Inderdaad, als Ludo er niet in zit, dan is het wel spannend!!! Maar als Ludo er in zit, tjah...dan weet je het al...quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:51 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
tja dan mag Ludo niet mee doen ?
Ludo was toch ook al het leukste personage geworden in zo'n tournament? Voor mijn tijd!quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad, als Ludo er niet in zit, dan is het wel spannend!!! Maar als Ludo er in zit, tjah...dan weet je het al...
Dat was inderdaad vorig jaar! Ik was toen niet zo aktief hier...quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:59 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ludo was toch ook al het leukste personage geworden in zo'n tournament? Voor mijn tijd!![]()
Mwoa, van mij mag wendela de lekkere koude koelkast blijven die ze nu is. Ze mag wel wat meer stoken, een beetje lekker zo’n hypocriete rol. Ze hoeft van mij met niemand naar bed laat haar maar volhouden. Ze belazert gewoon steeds iedereen in meerdijk. Zet ze tegen elkaar op. Verleidt vriendjes van charlie en doet er dan niets mee. Uiteindelijk vindt ze de ware, ze gaan trouwen en dan verandert haar man in een monster (niet echt natuurlijk he kleine forumvrienden, maar qua gedrag enzo wel) uiteindelijk na spannende tijden verlaat ze hem, martine hielp daarbij een handje, en dan is ze geen maagd meer en kun je gelijk wat meer kanten uit met wendela zonder je aan haar geloof te houden.quote:Op donderdag 22 juli 2004 10:23 schreef Dizer het volgende:
alleen dr rol is zooo duf. Ze moet gewoon netals der moeder lekker streng zijn!! Iedereen neuken en lekker gevaarlijk zijn!! Of misschien samen met der moeder gaan werken aan de wraak van Ludo!!! Yeah!! Leuk!!!
quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:05 schreef Dada het volgende:
[..]
Mwoa, van mij mag wendela de lekkere koude koelkast blijven die ze nu is. Ze mag wel wat meer stoken, een beetje lekker zo’n hypocriete rol. Ze hoeft van mij met niemand naar bed laat haar maar volhouden. Ze belazert gewoon steeds iedereen in meerdijk. Zet ze tegen elkaar op. Verleidt vriendjes van charlie en doet er dan niets mee. Uiteindelijk vindt ze de ware, ze gaan trouwen en dan verandert haar man in een monster (niet echt natuurlijk he kleine forumvrienden, maar qua gedrag enzo wel) uiteindelijk na spannende tijden verlaat ze hem, martine hielp daarbij een handje, en dan is ze geen maagd meer en kun je gelijk wat meer kanten uit met wendela zonder je aan haar geloof te houden.
Jaaaaaaaaaa dat lijkt me leuk. OF ze draait door (de zoveelste maar ja) en gaat iedereen proberen (als het lukt dan hou je niemand meer over) te vermoorden die openlijk over seks praat. Maar kijk zo’n huwelijk met zo’n monster lijkt mij leuk omdat ik dan zo voor me zie dat ze de wc met haar tandenborstel moet schoonmaken en daarna haar tanden poetsen. Strippen voor zijn vrienden. Dat soort dingen.quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:09 schreef Dizer het volgende:
Of ze voegt zich toe tot een sekte dat zij denkt dat het goed is om voor god te moorden of zo
:') Wat zielig voor dr.quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:14 schreef Dada het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa dat lijkt me leuk. OF ze draait door (de zoveelste maar ja) en gaat iedereen proberen (als het lukt dan hou je niemand meer over) te vermoorden die openlijk over seks praat. Maar kijk zo’n huwelijk met zo’n monster lijkt mij leuk omdat ik dan zo voor me zie dat ze de wc met haar tandenborstel moet schoonmaken en daarna haar tanden poetsen. Strippen voor zijn vrienden. Dat soort dingen.
Jij ziet het. En het zou dan ook heel leuk zijn als martine die jongen dan juist heel leuk vindt. En dat wendela het daarom niet durft te vertellen. Die jongen zou een van martines mannetjes kunnen zijn. En dan krijg je uiteindelijk zo’n gevecht tussen aanhangers van die jongen en martine en haar aanhangers.quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:16 schreef ZOWIEE het volgende:
:') Wat zielig voor dr.
-edit- maar leuk voor ons.
quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:14 schreef Dada het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa dat lijkt me leuk. OF ze draait door (de zoveelste maar ja) en gaat iedereen proberen (als het lukt dan hou je niemand meer over) te vermoorden die openlijk over seks praat. Maar kijk zo’n huwelijk met zo’n monster lijkt mij leuk omdat ik dan zo voor me zie dat ze de wc met haar tandenborstel moet schoonmaken en daarna haar tanden poetsen. Strippen voor zijn vrienden. Dat soort dingen.
Jaaa!!! Sjors wordt verliefd op een van Martine's aanhangers en Martine weet daar niet van, want ze wil helemaal niet dat haar dochter met een moordenaar gaat! Das leukquote:Op donderdag 22 juli 2004 13:18 schreef Dada het volgende:
[..]
Jij ziet het. En het zou dan ook heel leuk zijn als martine die jongen dan juist heel leuk vindt. En dat wendela het daarom niet durft te vertellen. Die jongen zou een van martines mannetjes kunnen zijn. En dan krijg je uiteindelijk zo’n gevecht tussen aanhangers van die jongen en martine en haar aanhangers.
Zo gaat dat als je gelooft Dizer. Ik bedoel ze wil heel graag seks (de slet) maar durft pas nadat ze is getrouwd. Dus trouwt ze lekker jong.quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:19 schreef Dizer het volgende:Dat is inderdaad leuk
Maar ze is erg jong om te gaan trouwen...
Jah..ik weet het, ik ben zelf christelijk en zwaar gelovig..alleen van dat sex gedoe...tjah...daar trap ik niet inquote:Op donderdag 22 juli 2004 13:22 schreef Dada het volgende:
[..]
Zo gaat dat als je gelooft Dizer. Ik bedoel ze wil heel graag seks (de slet) maar durft pas nadat ze is getrouwd. Dus trouwt ze lekker jong.
Jah kom op he...ik heb zo iets van, als je wil, moet je gaan!!quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:24 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jah..ik weet het, ik ben zelf christelijk en zwaar gelovig..alleen van dat sex gedoe...tjah...daar trap ik niet in
quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hé, ontopic jijquote:Op donderdag 22 juli 2004 13:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hé, ontopic jij
Tssss, is ie nou nog niet vol??quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ok, om verder te gaan over Isabella vs Yasmin. Isabella is veel mooier
Ik vind haar veel natuurlijker en geen lelijke tatoo's
Inderdaad!! Isabella was helemaal mooi toen ze net binnen kwam bij GTSTquote:Op donderdag 22 juli 2004 13:55 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Tssss, is ie nou nog niet vol??
Nou ik vind Isabella ook veel mooier om dezelfde redenen, ik vond haar haar alleen mooier toen het nog rood was en niet oranje. Yasmin heeft wel een mooi gezicht, maar die tieten dat ziet er gewoon niet uit.
En nu ga ik weer in de zon.
Vind ik ookquote:Op donderdag 22 juli 2004 13:57 schreef Dizer het volgende:
Maar dit is haar mooiste foto:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |