abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 juli 2004 @ 16:40:57 #176
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_20768856
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 16:39 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:

[..]

heeft Yasmin hersen??????? en trouwens als ik nie intelligent ben waarom zit ik op het vwo???? stomme vraag antwoord er maar nie op want ik heb de lerare om gekocht

Maargoed ik heb genoeg mensen afgekat vandaag het spijt me als ik iemand beledigd heb
Yasmin heeft ze misschien niet veel, jij hebt er nog minder. .

Ik ken genoeg mensen die op het vwo hebben gezeten maar ontzettend dom zijn. .

En jij beledigt mij niet hoor, wees maar niet bang. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  woensdag 21 juli 2004 @ 16:42:11 #177
98133 Joyce_en_Roxylovertje
Liefde is blind.Ik niet;)
pi_20768886
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 16:40 schreef Dizer het volgende:

[..]

Yep
oke ik zal het je zo vertelle maar ik ga eerst ff ete
  woensdag 21 juli 2004 @ 16:42:46 #178
22273 Dizer
Save the beard!
pi_20768898
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 16:42 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:

[..]

oke ik zal het je zo vertelle maar ik ga eerst ff ete
ja maar dan ben ik er niet meer. Want dan ga ik naar huus!!!
Friends don't let friends remain beardless...
  woensdag 21 juli 2004 @ 16:42:58 #179
pi_20768905
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 16:40 schreef BVO het volgende:

[..]

Yasmin heeft ze misschien niet veel, jij hebt er nog minder. .

Ik ken genoeg mensen die op het vwo hebben gezeten maar ontzettend dom zijn. .

En jij beledigt mij niet hoor, wees maar niet bang. .
ik heb ook nooit beweerd dat ik hersens heb enne gelukkig heb ik je niet beledigd ik voelde me al bijna schuldig
  woensdag 21 juli 2004 @ 16:43:32 #180
pi_20768917
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 16:42 schreef Dizer het volgende:

[..]

ja maar dan ben ik er niet meer. Want dan ga ik naar huus!!!
dan lees je het morge
  woensdag 21 juli 2004 @ 16:46:30 #181
22273 Dizer
Save the beard!
pi_20768980
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 16:43 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:

[..]

dan lees je het morge
Morgen is dit topic alweer vol
Zo snel gaat het hier in GTST topics
  woensdag 21 juli 2004 @ 16:55:05 #182
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_20769167
He Yasmin heeft gewoon een lekker lichaam en Roxy moet niet zeuren met haar breedkaakhoofd
Oh ja..Fajah kan ook nog eens beter acteren dan die Anouk

Zo opgelost
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  woensdag 21 juli 2004 @ 17:03:19 #183
22273 Dizer
Save the beard!
pi_20769358
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 16:55 schreef Bupatih het volgende:
He Yasmin heeft gewoon een lekker lichaam en Roxy moet niet zeuren met haar breedkaakhoofd

Zo opgelost
  woensdag 21 juli 2004 @ 17:19:30 #184
pi_20769715
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 16:55 schreef Bupatih het volgende:

Zo opgelost
dat vind jij maar ik vind anouk 100 keer beter maargoed dit is een vrij land iedereen mag zijn of haar mening uite
  woensdag 21 juli 2004 @ 17:25:22 #185
pi_20769821

Interview personality: Natural beauty Anouk van nes

Met een nonchalant gebaar schudt ze haar felrode lokken onder haar pet vandaag, begroet mij met twee zoenen en schenkt mij een parelwitte stralende lach. Geen spoortje make-up zie ik meteen en even voel ik een klein steekje jaloezie. Zij wel en ik niet! Anouk van Nes heeft het allemaal. Een warme persoonlijkheid, een natural beauty en een carriére om van te dromen. Niettemin is het succes haar niet naar het hoofd gestegen. Integendeel zelfs, want de dansende actrice vindt dat ze nog niet iets heeft neergezet, dat haar tot een ster maakt...

Vakvrouw
"Vergeet niet dat ik er kei en keihard voor heb moeten werken. Als klein kind wist ik al dat ik later danseres wilde worden en daar har ik

alles voor over. Terwijl mijn vriendinnen lekker op stap gingen, stond ik te zweten in de dansschool." Steekt Anouk van Nes van wal. Spijt van haar keuze heeft ze niet, want haar inspanningen werden beloond met rollen in musicals als: 'West side story, A Chors Line en 42 nd street. "Ik vind het een mooi van. Het is hard werken, veel stress en veel onzekerheden, maar ik zou verbleken op kantoor." Op haar 29e echter realiseerde Anouk zich dat ze aan het eind van haar danscarriere was. "Dat weet je van tevoren. Het is de kortste carriére die je maar kunt hebben. Toen kwam ook het besef: 'Jeetje, ik word oud!".

Ouderdom
"Je kunt ouderdom niet tegengaan. Ik wil wel op een mooie manier oud worden en daar mag je de natuur best wel een handje bij helpen. Waarom niet? Ik heb het dan over hangende oogleden of wallen onder je ogen, niet het wegtrekken van rimpels om er zo jeugdig mogelijk uit te blijven zien." Anouk huivert. Op haar 32e echter, hoeft Anouk van Nes zich nog geen enkele zorgen te maken om haar uiterlijk en lichamelijk verval. Dat doet ze ook niet. Ze geeft zich maar al te graag over aan het optutten en het shoppen. "Ik wil er eingenlijk wel elke dag topgaaf uitzien," verzucht ze.

Prinsesengevoel.
"Daar droom ik nou van. Een kast vol kleding waarin je er altijd op je best uitziet, maar je hebt van die dagen.. Ach, dan hoef ik niet zo nodig." Haar avondjurken komen bij couturiers vandaanm, van wie Sheila de Vries haar favoriete is. Maar ze schaamt zich er niet voor om regelmatig iets uit de rekken van Zeeman en H&M te trekken, maar: "Geef mij één reden om een galajurk aan te trekken en ik ga ervoor."glundert ze. "Ik ben dol op jurken. Mooie hakjes eronder, gave make-up. Het geeft mijn zo' prinsessen gevoel, En als ik dan ook nog aan de arm loop van een fijne man, dan voel ik me super vrouwelijk! Zo'n ouderwetse man vrouw rol spelen vind ik heerlijk. Maar dat is maar voor even, daarna moet ik weer mijn eigen gang kunnen gaan. Je mag me nooit in mijn vrijheid beknotten.

Romantisch
"Ik ben hopeloos romantisch."zegt Anouk met een diepe zucht. "De tafel dekken met bloemblaadjes erop, een mooie bos bloemen, een weekendje weg als verrassing. "Ik zoek romantiek in een partner. Ik heb behoefte aan iemanddie mij af een toe omarmt. Ik ben één meter 78, dis er zijn maar weinig mensen die tegen me zeggen: 'Kom even lekker in mijn armen'. Mijn lengte nodigt daar niet bepaald toe uit."Anouk schiet in de lach. "Soms voel ik me een heel klein meisje, dat het liefst op iemands schoot kruipt en geknuffeld wil worden."
Behalve een lengte waar veel vrouwen jaloers op zijn, is Anouk van Nes ook gezegend met een mooi uiterlijk.

Erkenning
"Ik ben tevreden met mezelf, maar het is niet altijd leuk om te horen hoe mooi ze je vinden. Mijn uiterlijk heb ik meegekregen, daar ben ik dankbaar voor, maar ik heb er niets voor hoeven doen. Ik krijg liever complimenten over mijn werk. Ik heb er keihard voor gewerkt om een goede danseres te worden, goed te kunnen zingen en acteren. Daar vind ik mijn erkenning in. Maar laten we eerlijk wezen: het is wel zo dat mooie mensen meer aandacht krijgen en meer privileges. Stiekem ben ik toch blij dat ik in die catogorie val..."

Risico's

Musicals zijn nog steeds favoriet, maar met het klimmen der jaren wordt het fysiek zwaarder. "Ik kan nog best een paar jaar mee, maar het kost me meer moeite als voorheen. De werkomstandigheden zijn slecht, ja danst bijvoorbeeld altijd op hoge hakken. Een blesure loop je zo op."Anouk van Nes heeft niet voor niets gekoezen om de danswereld achter zich te laten en zich verder te bekwamen in het acteren. Zo speelde ze een intressante rol in gtst, maar besloot daar ook na een paar maanden mee te stoppen. "Ik heb er echt wakker van gelegen. Het is natuurlijk griezelig griezelig om zo'n besluit te nemen als je niets anders achter de hand hebt," zegt ze peinzend. "GTST was een leuke uitdaging, maar ik wilde niet jaren lang het zelfde blijven doen. Er is nog zoveel dat ik leuk vind om te doen en dan moet je ook risico's durven te nemen. Tien ik in musicals speelde, werd ik musicalster genoemd, bij gtst werd ik tot soapster gebombadeerd. Ik ben trots op wat ik doe en ik doe het heel aardig. Maar een ster? Hou toch op! Ik heb nog niet iets neegezet, dat ik mezelf een ster mag noemen.."
  woensdag 21 juli 2004 @ 17:25:56 #186
pi_20769830
sorry ik kon me nie inhoude
  woensdag 21 juli 2004 @ 18:00:41 #187
pi_20770539
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 16:34 schreef Dizer het volgende:

[..]

Yasmin en Martine? OMFG!! LOL!! Yasmin doet het zeer leuk en is heel mooi en vertolkt haar rol zeer goed!! Martine?? Martine is de allebeste vrouwelijke schurk ooit in de soapgeschiedenis!! Daar is Bettina uit ONM niets bij!!!
oke daar zit wat in maar als ik moet kiezen tussen Ludo en Martine kies ik toch echt voor Ludo
  woensdag 21 juli 2004 @ 18:01:12 #188
pi_20770551
maar nu kap ik want ik lul nog eens dit hele forum vol
pi_20771170
is het al bekend dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de tuinman gtst gaat verlaten?
zo nee dan bij deze
  woensdag 21 juli 2004 @ 18:35:54 #190
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_20771208
Wat een waardeloze spoiler weer

Ik vraaf me af waarom je dan nog die tags gebruikt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_20771258
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 18:35 schreef Frey het volgende:
Wat een waardeloze spoiler weer

Ik vraaf me af waarom je dan nog die tags gebruikt.
Wat dan mabey dat mensen nog niet willen weten dat hij de serie verlaat.
pi_20771636
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 18:37 schreef _bigmac_ het volgende:

[..]

Wat dan mabey dat mensen nog niet willen weten dat hij de serie verlaat.
Hij bedoeld dat het nu wel duidelijk is aangezien zn achternaam niet onder de spoiler staat.
So be mine
And your innocence I will consume
clic
clic
  woensdag 21 juli 2004 @ 19:14:39 #193
22273 Dizer
Save the beard!
pi_20771881
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 18:34 schreef _bigmac_ het volgende:
is het al bekend dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de tuinman gtst gaat verlaten?
zo nee dan bij deze
Je moet ook niet alles geloven wat daar gezegd wordt bij goedetijdenslechtetijden.nl forum
Het zijn allemaal 13 jarige breezersletjes en bacoboys die maar denken dat alles waar is wat in hun hoofd komt

En leuk maar weer, weet gelijk iedereen over wie het gaat
BigMac, volgende keer maar de gehele naam in een spoiler zetten aub...
  woensdag 21 juli 2004 @ 19:16:03 #194
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_20771899
Deze spoiler is trouwens wel waar, Dizer. .

Dat www.goede-tijden-slechte-tijden.nl is idd een lachwekkend forum. .
pi_20771990
Zou de acteur die
SPOILER
speelt verwachten dat er voor hem een carriere in Amerika klaarstaat?
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
  woensdag 21 juli 2004 @ 19:24:47 #196
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_20772044
SPOILER
http://www.goede-tijden-slechte-tijden.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=573&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=

:').
pi_20772065
Wat leuk, een zingende
SPOILER
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
  woensdag 21 juli 2004 @ 19:30:25 #198
22273 Dizer
Save the beard!
pi_20772141
Dennis (ophouden met die spoilers want iedereen weet dat Tuinman de achternaam is van Dennis) speelt al in musicals. Dan was nog te zien bij de J. Craaikamp jr Musical awards al te zien. Toen had ik al zo van, die gaat weg!! Mooi van mij mag ie Paskwal achterna

Hij heeft alleen maar voor rottigheid bezorgd!! Een doodzieke Laura, een kutkraaiende baby..oh nee, hij is niet de vader
  woensdag 21 juli 2004 @ 19:31:03 #199
22273 Dizer
Save the beard!
pi_20772159

JEZUS wat eng!!!
pi_20772361
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 19:31 schreef Dizer het volgende:

JEZUS wat eng!!!
He! De moeder van wendela. Wat een gelijkenis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')