wees eens niet zo onduidelijkquote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:33 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
euhm, nee?
hallo.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:56 schreef Roi het volgende:
Alo Alo
Ook nieuw hier? Gezelligquote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:56 schreef Roi het volgende:
Alo Alo
* Rahl gummiknuppel tevoorschijn haaltquote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:13 schreef HomerJ het volgende:
Capibar heb je de regels niet gelezen?
Veel minder erg als jijquote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:38 schreef RaymanNL het volgende:
Geboren in augustus 1989, da's dus 14! Je moet 15 zijn om der in te mogen, maar zo erg is capibar toch niet?
ohjee, nu kan ik drie weken niet op de slowchatquote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:38 schreef RaymanNL het volgende:
Geboren in augustus 1989, da's dus 14! Je moet 15 zijn om der in te mogen, maar zo erg is capibar toch niet?
wtf is er nou weer mis met rayman, hij heeft toch goede bedoelingen?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:47 schreef Rahl het volgende:
[..]
Veel minder erg als jij
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:53 schreef capibar het volgende:
[..]
wtf is er nou weer mis met rayman, hij heeft toch goede bedoelingen?
sorry, maar deze ker doe ik even niet mee met het wij-kiezen-een-zondebok spelletje![]()
Capibar is liefquote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:53 schreef capibar het volgende:
wtf is er nou weer mis met rayman, hij heeft toch goede bedoelingen?
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:39 schreef RaymanNL het volgende:
Houden wij nou eens een keer op over mensen ''weg sturen'' het was net weer een beetje goed, en het gaat nu weer de zelfde kant op! Kunnen jullie wel constant zeggen dat deze slowchat geen onderwerp heeft als ik probeer een ander onderwerp te kiezen, maar dat doe ik alleen maar om het NIET hier over te hebben! Het valt me de paar dagen op dat er weer flinkj op dit onderwerp word gehint wat al eerder te zien is in de post van Gamecube_master op Pag 1 van dit topic.
Alsjeblieft nu een ander onderwerp!
hoeveel kost zo'n aansluiting? ik heb gehoort dat het bij xs4all 20 euro per maand is.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:37 schreef Rahl het volgende:
[..]
sluit ik me bij aan
¤29,95 excl. modem, excl. inschrijfkosten, sxcl. administrtiekosten en excl. die kosten die ik maak door dit te typen.quote:Op woensdag 21 juli 2004 00:00 schreef capibar het volgende:
[..]
hoeveel kost zo'n aansluiting? ik heb gehoort dat het bij xs4all 20 euro per maand is.
hmmmquote:Op woensdag 21 juli 2004 00:02 schreef Rahl het volgende:
[..]
¤29,95 excl. modem, excl. inschrijfkosten, sxcl. administrtiekosten en excl. die kosten die ik maak door dit te typen.
prijzen onder voorbehoud
voor jou misschien, maar ik heb morgen waarschijnlijk een baan waarmee ik ¤180 in de maand ga verdienenquote:Op woensdag 21 juli 2004 00:05 schreef capibar het volgende:
[..]
hmmm
te duur...
welcher baan?quote:Op woensdag 21 juli 2004 00:12 schreef Rahl het volgende:
[..]
voor jou misschien, maar ik heb morgen waarschijnlijk een baan waarmee ik ¤180 in de maand ga verdienen
krantenquote:Op woensdag 21 juli 2004 00:15 schreef capibar het volgende:
[..]
welcher baan?
man, de ochtendkrantquote:Op woensdag 21 juli 2004 00:18 schreef Rahl het volgende:
[..]
kranten
vriendin van me wekrt daar en die zei dat ze nog werknemers nodig hadden en die zou me dat ff proberen te bezorgen (bezorgen, wheheh)
¤7,50 per ochtend, 6 keer per week = ¤180 per maand
kan daarna altijd nog slapen en t betaalt goedquote:Op woensdag 21 juli 2004 00:28 schreef capibar het volgende:
[..]
man, de ochtendkrant![]()
ik kom voor nog geen 100.000 euro vroeg me bed uit![]()
oh, dus je stopt weer als je naar school moet?quote:Op woensdag 21 juli 2004 00:29 schreef Rahl het volgende:
[..]
kan daarna altijd nog slapen en t betaalt goed
hmmquote:Op woensdag 21 juli 2004 00:31 schreef capibar het volgende:
[..]
oh, dus je stopt weer als je naar school moet?
dat is nogsteeds teveel werkquote:Op woensdag 21 juli 2004 00:53 schreef rockstah het volgende:
kranten. dat is serieus echt de luiste baan die er is. gewoon halfgaar een beetje rondlopen met wat muziek erbij en dan af en toe een papiertje in de bus steken. als je je wijk een beetje kent kan je het in een kwartiertje gedaan hebben. en het verdient ook nog eens supergoed.
allebij papier ----> krantenquote:Op woensdag 21 juli 2004 00:58 schreef rockstah het volgende:
ik doe geen kranten maar huis aan huis bladen lul
een bank overvallenquote:Op woensdag 21 juli 2004 00:43 schreef capibar het volgende:
ik wil geld, maar niet werken.
wat moet ik doen?
quote:edit te lang
dan ga ik je blocken op msn en dan ga je weer bedelen via iemand anders om jou weer te unblockenquote:Op woensdag 21 juli 2004 11:30 schreef RaymanNL het volgende:
vanaf heden antwoord Gamecube_master alleen nog maar met ''nee''
sorry ik zal het niet weer doenquote:Op woensdag 21 juli 2004 11:39 schreef speknek het volgende:
Chatlogs mogen niet op het forum. En ze zijn saai. Kappen dus.
Dan moet je hem wel ff editten, anders nemen ze zoveel ruimte inquote:Op woensdag 21 juli 2004 11:41 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
sorry ik zal het niet weer doen![]()
heej je hebt me geblokt!quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:43 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Dan moet je hem wel ff editten, anders nemen ze zoveel ruimte in![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |