dan komt daar weer een hele discussie over, en dan komt dit topic heel snel vol te zitten en dan wordt ie gesloten en dan hoef ik niet meer tegen de topic-titel aan te kijken.quote:Op maandag 19 juli 2004 13:03 schreef RaymanNL het volgende:
BTW ff weer een lijstje toevoegen met de namen:P in de OP
juist, dus toevoegenquote:Op maandag 19 juli 2004 13:05 schreef taart het volgende:
[..]
dan komt daar weer een hele discussie over, en dan komt dit topic heel snel vol te zitten en dan wordt ie gesloten en dan hoef ik niet meer tegen de topic-titel aan te kijken.![]()
quote:Op maandag 19 juli 2004 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn slowchat, wat doe je?
RaymanNL vond het al weer goed gaan omdat jullie ook begonnen te posten en dat iedereen hem meer ging waarderen, en toen heb ik besloten om ook maar weer is mee te doen omdat ik minder erg ben dan raymannlquote:Op maandag 19 juli 2004 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn slowchat, wat doe je?
Beginnen we weer?quote:Op maandag 19 juli 2004 13:10 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
RaymanNL vond het al weer goed gaan omdat jullie ook begonnen te posten en dat iedereen hem meer ging waarderen, en toen heb ik besloten om ook maar weer is mee te doen omdat ik minder erg ben dan raymannl![]()
ja, maar in ijsselmuiden hebben ze jouquote:Op maandag 19 juli 2004 13:12 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Beginnen we weer?
En BTW in kampen zijn ze pas dom! Daar laten ze een toren vol groeien met gras, en om hem schoon te maken binden ze bij een koe een touw om de nek om het gras er af te laten eten!
de schuld naar jou toe schuiven is cool, want dan wordt je boosquote:Op maandag 19 juli 2004 13:12 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Beginnen we weer?
Jep en Gamecube_Master en Taart!quote:Op maandag 19 juli 2004 13:12 schreef Rahl het volgende:
[..]
ja, maar in ijsselmuiden hebben ze jou
maar Jaap Stam komt er vandaanquote:Op maandag 19 juli 2004 13:12 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Beginnen we weer?
En BTW in kampen zijn ze pas dom! Daar laten ze een toren vol groeien met gras, en om hem schoon te maken binden ze bij een koe een touw om de nek om het gras er af te laten eten!
Maar het gaat om dat ze jou hebbenquote:Op maandag 19 juli 2004 13:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jep en Gamecube_Master en Taart!
toch wel één van de beste voetballers die we kennen in het nederlands elftalquote:Op maandag 19 juli 2004 13:13 schreef taart het volgende:
[..]
maar Jaap Stam komt er vandaan
en ze hebben Kleine kinderen die Lammert heten en die grappige laarzen dragen en die stiekem van z'n geld snoepies gaat halen!quote:Op maandag 19 juli 2004 13:14 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Maar het gaat om dat ze jou hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |