quote:Op donderdag 22 juli 2004 10:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Robert gaat er maar tijdelijk uit en hoeft niet in spoiler want dat was al eerder gezegd!
De rest is wel waar. Maar nog steeds jammer datJa dat zijn toch twee van de leukste karakters .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. er uit gaan!!
even de waarschijnlijke nieuwkomers ook op een rijtje :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:14 schreef _bigmac_ het volgende:
Ja dat zijn toch twee van de leukste karakters .
even de waarschijnlijke nieuwkomers ook op een rijtje :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
quote:Op donderdag 22 juli 2004 10:32 schreef _bigmac_ het volgende:
Effe op een rij
personages die de serie binnenkort gaan verlatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:32 schreef BVO het volgende:
[..]Is dat al zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:28 schreef _bigmac_ het volgende:
super weer frey!
dus dan heeft sjors eigelijk ook in de bak gezeten
quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:32 schreef BVO het volgende:
[..]waarom zouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
waarom zouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:43 schreef BVO het volgende:
[..]AhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Wie is Martin? Martin Helmink?? Die is nooit dood gegaan!!!quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:09 schreef _bigmac_ het volgende:
Het lijkt trouwens een beetje op dawn of the dead in gtst.
hoeveel personages zijn er nu al wel niet terug gekomen uit de dood
Benjamin Rik Martin en dan straks natuurlijk : zie de spoilers hier boven.
Martin Helmink was volgens zijn zus wel dood die dacht jaren lang dat hij zich zelf had opgehangen.quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wie is Martin? Martin Helmink?? Die is nooit dood gegaan!!!
mensen uit dood terug gekomen die de kijker DACHT dat ze dood zijn is alleen Simon.
mensen uit dood terug gekomen die MEERDIJK dacht dat ze dood zijn is:
Simon
Rik
Ray
Benjamin
Stefano
Sofia
Maximus Sanders
Thats it geloof ik...
Hoe kom je daar nou weer op? Das helemaal niet waar!! Martin was bekend als een schilder maar woonde ergens anders!!! Ludo was nog de verkoper van Martin's schilderijen. Helen was daar nooit blij mee omdat Ludo drugs gaf aan Martin om beter te presteren. Zoals ik al zei, je moet niet alles geloven wat er op de goede-tijden-slechte-tijden.nl forum staat!quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:18 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Martin Helmink was volgens zijn zus wel dood die dacht jaren lang dat hij zich zelf had opgehangen.
dik kom niet meer op dat forumquote:Op donderdag 22 juli 2004 12:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer op? Das helemaal niet waar!! Martin was bekend als een schilder maar woonde ergens anders!!! Ludo was nog de verkoper van Martin's schilderijen. Helen was daar nooit blij mee omdat Ludo drugs gaf aan Martin om beter te presteren. Zoals ik al zei, je moet niet alles geloven wat er op de goede-tijden-slechte-tijden.nl forum staat!
Hmz, zou kunnen, ik weet er echt niets meer vanafquote:Op donderdag 22 juli 2004 12:32 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
dik kom niet meer op dat forum.
Nee maar er was ooit eens een feestje en toen kwam Martin opeens binnen lopen
(was gelijk zijn eerste keer in gtst)
Helen schrok zich rot omdat ze dacht dat hij dood was.
Klopt, deze clifhanger heb ik namelijkquote:Op donderdag 22 juli 2004 12:32 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
dik kom niet meer op dat forum.
Nee maar er was ooit eens een feestje en toen kwam Martin opeens binnen lopen
(was gelijk zijn eerste keer in gtst)
Helen schrok zich rot omdat ze dacht dat hij dood was.
ja er zijn dingen die ik nog wel weetquote:Op donderdag 22 juli 2004 12:45 schreef Frey het volgende:
[..]
Klopt, deze clifhanger heb ik namelijk
Is er iets wat je niet hebt van GTSTquote:Op donderdag 22 juli 2004 12:45 schreef Frey het volgende:
[..]
Klopt, deze clifhanger heb ik namelijk
quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:47 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
ja er zijn dingen die ik nog wel weet![]()
tja dan mag Ludo niet mee doen ?quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:50 schreef Dizer het volgende:
Het zou leuk zijn als de nieuwe tournement over de leukste mannelijke personage zou gaan...alleen is het dan niet zo spannend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |