hehe ... lekker over nagedacht danquote:Op woensdag 8 december 2004 15:36 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ik heb ooit op een franse server wel met bots gespeeld meen ik
alleen de Cov. Ops was toen zo goed als nutteloos omdat de bots die evengoed als enemy zagen
Het is totaal anders. Systeem met punten enzo (heb je bij rtcw niet en terecht) is anders en het aimt heel anders. Rtcw is ook veel sneller en de mappen zijn vetter. Ook heb je niet van die debiele dingen zoals een mortier en een cov op.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:34 schreef nexhil het volgende:
volgens mij identiek
grafisch is het volgens mij gewoon een hele verbetering
Dan neem ik de moeite niet eens om het te downloadenquote:Op woensdag 8 december 2004 23:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het is totaal anders. Systeem met punten enzo (heb je bij rtcw niet en terecht) is anders en het aimt heel anders. Rtcw is ook veel sneller en de mappen zijn vetter. Ook heb je niet van die debiele dingen zoals een mortier en een cov op.
Je weet niet wat je mist.quote:Op woensdag 8 december 2004 23:42 schreef WebForce het volgende:
[..]
Dan neem ik de moeite niet eens om het te downloaden
Bedankt!
snap niet wat er debiel aan is? ze voegen juist wat toe aan het spel.quote:Op woensdag 8 december 2004 23:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het is totaal anders. Systeem met punten enzo (heb je bij rtcw niet en terecht) is anders en het aimt heel anders. Rtcw is ook veel sneller en de mappen zijn vetter. Ook heb je niet van die debiele dingen zoals een mortier en een cov op.
Door die XP is er geen teamplay en wil iedereen gewoon maar zoveel XP halen (in een public dan he). Die mortier is het lameste wat er is. Je hebt scripts dat je op een knopje drukt en dan de mortier precies goed valt. Cov op heb je totaal niks aan behalve de CP opblazen bij Supply Depotquote:Op donderdag 9 december 2004 08:44 schreef nexhil het volgende:
[..]
snap niet wat er debiel aan is? ze voegen juist wat toe aan het spel.
ok mortieren zijn irritant....( als ze op je hoofd landen dan)..maar covert ops en zijn maar wat handig in sommige situaties.
en veel naders is het niet want ET zou eerst een add-on voor RTCW worden.
ET is gewoon veel gelikter. (vind ik dan)
- Mijnen spotten(!!, dit kan je een hoop dode teammembers schelen)quote:Op donderdag 9 december 2004 13:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Cov op heb je totaal niks aan behalve de CP opblazen bij Supply Depot
http://www.eikelbyte.nl/forum/viewtopic.php?t=151&start=15quote:Op donderdag 9 december 2004 14:25 schreef Frollo het volgende:
OK, we gaan het gewoon proberen, wordt vast lachen. Tnx
en ook nog snipen!quote:Op donderdag 9 december 2004 13:55 schreef nexhil het volgende:
[..]
- Mijnen spotten(!!, dit kan je een hoop dode teammembers schelen)
- engineers naar binnen lokken bij de FD
- mg's opblazen
- je tegenstander onverwacht vanachter de linies pakken als je hun suit aan hebt.
- assault ramps opblazen
- generators opblazen
....tis maar wat je niks noemt zeg
ik ben meestal engineer ...maar ik ben zeker fan van de covert ops...
Aan alles heb je niks aan in een war behalve de ramp opblazen maar battery wordt bijna nooit gespeeld. Mg's opblaen is onzin en Fuel Dump wordt ook nooit gespeeld. Je tegenstanders zien je makkelijk in een pakje en is dus ook onnuttig.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:55 schreef nexhil het volgende:
[..]
- Mijnen spotten(!!, dit kan je een hoop dode teammembers schelen)
- engineers naar binnen lokken bij de FD
- mg's opblazen
- je tegenstander onverwacht vanachter de linies pakken als je hun suit aan hebt.
- assault ramps opblazen
- generators opblazen
....tis maar wat je niks noemt zeg
ik ben meestal engineer ...maar ik ben zeker fan van de covert ops...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |