dan komt daar weer een hele discussie over, en dan komt dit topic heel snel vol te zitten en dan wordt ie gesloten en dan hoef ik niet meer tegen de topic-titel aan te kijken.quote:Op maandag 19 juli 2004 13:03 schreef RaymanNL het volgende:
BTW ff weer een lijstje toevoegen met de namen:P in de OP
juist, dus toevoegenquote:Op maandag 19 juli 2004 13:05 schreef taart het volgende:
[..]
dan komt daar weer een hele discussie over, en dan komt dit topic heel snel vol te zitten en dan wordt ie gesloten en dan hoef ik niet meer tegen de topic-titel aan te kijken.![]()
quote:Op maandag 19 juli 2004 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn slowchat, wat doe je?
RaymanNL vond het al weer goed gaan omdat jullie ook begonnen te posten en dat iedereen hem meer ging waarderen, en toen heb ik besloten om ook maar weer is mee te doen omdat ik minder erg ben dan raymannlquote:Op maandag 19 juli 2004 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn slowchat, wat doe je?
Beginnen we weer?quote:Op maandag 19 juli 2004 13:10 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
RaymanNL vond het al weer goed gaan omdat jullie ook begonnen te posten en dat iedereen hem meer ging waarderen, en toen heb ik besloten om ook maar weer is mee te doen omdat ik minder erg ben dan raymannl![]()
ja, maar in ijsselmuiden hebben ze jouquote:Op maandag 19 juli 2004 13:12 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Beginnen we weer?
En BTW in kampen zijn ze pas dom! Daar laten ze een toren vol groeien met gras, en om hem schoon te maken binden ze bij een koe een touw om de nek om het gras er af te laten eten!
de schuld naar jou toe schuiven is cool, want dan wordt je boosquote:Op maandag 19 juli 2004 13:12 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Beginnen we weer?
Jep en Gamecube_Master en Taart!quote:Op maandag 19 juli 2004 13:12 schreef Rahl het volgende:
[..]
ja, maar in ijsselmuiden hebben ze jou
maar Jaap Stam komt er vandaanquote:Op maandag 19 juli 2004 13:12 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Beginnen we weer?
En BTW in kampen zijn ze pas dom! Daar laten ze een toren vol groeien met gras, en om hem schoon te maken binden ze bij een koe een touw om de nek om het gras er af te laten eten!
Maar het gaat om dat ze jou hebbenquote:Op maandag 19 juli 2004 13:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jep en Gamecube_Master en Taart!
toch wel één van de beste voetballers die we kennen in het nederlands elftalquote:Op maandag 19 juli 2004 13:13 schreef taart het volgende:
[..]
maar Jaap Stam komt er vandaan
en ze hebben Kleine kinderen die Lammert heten en die grappige laarzen dragen en die stiekem van z'n geld snoepies gaat halen!quote:Op maandag 19 juli 2004 13:14 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Maar het gaat om dat ze jou hebben![]()
Jep en in Kampen heeft een Proffesor gewerkt die bijna de Nobel prijs heeft gewonnen omdat hij het kunstmatige hart heeft uitgevonden en een kunstmatig oog etc (meer infoquote:Op maandag 19 juli 2004 13:15 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
toch wel één van de beste voetballers die we kennen in het nederlands elftal![]()
ahaquote:Op maandag 19 juli 2004 13:15 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
en ze hebben Kleine kinderen die Lammert heten en die grappige laarzen dragen en die stiekem van z'n geld snoepies gaat halen!
Weet je hoe cool het is om zondag door het dorp te fietsen om 12 uurquote:Op maandag 19 juli 2004 13:16 schreef taart het volgende:
[..]
een heleboel revo's dus
Jammer dat de foto's van hem weg zijn!quote:Op maandag 19 juli 2004 13:16 schreef taart het volgende:
[..]
een heleboel revo's dus
mwa, kan er iig wel 2 mensen opnoemenquote:Op maandag 19 juli 2004 13:30 schreef RaymanNL het volgende:
Ja man er zijn echt domme mensen! Ik kan zo gauw niet iemand bedenken maarja!
Maar wat nou als je het zelf wel gelooft en een IJsselmuidenaar bentquote:Op maandag 19 juli 2004 13:24 schreef Rahl het volgende:
iedereen die nu nog niet gelooft dat de TT waar is is zelf ijsselmuider
quote:Op maandag 19 juli 2004 13:35 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Maar wat nou als je het zelf wel gelooft en een IJsselmuidenaar bent![]()
IJsselmuidenaars zijn coolquote:Op maandag 19 juli 2004 13:38 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Denk daar maar is over na![]()
quote:Op maandag 19 juli 2004 13:50 schreef Rahl het volgende:
ik laat jullie wel alleen met jullie stad dorp, ik ga gamen
quote:Op maandag 19 juli 2004 13:52 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Waren ze er dan net wel?quote:Op maandag 19 juli 2004 14:01 schreef RaymanNL het volgende:
nu is weer iedereen weg! ophoude over ijsselmuide nu
wat is de linkquote:Op maandag 19 juli 2004 16:21 schreef rockstah het volgende:
uitgespeelt
eerst zo snel mogelijk achter elkaar de arm bewegen en rokje weghalen, dan krijg je zo'n 300 punten.
vervolgens langzaam op en neer haar tepels door haar bh heen rubben. gewoon heel langzaam. als ze begint te kreunen zit je goeddan krijgt ze op een gegeven moment harde tepels en krijg jij veel punten en de orgasm meter schiet omhoog.
vervolgens doe je het zelfde bij haar vagina tot ze een nat slipje krijgt.
vervolgens haal je de bh weg, wacht tot de status bar weer vol staat, en dan haar slip.
dan van de behaalde punten slaappillen kopen.
vervolgens rustig op de zelfde manier als haar tepels haar vagina rubben en proberen zoveel mogelijk op haar sweet spot te komen, en als haar status bar bijna leeg is slaappillen gebruiken (kaars kan ook) en weer verder en met een beetje geluk komt ze dan![]()
..............
quote:Op maandag 19 juli 2004 17:25 schreef taart het volgende:
wat is de link![]()
we zitten niet in amerikaquote:Op maandag 19 juli 2004 17:55 schreef RaymanNL het volgende:
da's wel een riskante site
ze word steeds wakkerquote:Op maandag 19 juli 2004 16:21 schreef rockstah het volgende:
uitgespeelt
eerst zo snel mogelijk achter elkaar de arm bewegen en rokje weghalen, dan krijg je zo'n 300 punten.
vervolgens langzaam op en neer haar tepels door haar bh heen rubben. gewoon heel langzaam. als ze begint te kreunen zit je goeddan krijgt ze op een gegeven moment harde tepels en krijg jij veel punten en de orgasm meter schiet omhoog.
vervolgens doe je het zelfde bij haar vagina tot ze een nat slipje krijgt.
vervolgens haal je de bh weg, wacht tot de status bar weer vol staat, en dan haar slip.
dan van de behaalde punten slaappillen kopen.
vervolgens rustig op de zelfde manier als haar tepels haar vagina rubben en proberen zoveel mogelijk op haar sweet spot te komen, en als haar status bar bijna leeg is slaappillen gebruiken (kaars kan ook) en weer verder en met een beetje geluk komt ze dan![]()
..............
link (stond ook in het vorige topic): http://newgrounds.com/portal/view/180106
oooohhohohooh dat is zwaar kutquote:Op maandag 19 juli 2004 20:43 schreef rockstah het volgende:
KUT! NEE!!!!! VAL IK NAAR BENEDEN!![]()
![]()
![]()
:'( :'( :'(
![]()
nu moet ik die eindbaas weer opnieuw gaan doen
Lvl 6quote:Op maandag 19 juli 2004 20:43 schreef rockstah het volgende:
KUT! NEE!!!!! VAL IK NAAR BENEDEN!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nu moet ik die eindbaas weer opnieuw gaan doen
he roy, je bent er weer....quote:Op maandag 19 juli 2004 22:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lvl 6Had ik ook
Heldquote:Op maandag 19 juli 2004 23:23 schreef rockstah het volgende:
was ook echt stom. gaat dat hek open waarmee je naar boven kan. ik denk zo: huh? maar ik moet toch helemaal niet naar boven?
en dus spring ik natuurlijk met mijn domme kop de afgrond in![]()
en toen 'game over' en toen moest ik heel hard huilen en toen heb ik shoarma gemaakt met achterlijk veel knoflooksaus
Mjah, half ben ik erquote:Op maandag 19 juli 2004 23:23 schreef capibar het volgende:
[..]
he roy, je bent er weer....
marreh.. dat games.fok.nl headt my way niet echt fast he![]()
had hem dan ook voor mijn tentdeur neergegooitquote:Op maandag 19 juli 2004 23:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, half ben ik er
En jawel, games.fok stond voor je deur, maar je was op vakantie
hey, jij bent er ook weer :')quote:Op maandag 19 juli 2004 23:23 schreef capibar het volgende:
[..]
he roy, je bent er weer....
marreh.. dat games.fok.nl headt my way niet echt fast he![]()
hey Capibarquote:Op maandag 19 juli 2004 22:30 schreef capibar het volgende:
WATIS EERN PC WAT IS INTERNET WAT MOET I(K OOKALWEER MET DAT TOETSENBORD DOEN WAT IS DIT ALLEMAAL?!?!?!?!
Is gestolenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:06 schreef Rahl het volgende:
[..]
[edit] wrom doet die fokking smilie het niet
Lama, daarvoor moet je bij ONZ wezenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:50 schreef Rahl het volgende:
[..]
![]()
praat me even bij over de laatste newbies/relletjes/hypes in de slowchat van de laatste 2 weken....quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
hey Capibar
zie vorig topic...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:23 schreef capibar het volgende:
[..]
praat me even bij over de laatste newbies/relletjes/hypes in de slowchat van de laatste 2 weken....
moet ik dan ook alles zelf doenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:44 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
zie vorig topic...
je schrikt je dood, kijk nou maarquote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:45 schreef capibar het volgende:
[..]
moet ik dan ook alles zelf doen![]()
msnquote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:52 schreef rockstah het volgende:
ik denk dat ik vandaag pgr2 maar eens ga halen
wat gezeik en toen ben ik maar gestopt met lezen... wat is er nou zo schokkendquote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:49 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
je schrikt je dood, kijk nou maar![]()
de laatste 2 pagina's hebben een beetje raar onderwerpquote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:23 schreef capibar het volgende:
[..]
wat gezeik en toen ben ik maar gestopt met lezen... wat is er nou zo schokkend![]()
het gaat over consoles kopen, ik weet niet of ik deze schok te boven komquote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:33 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
de laatste 2 pagina's hebben een beetje raar onderwerp
euhm, nee?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:38 schreef capibar het volgende:
[..]
het gaat over consoles kopen, ik weet niet of ik deze schok te boven kom![]()
wees eens niet zo onduidelijkquote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:33 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
euhm, nee?
hallo.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:56 schreef Roi het volgende:
Alo Alo
Ook nieuw hier? Gezelligquote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:56 schreef Roi het volgende:
Alo Alo
* Rahl gummiknuppel tevoorschijn haaltquote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:13 schreef HomerJ het volgende:
Capibar heb je de regels niet gelezen?
Veel minder erg als jijquote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:38 schreef RaymanNL het volgende:
Geboren in augustus 1989, da's dus 14! Je moet 15 zijn om der in te mogen, maar zo erg is capibar toch niet?
ohjee, nu kan ik drie weken niet op de slowchatquote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:38 schreef RaymanNL het volgende:
Geboren in augustus 1989, da's dus 14! Je moet 15 zijn om der in te mogen, maar zo erg is capibar toch niet?
wtf is er nou weer mis met rayman, hij heeft toch goede bedoelingen?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:47 schreef Rahl het volgende:
[..]
Veel minder erg als jij
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:53 schreef capibar het volgende:
[..]
wtf is er nou weer mis met rayman, hij heeft toch goede bedoelingen?
sorry, maar deze ker doe ik even niet mee met het wij-kiezen-een-zondebok spelletje![]()
Capibar is liefquote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:53 schreef capibar het volgende:
wtf is er nou weer mis met rayman, hij heeft toch goede bedoelingen?
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:39 schreef RaymanNL het volgende:
Houden wij nou eens een keer op over mensen ''weg sturen'' het was net weer een beetje goed, en het gaat nu weer de zelfde kant op! Kunnen jullie wel constant zeggen dat deze slowchat geen onderwerp heeft als ik probeer een ander onderwerp te kiezen, maar dat doe ik alleen maar om het NIET hier over te hebben! Het valt me de paar dagen op dat er weer flinkj op dit onderwerp word gehint wat al eerder te zien is in de post van Gamecube_master op Pag 1 van dit topic.
Alsjeblieft nu een ander onderwerp!
hoeveel kost zo'n aansluiting? ik heb gehoort dat het bij xs4all 20 euro per maand is.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:37 schreef Rahl het volgende:
[..]
sluit ik me bij aan
¤29,95 excl. modem, excl. inschrijfkosten, sxcl. administrtiekosten en excl. die kosten die ik maak door dit te typen.quote:Op woensdag 21 juli 2004 00:00 schreef capibar het volgende:
[..]
hoeveel kost zo'n aansluiting? ik heb gehoort dat het bij xs4all 20 euro per maand is.
hmmmquote:Op woensdag 21 juli 2004 00:02 schreef Rahl het volgende:
[..]
¤29,95 excl. modem, excl. inschrijfkosten, sxcl. administrtiekosten en excl. die kosten die ik maak door dit te typen.
prijzen onder voorbehoud
voor jou misschien, maar ik heb morgen waarschijnlijk een baan waarmee ik ¤180 in de maand ga verdienenquote:Op woensdag 21 juli 2004 00:05 schreef capibar het volgende:
[..]
hmmm
te duur...
welcher baan?quote:Op woensdag 21 juli 2004 00:12 schreef Rahl het volgende:
[..]
voor jou misschien, maar ik heb morgen waarschijnlijk een baan waarmee ik ¤180 in de maand ga verdienen
krantenquote:Op woensdag 21 juli 2004 00:15 schreef capibar het volgende:
[..]
welcher baan?
man, de ochtendkrantquote:Op woensdag 21 juli 2004 00:18 schreef Rahl het volgende:
[..]
kranten
vriendin van me wekrt daar en die zei dat ze nog werknemers nodig hadden en die zou me dat ff proberen te bezorgen (bezorgen, wheheh)
¤7,50 per ochtend, 6 keer per week = ¤180 per maand
kan daarna altijd nog slapen en t betaalt goedquote:Op woensdag 21 juli 2004 00:28 schreef capibar het volgende:
[..]
man, de ochtendkrant![]()
ik kom voor nog geen 100.000 euro vroeg me bed uit![]()
oh, dus je stopt weer als je naar school moet?quote:Op woensdag 21 juli 2004 00:29 schreef Rahl het volgende:
[..]
kan daarna altijd nog slapen en t betaalt goed
hmmquote:Op woensdag 21 juli 2004 00:31 schreef capibar het volgende:
[..]
oh, dus je stopt weer als je naar school moet?
dat is nogsteeds teveel werkquote:Op woensdag 21 juli 2004 00:53 schreef rockstah het volgende:
kranten. dat is serieus echt de luiste baan die er is. gewoon halfgaar een beetje rondlopen met wat muziek erbij en dan af en toe een papiertje in de bus steken. als je je wijk een beetje kent kan je het in een kwartiertje gedaan hebben. en het verdient ook nog eens supergoed.
allebij papier ----> krantenquote:Op woensdag 21 juli 2004 00:58 schreef rockstah het volgende:
ik doe geen kranten maar huis aan huis bladen lul
een bank overvallenquote:Op woensdag 21 juli 2004 00:43 schreef capibar het volgende:
ik wil geld, maar niet werken.
wat moet ik doen?
quote:edit te lang
dan ga ik je blocken op msn en dan ga je weer bedelen via iemand anders om jou weer te unblockenquote:Op woensdag 21 juli 2004 11:30 schreef RaymanNL het volgende:
vanaf heden antwoord Gamecube_master alleen nog maar met ''nee''
sorry ik zal het niet weer doenquote:Op woensdag 21 juli 2004 11:39 schreef speknek het volgende:
Chatlogs mogen niet op het forum. En ze zijn saai. Kappen dus.
Dan moet je hem wel ff editten, anders nemen ze zoveel ruimte inquote:Op woensdag 21 juli 2004 11:41 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
sorry ik zal het niet weer doen![]()
heej je hebt me geblokt!quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:43 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Dan moet je hem wel ff editten, anders nemen ze zoveel ruimte in![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:43 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Dan moet je hem wel ff editten, anders nemen ze zoveel ruimte in![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:32 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
dan ga ik je blocken op msn en dan ga je weer bedelen via iemand anders om jou weer te unblocken![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:52 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
heej je hebt me geblokt!
Halloquote:Op woensdag 21 juli 2004 12:03 schreef =HellFire= het volgende:
Hoi.
alles wat jij zegt is verkeerdquote:Op woensdag 21 juli 2004 12:18 schreef RaymanNL het volgende:
Heb ik iets verkeerd gezegt?
Jaaa, er komen hier ineens weer andere mensen dan normaal, mods enzowquote:Op woensdag 21 juli 2004 12:19 schreef Rahl het volgende:
[..]
jij hier![]()
the more the marrierquote:Op woensdag 21 juli 2004 12:21 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jaaa, er komen hier ineens weer andere mensen dan normaal, mods enzow
Jah. Ik dacht, ik game al sinds de jaren 80 maar ik zit niet eens in de FOK! zelfrespecterende GAM-slowchat.quote:Op woensdag 21 juli 2004 12:19 schreef Rahl het volgende:
[..]
jij hier![]()
zo vaak gaat t hier niet over gamesquote:Op woensdag 21 juli 2004 12:38 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Jah. Ik dacht, ik game al sinds de jaren 80 maar ik zit niet eens in de FOK! zelfrespecterende GAM-slowchat.
Bovendien zit ik sinds een week bij Gamer.nl als content crew dus zullen jullie wellicht binnenkort nog wel zooi van mij zien.
het is gevaarlijk hier hoor!quote:Op woensdag 21 juli 2004 12:38 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Jah. Ik dacht, ik game al sinds de jaren 80 maar ik zit niet eens in de FOK! zelfrespecterende GAM-slowchat.
Bovendien zit ik sinds een week bij Gamer.nl als content crew dus zullen jullie wellicht binnenkort nog wel zooi van mij zien.
alleen voor jouquote:Op woensdag 21 juli 2004 12:50 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
het is gevaarlijk hier hoor!
ja, extreem gevaarlijkquote:Op woensdag 21 juli 2004 12:50 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
het is gevaarlijk hier hoor!
kennen jullie die aflevering van friends met die extreem positieve man?? daar doet raymannl me een beetje aan denkenquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:03 schreef capibar het volgende:
[..]
ja, extreem gevaarlijk![]()
zo helemaal met een bord voor zijn kop enzo hehehehehehequote:Op woensdag 21 juli 2004 13:04 schreef Rahl het volgende:
[..]
kennen jullie die aflevering van friends met die extreem positieve man?? daar doet raymannl me een beetje aan denken
preciesquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:05 schreef capibar het volgende:
[..]
zo helemaal met een bord voor zijn kop enzo hehehehehehe
Ik ben positiefquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:04 schreef Rahl het volgende:
[..]
kennen jullie die aflevering van friends met die extreem positieve man?? daar doet raymannl me een beetje aan denken
ik welquote:Op woensdag 21 juli 2004 11:41 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
sorry ik zal het niet weer doen![]()
zet je msn eens aan joh, lui wezen!quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:12 schreef rockstah het volgende:
[..]
ik wel
ja man zet je msn eens aan ik heb je toenstraks al toegevoegd!quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:18 schreef rockstah het volgende:
nee
moet je es opzoeken, die is leukquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:23 schreef taart het volgende:
[..]
nee die ken ik niet.
dan ken je zeker wel die aflevering met die ene gast die dat ene dinges ging doen ofzo he?quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:23 schreef taart het volgende:
[..]
nee die ken ik niet.
ja die is cooL!quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:25 schreef capibar het volgende:
[..]
dan ken je zeker wel die aflevering met die ene gast die dat ene dinges ging doen ofzo he?
dat is echt vet he, dan ging hij zo naar die ene, en toen gingen ze samen naar danges op de tv kijken, dat was echt vet grappigquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ja die is cooL!
quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:29 schreef capibar het volgende:
[..]
dat is echt vet he, dan ging hij zo naar die ene, en toen gingen ze samen naar danges op de tv kijken, dat was echt vet grappig![]()
¤20quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:30 schreef rockstah het volgende:
ohja, rahl. hoeveel heb je voor pgr2 betaald?
en dan weer snel editten hequote:Op woensdag 21 juli 2004 13:30 schreef Rahl het volgende:
[..]
¤20
http://www.probeernu.nl/item.php?xboxgms2&aanbiedingen
lol dat zuigtquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:33 schreef rockstah het volgende:
oh kut. ik heb hem gister voor 49.95 gehaald
anders was het zo'n loze postquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:34 schreef capibar het volgende:
[..]
en dan weer snel editten he![]()
ik heb het meer over dat [rul] gedoe....quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:34 schreef Rahl het volgende:
[..]
anders was het zo'n loze post
ohh dat was gewoon een typoquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:35 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb het meer over dat [rul] gedoe....![]()
chapter 5quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:34 schreef Rahl het volgende:
[..]
lol dat zuigt
ik heb em nog steeds niet binnen though
en ik word toch wel gek van ninja gaiden. die eindbaas van chapter 5 maakt me steeds af
ik heb potion tekort want ik wil niet teruglopen om daarna weer 10.000 black ninja's tegen te komenquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:38 schreef rockstah het volgende:
[..]
chapter 5omg! dat is zeg maar de makkelijkste die er is. zelfs die 4 black ninjas zijn moeilijker!
gewoon de armen eraf choppen met air attacks en dat de ogen met een ninpo of ultimate attack aanvallen. en vooral dichtbij hem blijven zodat je gewoon helemaal niet geraakt word.
je moet een gegeven goedkoopquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:37 schreef taart het volgende:
[..]
maar jij hebt m' teminste in een mooi hoesje!
je krijgt 'm in een kartonnen hoesje toegeleverd![]()
ik heb hier nog een happy hardcore cd liggen die ik bij een agenda kreeg....quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:44 schreef Frankeinstein het volgende:
hehe, ik ben weer wat oude cd's aan het luisteren omdat ik van plan ben die mee te nemen op vakantie.. al die oude liedjes weer![]()
oude liedjes als Que Si Que No ? Of oude liedjes als Sypmathy for the Devil?quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:44 schreef Frankeinstein het volgende:
hehe, ik ben weer wat oude cd's aan het luisteren omdat ik van plan ben die mee te nemen op vakantie.. al die oude liedjes weer![]()
tell me more, tell me morequote:Op woensdag 21 juli 2004 13:46 schreef Frankeinstein het volgende:
gewoon liedjes die ik vorig jaar leuk vond
omfg, que si que no, ben ik even blij dat die jodi bernal een one day fly wasquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:45 schreef Rahl het volgende:
[..]
oude liedjes als Que Si Que No ? Of oude liedjes als Sypmathy for the Devil?
hij heeft nog een keer hier in steenwijk opgetreden.... OP ZONDAG OM 10 UUR 'S MORGENS VLAK BIJ MIJN HUISquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:46 schreef capibar het volgende:
[..]
omfg, que si que no, ben ik even blij dat die jodi bernal een one day fly was![]()
![]()
![]()
NOFXquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:47 schreef Frankeinstein het volgende:
haha, ik was eigenlijk op zoek naar NOFX maar ik vond een andere cd met allerlei liedjes zoals My united states of whatever![]()
ren weg....quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:47 schreef Rahl het volgende:
[..]
hij heeft nog een keer hier in steenwijk opgetreden.... OP ZONDAG OM 10 UUR 'S MORGENS VLAK BIJ MIJN HUIS![]()
jah ik vind het ook donders goedkoop,quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:43 schreef capibar het volgende:
[..]
je moet een gegeven goedkooppaard niet in de bek kijken.
tenzij je wilt controleren of zijn gebit helemaal schoon is natuurlijk![]()
kan niet, heb strax sollicitatiegesprekquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:48 schreef capibar het volgende:
[..]
ren weg....
verweg....
kijk niet achterom....
bij mij zat er ook een papiersticker op die ik er niet afkrijgquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:37 schreef taart het volgende:
[..]
maar jij hebt m' teminste in een mooi hoesje!
je krijgt 'm in een kartonnen hoesje toegeleverd![]()
voor je krantenwijk?quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:48 schreef Rahl het volgende:
[..]
kan niet, heb strax sollicitatiegesprek
ik zag laatst zo'n nofx tshirt, met bush er op, en daaronder: "the war against errorism"quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:49 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
Punk Rocks!![]()
dat is iets wat ik nog niet wist.quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:50 schreef Frankeinstein het volgende:
zo heet de laatste cd
ik heb een hekel aan die plakkertjes op hoesjesquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:49 schreef rockstah het volgende:
[..]
bij mij zat er ook een papiersticker op die ik er niet afkrijg
Goh die heb ik ook.quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:50 schreef capibar het volgende:
[..]
ik zag laatst zo'n nofx tshirt, met bush er op, en daaronder: "the war against errorism"![]()
jat gewoon wat van insidegamer ofzo....quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:03 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Iemand nog wat spicy game-news? kwil wat updaten op gamer.nl maar kweet niet wat nog.
idd, zoek gewoon wat op manquote:Op woensdag 21 juli 2004 14:05 schreef capibar het volgende:
[..]
jat gewoon wat van insidegamer ofzo....
Never. Bovendien heeft die veel minder nieuws dan gamer.nl en hebben geen eigen mening of zijn veel te neutraal en te gematigd.quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:05 schreef capibar het volgende:
[..]
jat gewoon wat van insidegamer ofzo....
der is genoeg nieuws!!!!!quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:03 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Goh die heb ik ook.
Iemand nog wat spicy game-news? kwil wat updaten op gamer.nl maar kweet niet wat nog.
En tijs, je kunt me nu wel geblokt hebben, maar dat nieuws over Rayman 4 styaat nu wel mooi op www.gameqube.nl! Het was dus toch goed!quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:06 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
idd, zoek gewoon wat op man
Ik vroeg het aan jullie, misschien dat jullie iets interessants wisten...quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
der is genoeg nieuws!!!!!
een eigen mening hoort gewoon niet in nieuws, nieuws moet altijd objectief blijven....quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:07 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Never. Bovendien heeft die veel minder nieuws dan gamer.nl en hebben geen eigen mening of zijn veel te neutraal en te gematigd.
Edit: Wel objectief uiteraard, dat is weer okay, maar goed... iets meer hun eigen mening erin verwerkt mag best vind ik.
STFUquote:Op woensdag 21 juli 2004 14:09 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
En tijs, je kunt me nu wel geblokt hebben, maar dat nieuws over Rayman 4 styaat nu wel mooi op www.gameqube.nl! Het was dus toch goed!
heb je hier niet meer op te zeggenquote:Op woensdag 21 juli 2004 14:12 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
STFU
ik ga niet met jou in gesprek, in ik ga ook niet als msn hier op fok met je zitten chattenquote:Op woensdag 21 juli 2004 14:12 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
heb je hier niet meer op te zeggen
True. Daar heb je gelijk in ja. Het is alleen leuker om het anders te verwerken, dat een standaard PR-praatje, wat bijna alle andere gamesites wel hebben. Vooral die Amerikaanse sites kunnen er wat van hoor.quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:12 schreef capibar het volgende:
[..]
een eigen mening hoort gewoon niet in nieuws, nieuws moet altijd objectief blijven....
maikel post aka rockstah uit nieuwegein heeft zojuist zijn eerste platinum award bij pgr2 gehaaldquote:Op woensdag 21 juli 2004 14:03 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Goh die heb ik ook.
dat kan je ook op een andere manier doen dan subjectief te zijn (kleine grapjes enz. )quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:14 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
True. Daar heb je gelijk in ja. Het is alleen leuker om het anders te verwerken, dat een standaard PR-praatje, wat bijna alle andere gamesites wel hebben. Vooral die Amerikaanse sites kunnen er wat van hoor.
Welke reactiesquote:Op woensdag 21 juli 2004 14:13 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
ik ga niet met jou in gesprek, in ik ga ook niet als msn hier op fok met je zitten chatten
ben je gewoon zat met je reacties![]()
Is dit een zelfverwijzing?quote:Op woensdag 21 juli 2004 12:18 schreef RaymanNL het volgende:
Heb ik iets verkeerd gezegt?
ramp!quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:20 schreef RaymanNL het volgende:
oeps dat was met een D het is gezegd toch, wacht 't kofschip daar staat geen g in dus het is met een d op het eind!
who?quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ban the mutherfuckers !
hoe ging je sollicitatie gesprek gebeuren?quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:51 schreef Rahl het volgende:
* capibar is niet meer werkloos
dienstplicht?quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:00 schreef pkwarts het volgende:
waarom wordt ik nou wel voor de dienstplicht ingeschreven en bijvoorbeeld mijn zus niet
gelijke rechten, gelijke plichten. als ze genoeg geëmancipeerd zijn om vrijwillig het leger in te mogen, mogen ze er ook gedwongen in. in israël werkt het toch ook?
dienstplicht is in NL niet afgeschaft maar opgeschort. dus ik wordt ingeschreven en ten tijde van nood wordt ik gewoon fijn opgeroepen....quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:01 schreef capibar het volgende:
[..]
dienstplicht?
*kijkt op windhoos klokje*
nee, er staat geen 1987...![]()
ohja, zo zat het ja...quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:02 schreef pkwarts het volgende:
[..]
dienstplicht is in NL niet afgeschaft maar opgeschort. dus ik wordt ingeschreven en ten tijde van nood wordt ik gewoon fijn opgeroepen....
goedquote:Op woensdag 21 juli 2004 14:57 schreef capibar het volgende:
[..]
hoe ging je sollicitatie gesprek gebeuren?
ik ga gewoon wat geld verdienen en ergens in een vaag verweg land waar het heel warm is ( en waar palmbomen groeienquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:05 schreef pkwarts het volgende:
ach, echt erg zal ik het er toch niet hebben. met vwo diploma op zak met N&T profiel krijg je vast een duf kantoor, pc nerd baantje
ja.quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:13 schreef Frankeinstein het volgende:
ja, ze kunnen toch fijn zuster worden ofzo![]()
dat heb ik nou nognooit gedaan...quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:17 schreef Frankeinstein het volgende:
ik ga even wat eten![]()
quote:Boss Fight: Tentacle Fiend
Ninja Gaidenscreenshot
Stay close to avoid the orange goo.
It would be a grave breach of the ninja code to allow a beautiful woman like Rachel to die in such a horrible manner. You'll have to take out this hydra-like fiend to save her. You can't do much damage to it while its eyes are closed. The key is taking out the two main tentacles first. Use aerial attacks to slice off the two tentacles, which will cause the fiend to open its eyes. Once they're open, use combo slices, charged attacks, or aerial attacks to whittle down the fiend's health as much as possible--attack as rapidly as you can, because there's not much the fiend can do to hurt you at this time. After a few seconds, the tentacles will grow back and you'll need to start again. When you've taken off about half the fiend's health, it'll start spitting out some very damaging orange goo. Try to avoid the goo by staying relatively close to the monster, and continue pruning tentacles. Hitting the fiend with a fireball while its eyes are open is particularly effective as well.
quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:52 schreef rockstah het volgende:
eens in het vigoor empire in the city of fiends was er een belachelijk makkelijke eindbaas genaamd de tentacle fiend:
[afbeelding]
onze grote vriend heeft de lieftallige rachel ingeslikt en die moet gered worden door rahl.
nou zou elke n00b daar absoluut geen moeite mee hebben. behalve onze rahl
vandaar nog een keer de strategie:
[..]
speel jij met walkthrough ofzo?quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:03 schreef rockstah het volgende:
oh jaheb ik ook
maar in chapter 4 had ik er gewoon meteen 5 gekocht. en loop gewoon ff terug. ik moest op dat punt ook terug omdat ik een life of a thousand gods vergeten was
oeh!quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:06 schreef Rahl het volgende:
[..]
speel jij met walkthrough ofzo?
hij blijft wel verdacht stilquote:Op woensdag 21 juli 2004 16:20 schreef capibar het volgende:
[..]
oeh!
een walktrougher!!!!
*brrrrrrrr*![]()
![]()
ask rockstah, hij is de expertquote:Op woensdag 21 juli 2004 16:27 schreef HomerJ het volgende:
Zijn d'r geen speciale GBA-Games vakantie FAQS? Dus niet 80 pagina's maar gewoon de belangrijkste zaken in het kort. IK ben bang straks vast te zitten met GOlden sun 2, en dan is mijn hele vakantie verpest
KETTER!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:22 schreef rockstah het volgende:
ik kijk er wel eens in ja
ik heb bij sommige spellen eigenlijk ook wel eens in de walktrough gekekenquote:Op woensdag 21 juli 2004 16:37 schreef Rahl het volgende:
[..]
neequote:Op woensdag 21 juli 2004 16:27 schreef HomerJ het volgende:
Zijn d'r geen speciale GBA-Games vakantie FAQS? Dus niet 80 pagina's maar gewoon de belangrijkste zaken in het kort. IK ben bang straks vast te zitten met GOlden sun 2, en dan is mijn hele vakantie verpest
quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:40 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb bij sommige spellen eigenlijk ook wel eens in de walktrough gekeken![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:42 schreef Rahl het volgende:
[..]
behalve als ik ontzettend vast zit.
what's the big deal manquote:Op woensdag 21 juli 2004 16:29 schreef Rahl het volgende:
[..]
ask rockstah, hij is de expert
quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:40 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb bij sommige spellen eigenlijk ook wel eens in de walktrough gekeken![]()
![]()
![]()
en dat ga je uitgeven aan een dikke dsrl, en extra lenzen?quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:45 schreef Rahl het volgende:
ik verdien ¤140 per maand
[GAM slowchat] The evil capibar has returnedquote:Op woensdag 21 juli 2004 16:47 schreef Rahl het volgende:
óf we kunnen filosoferen over de volgende TT
al verdiende ik ¤3000 per maandquote:Op woensdag 21 juli 2004 16:47 schreef capibar het volgende:
[..]
en dat ga je uitgeven aan een dikke dsrl, en extra lenzen?![]()
hoe clichéquote:Op woensdag 21 juli 2004 16:47 schreef capibar het volgende:
[..]
[GAM slowchat] The evil capibar has returned
ik heb de volgende al klaarstaan... en de titel blijft nog even een verassingquote:Op woensdag 21 juli 2004 16:51 schreef Rahl het volgende:
[..]
hoe cliché
ik dacht meer aan iets als
"Over kleurige komkommers en scherpgepunte tandenborstels"
gluiperd die je bent :')quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:52 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb de volgende al klaarstaan... en de titel blijft nog even een verassing![]()
hehehehehehquote:Op woensdag 21 juli 2004 16:53 schreef Rahl het volgende:
[..]
gluiperd die je bent
quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:54 schreef Rahl het volgende:
[..]
gluiperd die je bent![]()
[edit] nu doet de smilie het tenminste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |