Mja zit wat in. Maar dan heb je echt een goeie reden om aangifte te doen en kan je het bewijzen met die schotwondquote:Op maandag 19 juli 2004 00:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het punt alleen is, dat zo'n 14jarig knaapje en zijn vriendjes, als er zo'n fok!knokploeg voor de deur staat misschien grijpt naar een illegaal verkregen geweer. en wat doe je dan? Daar mep je niet tegenop, tegen rondvliegende kogels
quote:Op maandag 19 juli 2004 01:57 schreef WiCKeD_13 het volgende:
Aangeven die flikkers.
Altijd die smerige buitenlanders...
Nouja meestal dan, want 10% 1% is wel oke.
Excuse me?quote:Op zondag 18 juli 2004 22:37 schreef Promethium het volgende:
Maar als je gewoon rustig op hun afgaat vanaf het begin af aan en hun normaal behandeld dan behandelen ze jou ook normaal.
En jij terug naar je eigen land is beter voor jou.quote:Op maandag 19 juli 2004 14:44 schreef Ghadir het volgende:
aangifte doen? dan word je goed in elkaar gemept. ik ken dit wel, als ik jou was niet terugslaan of zo, en dat de politie erbij is gehaald, ga je al helemaal dood! misschien niet door hun, maar als je een keer op straat loopt een paar onbekende gasten die je dan helemaal knock out slaan en weer door lopen, weet jij veel wie dat waren. dusseh, als ik jou was, gewoon thuis zitten is beter voor jou.
idd fucking ozin reactiequote:Op maandag 19 juli 2004 14:52 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
En jij terug naar je eigen land is beter voor jou.
neen. natuurlijk niet! ik bedoelde juist dat ik, als ik om de hoek woonde, geen aangifte zou doen omdat ze dan vast ook met de andere kut geintjes (ramen, banden etc.) beginnen en dat moet je al helemaaaal niet hebben. als ze dat eenmaal doen ga ik het er natuurlijk niet bij laten zitten..quote:Op zondag 18 juli 2004 23:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar. Dus als iemand bij jou in de straat woont, kan ie alles bij jou doen. Je raam ingooien, je een klap voor je bek geven, je banden lek steken, je vriend-vriendin in elkaar slaan, je dochter of zoon bedreigen.
Maar woont ie twee straten verder, dan ga je aangifte doen.
Je ervaring? Schijnbaar heb je er 0 ervaring mee. Ze meppen je gewoon meteen in elkaar als je maar 1 ding terugzegt. Vaak krijg je dan zoiets van: "wat had je dan?" *klap*.quote:Op zondag 18 juli 2004 22:37 schreef Promethium het volgende:
Mijn ervaring met dat soort jongeren is dat gewoon een praatje maken meestal het beste is. Als ze beginnen te schelden niet terug schelden maar ook niet zomaar doorlopen.
Ja hoor... gewoon ernaar toe lopen en ff gezellig kletsen. Je kunt net zo goed meteen van een flat springen.quote:Gewoon naar toe lopen en een neutraal praatje maken. Het zijn net honden wat betreft, ze ruiken het als je bang bent, en als je ze mishandeld bijten ze terug. Maar als je gewoon rustig op hun afgaat vanaf het begin af aan en hun normaal behandeld dan behandelen ze jou ook normaal.
Op deze manier haal je hun ook hun ritme, je doet namelijk niet wat zij verwachten en hun weten dan ook vaak niet meer wat te doen.
Nee, dit is werk voor de politie. Ik wil ook niet dat iemand anders zich er moeite voor doet, zijn ze niet eens waard.quote:Op maandag 19 juli 2004 22:56 schreef benchMarc het volgende:
Ik kom je wel helpen, mail maar ff. Zal proberen te zorgen dat er wat meer man op de stoep staat bij ze. We zullen wel ff zien wie het laatste lacht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |