dat is vandaagquote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:38 schreef Johan-Derksen het volgende:
Zal morgen ff buigen over meeting, nu ff bijkomen.
dat ligt eraanquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:27 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat is vandaag
qua tekst klopt dit verhaal gewoonquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:31 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
dat ligt eraan
hoewel het gisteren is gepost, lees ik het pas vandaag. Dus morgen van gisteren is idd vandaag, maar omdat vandaag mijn gisteren van morgen is is, kan ik morgen pas zeggen tegen JD dat hij gisteren, dat is dus vandaag, belooft had om vandaag, dus dat is morgen, te gaan kijken naar het team. En dat maakt het niet zoveel uit dat hij het eergisteren, dus gisteren, heeft gepost, want ik las het pas de volgende dag, vandaag
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:06 schreef Grumpey het volgende:
ik vind dat we in ieder geval Hives de mogelijkheid moeten geven mee te kunnen.
Dan kan ik. een week later niet, want dan is Ajax - feyenoord, en die ga ik echt niet missenquote:Het zou dan de 1e week van November worden (week 4 van seizoen).
Met 2 pc's red je het al. Er komt nu 10 man. Stel het worden er een stuk of 14, dan nog kan elke wedstrijd toegevoegd worden.quote:daarnaast lijkt me 3 pc's ook wel goed. Mijn opstelling heb ik al gemaakt dan en hoef in principe alleen maar wedstrijd te kijken. De beamer is alleen maar mogelijk als iemand een beamer heeft. Ook kunnen we naar tv exporteren als iemand een TV-out heeft, en een mooie breedbeeld
Fijn plan (als ik samen met raffiequote:daarnaast is het niet het probleem waar we af spreken, maar het probleem is dat we ergens af spreken waar we kunnen eten/kijken/eventueel overnachten. Dat lijkt me handigst, en aangezien ik van sommigen weet dat ze een heel huis hebben vraag ik vriendelijk of het bij een van die mensen savonds mogelijk is dat we daar vertoeven. Uiteraard help ik wel met schoonmaken. Het feit dat sommigen dan ver moeten reizen is niet te omzeilen helaas en zal altijd aanwezig blijven, je bied dan echter wel een alternatief door een overnacht plek om de ochtend erna de 1e trein weer te kunnen pakken![]()
quote:Overdag karten lijkt me leuk verder!![]()
Wat JD hierboven getypt heeft is al aardig concreet. Ik vind het goede ideeën! Beide genoemde datums kan ik wel (en anders zorg ik ervoor). Karten, eten, wedstrijd kijken, ik vind het best! Ik heb eventueel een labtop tot mijn beschikking mocht deze nodig zijn. Overnachten vind ik een goed idee aangezien de laatste trein richting mijn huis om 00.20 uur vanuit Groningen vertrekt, wat dus betekent dat ik bijvoorbeeld om uiterlijk half elf uit Utrecht moet vertrekken. Weinig tijd om na te babbelen.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:12 schreef The_Hives het volgende:
Zeg Johan-Derksen, ik blijf niet kicken![]()
Is er al wat concreets?
weet ik, was bedoel om reactie's te lokkenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:19 schreef engessa het volgende:
[..]
Wat JD hierboven getypt heeft is al aardig concreet.
maar ik denk dat Utrecht lastig wordt om te blijven overnachten. Daar woont toch geen Fokhattricker?quote:Ik vind het goede ideeën! Beide genoemde datums kan ik wel (en anders zorg ik ervoor). Karten, eten, wedstrijd kijken, ik vind het best! Ik heb eventueel een labtop tot mijn beschikking mocht deze nodig zijn. Overnachten vind ik een goed idee aangezien de laatste trein richting mijn huis om 00.20 uur vanuit Groningen vertrekt, wat dus betekent dat ik bijvoorbeeld om uiterlijk half elf uit Utrecht moet vertrekken. Weinig tijd om na te babbelen.
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:56 schreef The_Hives het volgende:
[..]
weet ik, was bedoel om reactie's te lokken
Zolang het bereikbaar is met de trein en er een slaapplek is vind ik alles best. Anders maar gewoon de meeting in Groningenquote:[..]
maar ik denk dat Utrecht lastig wordt om te blijven overnachten. Daar woont toch geen Fokhattricker?
Ik zou rond 12 uur weg moeten zijn uit utrecht. Half 1 gaat geloof ik mijn laatste trein uit amsterdam.
nu inderdaad de plaats, en of daar bijvoorbeeld een kroeg is met scherm, of iemand thuis waar we het kunnen kijken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:05 schreef Grumpey het volgende:
we zijn het dus eens over wa we doen en datum volgens mij...
nu alleen nog slaapplek...
(even tempo erin aan het brengen-mode)
ik denk dat een pre-meet hierover meer duidelijkheid kan verschaffen. Ik stem daarom voor om met een klein groepje op 12 september de locatie gaat vaststellen. Waarom 12 september? Omdat JD de komende 2 weken niet kan en hij toch degene is die het initiatief neemtquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:09 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nu inderdaad de plaats, en of daar bijvoorbeeld een kroeg is met scherm, of iemand thuis waar we het kunnen kijken.
je bedoeld JDquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:11 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik denk dat een pre-meet hierover meer duidelijkheid kan verschaffen. Ik stem daarom voor om met een klein groepje op 12 september de locatie gaat vaststellen. Waarom 12 september? Omdat de komende 2 weken niet kan en hij toch degene is die het initiatief neemt
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:13 schreef The_Hives het volgende:
[..]
je bedoeld JD
(for people who don't know)
ik heb ook totaal geen problemen met groningen. Ik heb een goede vriendin gehad die daar vandaan kwam, dus ik wil best wel eens zien hoe haar stad eruit zietquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:19 schreef SuperWeber het volgende:
Ik kan wel 10 malloten kwijt hier in Groningen
Maar da's weer geen randstad hè....
quote:Op zondag 29 augustus 2004 13:27 schreef SuperWeber het volgende:
Waarom nou weer in Tilburg![]()
Weet je wel hoe ver dat is??
quote:Op zondag 29 augustus 2004 13:34 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
![]()
het is maar de pré-meet
de echte meet wordt ergens centraal hoor...
ik wil SW wel es ontmoeten![]()
Groningen is inderdaad niet te doen vanuit Limburg (4,5 uur treinen). Kroeg of zaaltje ergens centraal vind ik ook geen probleem. Misschien iemand die een kroeg kent op een plek die redelijk centraal ligt? Zoals al eerder aangegeven wil ik best mijn labtop meenemen om de wedstrijden op te kijken, das geen probleem.quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:24 schreef Johan-Derksen het volgende:
Met alle respect voor de mensen uit G.:
Het lijkt me niet reeel om daar heen te reizen, er zal weinig animo zijn.
Als we niemand in centraal nederland kunnen vinden met geschikte woonruimte, dan lijkt het me verstandiger om niet bij iemand thuis te zitten maar ergens "op locatie"...
lasergamen? goed ideequote:Op maandag 19 juli 2004 10:59 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]![]()
Maar goed ik kan alleen komen als het in rotterdam is dus stoor je niet aan mij
volgens mij was nijmegen definitief.quote:Op dinsdag 14 september 2004 00:47 schreef engessa het volgende:
Ik zal mijn meeting-geblaat op de plek pleuren waar het hoort. In de wandelgangen gaan er geruchten over een trek naar het Noorden? Mijn mooie Groningen?
Ik heb eventueel nog wel wat slaapplekken (na overleg met mijn ouders) op 30 minuutjes treinen van Groningen. Karten is een optie en ik weet ook nog wel een internetcafe waar je gezellig bier kunt drinken en de wedstrijden live kunt kijken. Misschien is daar zelfs wel een beamer te regelen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |