Helemaal mee eens. Ze ziet er prachtig uit op die foto.quote:Op maandag 19 juli 2004 15:43 schreef BVO het volgende:
Deze daarentegen.
Dank jequote:Op maandag 19 juli 2004 20:02 schreef Dada het volgende:
Mooiste openingspost tot nu toe denk ik. Goed gedaan Dizer.
Jaaaaa, nou dat vind ik dus ook. Een hele leuke titel. Echt ik kan alleen maar zegen dat dit, naar mijn mening, de beste openingspost (incl. titel) tot nog toe is. (Ik dacht ik zeg het nog maar een keer, mag best wel eens na mijn eeuwige kritiek op al jouw engelse titels.)quote:Op maandag 19 juli 2004 20:16 schreef Dizer het volgende:
Ik wou nog van de titel maken: Troubleshooter of Meerdijk maken, maar ik dacht, NEE NEE NEE!!! Het moet in Nederlands zijn. En eerlijk gezegd, ik vind het Nederlands toch leuker staan steeds in de OP
quote:Op maandag 19 juli 2004 20:20 schreef Dada het volgende:
[..]
Jaaaaa, nou dat vind ik dus ook. Een hele leuke titel. Echt ik kan alleen maar zegen dat dit, naar mijn mening, de beste openingspost (incl. titel) tot nog toe is. (Ik dacht ik zeg het nog maar een keer, mag best wel eens na mijn eeuwige kritiek op al jouw engelse titels.)
Ja maar daarvoor, kijk ik weet ook wel dat de rest (en jij ook) het ervaart als gezeik maar ach ja ik ga er toch mee door maar als ze het dan goed doen dan moet je ook complimentjes geven. Anders ben je gewoon een zeikerd. Nu ben ik ook wel een zeikerd maar dan zo’n zeikerd met een goed hart, zeg maar.quote:Op maandag 19 juli 2004 20:23 schreef Dizer het volgende:
Het valt toch wel mee de laatste tijd? Ik heb de afgelopen periode alle OP's in het nederlands gedaan
Haha, ik begrijp je hoorquote:Op maandag 19 juli 2004 20:26 schreef Dada het volgende:
[..]
Ja maar daarvoor, kijk ik weet ook wel dat de rest (en jij ook) het ervaart als gezeik maar ach ja ik ga er toch mee door maar als ze het dan goed doen dan moet je ook complimentjes geven. Anders ben je gewoon een zeikerd. Nu ben ik ook wel een zeikerd maar dan zo’n zeikerd met een goed hart, zeg maar.
Ik niet in ieder gevalquote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:13 schreef Dada het volgende:
Wie gaat het nieuwe Showchat topic openen? Is er al iemand mee bezig?
Ik ook niet, daarom durf ik hem ook niet te openen, dan begint iedereen weer te zeurenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:16 schreef ZOWIEE het volgende:
Maakte ik hem zomaar vol..
Maar ja ik maak geen nieuwe want ik kan geen leuke titels bedenken en geen mooie OP maken en geen linkjes plaatsen enz.
Iedereen die ik ken hier heeft al eens in de titel gestaanquote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:18 schreef Dada het volgende:
Hihi, inderdaad daarom open ik hem dus ook niet. Vooral omdat ik geen titel weet, weet niet meer welke Fok! gebruikers we nog niet in de TT gehad hebben namelijk.
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:21 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Iedereen die ik ken hier heeft al eens in de titel gestaan![]()
We zijn best zielig eigenlijk, durven we alledrie geen topic te openen![]()
En nu zitten we dit topic ook nog eens te verpesten met slowchat
Oh wacht ik heb er nog 2 op mijn computer staan die ik nog niet heb bekeken.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:23 schreef ZOWIEE het volgende:
trouwens ook nog geen nieuw filmpje van Frey online..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |