Kansen krijg je meestal bij afwezigheid van anderen. Hij heeft echter niet zodanig weten te imponeren dat ze hem lieten staan danwel bij de selectie hielden.quote:Op maandag 19 juli 2004 17:48 schreef methodmich het volgende:
En die kans was slechts een potje tegen ADO, wat ie alleen speelde omdat Culina e.d. afvielen. Telt niet echt.
Makelaars deathmatchquote:Op maandag 19 juli 2004 17:56 schreef methodmich het volgende:
Tja, hij gaf desondanks een assist en dwong Toda tot een eigen goal.
Sonck deed het hele jaar minder met die vier goals in de Champions League
Dan komt Kras dus bij Ajax.quote:Op maandag 19 juli 2004 17:20 schreef F1Bas het volgende:
Ook Petri Pasanen zal binnenkort een
vierjarig contract voor Werder Bremen
tekenen.De overgang van de Fin,die van
coach Ronald Koeman bij Ajax vertrekken
mag,is vrijwel rond.
Vorig jaar toonden de Duitsers ook al
interesse in Pasanen,maar die koos toen
voor een tijdelijk verblijf bij het
Engelse Portsmouth.
quote:Op maandag 19 juli 2004 16:50 schreef Gelderland het volgende:
Dit verwacht ik:
-------------------Zlatan--------------------
--Mitea------------------------De Ridder--
----------------------------------------------
---Vd Vaart-------------------Sneijder---
------------------Galasek-------------------
Maxwell---------------------------De Jong
-------------SQD-------Heitinga------------
-------------------Lobont---------------------
Of we daar blij mee moeten zijn is een andere vraag......quote:Op maandag 19 juli 2004 18:34 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Dan komt Kras dus bij Ajax.
Heb meerdere malen gelezen dat Kras dan terug komt.quote:Op maandag 19 juli 2004 18:59 schreef methodmich het volgende:
Kras mag weg, dus die komt er zeker niet bij.
Wel een andere verdediger, hoop ik. Want de spoeling is nu wel erg dun.
Ook gelezen ja. Ajaxplaza ofzo was het. Stond ook in dat Bechan naar de selectie zou mogen.quote:Op maandag 19 juli 2004 19:09 schreef The_Hives het volgende:
We merken het vanzelf. Was geloof ik geen super betrouwbare bron. Volgens mij op ajaxnetwerk.
--------
Raar trouwens, selectiefoto is gemaakt en Grygera en Galasek zijn nog niet terug van vakantie.
Ook nog een uittenue voor de bekerwedstrijden ?quote:Op maandag 19 juli 2004 19:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zoals eerder al gepost is, het nieuwe uittenue voor de bekerwedstrijden:
[afbeelding]
Ook is de selectiefoto gemaakt.. Dat vind ik dan wel raar, hadden ze niet kunnen wachten op Grygera en Galasek?
Tjempieunsliek niet de nationale bekerquote:Op maandag 19 juli 2004 19:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook nog een uittenue voor de bekerwedstrijden ?
De commercie woekert voort.
Oh zeg dat dan.quote:Op maandag 19 juli 2004 19:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Tjempieunsliek niet de nationale beker
Ajaxplaza kan ik dan weer niet. Op Ajaxnetwerk was het gepost door een 'bekende' user die niet zomaar roddels klakkeloos overneemt.quote:Op maandag 19 juli 2004 19:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ook gelezen ja. Ajaxplaza ofzo was het. Stond ook in dat Bechan naar de selectie zou mogen.
Denk niet dat beide ooit het eerste halen overigens.quote:Op maandag 19 juli 2004 19:22 schreef methodmich het volgende:
Precies. Zo niet beter.
Ook de nationale beker..quote:Op maandag 19 juli 2004 19:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Tjempieunsliek niet de nationale beker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |