Je hebt mail, lekker laat maar goed.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:58 schreef nexhil het volgende:
overlast heb jij niet eens zin om mee te doen? ben je een beetje goed?
Beta versie ofzo ?quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik speel dit ook. Hoe komt het dat die screens er anders uitzien dan mijn versie ? (Health enzo)
http://www.splashdamage.com/index.php?name=pnPHPbb2&file=viewtopic&t=12970 ; het zou over moeten zijnquote:09/16/2005 13:50:23 - "Hendrik Thole"
Note #2: One of the master servers was down. It is back online and everything should be working fine. Thanks for your information!
splash Damage. www.splashdamage.itquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:06 schreef dramslag het volgende:
sD is een clan?
Een totaal nutteloze update blijkbaar, want onmiddellijk na de hele zooi hebben we een cheater met aimbot aan het werk gezien op een PB-server. Hij gaf ononderbroken headshots door rookgordijnen heen, en schoot zwemmend dwars door de hoofden van speler tot speler. Ok, sommige spelers zijn goed, maar dit was overduidelijk en hij werd gekickt. Hij ontkende het zelfs niet.quote:Op maandag 19 september 2005 12:56 schreef De_Ananas het volgende:
BTW toen mensen afgelopen dagen niet op servers konden kwam omdat Punkbuster ging updaten en daarna lagen alle servers eruit.
heb hetzelfde gezien.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:24 schreef keitel het volgende:
[..]
Een totaal nutteloze update blijkbaar, want onmiddellijk na de hele zooi hebben we een cheater met aimbot aan het werk gezien op een PB-server. Hij gaf ononderbroken headshots door rookgordijnen heen, en schoot zwemmend dwars door de hoofden van speler tot speler. Ok, sommige spelers zijn goed, maar dit was overduidelijk en hij werd gekickt. Hij ontkende het zelfs niet.
je moet gewoon de server list sorteren op kaartnaam, dat een paar keer doen en je vindt wel een server [hoop ikquote:Op woensdag 21 september 2005 17:10 schreef keitel het volgende:
Heeft iemand Alpine Assault, een nieuwe ET-map, al gespeeld? Zo ja: comments + welke server draait'm?
Bergen ziet er ook wel spectaculair uit.
Het is vooral nieuws ja. Je kunt ook bij journals kijken, staan altijd wel grappige dingen in en soms ook handige dingenquote:Op woensdag 21 september 2005 16:40 schreef Salteh het volgende:
Ik kan geen forums vinden op xfire.be, heb zelf dan liever de Splash Damage.com forums..
Xfire.be is vooral nieuws, I guess
Je kunt denk ik het beste config van Clanbase.com vandaan halen. Anders kan ik wel ff vragen aan mensen die de populairste servers beheren.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:40 schreef IFASS het volgende:
Nou ja
Als jullie een package samen willen stellen wat volgens jullie de beste config heeft (dus mods/config/mapcycle/gamemode etc.) dan wil ik die er wel op draaien.
Teamspeak of Ventrilo kan ik er ook opzetten, net wat het meest gewenst is.
is er weer hetzelfde probleem aan de hand?quote:Op maandag 19 september 2005 12:56 schreef De_Ananas het volgende:
BTW toen mensen afgelopen dagen niet op servers konden kwam omdat Punkbuster ging updaten en daarna lagen alle servers eruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |