Denk je dat ik dat niet weet????quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:15 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Klinkt als een betere prijs. Zet hem komend voorjaar aan een drukke doorgaande weg met een bordje "te koop" erop, moet je eens zien hoeveel mensen je de eerste zonnige dag van het jaar op de stoep hebt staan.
Nu, op dit moment, kom je zo'n blinkende spiegel voor 1000 euro nog niet kwijt met alle pekel die op komst is.
Of ik dat niet weet? Kan ik toch zelf over beslissen. Je kent mijn situatie toch niet?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:19 schreef MouseOver het volgende:
Hey, op deze manier lever je onnodig kostbare euro's in
ik verwijder deze en de vorige post over 10 minuten
Danke, heb ik van mijn vader geërfdquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:12 schreef FransDeens het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar ik heb wel respect voor je ijzeren geduld en je onovertroffen eigenwijsheid.
Wat denk je?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:07 schreef Svensson het volgende:
Heb je 'm al verkocht?
Een motor als deze verkoop je volgens mij met pijn tussen je benen.quote:Op maandag 19 juli 2004 12:10 schreef Koningin het volgende:
[..]
Het is dan ook een beetje met pijn in zijn hart.
Ik heb mijn vriend een mailtje gestuurd en hij heeft naar de km stand gekeken: 52.146 km.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |