quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:03 schreef DennisMoore het volgende:
Wat een Willeke-titel....
waar?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:05 schreef Jerruh het volgende:
eten!!!!!
hier!!! frietr en biefquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:06 schreef WAik het volgende:
[..]
waar?![]()
friet en beaver?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hier!!! frietr en bief.
Amen. Zo denk ik ook.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:14 schreef blublub het volgende:
nog even over die kankerkwestie in vorig deel: Waik, een klein jongetje dat herstelt van kanker is heel wat minder miraculeus dan een volwassene die ervan bij komt. kinderen hebben toch de bijzondere gave makkelijker te herstellen van sommigen ziektes, en er zijn best veel gevallen bekend van kinderen die kanker kregen, die succesvol zijn behandeld en die daarna nooit meer last hadden, terwijl dat bij volwassenen veel minder vaak voorkomt. ik bedoel, ik snap wel wat je bedoelt, maar kankertherapie is vaak een hele hoop ellende, en soms is er dusdanig veel schade dat er echt geen kans meer is op herstel, dus dan is het echt alleen maar uitstel van executie...
I heard thatquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:07 schreef WAik het volgende:
[..]
friet en beaver?
*trein pakt*
first postquote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:37 schreef Weemz het volgende:
ARGH kan ik eindelijk zwemmen, is het gewoon in de straat![]()
![]()
[noobmode]
Wat betekent fipo eigenlijk, ik zie het zo vaak staan...
[/noobmode]
Okeej, te vroeg gejuicht. Het begint hier weer heel erg donker te worden en ook hard te waaien.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:38 schreef beaverhausen het volgende:
Hier is niks meer aan de hand
Die zijn er ook maar 2 in Nederland meen ik.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:49 schreef Weemz het volgende:AH daar werk ik nu ook... Wat is precies de XL variant? Ik ken de gewone en de To Go... maar XL
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die zijn er ook maar 2 in Nederland meen ik.
Is gewoon een extreem grote AH, waar ze ook een drogisterij hebben, videbanden en dvd's, computers af en toe, en echt veel van die exclusieve dingetjes. SOms staat zo'n man te koken en dan kun je daar proeven. Zit een traiteur in. Dat soort dingen dus, extra groot en extra luxe.
mits bier?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:57 schreef DennisMoore het volgende:
Onweer is leuk!.
En de AH is duur..
En de rest van z'n zeelijfje zit in je kroepoekquote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:56 schreef Ang3l het volgende:
Hij's wel een STUK duurder dan bv de Nettorama, maar als je echt een keer leuke dingetjes wilt maken dan is het een goede winkel. Van lekker pittig oosters tot enorm vet amerikaans en zo.
Ik heb bv net zwarte spaghetti gekocht (is gekleurd met inktvisinkt)
Nogalquote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:57 schreef DennisMoore het volgende:
Onweer is leuk!.
En de AH is duur..
Ach het zal vast smaken bij gestoofd konijntjequote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En de rest van z'n zeelijfje zit in je kroepoek
KNOR Wereldgerechten?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:01 schreef Weemz het volgende:
Doe mij maar Griekse Kofta... 't was erg lekker vanaaf
Neeeeeeeeee!!!!!!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach het zal vast smaken bij gestoofd konijntje
Zo zit hier een vrij grote Plusmarkt, waar ze ook allerlei dingen hebben, veel vissoorten, rare toko-dingen.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:59 schreef Ang3l het volgende:
Nogal
Kom er ook alleen als ik toevallig iets speciaals wil hebben of als ik op zaterdag na 5u boodschappen moet doen. Dan is de Nettorama dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |