quote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:47 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
kijk eens 1 post boven je
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:49 schreef Johan-Derksen het volgende:
uhh jongens... in alle andere topics en in dit topic stond al een begin van de meet.
Er is zelfs al een homepage over...
Maar als Hives het over wil nemen, dan moeten we dat ff bespreken...
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:45 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik dacht dat de 4 die-hard meeters dat zouden doen
ja goed, maar er moet dus iemand zijn die zegt: die en die dag en dat gaan we doen..quote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:49 schreef Johan-Derksen het volgende:
uhh jongens... in alle andere topics en in dit topic stond al een begin van de meet.
Er is zelfs al een homepage over...
Maar als Hives het over wil nemen, dan moeten we dat ff bespreken...
Timmyquote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:50 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
![]()
net te laat
ik ga het niet organiseren. Ik heb het organisatie-vermogen van een pms huisvrouw![]()
bovendien lijkt het mij dat het waarschijnlijk toch in amsterdam wordt gehouden... dus lijkt me logisch dat iemand die daar woont het regelt
Zoals in de OP staat, wilde ik eerst graag inventariseren en meningen horen, voordat we een plek en/of datum uitzoekenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:51 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ja goed, maar er moet dus iemand zijn die zegt: die en die dag en dat gaan we doen..
als jij dat wilt doen, heb ik het verkeerd begrepen..
het spijt me JD![]()
* sir_dalord kruipt stilletjes terug naar zijn donker hoekje in de hoop dat niemand opgemerkt heeft dat hij nutteloos aan het discussieren wasquote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:52 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Zoals in de OP staat, wilde ik eerst graag inventariseren en meningen horen, voordat we een plek en/of datum uitzoeken
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:52 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Zoals in de OP staat, wilde ik eerst graag inventariseren en meningen horen, voordat we een plek en/of datum uitzoeken
idd,quote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:54 schreef Johan-Derksen het volgende:
sir_dalord: *kusje*
Hahaha
Ps, ik krijg nog centjes van je
ik dank u...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:00 schreef Johan-Derksen het volgende:
Done, geen probleem, vriend
welkomquote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:28 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
U riep?
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:36 schreef TimmyAsd het volgende:
Maarehh wat was er met mij? heb redelijk wat gemist..
Kewl.. ik ben beroemdquote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:39 schreef The_Hives het volgende:
[..]
O, da_lord begon er over dat het toch wel in Amsterdam plaats zou vinden (voordat sd hem corrigeerde) , en toen vroeg hij wie er uit Amsterdam kwam.
En ik wist gewoon uit mijn hoofddat jij dat was
![]()
zie bovenquote:Op woensdag 21 juli 2004 09:28 schreef Johan-Derksen het volgende:
Misschien is het wat om iedereen die wil komen ff neer te laten zetten of mailen (Hoolieganzen@tiscali.nl):
- uit welke plaats/regio ze komen
- welke tijd (maand) ze eventueel willen
- welke dag (van het weekend)
- waar hun voorkeur naar uit gaat (gewoon bier, karten, bowlen, Hattrick wedstrijd enz)
- en hoe goed hun vervoer te regelen is (auto, trein of wat ook)
dan hebben we iig wat om te inventariseren en van daaruit kan er verder gepland worden.
En vind je het nix, dan lees ik het wel
Hier zal ik een samenvatting van geven op de site, zodat iedereen mee kan denken.
the Hives bedankt, the Hives bedankt enz enz enz![]()
![]()
![]()
Zie sitequote:Op woensdag 21 juli 2004 09:37 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
zie boven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |