quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:26 schreef Frey het volgende:
[..]
Toch was Simon de populairste rol vroeger. De bruiloft van hem en Annette was tot vorig jaar bijvoorbeeld de best bekeken aflevering ooit. Vorig jaar werd die verslagen door de 2500e aflevering en raad eens? Simon trouwde daar weer

Dat was na de clifhanger van dit seizoen, de spannendste afleveringquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:01 schreef ZOWIEE het volgende:
en de tweede van Simon heb ik niet gezien.

Ja, ik heb dus een soort GTST-pauze gehad van een jaar of 4, daarvoor keek ik altijd. En ik ben in november weer begonnen met kijken. Ik ken ook mensen als Huib, en die ene Sanders (Hugo Metsers?) gewoon helemaal niet.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:07 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat was na de clifhanger van dit seizoen, de spannendste aflevering![]()

Dan heb je naast Ludo, Stefano en Nick de allerbeste mannen in GTST gemist!! Marcus Sanders (Hugo Metsers Jr de 273e) was echt zooooo een coole Sanders!! Hij neukte alles wat los of vast zat!! Tevens was Huib betrokken bij een Sanders probleem. Hij was echt zoo gaaf! Huib was eigenlijk een mietje die zijn beste vriend verraden heeft voor een vrouw. Maar hij speelde dat zooo goooooeeed!!!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:09 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, ik heb dus een soort GTST-pauze gehad van een jaar of 4, daarvoor keek ik altijd. En ik ben in november weer begonnen met kijken. Ik ken ook mensen als Huib, en die ene Sanders (Hugo Metsers?) gewoon helemaal niet.

Ja, dat heb ik allemaal gemist, ook Daantje nooit gezien (ik geloof dat ik daar blij om kan zijnquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan heb je naast Ludo, Stefano en Nick de allerbeste mannen in GTST gemist!! Marcus Sanders (Hugo Metsers Jr de 273e) was echt zooooo een coole Sanders!! Hij neukte alles wat los of vast zat!! Tevens was Huib betrokken bij een Sanders probleem. Hij was echt zoo gaaf! Huib was eigenlijk een mietje die zijn beste vriend verraden heeft voor een vrouw. Maar hij speelde dat zooo goooooeeed!!!

Nou bedanktquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:14 schreef _bigmac_ het volgende:
Bah isabella

Niks tegen Lauraquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:45 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Gaaf filmpje! Al blijft het jammer dat Arns Laura kwam redden...

Hij heeft het over Arnie denk ik...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:52 schreef Frey het volgende:
[..]
Niks tegen Laura![]()

Oh, ik vond het wel een stoere actie van Arrnie, ik was het ook alweer totaal vergeten. Maar inmiddels ben ik Laura wel zat hoor, het is altijd wat met haar.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij heeft het over Arnie denk ik...
Ik had liever Robert Laura zien redden enniet Arnie

Over haar gesproken....heb je dat kapsel gezienquote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:02 schreef ZOWIEE het volgende:
Maar inmiddels ben ik Laura wel zat hoor, het is altijd wat met haar.![]()

Toen was dat nog hip!!! Maar jah, dat kan je niet weten want toen was je nog niet geborenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Over haar gesproken....heb je dat kapsel gezien

Wel waarquote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Toen was dat nog hip!!! Maar jah, dat kan je niet weten want toen was je nog niet geboren

Volgens mij is daar geen serie van hoorquote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:11 schreef BVO het volgende:
Dizer, weet jij waar je die foto's uit deze serie kan vinden:
[afbeelding]

Maar je hebt van elk personage zo'n foto... zal wel ff paar voorbeelden geven.. die zijn allemaal in één serie gemaakt.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Volgens mij is daar geen serie van hoor
Anders moet je kijken op www.fajah.com

Er is geen serie daarvan. Er is er maar 1.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:11 schreef BVO het volgende:
Dizer, weet jij waar je die foto's uit deze serie kan vinden:
[afbeelding]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |