quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:41 schreef Dada het volgende:
[..]
He! De moeder van wendela. Wat een gelijkenis.
kan best eens waar zijnquote:Op woensdag 21 juli 2004 19:41 schreef Dada het volgende:
[..]
He! De moeder van wendela. Wat een gelijkenis.
Speciaal voor jou:quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:44 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
bedankt voor het fotootje men hele dag weer goed
quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:54 schreef Dada het volgende:
He joyceenroxylovertje ben jij lesbisch?
Ja nou ik zat zo te denken. Hoe blij ze is met die foto’s (EDIT: en in het algemeen hoe blij ze is met roxy een karakter dat al meer dan een jaar uit gtst is). Het lijkt een beetje de reactie van een jongen van 14 met hormonen in zijn kop die bedankt voor wat playboy foto’s van aukje van ginnikken (sp). Ach misschien is ze zich nu aan het af-vingeren op de foto’s van roxy belinfante: roodharige breedbekkikker.quote:Op woensdag 21 juli 2004 20:12 schreef Dizer het volgende:Ik wou het nog gaan vragen, maar ik was bang dat ze me ging uitkafferen
quote:Op woensdag 21 juli 2004 20:23 schreef Dada het volgende:
playboy foto’s van aukje van ginnikken
zo! en die zitquote:Op woensdag 21 juli 2004 20:23 schreef Dada het volgende:
[..]
Ja nou ik zat zo te denken. Hoe blij ze is met die foto’s (EDIT: en in het algemeen hoe blij ze is met roxy een karakter dat al meer dan een jaar uit gtst is). Het lijkt een beetje de reactie van een jongen van 14 met hormonen in zijn kop die bedankt voor wat playboy foto’s van aukje van ginnikken (sp). Ach misschien is ze zich nu aan het af-vingeren op de foto’s van roxy belinfante: roodharige breedbekkikker.
quote:Op woensdag 21 juli 2004 20:23 schreef Dada het volgende:
[..]
Ja nou ik zat zo te denken. Hoe blij ze is met die foto’s (EDIT: en in het algemeen hoe blij ze is met roxy een karakter dat al meer dan een jaar uit gtst is). Het lijkt een beetje de reactie van een jongen van 14 met hormonen in zijn kop die bedankt voor wat playboy foto’s van aukje van ginnikken (sp). Ach misschien is ze zich nu aan het af-vingeren op de foto’s van roxy belinfante: roodharige breedbekkikker.
Het doet me goed te horen dat ik dus nog steeds op mijn hoge niveau zit (of laag, het is maar vanuit welk standpunt je het bekijkt.)quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:39 schreef Dizer het volgende:Dada zoals ik hem ken vanaf het begin dat ik in SHO kwam
Hoog, heel hoogquote:Op woensdag 21 juli 2004 22:03 schreef Dada het volgende:
[..]
Het doet me goed te horen dat ik dus nog steeds op mijn hoge niveau zit (of laag, het is maar vanuit welk standpunt je het bekijkt.)
Ze komt wel weer terugquote:Op woensdag 21 juli 2004 22:07 schreef Dada het volgende:
Maar nu weet ik nog steeds niet of joyceroxylovertje lesbisch is.
Ik hoop dat die Sjors, Wendy, Wendelaquote:Op woensdag 21 juli 2004 23:28 schreef _bigmac_ het volgende:
super weer frey!
dus dan heeft sjors eigelijk ook in de bak gezeten
Het is best een leuke meid en ziet er nie verkeerd uit!!! Kan naar mijn idee voor der leeftijd best wel acteren (kuch kuch..beter dan Paskwal iig) alleen dr rol is zooo duf. Ze moet gewoon netals der moeder lekker streng zijn!! Iedereen neuken en lekker gevaarlijk zijn!! Of misschien samen met der moeder gaan werken aan de wraak van Ludo!!! Yeah!! Leuk!!!quote:Op donderdag 22 juli 2004 02:35 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Ik hoop dat die Sjors, Wendy, Wendela![]()
![]()
gauw optieft met die nutteloze karakterrol,en die vervelende irritante stem
M,n beden waren wel verhoord van die domme doos van een Tracey![]()
als Milan toch oprot uit de serie hopelijk neem die dan Sjors met zich mee![]()
2 vliegen in 1 klap![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 juli 2004 10:32 schreef _bigmac_ het volgende:
Effe op een rij
personages die de serie binnenkort gaan verlatenRobert gaat er maar tijdelijk uit en hoeft niet in spoiler want dat was al eerder gezegd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De rest is wel waar. Maar nog steeds jammer datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. er uit gaan!!Friends don't let friends remain beardless...
quote:Op donderdag 22 juli 2004 10:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Robert gaat er maar tijdelijk uit en hoeft niet in spoiler want dat was al eerder gezegd!
De rest is wel waar. Maar nog steeds jammer datVergeet Martine niet, die zal ook wel vertrekken, maar met al die leegloop schijnt het dat ze is gevraagd langer te blijven. En aangezien de actrice Inge Ipenburg niets anders heeft momenteel zal ze toch ergens van moeten leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. er uit gaan!!
Hoeveel zou zij eigenlijk verdienen. Als je al 3 keer gevraagd bent terug te keren om de serie weer wat op te leuken en eindelijk ervoor zwicht zal er wel een aardig prijskaartje aan zitten.
Ik hoop in ieder geval dat ze nog gemener wordt volgend jaar.
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |