quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:44 schreef Dizer het volgende:
Robert's verhoudingen:
Laura
Linda
Mira
Bowien
Mathilde
Maaike
Daantje's Moeder (naam vergeten)
Pascale
Valerie
Robert is best wel een slet eigenlijk
Het is MEIKE!!!!!!! Moeilijk hequote:Op woensdag 21 juli 2004 14:44 schreef Dizer het volgende:
Robert's verhoudingen:
Laura
Linda
Mira
Bowien
Mathilde
Maaike
Daantje's Moeder (naam vergeten)
Pascale
Valerie
Robert is best wel een slet eigenlijk
Ik ook, dat waren echt de eerste afleveringenquote:Op woensdag 21 juli 2004 14:51 schreef Dizer het volgende:
Oh jah!!! Stefanie...herinner er weinig van eigenlijk...
Gadver NEE!!!quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:48 schreef Bupatih het volgende:
En heeft ie niks met Roos gehad? Of was dat Pittige Tijden
dank je voor je steunquote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:46 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Roxy was wel degelijk gaaf! Ze was knap en ze was geweldig met die schoonmaakmiddelen...
.quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bowien is niet vermoord!!!!
Ze is gevallen...Ludo was aan het denken hoe hij haar ging redden...hij keek zelfs nog om..maar het was te laat.. Ludo heeft nog nooit iemand vermoord![]()
Ludo is lief!! Op zijn eigen manier!!! En hij maakte ook zich zorgen om Nick dat hij bodyguards hem hebben beschermd en zo. Na alles wat Huib Ludo heeft geflikt, heeft ie hem toch niet vermoord en heeft ie hem laten gaan!!! Ludo is heel liefquote:Op woensdag 21 juli 2004 16:18 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
.
nee tuurlijk nie zo ga je nog bewere dat Ludo de meest liefdevolle man is van nederland![]()
ludo lief??????? la me nie lache maar goed je heb gelijk hij is wel lief voor nina en stefano en janinequote:Op woensdag 21 juli 2004 16:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ludo is lief!! Op zijn eigen manier!!! En hij maakte ook zich zorgen om Nick dat hij bodyguards hem hebben beschermd en zo. Na alles wat Huib Ludo heeft geflikt, heeft ie hem toch niet vermoord en heeft ie hem laten gaan!!! Ludo is heel lief
Ik had geedit, er staat er nog wat bijquote:Op woensdag 21 juli 2004 16:27 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
ludo lief??????? la me nie lache maar goed je heb gelijk hij is wel lief voor nina en stefano en janine
Zoek je ruziequote:Op woensdag 21 juli 2004 16:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ludo is lief!! Op zijn eigen manier!!! En hij maakte ook zich zorgen om Nick dat hij bodyguards hem hebben beschermd en zo. Na alles wat Huib Ludo heeft geflikt, heeft ie hem toch niet vermoord en heeft ie hem laten gaan!!! Ludo is heel lief
Maar jah, dat kan jij natuurlijk allemaal niet weten, want GTST was alleen goed toen Roxie erin speelde. De rest van GTST was niet goed en om niet aan te zien
Jaloers.quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:29 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Zoek je ruzienou oke laat ik een keer lief zijn voor de verandering iedereen kan ermee door behalve Yasmin
Yasmin en Martine? OMFG!! LOL!! Yasmin doet het zeer leuk en is heel mooi en vertolkt haar rol zeer goed!! Martine?? Martine is de allebeste vrouwelijke schurk ooit in de soapgeschiedenis!! Daar is Bettina uit ONM niets bij!!!quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:31 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
en martine
op Yasmin???? Waarop??? op die silicone borste van der??? de dag dat ik jaloers ben op Yasmin spring ik van het dak afquote:Op woensdag 21 juli 2004 16:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Jaloers..
een zijquote:Op woensdag 21 juli 2004 16:32 schreef Dizer het volgende:
Ik ruzie? Ik zoek nooit ruzie... Ik begrijp je alleen niet.. hoe kan je ROXIE...tjah..zoals ik al inde ONM topic zei, ze is best leuk als presentratrice en heeft het niet slecht gedaan in GTST maar HAAAAR ROL was zoooooooooooooooooooooooo
Paskwal was nog boeiender.....nee vergeet dat, niemand kan zo saai zijn als Paskwal...hmz..misschien Mickey.....alhowel...Nee Paskwal wint
Trouwens, ben je een hij of een zij? Ik kan dat niet in je profiel zien..
Op haar intelligentie.quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:34 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
op Yasmin???? Waarop??? op die silicone borste van der??? de dag dat ik jaloers ben op Yasmin spring ik van het dak af
Ah ic. Ok.quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:35 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
een zij
heeft Yasmin hersen??????? en trouwens als ik nie intelligent ben waarom zit ik op het vwo???? stomme vraag antwoord er maar nie op want ik heb de lerare om gekochtquote:Op woensdag 21 juli 2004 16:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Op haar intelligentie.
Ten eerste is het Roxy en wil je echt wete wat ik zo leuk aan haar vind????quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ah ic. Ok.
Maar wat vind je nou zo goed aan Roxie? Wat is het dat Roxie jou zo aantrekt? Ik begrijp dat niet. Je bent de eerste in de GTST topics geschiedenis die Roxie fantastisch vindt
Sommigen vonden haar aardig sommigen ... hoe zal ik dat zeggen... hebben een feest gegeven toen ze de serie verliet.
Je hebt niemand afgekat! Dit is een leuk gesprek. Laten we doorgaan. Ik had een vraag gesteld over waarom je Roxie zo geweldig vindt?quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:39 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
heeft Yasmin hersen??????? en trouwens als ik nie intelligent ben waarom zit ik op het vwo???? stomme vraag antwoord er maar nie op want ik heb de lerare om gekocht
![]()
Maargoed ik heb genoeg mensen afgekat vandaag![]()
het spijt me als ik iemand beledigd heb
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |