Ja idd, ik zei net nog; die familie van dr is ook geen haar beter he? Altijd maar zeiken en klagen enzo. Nu hebben ze Jef ook nog verpest ermee.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:23 schreef Dada het volgende:
Ja we zijn me toch een stel met z’n 3en. Even on topic dan maar: charlie is een vervelend rotmormel.
Nee daar zat ik ook op te wachtenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:23 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
![]()
![]()
trouwens ook nog geen nieuw filmpje van Frey online..![]()
Inderdaad en dan ook nog eens dat huis van jef en sylvia lopen kraken. Nee echt een walgelijk gezin.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:25 schreef ZOWIEE het volgende:
Ja idd, ik zei net nog; die familie van dr is ook geen haar beter he? Altijd maar zeiken en klagen enzo. Nu hebben ze Jef ook nog verpest ermee.
Maar Kim en Julian waren wel leukquote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:27 schreef Dada het volgende:
[..]
Inderdaad en dan ook nog eens dat huis van jef en sylvia lopen kraken. Nee echt een walgelijk gezin.
Open jij eens snel een nieuw Showchat topic! Jij bent ervarenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:29 schreef BVO het volgende:
Barbara is ook leuk..
Mogen met zn allen onder een trein komen.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:27 schreef Dada het volgende:
[..]
Inderdaad en dan ook nog eens dat huis van jef en sylvia lopen kraken. Nee echt een walgelijk gezin.
Google kent het ook nietquote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:30 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
offtopic: Wat is nou zeemseks? Ik wil het echt weten.![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:29 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Open jij eens snel een nieuw Showchat topic! Jij bent ervaren![]()
Heb je wel gelijk in eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:33 schreef BVO het volgende:
Een topic met een OP als deze verdient geen ordinaire slowchat..
Ja maar daarom moet hij nu juist een nieuw topic openenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:34 schreef Dada het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in eigenlijk.
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:43 schreef Frey het volgende:
Tragisch Verlies - Deel 1 (vragen op MSN)
Tragisch Verlies - Deel 2
Toch was Simon de populairste rol vroeger. De bruiloft van hem en Annette was tot vorig jaar bijvoorbeeld de best bekeken aflevering ooit. Vorig jaar werd die verslagen door de 2500e aflevering en raad eensquote:Op dinsdag 20 juli 2004 09:53 schreef Dizer het volgende:
Alleen Simon die is echt dom zeg!!
Robert: blablablabalablaba
Simon: uuuh...duuu Dood..?
Vrouw: Mijn dochter is weg
Simon: uuuh misschien uuh iemand heeft haar even mee naar buiten genomen...uuh duuh bluuh
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:26 schreef Frey het volgende:
[..]
Toch was Simon de populairste rol vroeger. De bruiloft van hem en Annette was tot vorig jaar bijvoorbeeld de best bekeken aflevering ooit. Vorig jaar werd die verslagen door de 2500e aflevering en raad eens? Simon trouwde daar weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |