Toch knap dat je dan Afrikaans speler van het jaar wordt.quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Grapje,heb Hatem altijd een overschatte speler gevonden,hij komt denk ik niet verder dan een invalbeurt op zijn tijd

AW zal best wel wat in hem zien mag ik aannemen maar een goede speler in de HCE moet zich eerst maar eens staande zien te houden in de PL,slechts weinige is dat gegeven heeft het verleden uitgewezenquote:Op woensdag 21 juli 2004 23:09 schreef The_Coach het volgende:
[..]
In goede vorm vind ik hem 2 klasses beter , maarja de vraag is wat Wenger vindt.

Is idd knap maar ik vind hem niet zo denderend als veel mensen bewerenquote:Op woensdag 21 juli 2004 23:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toch knap dat je dan Afrikaans speler van het jaar wordt.

Juist het tegenovergestelde. Vrijwel iedere speler slaagt er, of ze nu Boateng Bergkamp Kanu of een speler uit de amateurs Hasselbaink heten.quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
AW zal best wel wat in hem zien mag ik aannemen maar een goede speler in de HCE moet zich eerst maar eens staande zien te houden in de PL,slechts weinige is dat gegeven heeft het verleden uitgewezen

Ik weet niet wat veel mensen beweren. Ik ga uit van wat ikzelf gezien heb.quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Is idd knap maar ik vind hem niet zo denderend als veel mensen beweren

Dat moet vriend Louis maar uitzoeken.quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:53 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Zoals?
quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:56 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ok............. bedankt............................ Mijn scherm zit nu vol bier!

Veel van zijn slagen zal ook afhangen ofdat de rechtshalf van Arsenal ook op zijn tijd wil meeverdedigen als die aanvalt, dit zal inderdaad lastig worden aangezien Arsenal heel anders speelt dan Ajax.quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
AW zal best wel wat in hem zien mag ik aannemen maar een goede speler in de HCE moet zich eerst maar eens staande zien te houden in de PL,slechts weinige is dat gegeven heeft het verleden uitgewezen

Ik heb het over spelers die rechtstreeks van de HCE naar de PL gaan,niet via Italie of Spanje.quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Juist het tegenovergestelde. Vrijwel iedere speler slaagt er, of ze nu Boateng Bergkamp Kanu of een speler uit de amateurs Hasselbaink heten.

Noem je trouwens Kanu?quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Juist het tegenovergestelde. Vrijwel iedere speler slaagt er, of ze nu Boateng Bergkamp Kanu of een speler uit de amateurs Hasselbaink heten.

Hatem moet zich aan Arsenal aanpassen,niet andersom natuurlijkquote:Op woensdag 21 juli 2004 23:14 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Veel van zijn slagen zal ook afhangen ofdat de rechtshalf van Arsenal ook op zijn tijd wil meeverdedigen als die aanvalt, dit zal inderdaad lastig worden aangezien Arsenal heel anders speelt dan Ajax.

Je vergeet Kluivert.quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:12 schreef tong80 het volgende:
[..]

Faas Wilkes, Johan Cruyff, Johan Neeskens, Jan Wouters, Hoogma, Mulder, van Basten, Gullit, Rijkaard, Hesp, Overmars, Cocu, van Bronckhorst, van Hooydonck, Makaay etc.quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik heb het over spelers die rechtstreeks van de HCE naar de PL gaan,niet via Italie of Spanje.
Ik kom 1,2,3 niet verder dan Overmars,RVN en Stam.
Boateng heeft anderhalf seizoen moeten wennen bij Coventry voor dat hij zijn draai vond

Die zijn allemaal vanuit Nederland rechtstreeks naar Engeland gegaan als ze er uberhaupt al gespeeld hebbenquote:Op woensdag 21 juli 2004 23:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Faas Wilkes, Johan Cruyff, Johan Neeskens, Jan Wouters, Hoogma, Mulder, van Basten, Gullit, Rijkaard, Hesp, Overmars, Cocu, van Bronckhorst, van Hooydonck, Makaay etc.

Pas nadat ik het had gepost.quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die zijn allemaal vanuit Nederland rechtstreeks naar Engeland gegaan als ze er uberhaupt al gespeeld hebben![]()
Snap jij wel wat ik bedoel?

'Blij' met zijn komst of vind je het helemaal niks?quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hatem moet zich aan Arsenal aanpassen,niet andersom natuurlijk

Ik zie hem als een goede versterking in de breedte dus in dat opzicht ben ik blij dat ie er isquote:Op woensdag 21 juli 2004 23:30 schreef F1Bas het volgende:
[..]
'Blij' met zijn komst of vind je het helemaal niks?

Ja dat bedoel ik maar welke verterking in de breedte had je liever? v Persie of Trabelsi?quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik zie hem als een goede versterking in de breedte dus in dat opzicht ben ik blij dat ie er is

Trabelsi natuurlijk,met de verdediging is meer mis dan met de aanvalquote:Op woensdag 21 juli 2004 23:33 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik maar welke verterking in de breedte had je liever? v Persie of Trabelsi?

idd,elke cent die ze voor een speler met zo'n instelling krijgen is meegenomenquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:07 schreef keeper het volgende:
Slechte deal? Gezien die contractperikelen eerder een (redelijk) goede.

De correcte term tegenwoordig is trouwens zandneger.quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:01 schreef golfer het volgende:
woestijnrat

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |