abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20715586
Wat is er toch zo opwindend aan een naakte man? Ik vind er niks opwindends aan.
Zijn er meerderen die het leuker vinden als hun man aangekleed is tijdens de sex? Natuurlijk wel met broek naar beneden af en toe hè... beetje zoals de hoeren in de stegen doen...effe vlug...,broek naar beneden...klaar. Al moet het hier dan niet effe vlug natuurlijk. Zijn er meer mensen die een naakte man maar niks vinden en voor gekleed gaan? zoja wat voor outfit? ik vind een lange zwarte jas met zwarte broek en zwart hemd achtig iets het leukst...maar de jas wel dicht....en zo'n hoed als die bruidegom
pi_20716049
Volgens mij moet jij gewoon lesbienne worden
pi_20716092
Moet die ook nog als schoorsteenveger werken?
pi_20716119
Mijn vriendin vind 't soms opwindend als we allebei gewoon onze kleren aanhouden tijdens de sex. Of zij is helemaal naakt en ik vrij met haar met inderdaad alleen m'n broek naar beneden soms gewoon met m'n boxershort nog aan, gebruik makend van de opening aan de voorzijde van zo'n kledingstuk.

De reactie hierboven wijst maar weer eens op hoe serieus mensen kunnen omgaan met een bepaalde reactie.

Maar ik denk dus dat er nog wel meer vrouwen zijn die het opwindend vinden met een aangekleedde man te vrijen. Staand, of ergens ... of in bed. Je ziet 't ook wel eens in sexfilms dat de mannen nog aangekleed zijn.

Goede sex betekent afwisseling, voor de manier waarop je sex bedrijft geldt: verandering van spijs doet eten.
pi_20716133
Was meer een uiting van "Hoe specifiek ga je je sexgedrag toespitsen". Het is dat ze zijn kleur sokken en soort underwear nog niet genoemd Maar goed, that's me dan weer.
pi_20716144
Ik mag dan man zijn.. maar ik ben met je eens dat ik een man liever zie met als zonder kleren
pi_20716159
Lijkt me hardstikke normaal, iedereen heeft andere voorkeuren,
ik vraag mijn vriendin ook altijd of ze even een masker op wil zetten voordat ik met haar vrij,
of ik trek een vlag over haar kop heen, werkt ook goed
  maandag 19 juli 2004 @ 10:07:28 #8
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_20716373
quote:
Op maandag 19 juli 2004 09:47 schreef Roellie80 het volgende:
Ik mag dan man zijn.. maar ik ben met je eens dat ik een man liever zie met als zonder kleren
agree... maar ik heb er dan ook liever geen seks mee...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_20716430
Met kleren aan is het nog een beetje onderdeel van 'het spel' ofzo. Met je hand ergens overheen gaan, of je hand onder kleding steken.
Meteen de kleren uit is gelijk zo ehm... definitief.
pi_20716642
quote:
Op maandag 19 juli 2004 09:47 schreef Roellie80 het volgende:
hah Jij bent dus duidelijk geen homo
aL stelt het me teleur dat er weer eens meer mensen zijn die niet hetzelfde leuk vinden als mensen die dat wel vinden dat is altijd zo bij mijn topics
DennisMoore: Ja, dat is idd leuk Maar ook tijdens de rest van de sex wil ik niet dat een man z'n leuke kleertjes uittrekt. Dat vind ik maar stom, zo'n naakte man. Misschien ga ik het ooit nog leuk vinden. Maar nu vind ik in elk geval niks. Er is ook niets aantrekkelijks aan, ik begrijp wel wat mannen zien in een naakte vrouw, maar niet wat vrouwen zien in een naakte man. (Tja, misschien moet ik idd lesbienne worden Het is waar dat ik soms ook opgewonden word van vrouwen, vooral van hun borsten...jezus...wat ben ik weer eerlijk maargoed, maar zelfs vrouwen heb ik liever met sexy kleren of ondergoed aan)
Roonaan: Om je alvast te ergeren: Zijn kleur sokken is zwart. Rood of wit mag er ook in voorkomen maar het liefst effen zwart. Maar dat heeft eigelijk geen zin want hij mag z'n schoenen niet uittrekken. Hoewel, dat kan ook opwindend zijn! Ja, dat mag soms. Zijn ondergoed is ook zwart.
Behind the moon: Eindelijk, een serieuze reactie van iemand die het ook leuk vind
Bij mij is het niet echt afwisseling van spijs maar ik vind dat alleen opwindend, maar ik kan me wel inleven in je vriendin!
pi_20716717
<grin> Niet echt ergernis hoor Maar het komt zo over alsof je één ideaalbeeld aan het najagen gaat zo, door zo op de details te letten. En dat snap ik niet helemaal. Als fantasie snap ik het best, en dat je het een keer dan die fantasie uitleeft ook. Of een aantal keer. Maar het komt over alsof het meer regel is/zou moeten zijn dan uitzondering. En dan zou ik zeggen dat je dan jezelf toch juist erg beperkt door zoveel eisen te stellen?
pi_20716940
Tijdens de seks gewoon naakt graag, anders kan ik m niet overal aanraken... Maar voorspel en daarbij een spelletje doen met kleren aan is wel weer geil...

En als je me twee keer dezelfde man laat zien, 1 keer naakt en 1 keer gekleed, zal ik denk ik toch de geklede kiezen... Dat vind ik wle aantrekkelijker om naar te kijken...
pi_20717010
Roonaan: Ja, maar dan zoek ik wel een man die deze regels wil opvolgen en als hij er niet is is dat jammer ik vind niet dat het een uitzondering moet zijn want als hij het naakt wil doen en ik word daar niet opgewonden van is hij ook niet blij denk ik
Innovative: Ja, precies! een man die naakt is vind ik ook niks om naar te kijken! ah, jij hebt dat dus ook! maarja niet dat iedereen zo moet denken ofzo...zo komt het vast over! sorry
PS: waar raak jij hem dan aan? want je kunt hem toch ook aanraken met kleren aan? waar vind jij het leuker om hem aan te raken als ie helemaal naakt is?
  maandag 19 juli 2004 @ 10:49:57 #14
64338 fr0x
Directeur
pi_20717037
Hangt ervan af hoe warm het is, hoe heftig het eraan toe gaat

fr0xzz
peace, nd suck a !@$%
pi_20717053
quote:
Op maandag 19 juli 2004 10:26 schreef KimBoggs het volgende:

[..]

hah Jij bent dus duidelijk geen homo
aL stelt het me teleur dat er weer eens meer mensen zijn die niet hetzelfde leuk vinden als mensen die dat wel vinden dat is altijd zo bij mijn topics
Ik weet bijna wel zeker dan de meeste dames een man aantrekkelijker vinden met een broek aan.. maar volgens mij mag het bovenlijf wel bloot zijn.

maar of die broek tijdens de sex ook aan moet blijven

ik hou iig mijn sokjes aan dan krijg ik tenminste geen koude voeten
pi_20717110
Of natte kleren. Dan zie je de contouren zo leuk. .
pi_20717120
quote:
Op maandag 19 juli 2004 10:48 schreef KimBoggs het volgende:
Roonaan: Ja, maar dan zoek ik wel een man die deze regels wil opvolgen en als hij er niet is is dat jammer ik vind niet dat het een uitzondering moet zijn want als hij het naakt wil doen en ik word daar niet opgewonden van is hij ook niet blij denk ik
Innovative: Ja, precies! een man die naakt is vind ik ook niks om naar te kijken! ah, jij hebt dat dus ook! maarja niet dat iedereen zo moet denken ofzo...zo komt het vast over! sorry
PS: waar raak jij hem dan aan? want je kunt hem toch ook aanraken met kleren aan? waar vind jij het leuker om hem aan te raken als ie helemaal naakt is?
Ik vind het niet afschrikwekkend tijdens seks ofzo, maar ik heb niet wat mannen met naakte vrouwen hebben, meteen hartkloppingen ofzo... Ik word niet echt warm van zomaar een naakt mannenlijf voor me, dan moet er wel heel wat meer omheen gebeuren. Heb je in een tijdschrift bijv. Een naakte en geklede man staan, dan heb ik bij de naakte zoiets van "saai" en die geklede kan ikd an wél interessant vinden... Verbeelding ofzo

Tijdens de seks wil ik m wél naakt, ik wil m dan zo dicht mogelijk tegen me aanvoelen en dan vind ik mijn vriend super aantrekkelijk, en kan ik natuurlijk beter bij alle gevoelige plekjes...
pi_20717416
Ik vind een man met ontbloot bovenlijf niet aanttekkelijk. dat vind ik absoluut niet opwindend. mannen die hun sokjes aanhouden dat heeft wel wat maar dan moet hun jas en wat ze daaronder hebbenm ook aan zijn. dan maakt het niet zoveel uit dat de broek uit is. maarja ik denk niet dat ik dit ooit mee zal maken, ik stel idd teveel eisen. maar erover nadenken kan wel
Innovative: ja dat heb ik ook met naakte mannen. ik word er niet warm of koud van en gelukkig heb jij dat ook. ja, naakte mannen zijn idd saai.

Tijdens de sex: ja, dat is natuurlijk jouw voorkeur...daar vind ik ook niets mis mee hoor
DennisMoore: natte kleren kunnen soms ook wel leuk zijn ja maar meestal zijn dat van die dunne kledingstukken dat vind ik weer niks
pi_20717551
wat een gesprek zo op de maandagochtend zeg.
maar als man zijnde moet ik objectief toch melden dat een man met broek aan
en ontbloot bovenlijf het best staat.
in geval van bierbuik (zoals bij mij) is dat weer minder, maarja.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_20721616
Een lekkere man mag van mij toch echt wel naakt zijn hoor, zo'n heerlijk lichaam wil ik voelen en zien!!!

Zo nu en dan wat kleding aanhouden is ook erg lekker, maar met naakt is niets mis..
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_20739061
Een naakt lijf k toch heerlijk. Leuk om naar te kijken en te voelen.........
Maar een man die in huis rondloopt in een boxer kan ik weer heel erg opgewonden van worden.....maar met sex: Alles uit!!!
  Moderator dinsdag 20 juli 2004 @ 15:32:13 #22
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_20744382
quote:
Op maandag 19 juli 2004 10:48 schreef KimBoggs het volgende:
En als het nou midden in de nacht is, onder de lakens en je ziet geen moer? Raak je dan ook niet opgewonden omdat je weet dat hij niet naakt is?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_20744613
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 15:32 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

En als het nou midden in de nacht is, onder de lakens en je ziet geen moer? Raak je dan ook niet opgewonden omdat je weet dat hij niet naakt is?
Ik volg je niet, maargoed je bedoelt wel naakt? tja....misschien wel...maar het is wel iets minder leuk...ik zou het niet weten eigelijk of bedoel je dat hij een boxershort aanheeft ofzo? nee dat vind ik alsnog half naakt
PS: Jo79 jij ook bedankt voor je reactie.
  dinsdag 20 juli 2004 @ 21:21:23 #24
83791 White_Wolf
The devil made me do it
pi_20751631
quote:
Op maandag 19 juli 2004 10:07 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

agree... maar ik heb er dan ook liever geen seks mee...
M.a.w. je sluit het ook niet uit.
"For the thing I greatly feared has come upon me. And what I dreaded has happened to me. I am not at ease, nor am I quiet; I have no rest, for trouble comes." Job 3:25,26
pi_20752029
quote:
Op maandag 19 juli 2004 10:50 schreef Roellie80 het volgende:

Ik weet bijna wel zeker dan de meeste dames een man aantrekkelijker vinden met een broek aan.. maar volgens mij mag het bovenlijf wel bloot zijn.
Veel mannen hebben dan ook een buitengewoon onaantrekkelijk onderlijf en een ontsierend geslachtsdeel. Een mooie man zie ik het liefst geheel naakt. Verhaal? Dát is het verhaal.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 20 juli 2004 @ 21:46:52 #26
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_20752121
Er is niets opwindends aan een man die helemaal naakt is.

Volgens mij is God voor het eten geroepen terwijl hij aan het kleien was met de manmens
Hij is vergeten hem netjes af te werken.....

Een homp klei gepakt...wat gefrutseld en tussen de benen geplakt
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  dinsdag 20 juli 2004 @ 22:00:27 #27
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_20752361
Trouwens een man met de broek op de enkels is nog zieliger

Dan maar naakt !
pi_20752401
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 21:46 schreef ondeugend het volgende:
Een homp klei? Weet je wat Michelangelo van een homp klei zou kunnen maken? Dat is het aristotelische verschil tussen potentie en actualisatie, en klaarblijkelijk tussen jouw minnaar en mijn minnaar.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 20 juli 2004 @ 22:05:36 #29
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_20752482
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 21:46 schreef ondeugend het volgende:
Er is niets opwindends aan een man die helemaal naakt is.

Volgens mij is God voor het eten geroepen terwijl hij aan het kleien was met de manmens
Hij is vergeten hem netjes af te werken.....

Een naakte man is juist heel mooi; een mooi gespierd lichaam, mooie borstkas, mooie schouderpartij, mooie kont, mooie benen. In tegenstelling tot een vrouw heeft een man een lekker hard lichaam en niet al dat vet wat vrouwen overal hebben.

Een geklede man kan ook heel mooi zijn, maar als ik er mee ga sexen, wil ik dat 'ie helemaal bloot is, zodat ik alles aan kan raken en kan bevoelen. Dat is toch juist één van de leuke dingen van sex??
En na de daad wil ik wel dat 'ie bloot blijft zodat ik nog even ...ehhh......na kan genieten zowel qua kijken als qua voelen.

Een pik vind ik juist wel opwindend, op zich maakt het me niet uit of een vent een grote of een kleine heeft (okay je hebt altijd extremen) maar voor de geile aanblik vind ik een grote, dikke pik wel aantrekkelijker (ook hier kun je weer onaantrekkelijke extremen hebben). Er zijn twee zaken die ik veel aantrekkelijker vind bij mannen dan bij vrouwen en dat is in de eerste plaats: een pik, toch echt veel leuker om naar te kijken dan een vagina. Een vagina vind ik gewoon soms echt goor om naar te kijken. En een mannenkont, die vind ik ook steviger en mooier gevormd dan een vrouwenkont.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  dinsdag 20 juli 2004 @ 22:16:22 #30
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_20752689
Ja de lichaamsbouw van een man is mooi... dat ben ik helemaal met je eens. Anders zou mijn voorkeur ook wel naar vrouwen gaan.

Het gelachtsdeel daarentegen past totaal niet bij die bouw en mooi kan ik het ook niet noemen. Als je het zo bekijkt slaat het ding ook nergens op... helemaal in slappe toestand niet.

Gelukkig heeft ie wel nut en kan ik er me ontzettend mee vermaken, maar dat ie er nou de schoonheidsprijs mee gaat winnen

pi_20753627
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 22:16 schreef ondeugend het volgende:
Ja de lichaamsbouw van een man is mooi... dat ben ik helemaal met je eens. Anders zou mijn voorkeur ook wel naar vrouwen gaan.

Het gelachtsdeel daarentegen past totaal niet bij die bouw en mooi kan ik het ook niet noemen. Als je het zo bekijkt slaat het ding ook nergens op... helemaal in slappe toestand niet.

Gelukkig heeft ie wel nut en kan ik er me ontzettend mee vermaken, maar dat ie er nou de schoonheidsprijs mee gaat winnen

Ik ben het met je eens, estetisch gezien vind ik het mannelijk geslachtdeel ook het minst mooie aan een mannenlichaam (zeker als het lichaam in kwestie een beetje gespierd is). Maar biologisch gezien is het wel erg belangrijk natuurlijk.
pi_20754327
Het ligt aan de man gewoon sommige vrouwen hoef ik dr geslachtsdelen ook niet te zien hoor
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_20754344
beetje opzij topic wel zeg
pi_20754480
ehm
pi_20754497
4 in a row of op een butplug ik pas hem aan even om dat dit SEX is
  dinsdag 20 juli 2004 @ 23:46:34 #36
56951 Najra
---------------
pi_20754504
Wat hebbe de verenigde state ermee te makuh
This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
pi_20754728
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 23:46 schreef Najra het volgende:
Wat hebbe de verenigde state ermee te makuh
nix hoezo?
  woensdag 21 juli 2004 @ 00:01:17 #38
56951 Najra
---------------
pi_20754819
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 23:56 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

nix hoezo?
na waar slaat die topictitel dan op
ik dacht ff lekker te kunnen zeike op Bush en zijn companen.
Gaat het over sex met aangeklede kerels. Ten eerste wat zijn dat voor lokmiddelen en ten tweede hoe kan je nou sex hebben als je nog aangekleed ben.
This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
pi_20754844
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 00:01 schreef Najra het volgende:

[..]

na waar slaat die topictitel dan op
ik dacht ff lekker te kunnen zeike op Bush en zijn companen.
Gaat het over sex met aangeklede kerels. Ten eerste wat zijn dat voor lokmiddelen en ten tweede hoe kan je nou sex hebben als je nog aangekleed ben.
  woensdag 21 juli 2004 @ 01:53:36 #40
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_20756553
quote:
Op maandag 19 juli 2004 08:25 schreef KimBoggs het volgende:
Wat is er toch zo opwindend aan een naakte man? Ik vind er niks opwindends aan.
Zijn er meerderen die het leuker vinden als hun man aangekleed is tijdens de sex? Natuurlijk wel met broek naar beneden af en toe hè... beetje zoals de hoeren in de stegen doen...effe vlug...,broek naar beneden...klaar. Al moet het hier dan niet effe vlug natuurlijk. Zijn er meer mensen die een naakte man maar niks vinden en voor gekleed gaan? zoja wat voor outfit? ik vind een lange zwarte jas met zwarte broek en zwart hemd achtig iets het leukst...maar de jas wel dicht....en zo'n hoed als die bruidegom
m.a.w. geil jij op doodgravers?
Dat kan. Ik denk dat er best meer mensen zijn, maar volgens mij valt dat een beetje onder het rollenspel.

Oh..en nee, ik vind een mannenlichaam ook niet mooi...maar das heel persoonlijk natuurlijk
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  woensdag 21 juli 2004 @ 02:03:29 #41
8369 speknek
Another day another slay
pi_20756682
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 22:16 schreef ondeugend het volgende:
Beter dan zo'n rimpelige scheur met hangende spatlappen.

Maar daar kan ik wèl opgewonden van worden. Het is toch altijd meer de gedachte erachter.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 21 juli 2004 @ 02:26:20 #42
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_20756984
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 02:03 schreef speknek het volgende:

[..]

Beter dan zo'n rimpelige scheur met hangende spatlappen.

Maar daar kan ik wèl opgewonden van worden. Het is toch altijd meer de gedachte erachter.
Rimpelig Hangend ?
Met welke bejaarden heb jij seks

woensdag 21 juli 2004 @ 02:29:16 #43
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_20757015
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 02:26 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Rimpelig Hangend ?
welke lectuur koop jij ! ?
Jawohl Herr Kaloin!
  woensdag 21 juli 2004 @ 02:32:11 #44
8369 speknek
Another day another slay
pi_20757035
* hy·per·bool (de ~, -bolen)
2 overdrijvende, vergrotende stijlfiguur, bv. 'een zee van tranen'

.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 21 juli 2004 @ 02:34:36 #45
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_20757052
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 02:32 schreef speknek het volgende:
* hy·per·bool (de ~, -bolen)
2 overdrijvende, vergrotende stijlfiguur, bv. 'een zee van tranen'

[afbeelding].
Ik overdreef niet met mijn mening over jullie onderdelen buitenboord
  woensdag 21 juli 2004 @ 02:35:12 #46
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_20757059
meer asymptoot

nadert het oneindig maar komt er nooit
Jawohl Herr Kaloin!
  woensdag 21 juli 2004 @ 02:35:17 #47
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_20757061
  woensdag 21 juli 2004 @ 02:37:15 #48
8369 speknek
Another day another slay
pi_20757083
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 02:34 schreef ondeugend het volgende:
Ik overdreef niet met mijn mening over jullie onderdelen buitenboord
En ik overdreef niet toen ik zei dat ik hem (als hetero) mooier vind dan de vulva.

Ook wel, met wat voor misvormden heb jij seks.
.
  woensdag 21 juli 2004 @ 02:38:53 #49
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_20757099
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 02:37 schreef speknek het volgende:

[..]

En ik overdreef niet toen ik zei dat ik hem (als hetero) mooier vind dan de vulva.

Ook wel, met wat voor misvormden heb jij seks.
.
Mannen.....

[ Bericht 0% gewijzigd door ondeugend op 21-07-2004 02:44:57 ]
  woensdag 21 juli 2004 @ 02:54:01 #50
8369 speknek
Another day another slay
pi_20757202
Och nouja, waar het me om ging is dat een doos ook niet per sé het toonbeeld van elegantie is, of bij de anders zo mooie vormen van de vrouw past. Je zult alleen nooit een man horen zeuren over dat een vrouw absoluut d'r slipje aan moet houden. Als je daar niet opgewonden van raakt ben je frigide of heel onzeker.
  woensdag 21 juli 2004 @ 02:54:47 #51
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_20757208
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 02:38 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Mannen.....
you rang ?
Jawohl Herr Kaloin!
  woensdag 21 juli 2004 @ 02:57:43 #52
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_20757235
Ik kan me ovrigens een alom gewaardeerd persoon voor de geest halen die het vrouwelijke kleinood beschreef als een 'zure sloot'.

Schiet me toch het beeld van een 24 volt vrachtwagenaccu te binnen.
Jawohl Herr Kaloin!
  woensdag 21 juli 2004 @ 02:59:07 #53
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_20757249
Kom maar op met alle opmerkingen over soldaat paraat die op de plaats rust staat
Jawohl Herr Kaloin!
  woensdag 21 juli 2004 @ 03:04:19 #54
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_20757288
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 02:59 schreef Captain_Chaos het volgende:
Kom maar op met alle opmerkingen over soldaat paraat die op de plaats rust staat
Dat is het hem juist !! In rust staat ie niet !
Was dat maar zo..... dat leek stukken minder zielig
  woensdag 21 juli 2004 @ 03:05:38 #55
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_20757300
Maar goed... wij vrouwen zien het best als een kleine uitdaging om het er allemaal iets beter uit te laten zien.
  woensdag 21 juli 2004 @ 03:07:16 #56
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_20757312
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 03:04 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Dat is het hem juist !! In rust staat ie niet !
Was dat maar zo..... dat leek stukken minder zielig
Ja hallo... de boog kan niet altijd gespannen staan he...

Het mannelijke lichaam heeft zichzelf kennelijk aangepast om vrouwen wat te laten doen voor de kost.

Niet hoeven koken en toch wat warms binnen... jullie zouden de man dankbaar moeten zijn joh !
Jawohl Herr Kaloin!
  woensdag 21 juli 2004 @ 03:11:58 #57
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_20757365
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 03:07 schreef Captain_Chaos het volgende:

[..]

Ja hallo... de boog kan niet altijd gespannen staan he...
Meestal niet he..... en daarom lijkt het zo zielig dus
  woensdag 21 juli 2004 @ 03:15:36 #58
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_20757388
Ja lijkt he.

Alleen als je dichterbij komt gromt-ie meteen naar je.

Is het net of je toch een gemoedstoestand teweeg brengt.

Pfffff... wat dacht je van al dat werk om een hele vrouw te versieren voor dat ene stukje waar niks zit

Nobelprijs voor de liefdadigheid altublieft !
Jawohl Herr Kaloin!
  woensdag 21 juli 2004 @ 03:16:21 #59
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_20757394
Baukel ben jij dat
  woensdag 21 juli 2004 @ 03:18:06 #60
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_20757415
Wij verstoppen het kadootje tenminste
  woensdag 21 juli 2004 @ 03:19:57 #61
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_20757431
Ja da's waar... het uitpakken is eigenlijk het leukst.

Dat cadeautje speel je twee keer mee en dan ligt het daar maar.

Wie is Baukel ?

:-)))))))))))))))))))))))))
Jawohl Herr Kaloin!
pi_20768750
Een slappe penis is idd niet interresant, maar wat wel interesant is dat hij om het minste of geringste gaat groeien en je zo leuk tegemoet komt...

Een stijve penis is prachtig, mooie vormen, je moet er gewoon aan zitten, kusjes op geven enz enz enz...
Niets lelijks aan, prachtig is het!!!

Serieus, als ik echt ga nadenken over een vagina is dat ook niets, maar als er een heerlijke dame voor me ligt met haar benen wijdt dan aanbid ik haar met liefde, dan is het prachtig allemaal
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 21 juli 2004 @ 16:39:36 #63
8369 speknek
Another day another slay
pi_20768829
*eens is*
ik vind het bij de man trouwens wel een stuk uitmaken of ie besneden is. Maar goed, voor de rest zijn mannen niet zo mijn interesse.
pi_20769467
Besneden is mooier, maar dat is een kwestie van smaak...
pi_20769791
Ik zou het eerlijk gezegd best wel als beledigend opvatten als ik een vriendin had die me liever met kleren aan zag dan uit.
  woensdag 21 juli 2004 @ 17:40:35 #66
8369 speknek
Another day another slay
pi_20770102
Ik zou het er zelfs voor uitmaken (enige nuance: het kan zijn dat ze een boxershort of een spijkerbroek sexy vindt staan, misschien zelfs leuker dan wanneer ik helemaal naakt ben), maar dat ik mezelf moet bedekken?! Doei!
  woensdag 21 juli 2004 @ 20:40:29 #67
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_20773600
Nu hebben we het over het ding zelf... ....ging het niet om een man mét het ding ?
Het kunstwerk zelf is natuurlijk erg interessant
pi_20797870
Tjonge je wordt als man echt vrolijk van dit topic.

[positief denken]
Nou ja, TS hoort gewoon bij een minderheid die meer op vrouwen dan op mannen valt.
En ze heeft vast een paar lelijke harco's met een zielig leutertje in bed gehad.
[/positief denken]

*zoekt telefoonnr van sportschool op
pi_20817992
Ts valt gewoon op mannen, alleen dan op mannen die kleding aan hebben. Als seks alleen kon zonder kleren aan zou ik het niet opwindend vinden. Een naakte man is zo lomp, en het wordt ook gelijk met sex geassocieerd. Nee, ik vind het niks. Maar dat wil overigens niet zeggen dat ik z'n lul niet opwindend vind....dat vind ik wel opwindend
Ik kan niet geloven dat er mensen zijn die het hiervoor uitmaken, sex is toch sex? Moet je persé allebei naakt zijn? Spijkerbroek en boxershort is voor mij nog steeds half naakt. En het is een...hoe verschrikkelijk.... een spijkerbroek! En dat is niet opwindend! (Ik ga het nog zwaar krijgen bij het vinden van de ideale partner vrees ik)
Ondeugend: Het gaat ook idd om de man met het ding......ik zou nooit sex kunnen hebben met iemand waar ik niet verliefd op ben. Ik wil alleen sex met iemand waar ik de hele dag aan denk. Of in ieder geval de halve dag.
Ik val niet op doodgravers, hoewel dat wel het dichtst in de buurt komt van wat hij werkelijk moet voorstellen.......(geen lijk in elk geval )
Waarom worden mannen eigelijk btw niet opgewonden van dit topic? Is het als man alleen opwindend als je naakt bent tijdens de sex? Dan zoek ik wel een man die een uitzondering is, al geloof ik niet dat jouw mening representatief is)
Maar afijn, hierbij praten we wel over "echte mannen". Bij een verminkt gedrocht waarbij vanalles verkeerd is gegroeid vind ik het wel lief om te zien wat er allemaal mis is gegaan ( mismaakte handen, mismaakte lul, mismaakte voeten etc. Zo lief....en zo zielig....kuch....Joseph Merrick...kuch..)
Maargoed, het feit dat ik kleding geil vind tijdens sex komt ook omdat mensen door kleding ook laten zien wat voor iemand ze zijn....Naakt zijn we allemaal hetzelfde. Nouja, bijna hetzelfde dan - het hoofd niet, gelukkig maar
En dit is weer voor degene boven mij:
Edele heer, ik heb nog nooit sex gehad - ik ben pas 15!
(Hoewel er mensen zijn die op deze leeftijd al ontelbare maanden hebben geneukt met een andere, voor hen oninteressante medemensch en dan ook nog verwachten dat jij je ook maar laat ontmaagden omdat dat cool is )

Najra: Haha Nog nooit van het woord versus en/of de afkorting V.S gehoord?
De topictitel slaat ook nergens op, maar ik had maar vs gedaan omdat je je topics toch goed moet verkopen het klonk wel leuk

[ Bericht 5% gewijzigd door KimBoggs op 23-07-2004 22:05:15 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')