Laat je waterkanon thuisquote:Op maandag 19 juli 2004 00:01 schreef Jerruh het volgende:en mark en ik gaan!
.
Roze Maandag is gewoon iedereen welkom die wil komen toch?quote:Op maandag 19 juli 2004 00:20 schreef blublub het volgende:
wat ik me nou wel eens afvraag van zon meet he, komt dan gewoon iedereen die wil komen, of is daar ook nog een soort van ja uitnodigen bij ofzo? ja ik weet dat soort dingen niet enzo
hoe weet jij dat nou, jij gaat toch niet/bent toch nog nooit naar een meet geweest? of heb ik nou weer wat gemistquote:Op maandag 19 juli 2004 00:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Roze Maandag is gewoon iedereen welkom die wil komen toch?
quote:Op maandag 19 juli 2004 00:32 schreef blublub het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou, jij gaat toch niet/bent toch nog nooit naar een meet geweest? of heb ik nou weer wat gemist![]()
je bent dus nog nooit geweest, duidelijk...quote:Op maandag 19 juli 2004 00:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]![]()
![]()
maar ik nueck regelmatigquote:Op maandag 19 juli 2004 00:34 schreef blublub het volgende:
[..]
je bent dus nog nooit geweest, duidelijk...
Oke.. jij gaat me dus echt niet ontlopen morgen heh...!quote:Op maandag 19 juli 2004 00:01 schreef Jerruh het volgende:en mark en ik gaan!
.
't is tussen 300.000 mensen moeilijk bekenden spotten...quote:Op maandag 19 juli 2004 00:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
hoezee Jerruh gaat!
en om hoeveel wedden we dat ik niemand tegen ga komen?
niet als je iets afspreekt ergensquote:Op maandag 19 juli 2004 00:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
't is tussen 300.000 mensen moeilijk bekenden spotten...
Dat is 2x de bevolking van Enschede.quote:Op maandag 19 juli 2004 00:46 schreef Vlarp het volgende:
't is tussen 300.000 mensen moeilijk bekenden spotten...
Al gok ik dat er morgen wel iets minder zullen komen aangezien er de dreiging is dat we in 1001 stukjes worden geblazen...quote:Op maandag 19 juli 2004 00:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat is 2x de bevolking van Enschede..
hoeraa voor moslims!quote:Op maandag 19 juli 2004 00:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Al gok ik dat er morgen wel iets minder zullen komen aangezien er de dreiging is dat we in 1001 stukjes worden geblazen...
quote:Op maandag 19 juli 2004 00:50 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
hoeraa voor moslims!
dusquote:Op maandag 19 juli 2004 00:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
maar ik nueck regelmatig
Kan me niet voorstellen dat dat voor iemand een afweging zou zijn...quote:Op maandag 19 juli 2004 00:50 schreef Vlarp het volgende:
Al gok ik dat er morgen wel iets minder zullen komen aangezien er de dreiging is dat we in 1001 stukjes worden geblazen...
Ik lieg nietquote:Op maandag 19 juli 2004 00:56 schreef blublub het volgende:
[..]
dus![]()
mag je dan ineens zomaar liegen he
Ik heb ook geen moment overwogen om maar thuis te blijven...quote:Op maandag 19 juli 2004 00:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat dat voor iemand een afweging zou zijn...
ohw ja nou wanneer heb jij gemeet dan he, he, he?quote:Op maandag 19 juli 2004 00:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik lieg niet
Heb ik gezegd dat ik heb gemeet dan?quote:Op maandag 19 juli 2004 01:02 schreef blublub het volgende:
[..]
ohw ja nou wanneer heb jij gemeet dan he, he, he?
Congrats.quote:Op maandag 19 juli 2004 01:01 schreef Vlarp het volgende:
20.000ste post!
nee maar je deed zo van:quote:Op maandag 19 juli 2004 01:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat ik heb gemeet dan?.
laten we het er op houden dat het de bedoeling was dat ik zou gaan meeten.quote:Op maandag 19 juli 2004 01:03 schreef blublub het volgende:
[..]
nee maar je deed zo van:![]()
![]()
daarbij soort van willen suggereren dat je wel hebt gemeet, wat je dus nooit hebt gedaan, dus
maar dat geeft niet lieverd, ik ook niet hoor
"Je herkent me aan m'n foto."quote:Op maandag 19 juli 2004 01:05 schreef beaverhausen het volgende:
laten we het er op houden dat het de bedoeling was dat ik zou gaan meeten.
Die met dat bierflesje?quote:Op maandag 19 juli 2004 01:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
"Je herkent me aan m'n foto."
Die foto had ik dus net van m'n netvlies.quote:
ja heel kutquote:Op maandag 19 juli 2004 01:21 schreef beaverhausen het volgende:
ja. Kut dus.
hij zal wel wat aan het veranderen, iets beschaafders misschien?quote:Op maandag 19 juli 2004 01:25 schreef blublub het volgende:
zo anders heb je even een kuticon beefje
Welke shop? Grass Company?quote:Op maandag 19 juli 2004 01:22 schreef Cazman het volgende:
en dat noemen jullie meeten!?!?!?!?!!!!! Ik ga wel stoned worden in de shop
fotofuck == foto verkloten, fotosoepenquote:Op maandag 19 juli 2004 01:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wasda?
Yupquote:Op maandag 19 juli 2004 01:27 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Welke shop? Grass Company?
de zaadhandelquote:Op maandag 19 juli 2004 01:27 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Welke shop? Grass Company?
ik vond die zwartwitte madonna met blote meneer zo leuk...quote:Op maandag 19 juli 2004 01:27 schreef WAik het volgende:
[..]
hij zal wel wat aan het veranderen, iets beschaafders misschien?
M'n bandwidth limiet was bereiktquote:Op maandag 19 juli 2004 01:25 schreef blublub het volgende:
zo anders heb je even een kuticon beefje
Klootzakken moeten ze!quote:Op maandag 19 juli 2004 01:29 schreef blublub het volgende:
ik snap echt niks van mannen he! waarom gaan ze eerst helemaal uit t niks beginnen over massages, en alleen met zn 2en thuis wat afspreken, en waarom ondernemen ze daarna niks om concreet iets af te spreken. en dan volg je t helemaal niet meer en denk je: hij vindt me een eikel, nadat je m hebt gebeld, en dan ineens houdt ie je (weer) de hele nacht wakker met smsjes. wat moet ik daar nou weer mee!
quote:Op maandag 19 juli 2004 01:29 schreef blublub het volgende:
ik snap echt niks van mannen he! waarom gaan ze eerst helemaal uit t niks beginnen over massages, en alleen met zn 2en thuis wat afspreken, en waarom ondernemen ze daarna niks om concreet iets af te spreken. en dan volg je t helemaal niet meer en denk je: hij vindt me een eikel, nadat je m hebt gebeld, en dan ineens houdt ie je (weer) de hele nacht wakker met smsjes. wat moet ik daar nou weer mee!
je wattes de wattes?quote:Op maandag 19 juli 2004 01:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
M'n bandwidth limiet was bereikt.
Te simpelquote:Op maandag 19 juli 2004 01:30 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow..da's wel te vinden ja
ja want dan stuur ik dus niks terug, maar dus vanmiddag pas wat he, en dan krijg ik weer niks!quote:Op maandag 19 juli 2004 01:31 schreef wizarddragon het volgende:
[..]GSM uitzetten.
Nah the Grass company is een coffeeshop/restaurant in Tilburgquote:Op maandag 19 juli 2004 01:27 schreef WAik het volgende:
[..]
de zaadhandel![]()
Dat weet ik wel deausquote:Op maandag 19 juli 2004 01:31 schreef blublub het volgende:
[..]
je wattes de wattes?
ik ben toch een meisje snap dat dan! oh nee, dat snap jij niet, jij weet niet eens waar je configuratiescherm zit![]()
gerdow herkent in dit verhaalquote:Op maandag 19 juli 2004 01:29 schreef blublub het volgende:
quote:Op maandag 19 juli 2004 01:35 schreef WAik het volgende:
[..]
gerdow herkent in dit verhaal
loser! loser! jij weet niet wat je configuratiescherm is, vraag maar aan G_E!quote:Op maandag 19 juli 2004 01:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat weet ik wel deaus!
vraag jij maar aan G_E wat nou werkelijk het probleem was ipv te mauwen over m'n configuratieschermquote:Op maandag 19 juli 2004 01:36 schreef blublub het volgende:
[..]
loser! loser! jij weet niet wat je configuratiescherm is, vraag maar aan G_E!
jij kon je poorten niet vinden, dat weet ik al laahaaaangquote:Op maandag 19 juli 2004 01:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
vraag jij maar aan G_E wat nou werkelijk het probleem was ipv te mauwen over m'n configuratiescherm
Ga nueckenquote:Op maandag 19 juli 2004 01:38 schreef blublub het volgende:
[..]
jij kon je poorten niet vinden, dat weet ik al laahaaaang![]()
quote:Op maandag 19 juli 2004 01:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ga nuecken
ohwquote:Op maandag 19 juli 2004 01:43 schreef lesley het volgende:
ik ben er!
*noteer*quote:Op maandag 19 juli 2004 01:43 schreef lesley het volgende:
ik ben er!
NOu bij deze ook Welkom..quote:Op maandag 19 juli 2004 01:55 schreef lesley het volgende:
zwaaien jullie naar me als jullie me zien?
op http://cu2night.nl/test2u staat een fotoooow
wel zwaaien heh!
Ja, da's waar. Film bevat verschillende verhaallijnen jah.quote:Op maandag 19 juli 2004 02:04 schreef lesley het volgende:
jep super mooie film, laat op een heel apparte manier emoties zien.
kiekjesboeh! wakker worden!quote:Op maandag 19 juli 2004 02:06 schreef Waxxer het volgende:
*swp*
slaapwandelpost
Meneer, wat doet u nu?quote:Op maandag 19 juli 2004 02:06 schreef Waxxer het volgende:
*swp*
slaapwandelpost
ik kan toch nergenz heenzzzzz......quote:Op maandag 19 juli 2004 02:08 schreef blublub het volgende:
[..]
kiekjesboeh! wakker worden!
slaapwandelen is keigevaarlijk weet je![]()
hoezo niet?quote:Op maandag 19 juli 2004 02:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ik kan toch nergenz heenzzzzz......
zzzzzzzzzzzlopenzzzzzzzzzzzz*bonk*zzzzzzzzzwizzzjezzzzzzzvoelzzzzzzzzzzzzboobelzzzzzzzzquote:Op maandag 19 juli 2004 02:09 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Meneer, wat doet u nu?
quote:Op maandag 19 juli 2004 02:13 schreef blublub het volgende:
[..]
hoezo niet?
nee dat is niet stom hoor. ofzoquote:Op maandag 19 juli 2004 02:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]mijn
deur
heb
ik
altijd
op
slot
*geeeeeeeeuuuuuwww met hand voor mond*
Ik ben wel stom he, uit bed kruipen om me in slaap te fokken
Naahhh, valt mee... spring ik m'n raam wel uit, is toch maar een hoog.quote:Op maandag 19 juli 2004 02:17 schreef blublub het volgende:
[..]
nee dat is niet stom hoor. ofzo
das toch keigevaarlijk voor als er brand uit breekt, je deur op slot?
quote:Op maandag 19 juli 2004 02:47 schreef blublub het volgende:Lemmings
ja stomme klotekrengen, ze gaan steeds maar niet goed genoeg bouwen zodat ze in de lava springen... of ze blazen zichzelf zo op dat alle anderen vast komen te zitten in een kuiltjequote:Op maandag 19 juli 2004 02:54 schreef WAik het volgende:
[..]???
dus dat zat je te doen?quote:Op maandag 19 juli 2004 02:58 schreef blublub het volgende:
[..]
ja stomme klotekrengen, ze gaan steeds maar niet goed genoeg bouwen zodat ze in de lava springen... of ze blazen zichzelf zo op dat alle anderen vast komen te zitten in een kuiltje
quote:Op maandag 19 juli 2004 03:04 schreef WAik het volgende:
[..]
dus dat zat je te doen?
in stille afwachting van een smsje van slerdow?![]()
truste! @all
quote:Op maandag 19 juli 2004 03:04 schreef blublub het volgende:
[..]
nou, nee dus. ik wacht wel sms, maar niet van Slerdowquote:Op maandag 19 juli 2004 03:09 schreef WAik het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BETRAPT!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ga echt niet bellen hoor, hoe bedoel je "opdringerig"quote:Op maandag 19 juli 2004 09:33 schreef DennisMoore het volgende:
Regel een telefoonnummer via EM ES EN ofzo..
Ik noem dat ehm... 'spijkers met koppen slaan' enzo.quote:Op maandag 19 juli 2004 09:35 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik ga echt niet bellen hoor, hoe bedoel je "opdringerig"
Weer een punt!quote:Op maandag 19 juli 2004 09:39 schreef DennisMoore het volgende:
Tja, misschien wil 'men' geen officiële 'meeting' waarbij je met z'n allen op een terrasje moet gaan zitten, en de hele tijd met elkaar moet optrekken, enzo...
No, that's a gun in my pocket.quote:Op maandag 19 juli 2004 09:39 schreef Vlarp het volgende:
Ik vind dat DM een punt heeft
Jij kent er honderden, dus dat zal best.quote:Daarbij, met een beetje geluk herken ik toch wel mensen...
hoe laat arriveer jij op het station?quote:Op maandag 19 juli 2004 09:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Weer een punt!
Het is ook geen officiële meeting hoor, die staat op het program voor september 2004quote:Op maandag 19 juli 2004 09:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik ben het met Cazman eens
als niemand een tijd afspreekt of een ontmoetingspunt noemt, dan is het geen meeting, en ik ga niet naar Roze maandag op zoek naar mensen die ik ken, dat is als het zoeken van een homo-speld in homo-hooiberg
mjah dan kan ik net zo goed niet gaan, als er iets niet leuk is aan de kermis is het er alleen naar toe gaan.quote:Op maandag 19 juli 2004 09:42 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Het is ook geen officiële meeting hoor, die staat op het program voor september 2004. In het meeting-topic is alleen de mogelijkheid geboden om aan te geven of je gespot kan worden.
Geniet van de kermis en zie of je intussen een bekend gezicht tegenkomt. Misschien heeft diegene ook al wel iemand gezien... oeh! het lijkt zo wel een vossenjacht!
Als je toch zeker wilt weten dat je iemand tegen komt, dan zul je dat zelf moeten organiseren.
quote:Op maandag 19 juli 2004 09:42 schreef DennisMoore het volgende:
Jij kent er honderden, dus dat zal best..
Ik kom met de auto, ben er tussen 4 en 5 als het goed isquote:Op maandag 19 juli 2004 09:42 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
hoe laat arriveer jij op het station?
Als ik zou gaan, mocht je wel naast mij lopen hoor.quote:Op maandag 19 juli 2004 09:44 schreef Kugari-Ken het volgende:
mjah dan kan ik net zo goed niet gaan, als er iets niet leuk is aan de kermis is het er alleen naar toe gaan.
Ga je je strategisch opstellen in de stationshal met afdrukken van de fotoboeken?quote:Op maandag 19 juli 2004 09:42 schreef Kugari-Ken het volgende:
hoe laat arriveer jij op het station?
Ik ben slecht in namen, en als ik op straat loop dan herken ik geen hond, maar als ik iemand verwacht dan ben ik bereid om die persoon te stalken en te volgen en 'em/haar het leplazerus te doen schrikken.quote:Op maandag 19 juli 2004 09:47 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ga je je strategisch opstellen in de stationshal met afdrukken van de fotoboeken?
[irritant] Wil je Kugari's nummer. [/irritant]quote:Op maandag 19 juli 2004 09:53 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga tegen 't einde van de middag als 't goed is.
En ik denk dat het idd een kwestie van spotten is, want ik heb ook niemand's nr
die heb jij niet eensquote:Op maandag 19 juli 2004 09:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[irritant] Wil je Kugari's nummer. [/irritant]
Ik zei dan ook niet "wil jij van mij".quote:Op maandag 19 juli 2004 09:55 schreef Kugari-Ken het volgende:
die heb jij niet eens
Och, ik ga best wel mensen herkennen.quote:Op maandag 19 juli 2004 09:53 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga tegen 't einde van de middag als 't goed is.
En ik denk dat het idd een kwestie van spotten is, want ik heb ook niemand's nr
*LOL* Gewoon pootjehakenquote:Op maandag 19 juli 2004 09:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Och, ik ga best wel mensen herkennen.
Als je niet zo snel wegloopt als in de R&B dan kan ik ook hoi zeggen dit keer
*noteer*quote:Op maandag 19 juli 2004 10:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* Gewoon pootjehaken
Je stelt je ook niet meer voor als 'Vlarrup'?quote:Op maandag 19 juli 2004 10:13 schreef Vlarp het volgende:
Ik bedenk me net dat ik van sommige mensen alleen een nickname weet. Hoewel ik het vroeger echt onwijs cool vond om mensen bij hun nickname te noemen (), noem ik nu toch liever mensen bij hun naam....
*sugt*quote:Op maandag 19 juli 2004 10:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je stelt je ook niet meer voor als 'Vlarrup'?.
Sommige mensen dachten dat ik echt Dennis heette....
Ach er zijn nog steeds mensen die me Engel of Angel noemen, TOTAAL geen problemen meequote:Op maandag 19 juli 2004 10:13 schreef Vlarp het volgende:
Ik bedenk me net dat ik van sommige mensen alleen een nickname weet. Hoewel ik het vroeger echt onwijs cool vond om mensen bij hun nickname te noemen (), noem ik nu toch liever mensen bij hun naam....
Kammie?quote:Op maandag 19 juli 2004 10:17 schreef Vlarp het volgende:
En dan gelijk Kammie en de gang over je heen krijgen.
Da's gewoon vragen om complimentjesquote:Op maandag 19 juli 2004 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach er zijn nog steeds mensen die me Engel of Angel noemen, TOTAAL geen problemen mee![]()
![]()
er zijn ook nog mensen die me wortel noemen, op zich IETS meer problemen mee
Tante Bepquote:Op maandag 19 juli 2004 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kammie?Da's m'n tante
Tante Kammie
Mja, of vanaf de kant de dansvloer opspringen en op iemand's voet landen.quote:Op maandag 19 juli 2004 10:17 schreef Vlarp het volgende:
*sugt*
Die goeie ouwe tijd. Ik weet nog goed dat ik in 't Bölke kwam en me voorstelde als Vlarp. Sjees, achteraf echt wel kansloos.
Whehehe. Had ik volgens mij ook... eerste keer Bölke, en meteen Kammie erbij.quote:En de eerste keer dat ik naar een homotent ging: De WolkenkrabberEn dan gelijk Kammie en de gang over je heen krijgen.
Ja dat denk ik ook wel jaquote:Op maandag 19 juli 2004 10:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Tante Bep
Die zal vandaag ook ongetwijfeld weer over de kermis struinen met haar gevolg en fototoestel...
Dat was leuk jaquote:Op maandag 19 juli 2004 10:22 schreef DennisMoore het volgende:
Mja, of vanaf de kant de dansvloer opspringen en op iemand's voet landen..
Mja, dat was het risico van uitgaan met internettersquote:Whehehe. Had ik volgens mij ook... eerste keer Bölke, en meteen Kammie erbij.
Toen had ie nog met 'KCi'.
Geez... Seems like a lifetime ago..
Je kunt natuurlijk ook een opvallend kleedje aantrekken in de hoop dat anderen jou spottenquote:Op maandag 19 juli 2004 09:50 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik ben slecht in namen, en als ik op straat loop dan herken ik geen hond, maar als ik iemand verwacht dan ben ik bereid om die persoon te stalken en te volgen en 'em/haar het leplazerus te doen schrikken.
Knalblauw shit met de suggestieve tekst "Master Bait" en een felgroene longsleeve daaronder. Zo goed?quote:Op maandag 19 juli 2004 10:34 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook een opvallend kleedje aantrekken in de hoop dat anderen jou spotten.
Uhm.. een witte longsleeve met daarover een fel groen shirt met daarop in witte letters: "Abercrombie" ook goed?quote:Op maandag 19 juli 2004 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Knalblauw shit met de suggestieve tekst "Master Bait" en een felgroene longsleeve daaronder. Zo goed?
Hoe lang is je stok?quote:Op maandag 19 juli 2004 10:37 schreef Kugari-Ken het volgende:
zeg eens, wanneer kom jij langs, dan kan ik jou en je gevatte muilte opwachten met een lange stok.![]()
![]()
ik heb geen homo-kleding in m'n kast hangen, 1 shirt dat felgekleurd is, maar verder niks. Ik heb niet zo'n homo-smaak qua kleding, ik vind die half-fluoriserende kleding spuug lelijk. Felle kleuren zijn een creatie van de duivel, sobere vale kleuren zijn God's geschenk, onderdanig aan de heer.quote:Op maandag 19 juli 2004 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Knalblauw shit met de suggestieve tekst "Master Bait" en een felgroene longsleeve daaronder. Zo goed?
Waarom moeten het altijd felgekleurde shirts zijn?quote:Op maandag 19 juli 2004 10:40 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik heb geen homo-kleding in m'n kast hangen, 1 shirt dat felgekleurd is, maar verder niks. Ik heb niet zo'n homo-smaak qua kleding, ik vind die half-fluoriserende kleding spuug lelijk. Felle kleuren zijn een creatie van de duivel, sobere vale kleuren zijn God's geschenk, onderdanig aan de heer.
*vandaag stickers op lantaarnpalen plakt met de boodschap "Jezus redt u van uw zonden"
hij is lang en dik, en omdat ik 'em zo vaak gebruikt heb is 'ie gaan glanzen. Je moet me eens zien als ik er wild mee zwaai.quote:Op maandag 19 juli 2004 10:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoe lang is je stok?.
(Damn... bij zulke voorzetten is inkoppen niet eens leuk meer..)
Felgekleurd of body-tight/fitting.quote:Op maandag 19 juli 2004 10:42 schreef Vlarp het volgende:
Waarom moeten het altijd felgekleurde shirts zijn?
Ik heb Caz er toch echt gespot. Al had hij zich ook min of meer proberen aan te passen...quote:Op maandag 19 juli 2004 10:44 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Felgekleurd of body-tight/fitting.
It's the gay way of dressing, ik ben vaak genoeg over Roze Maandag gelopen om tot die veilige conclusie te komen. Er loopt niemand in een legerbroek en kistjes.
"Pull that off. My, that's an offensive weapon, that is."quote:Op maandag 19 juli 2004 10:42 schreef Kugari-Ken het volgende:
hij is lang en dik, en omdat ik 'em zo vaak gebruikt heb is 'ie gaan glanzen. Je moet me eens zien als ik er wild mee zwaai.
Ja dat mag ook. Stel je voor dat we 'tzelfde aanhebben hequote:Op maandag 19 juli 2004 10:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. een witte longsleeve met daarover een fel groen shirt met daarop in witte letters: "Abercrombie" ook goed?
Met een legerbroek en kistjes ben je dan weer wél makkelijk te spotten natuurlijkquote:Op maandag 19 juli 2004 10:44 schreef Kugari-Ken het volgende:
Felgekleurd of body-tight/fitting.
It's the gay way of dressing, ik ben vaak genoeg over Roze Maandag gelopen om tot die veilige conclusie te komen. Er loopt niemand in een legerbroek en kistjes.
Er lopen er JUIST veel in armypants en kisten.quote:Op maandag 19 juli 2004 10:44 schreef Kugari-Ken het volgende:
Er loopt niemand in een legerbroek en kistjes.
Lopen d'r niet van die skinhead-homo's rond dan? Die dragen toch zulke kleren?quote:Op maandag 19 juli 2004 10:49 schreef XMN8R het volgende:
Met een legerbroek en kistjes ben je dan weer wél makkelijk te spotten natuurlijk.
"Hand voor je mond."quote:Op maandag 19 juli 2004 10:53 schreef beaverhausen het volgende:
Ja, vroeg is het hé?quote:Op maandag 19 juli 2004 10:53 schreef beaverhausen het volgende:
sorryquote:Op maandag 19 juli 2004 10:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
"Hand voor je mond."
(Verkapte omhoogschop-post...)
eg welquote:Op maandag 19 juli 2004 10:58 schreef ysklontje2000 het volgende:
Ja, vroeg is het hé?
Ja die bedoelde ik idd jaquote:Op maandag 19 juli 2004 10:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Lopen d'r niet van die skinhead-homo's rond dan? Die dragen toch zulke kleren?.
Ik verwacht niemand met hetzelfde shirt tegen te komen eigenlijk...quote:Op maandag 19 juli 2004 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat mag ook. Stel je voor dat we 'tzelfde aanhebben he
Dat was 2 jaar geledenquote:Op maandag 19 juli 2004 10:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb Caz er toch echt gespot. Al had hij zich ook min of meer proberen aan te passen...
Da's wel een goed tekenquote:Op maandag 19 juli 2004 11:15 schreef Cazman het volgende:
[..]
Dat was 2 jaar geleden. Tenslotte kleed ik me gerust nog wel eens netjes alleen die kleding van toen pas ik nie meer, da's te groot geworden
Kom maar danquote:Op maandag 19 juli 2004 11:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
als het goed is kun je vandaag wel met alle gemak van de wereld een pijpbeurt geregeld krijgen.
Nah, tis mooi weer, roze maandag,... een calippo cola ijsjequote:Op maandag 19 juli 2004 11:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]!
Kostat?
Hoerrrrrrr!quote:Op maandag 19 juli 2004 11:58 schreef Ang3l het volgende:
Nah, tis mooi weer, roze maandag,... een calippo cola ijsje
Felle kledingquote:Op maandag 19 juli 2004 10:40 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik heb geen homo-kleding in m'n kast hangen, 1 shirt dat felgekleurd is, maar verder niks. Ik heb niet zo'n homo-smaak qua kleding, ik vind die half-fluoriserende kleding spuug lelijk. Felle kleuren zijn een creatie van de duivel, sobere vale kleuren zijn God's geschenk, onderdanig aan de heer.
*vandaag stickers op lantaarnpalen plakt met de boodschap "Jezus redt u van uw zonden"
Dankje Marcquote:Op maandag 19 juli 2004 11:59 schreef Marc_mga het volgende:
Veel plezier iedereen die gaat enzo
TuinkabouterneonbijenkorfIKEAgroenquote:Op maandag 19 juli 2004 12:02 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Felle kleding
owjaquote:Op maandag 19 juli 2004 12:03 schreef Vlarp het volgende:
Jer... je gaat me echt niet ontlopen vandaag heh.. dat realiseer je jezelf ook wel neem ik aan..
U riep?quote:Op maandag 19 juli 2004 11:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoerrrrrrr!.
Nah, ik heb volgens mij nog steeds een soort van afspraak tegoed van erg lang geledenquote:Op maandag 19 juli 2004 12:05 schreef Jerruh het volgende:
[..]
owja
hehehe
ehm, we zien wel.
ik ben er iig.
ehmquote:Op maandag 19 juli 2004 12:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nah, ik heb volgens mij nog steeds een soort van afspraak tegoed van erg lang geleden
like....quote:Op maandag 19 juli 2004 12:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ehm
verjaring?.
ik zou je toch niet zijn tegengekomenquote:Op maandag 19 juli 2004 12:01 schreef Jerruh het volgende:
OMG kuug nu wil ik je al helemaal nie meer tegenkomen.
. mogge.
Met de FFWD danceparade had je ook al een of ander zwak excuus verzonnen, dus neequote:Op maandag 19 juli 2004 12:11 schreef Jerruh het volgende:
ehm
ik kom er dit keer echt niet meer onderuit huh.
wel excuus?quote:Op maandag 19 juli 2004 12:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Met de FFWD danceparade had je ook al een of ander zwak excuus verzonnen, dus nee
Ik wilde graag gaan maar het is allemaal niet zo gelopen als ik wildequote:Op maandag 19 juli 2004 12:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dankje Marc
Jij gaat niet?
Dat je telefoon uitstond ofzo..quote:Op maandag 19 juli 2004 12:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wel excuus?
ik ben ff douchen, mark zit al op de trein.
Ohw, da's jammerquote:Op maandag 19 juli 2004 12:19 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Ik wilde graag gaan maar het is allemaal niet zo gelopen als ik wilde
Geleenergieschoenenmetblauwestrepenopdezijkantquote:Op maandag 19 juli 2004 12:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
TuinkabouterneonbijenkorfIKEAgroen
Mja achja, volgend jaar vanuit Utrecht is het allemaal veel makkelijkerquote:Op maandag 19 juli 2004 12:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw, da's jammer
Ik ga d'r vandaag eentje kopen, met groene streepjes op de zijkant.quote:Op maandag 19 juli 2004 12:21 schreef Marc_mga het volgende:
Knalgelezwembroekopeendonkerehuid
lolquote:Op maandag 19 juli 2004 12:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga d'r vandaag eentje kopen, met groene streepjes op de zijkant.
Dus moet alleen nog een een bruinige huid kweken
M'n andere zwembroekkie was ik vergeten het chloor uit te spoelen... jaar in de kast gekeken... tis nu zo'n soort van chaps-ding, zonder kont
Pupje gaat ineens vrijdag zomaar ineens zomaar ineens 10 dagen naar INDIA!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 19 juli 2004 12:24 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
lol
Ik heb er laatst een bij de bijenkorf gekocht, hij ziet echt mega cool uit en misschien ga ik hem wel vandaag uitproberen
Ga je TOCH naar roze maandag?quote:Op maandag 19 juli 2004 12:24 schreef Marc_mga het volgende:
.............en misschien ga ik hem wel vandaag uitproberen
*Aai* ...quote:Op maandag 19 juli 2004 12:43 schreef Ang3l het volgende:
IS ER DAN HELEMAAL NIEMAND DIE HET HARDSTIKKE ZIELIG VOOR MIJ VINDT DAT PUPJE INEENS SPONTAAN LAST MINUTE BESLUIT OM DEZE VRIJDAG VOOR 10 DAGEN NAAR INDIA TE GAAN?!?!?!?!?!
aangezien de vorige 3 posts daarover genegeerd werden![]()
IK WIL TROOST!!!!!!
quote:Op maandag 19 juli 2004 12:44 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
*Aai* ...![]()
Jah ...quote:Op maandag 19 juli 2004 12:49 schreef Marc_mga het volgende:
Bad puppy, bad!
tis wel zo. Hardstikke mooi land, rijke cultuur, maar door de bevolkingsgroei en het overschot aan sloppenwijken en slechte hygiene is het een ware hel om er te moeten leven, leuk als je er als toerist heen gaat, maar je moet daar echt niet naar toe gaan als je wil weten hoe mensen op straat leven.quote:Op maandag 19 juli 2004 12:55 schreef Vlarp het volgende:
Kuug is weer positief
gewoon in laten enten en geen domme dingen doen zoals teveel geld meenemen of opscheppen en door de sloppenwijken banjeren alleen.quote:Op maandag 19 juli 2004 12:54 schreef Ang3l het volgende:
... m-maar... dan komt pupje nooit meer terug!
Weet je hoe groot en kil een boerderij is met alleen een Angeltje en Fuzzy?
Maar NU nog inenten en pillenkuurtjes voor aanstaande vrijdag?quote:Op maandag 19 juli 2004 12:58 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
gewoon in laten enten en geen domme dingen doen zoals teveel geld meenemen of opscheppen en door de sloppenwijken banjeren alleen.
Jawel dat kan wel denk ik, ff de GGD bellenquote:Op maandag 19 juli 2004 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar NU nog inenten en pillenkuurtjes voor aanstaande vrijdag?
Veel succes......
Tot straks Jerquote:Op maandag 19 juli 2004 13:02 schreef Jerruh het volgende:
ik ben naar chillburg!! mzol!!
en succes met pup ang3l.
in dat geval diaree pillen meenemen en vandaag nog ff naar de huisarts, of naar de ggd of naar de eerste hulp.quote:Op maandag 19 juli 2004 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar NU nog inenten en pillenkuurtjes voor aanstaande vrijdag?
Veel succes......
Hij is voor Stijn (broer) via het bedrijf van Stijn (uitzendbureau) een website aan het maken voor gok-spellen. En da's dan weer via india opgezet en gehost en zo. Maar die lui snappen er daar niks van dus die contactpersoon in india (die nu hier is) gaat er dan samen met Tim 10 dagen heen... ofzo. Zoiets dan.quote:Op maandag 19 juli 2004 13:04 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Jawel dat kan wel denk ik, ff de GGD bellenMaar waarom gaat ie (zonder jou) ?
quote:amerikaanen zijn gewoon hippokrieten soms vint ik. want al die ergen films zoals kil bil met bloed heel veel worden daar gewoon gemaakt maar als er een keer een dubelzijdige opmerkingen worden gemaakt dan gaan ze allemaal de televiesie aanklagen.
OMGquote:Op maandag 19 juli 2004 13:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 juli 2004 13:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
WTF?
quote:Op maandag 19 juli 2004 13:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*herken*quote:Op maandag 19 juli 2004 14:19 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ik ga niet naar Tilburg, mijn laatste trein gaat al om half elf terug
Wat zeg je dat chagrijnig. Alsof je in NL niet de vrije wil hebt om NEE te zeggenquote:Op maandag 19 juli 2004 15:17 schreef Xiance het volgende:
ik ga dus ook naar tilburg
ja, dacht het wel. en van een vriend van me weet ik ook nog dat je een visum nodig hebtquote:Op maandag 19 juli 2004 12:14 schreef Ang3l het volgende:
... je mag niet zonder inentingen naar India he?
Toch? Ja toch niet nee he?
Ik dacht dat iedereen pas heel laat ging vandaag, en toen belde Mango mij waar ik was, want zijn trein was er bijnaquote:Op maandag 19 juli 2004 19:55 schreef beaverhausen het volgende:
Misschien loopt je toekomstige G_L daar nu wel rond.
Wanhopig op zoek naar zijn Citroen.
Nou, dat zullen we gauw horen!quote:Op maandag 19 juli 2004 19:56 schreef ysklontje2000 het volgende:
Zullen er vandaag nog nieuwe setjes onstaan zijn?
Bijna alle topichomo's zijn toch al aan de man?quote:Op maandag 19 juli 2004 19:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, dat zullen we gauw horen!Ben benieuwd!! Nu lopen daar zooooveel homo's rond en heb ik nog net de veilige leeftijd van 25..... en zit ik hier maar digitaal te zijn
Ja.quote:Op maandag 19 juli 2004 20:03 schreef Andyvie het volgende:
Zit iedereen nou op de Tilburgse kermis?
Och ja.... maak het nog erger dan het al is.....quote:Op maandag 19 juli 2004 20:08 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Bijna alle topichomo's zijn toch al aan de man?
huiliequote:Op maandag 19 juli 2004 20:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Och ja.... maak het nog erger dan het al is.....
Jaja, ik refereer dan toch even aan de luttele post, nu enige maanden geleden, van Beaverse aardquote:Op maandag 19 juli 2004 20:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
huilie.
Ik heb geen idee waar je het over hebt maar ik ontken allesquote:Op maandag 19 juli 2004 20:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaja, ik refereer dan toch even aan de luttele post, nu enige maanden geleden, van Beaverse aard
Er moet altijd een uitzondering zijn.quote:Op maandag 19 juli 2004 20:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Och ja.... maak het nog erger dan het al is.....
jij bent toch geen pot?!quote:Op maandag 19 juli 2004 21:13 schreef Waxxer het volgende:
Ah joh, die deksel komt wel ooit
quote:Op maandag 19 juli 2004 21:14 schreef G_E het volgende:
Vandaag tijdens de lunch..
- Nog iets Spannends gedaan tijdens je lange weekend?
- Ja, ik ben naar de Efteling geweest!
- JIJ!?!?![]()
-.
.
Je mist niks hoor.quote:Op maandag 19 juli 2004 21:17 schreef Weemz het volgende:
Ohhh ik wil ook naar de kermis maar moet werken, en bovendien he'k geen geld
Kerstmis ook, maar die stelling bewaren we tot over een paar maanden.quote:Op maandag 19 juli 2004 21:18 schreef G_E het volgende:
Kermis is Kut..
o dearquote:Op maandag 19 juli 2004 20:08 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Bijna alle topichomo's zijn toch al aan de man?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |