misschien wel één van de snellere verdedigers nu, maar niet van de selectie.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:28 schreef methodmich het volgende:
Heitinga is bijna de snelste Ajacied man.
De Ridder, De Mul ook. Zlatan en Sikora zijn ook wel sneller.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:33 schreef methodmich het volgende:
Mitea is de enige die sneller is, lijkt me.
Het AT bedoel je?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:38 schreef VoreG het volgende:
Komt het toernooi op TV? Eurosport?
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Het AT bedoel je?
Ja dat wordt elk jaar door SBS-6 uitgezonden.
Doc, Tong, Kamagurka en ik zullen zondag wel even naar je zwaaien voor de camera.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:42 schreef VoreG het volgende:dat wist ik niet! Bedankt
.
waar zit/sta jequote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Doc, Tong, Kamagurka en ik zullen zondag wel even naar je zwaaien voor de camera.
Fijn heel fijnquote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Doc, Tong, Kamagurka en ik zullen zondag wel even naar je zwaaien voor de camera.
Tong Doc Golfer en Kamagurka hebben een veel grotere sex-appeal dan de Ridder. Dus de meiden vergeten onmiddelijk de Ridder op dat moment.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:46 schreef methodmich het volgende:
Ik ga dan terug zwaaien.
Mag de Ridder van jou wel aan die meiden zitten?
Ja, die protegé van mij moetop dat vlak toch ook wat ervaring op doen?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:46 schreef methodmich het volgende:
Ik ga dan terug zwaaien.
Mag de Ridder van jou wel aan die meiden zitten?
Zuid, vakkie 425.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:46 schreef The_Hives het volgende:
waar zit/sta je
Ik neem inderdaad een paar provinciaaltjes mee.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:53 schreef gras het volgende:
Tijdens het AT voel ik me altijd een tourist en dat in eigen stadion. Allemaal onbekende dagjesmensen uit Drente enzo. Nee, ik blijf wel mooi thuis voor de buis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |