agree... maar ik heb er dan ook liever geen seks mee...quote:Op maandag 19 juli 2004 09:47 schreef Roellie80 het volgende:
Ik mag dan man zijn.. maar ik ben met je eens dat ik een man liever zie met als zonder kleren
hahquote:Op maandag 19 juli 2004 09:47 schreef Roellie80 het volgende:
Ik mag dan man zijn.. maar ik ben met je eens dat ik een man liever zie met als zonder kleren
Ik weet bijna wel zeker dan de meeste dames een man aantrekkelijker vinden met een broek aan.. maar volgens mij mag het bovenlijf wel bloot zijn.quote:Op maandag 19 juli 2004 10:26 schreef KimBoggs het volgende:
[..]
hahJij bent dus duidelijk geen homo
aL stelt het me teleur dat er weer eens meer mensen zijn die niet hetzelfde leuk vinden als mensen die dat wel vinden dat is altijd zo bij mijn topics![]()
Ik vind het niet afschrikwekkend tijdens seks ofzo, maar ik heb niet wat mannen met naakte vrouwen hebben, meteen hartkloppingen ofzo... Ik word niet echt warm van zomaar een naakt mannenlijf voor me, dan moet er wel heel wat meer omheen gebeuren. Heb je in een tijdschrift bijv. Een naakte en geklede man staan, dan heb ik bij de naakte zoiets van "saai" en die geklede kan ikd an wél interessant vinden... Verbeelding ofzoquote:Op maandag 19 juli 2004 10:48 schreef KimBoggs het volgende:
Roonaan: Ja, maar dan zoek ik wel een man die deze regels wil opvolgen en als hij er niet is is dat jammerik vind niet dat het een uitzondering moet zijn want als hij het naakt wil doen en ik word daar niet opgewonden van is hij ook niet blij denk ik
Innovative: Ja, precies! een man die naakt is vind ik ook niks om naar te kijken! ah, jij hebt dat dus ook!maarja niet dat iedereen zo moet denken ofzo...zo komt het vast over! sorry
PS: waar raak jij hem dan aan? want je kunt hem toch ook aanraken met kleren aan? waar vind jij het leuker om hem aan te raken als ie helemaal naakt is?
En als het nou midden in de nacht is, onder de lakens en je ziet geen moer? Raak je dan ook niet opgewonden omdat je weet dat hij niet naakt is?quote:Op maandag 19 juli 2004 10:48 schreef KimBoggs het volgende:
Roonaan: Ja, maar dan zoek ik wel een man die deze regels wil opvolgen en als hij er niet is is dat jammerik vind niet dat het een uitzondering moet zijn want als hij het naakt wil doen en ik word daar niet opgewonden van is hij ook niet blij denk ik
Ik volg je niet, maargoedquote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:32 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
En als het nou midden in de nacht is, onder de lakens en je ziet geen moer? Raak je dan ook niet opgewonden omdat je weet dat hij niet naakt is?
M.a.w. je sluit het ook niet uit.quote:Op maandag 19 juli 2004 10:07 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
agree... maar ik heb er dan ook liever geen seks mee...![]()
Veel mannen hebben dan ook een buitengewoon onaantrekkelijk onderlijf en een ontsierend geslachtsdeel. Een mooie man zie ik het liefst geheel naakt. Verhaal? Dát is het verhaal.quote:Op maandag 19 juli 2004 10:50 schreef Roellie80 het volgende:
Ik weet bijna wel zeker dan de meeste dames een man aantrekkelijker vinden met een broek aan.. maar volgens mij mag het bovenlijf wel bloot zijn.
Een homp klei? Weet je wat Michelangelo van een homp klei zou kunnen maken? Dat is het aristotelische verschil tussen potentie en actualisatie, en klaarblijkelijk tussen jouw minnaar en mijn minnaar.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:46 schreef ondeugend het volgende:
Een homp klei gepakt...wat gefrutseld en tussen de benen geplakt
Een naakte man is juist heel mooi; een mooi gespierd lichaam, mooie borstkas, mooie schouderpartij, mooie kont, mooie benen. In tegenstelling tot een vrouw heeft een man een lekker hard lichaam en niet al dat vet wat vrouwen overal hebben.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:46 schreef ondeugend het volgende:
Er is niets opwindends aan een man die helemaal naakt is.
Volgens mij is God voor het eten geroepen terwijl hij aan het kleien was met de manmens
Hij is vergeten hem netjes af te werken.....
Een homp klei gepakt...wat gefrutseld en tussen de benen geplakt
Ik ben het met je eens, estetisch gezien vind ik het mannelijk geslachtdeel ook het minst mooie aan een mannenlichaam (zeker als het lichaam in kwestie een beetje gespierd is). Maar biologisch gezien is het wel erg belangrijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:16 schreef ondeugend het volgende:
Ja de lichaamsbouw van een man is mooi... dat ben ik helemaal met je eens. Anders zou mijn voorkeur ook wel naar vrouwen gaan.
Het gelachtsdeel daarentegen past totaal niet bij die bouw en mooi kan ik het ook niet noemen. Als je het zo bekijkt slaat het ding ook nergens op... helemaal in slappe toestand niet.
Gelukkig heeft ie wel nut en kan ik er me ontzettend mee vermaken, maar dat ie er nou de schoonheidsprijs mee gaat winnen![]()
nix hoezo?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:46 schreef Najra het volgende:
Wat hebbe de verenigde state ermee te makuh
na waar slaat die topictitel dan opquote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
nix hoezo?
quote:Op woensdag 21 juli 2004 00:01 schreef Najra het volgende:
[..]
na waar slaat die topictitel dan op
ik dacht ff lekker te kunnen zeike op Bush en zijn companen.
Gaat het over sex met aangeklede kerels. Ten eerste wat zijn dat voor lokmiddelen en ten tweede hoe kan je nou sex hebben als je nog aangekleed ben.
m.a.w. geil jij op doodgravers?quote:Op maandag 19 juli 2004 08:25 schreef KimBoggs het volgende:
Wat is er toch zo opwindend aan een naakte man? Ik vind er niks opwindends aan.
Zijn er meerderen die het leuker vinden als hun man aangekleed is tijdens de sex? Natuurlijk wel met broek naar beneden af en toe hè...beetje zoals de hoeren in de stegen doen...effe vlug...,broek naar beneden...klaar. Al moet het hier dan niet effe vlug natuurlijk. Zijn er meer mensen die een naakte man maar niks vinden en voor gekleed gaan? zoja wat voor outfit? ik vind een lange zwarte jas met zwarte broek en zwart hemd achtig iets het leukst...maar de jas wel dicht....en
zo'n hoed als die bruidegom
![]()
Beter dan zo'n rimpelige scheur met hangende spatlappen.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:16 schreef ondeugend het volgende:
Het gelachtsdeel daarentegen past totaal niet bij die bouw en mooi kan ik het ook niet noemen. Als je het zo bekijkt slaat het ding ook nergens op... helemaal in slappe toestand niet.
Rimpeligquote:Op woensdag 21 juli 2004 02:03 schreef speknek het volgende:
[..]
Beter dan zo'n rimpelige scheur met hangende spatlappen.
Maar daar kan ik wèl opgewonden van worden. Het is toch altijd meer de gedachte erachter.
quote:Op woensdag 21 juli 2004 02:26 schreef ondeugend het volgende:
[..]
RimpeligHangend ?
welke lectuur koop jij ! ?
Ik overdreef niet met mijn mening over jullie onderdelen buitenboordquote:Op woensdag 21 juli 2004 02:32 schreef speknek het volgende:
* hy·per·bool (de ~, -bolen)
2 overdrijvende, vergrotende stijlfiguur, bv. 'een zee van tranen'
[afbeelding].
En ik overdreef niet toen ik zei dat ik hem (als hetero) mooier vind dan de vulva.quote:Op woensdag 21 juli 2004 02:34 schreef ondeugend het volgende:
Ik overdreef niet met mijn mening over jullie onderdelen buitenboord
Mannen.....quote:Op woensdag 21 juli 2004 02:37 schreef speknek het volgende:
[..]
En ik overdreef niet toen ik zei dat ik hem (als hetero) mooier vind dan de vulva.
Ook wel, met wat voor misvormden heb jij seks..
you rang ?quote:Op woensdag 21 juli 2004 02:38 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Mannen.....
Dat is het hem juist !! In rust staat ie niet !quote:Op woensdag 21 juli 2004 02:59 schreef Captain_Chaos het volgende:
Kom maar op met alle opmerkingen over soldaat paraat die op de plaats rust staat
Ja hallo... de boog kan niet altijd gespannen staan he...quote:Op woensdag 21 juli 2004 03:04 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat is het hem juist !! In rust staat ie niet !
Was dat maar zo..... dat leek stukken minder zielig![]()
Meestal niet he..... en daarom lijkt het zo zielig dusquote:Op woensdag 21 juli 2004 03:07 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Ja hallo... de boog kan niet altijd gespannen staan he...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |