Lvl 6quote:Op maandag 19 juli 2004 20:43 schreef rockstah het volgende:
KUT! NEE!!!!! VAL IK NAAR BENEDEN!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nu moet ik die eindbaas weer opnieuw gaan doen
he roy, je bent er weer....quote:Op maandag 19 juli 2004 22:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lvl 6Had ik ook
Heldquote:Op maandag 19 juli 2004 23:23 schreef rockstah het volgende:
was ook echt stom. gaat dat hek open waarmee je naar boven kan. ik denk zo: huh? maar ik moet toch helemaal niet naar boven?
en dus spring ik natuurlijk met mijn domme kop de afgrond in![]()
en toen 'game over' en toen moest ik heel hard huilen en toen heb ik shoarma gemaakt met achterlijk veel knoflooksaus
Mjah, half ben ik erquote:Op maandag 19 juli 2004 23:23 schreef capibar het volgende:
[..]
he roy, je bent er weer....
marreh.. dat games.fok.nl headt my way niet echt fast he![]()
had hem dan ook voor mijn tentdeur neergegooitquote:Op maandag 19 juli 2004 23:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, half ben ik er
En jawel, games.fok stond voor je deur, maar je was op vakantie
hey, jij bent er ook weer :')quote:Op maandag 19 juli 2004 23:23 schreef capibar het volgende:
[..]
he roy, je bent er weer....
marreh.. dat games.fok.nl headt my way niet echt fast he![]()
hey Capibarquote:Op maandag 19 juli 2004 22:30 schreef capibar het volgende:
WATIS EERN PC WAT IS INTERNET WAT MOET I(K OOKALWEER MET DAT TOETSENBORD DOEN WAT IS DIT ALLEMAAL?!?!?!?!
Is gestolenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:06 schreef Rahl het volgende:
[..]
[edit] wrom doet die fokking smilie het niet
Lama, daarvoor moet je bij ONZ wezenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:50 schreef Rahl het volgende:
[..]
![]()
praat me even bij over de laatste newbies/relletjes/hypes in de slowchat van de laatste 2 weken....quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
hey Capibar
zie vorig topic...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:23 schreef capibar het volgende:
[..]
praat me even bij over de laatste newbies/relletjes/hypes in de slowchat van de laatste 2 weken....
moet ik dan ook alles zelf doenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:44 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
zie vorig topic...
je schrikt je dood, kijk nou maarquote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:45 schreef capibar het volgende:
[..]
moet ik dan ook alles zelf doen![]()
msnquote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:52 schreef rockstah het volgende:
ik denk dat ik vandaag pgr2 maar eens ga halen
wat gezeik en toen ben ik maar gestopt met lezen... wat is er nou zo schokkendquote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:49 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
je schrikt je dood, kijk nou maar![]()
de laatste 2 pagina's hebben een beetje raar onderwerpquote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:23 schreef capibar het volgende:
[..]
wat gezeik en toen ben ik maar gestopt met lezen... wat is er nou zo schokkend![]()
het gaat over consoles kopen, ik weet niet of ik deze schok te boven komquote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:33 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
de laatste 2 pagina's hebben een beetje raar onderwerp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |