abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20716280
Doe idd aangifte, al is het maar voor de misdaadstatistieken. Ook vind ik dat je werkgever hieraan mee moet werken door aan te geven dat het probleem structureel is én door de andere postbezorgers die er last hebben gehad mee te sturen voor nog meer aangiftes.
Als er niks wordt gedaan, dan zijn op een gegeven moment de postbodes op die er kunnen werken (het is al van de zotte dat er geen vrouwen kunnen werken). En dan? Dan heeft dat kliekje "gewonnen" en het signaal gekregen dat ze dit zomaar kunnen maken. Nu weet ik dat de kans dat de pliesie het op kan/wil lossen minimaal is, maar het is iig beter dan niks!
Sterkte!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_20716364
Helaas heb ik er ervaring mee, niet op deze manier maar wel met mensen die bij de politie bekend staan. Ze doen niks totdat er 'echt' wat gebeurd.. en dan is het dus eigenlijk te laat.

Denk dat je dit het beste kunt oplossen met je baas, en er inderdaad eens zo'n mailing heen sturen ofzo.
  maandag 19 juli 2004 @ 10:18:14 #78
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_20716518
De politie hoef je inderdaad niet altijd op te rekenen. "Die mensen kunnen we weinig tegen doen, die schieten net zo makkelijk politie-agenten dood." krijg je dan te horen. Ik was gerustgesteld, zowel over de betrokken personen, als het feit dat de politie zoveel doet.
pi_20720532
quote:
Op maandag 19 juli 2004 00:37 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Het punt alleen is, dat zo'n 14jarig knaapje en zijn vriendjes, als er zo'n fok!knokploeg voor de deur staat misschien grijpt naar een illegaal verkregen geweer. en wat doe je dan? Daar mep je niet tegenop, tegen rondvliegende kogels
Mja zit wat in. Maar dan heb je echt een goeie reden om aangifte te doen en kan je het bewijzen met die schotwond
pi_20720567
quote:
Op maandag 19 juli 2004 01:57 schreef WiCKeD_13 het volgende:
Aangeven die flikkers.
Altijd die smerige buitenlanders...
Nouja meestal dan, want 10% 1% is wel oke.
  maandag 19 juli 2004 @ 13:47:56 #81
56951 Najra
---------------
pi_20720744
quote:
Op zondag 18 juli 2004 22:37 schreef Promethium het volgende:
Maar als je gewoon rustig op hun afgaat vanaf het begin af aan en hun normaal behandeld dan behandelen ze jou ook normaal.
Excuse me?
This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
  maandag 19 juli 2004 @ 14:42:20 #82
42913 ThaStinger
^^ ben gewoon al gek genoeg ^^
pi_20721760
krijg je wel opslag voor zon gevaarlijke wijk? zo nee dan
zou ik toch wel even gevarentoeslag vragen.

als je nou al de huizen van die kids is opschrijft en dan overlegt
met je werkgever om er geen post meer te bezorgen.

zo lijden de goeden ook niet onder de kwaden
Met een camera rondlopen en filmen is wel een goed idee
zo verzamel je hard bewijs en kun je teminste goed aangifte doen.
-=)Anime Addicted(=- More is never ENOUGH
pi_20721792
aangifte doen? dan word je goed in elkaar gemept. ik ken dit wel, als ik jou was niet terugslaan of zo, en dat de politie erbij is gehaald, ga je al helemaal dood! misschien niet door hun, maar als je een keer op straat loopt een paar onbekende gasten die je dan helemaal knock out slaan en weer door lopen, weet jij veel wie dat waren. dusseh, als ik jou was, gewoon thuis zitten is beter voor jou.
Obstacles are things a person sees when he takes his eyes off his goal..
pi_20721946
quote:
Op maandag 19 juli 2004 14:44 schreef Ghadir het volgende:
aangifte doen? dan word je goed in elkaar gemept. ik ken dit wel, als ik jou was niet terugslaan of zo, en dat de politie erbij is gehaald, ga je al helemaal dood! misschien niet door hun, maar als je een keer op straat loopt een paar onbekende gasten die je dan helemaal knock out slaan en weer door lopen, weet jij veel wie dat waren. dusseh, als ik jou was, gewoon thuis zitten is beter voor jou.
En jij terug naar je eigen land is beter voor jou.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
  maandag 19 juli 2004 @ 15:13:37 #85
42913 ThaStinger
^^ ben gewoon al gek genoeg ^^
pi_20722376
quote:
Op maandag 19 juli 2004 14:52 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

En jij terug naar je eigen land is beter voor jou.
idd fucking ozin reactie beter iets doen dan niets.
kun je geen undercover agentje voor een dagje je werk laten overnemen
en dan een rapport laten maken misschien dat ze op basis daarvan iets gaan
doen
-=)Anime Addicted(=- More is never ENOUGH
pi_20722899
Ik zou gewoon aangifte doen, en idd tegen m'n baas zeggen dat je die wijk nooit meer loopt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_20723895
Teringjantje zeg!! Dit is ongehoord en als ik jou was had ik dat kind echt keihard gehoekt zeg!! Maar ja, ieder zijn eigen oplossing natuurlijk.
En als antwoord op je vraag. Natuurlijk aangifte doen, wat denk jij dan!

Bij mij in de straat is een vriendin/collega van me (werk zelf ook bij de post) eens geschopt door een kutmarokkaantje tijdens haar ronde. En je kunt zeggen wat je wilt, maar ik merk het zelf ook en het komt meestal op uit dat dit toch de kinderen zijn met de grootste bek die je echt eens voor eens en voor altijd dicht moet rammen!
  maandag 19 juli 2004 @ 17:48:29 #88
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_20725746
Ja, aangifte

ben zelf ook postbode.. sterkte!
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_20729055
Waar moet je die post bezorgen? In de wijk Passart/Tuindorp zeker? Vorige week stond er nog een groot artikel over de Passart in het LD. Ik dacht vroege altijd dat Meezenbroek zo erg was, maar daar blijkt het toch reuze mee te vallen in vergelijking hiermee......

Ik zou in ieder geval minimaal aangifte doen!

[ Bericht 2% gewijzigd door Agent_Orange op 19-07-2004 21:02:23 ]
  maandag 19 juli 2004 @ 20:19:03 #90
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_20729079
Ow.. en voor het algemene TPG-er steuntopic zie mijn ondertitel
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_20729800
hard aanpakken die kutkinderen. Gwn aangifte doen, het is tog belachelijk dat ze je zo bedreigen, je slaan, je willen neersteken. Ik zou het egt niet pikken, ik zou ook wegrennen, maar vervolgens wel gwn aangifte doen en hopelijk worden die kukinderen hard aangepakt.
"She had a beautiful face, a wonderful ass and some respectable boobies!"
  maandag 19 juli 2004 @ 20:53:13 #92
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_20729898
Altijd aangifte doen. Niet dat ze dan echt wat gaan doen maar voor jezelf is het ook een soort van closure.
En het spekt de statistieken en volgens mij als die eenmaal hoog genoeg zijn opgelopen moeten ze wel wat doen.
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
pi_20732257
Met een groep van 30 man terug komen, alles wat er op je af komt kort en klein slaan en weggaan
BlaBlaBla
pi_20732546
Ik kom je wel helpen, mail maar ff. Zal proberen te zorgen dat er wat meer man op de stoep staat bij ze. We zullen wel ff zien wie het laatste lacht.
  maandag 19 juli 2004 @ 22:57:35 #95
87694 Robin__
letitredno
pi_20732579
quote:
Op zondag 18 juli 2004 23:58 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Onvoorstelbaar. Dus als iemand bij jou in de straat woont, kan ie alles bij jou doen. Je raam ingooien, je een klap voor je bek geven, je banden lek steken, je vriend-vriendin in elkaar slaan, je dochter of zoon bedreigen.
Maar woont ie twee straten verder, dan ga je aangifte doen.
neen. natuurlijk niet! ik bedoelde juist dat ik, als ik om de hoek woonde, geen aangifte zou doen omdat ze dan vast ook met de andere kut geintjes (ramen, banden etc.) beginnen en dat moet je al helemaaaal niet hebben. als ze dat eenmaal doen ga ik het er natuurlijk niet bij laten zitten..
pi_20732757
quote:
Op zondag 18 juli 2004 22:37 schreef Promethium het volgende:
Mijn ervaring met dat soort jongeren is dat gewoon een praatje maken meestal het beste is. Als ze beginnen te schelden niet terug schelden maar ook niet zomaar doorlopen.
Je ervaring? Schijnbaar heb je er 0 ervaring mee. Ze meppen je gewoon meteen in elkaar als je maar 1 ding terugzegt. Vaak krijg je dan zoiets van: "wat had je dan?" *klap*.
quote:
Gewoon naar toe lopen en een neutraal praatje maken. Het zijn net honden wat betreft, ze ruiken het als je bang bent, en als je ze mishandeld bijten ze terug. Maar als je gewoon rustig op hun afgaat vanaf het begin af aan en hun normaal behandeld dan behandelen ze jou ook normaal.

Op deze manier haal je hun ook hun ritme, je doet namelijk niet wat zij verwachten en hun weten dan ook vaak niet meer wat te doen.
Ja hoor... gewoon ernaar toe lopen en ff gezellig kletsen. Je kunt net zo goed meteen van een flat springen.

Maw... zet je roze bril eens af. Je weet totaal niet waar je over praat man.
pi_20732924
ja idd. Normaal praten zodat hun ons ook normaal behandelen? Dienen wij ons aan te passen aan hun? Ik dacht het toch echt ff van niet. Hun moeten beter weten wat wel en niet aanvaardbaar is! En het kan blijkbaar niet met de softe aanpak wat maar al te vaak blijkt. Ik word echt ziek van al die lui en ook dat hun t voor de 'goede' verzieken, want daar ken ik er ook genoeg van..gelukkig maar!. Maar die zijn toch jammerlijk echt in de minderheid!

Ik word ook ziek van die kutblagen hier in mijn buurt en mijn flat die echt doen alsof ze alles zijn en je af en toe belachelijk proberen te maken. Optiefen!

Ok, ontopic maar weer ....
  maandag 19 juli 2004 @ 23:19:41 #98
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_20733008
quote:
Op maandag 19 juli 2004 22:56 schreef benchMarc het volgende:
Ik kom je wel helpen, mail maar ff. Zal proberen te zorgen dat er wat meer man op de stoep staat bij ze. We zullen wel ff zien wie het laatste lacht.
Nee, dit is werk voor de politie. Ik wil ook niet dat iemand anders zich er moeite voor doet, zijn ze niet eens waard.
pi_20733102
Wat kan de politie nu eigenlijk doen?
BlaBlaBla
pi_20733110
De politie? Die schijten in hun broek en gaan fijn wildplassers en scooterjeugd bekeuren. Ze doen nix, totdat jij met een kogel in je buik daar komt aangelopen. Dan gaan ze ermee praten, zetten ze niet vast omdat ze minderjarig zijn, en je bent geen stap verder.

Aanpakken bij de wortel, reageren op hun niveau, dat zeg ik. Kom niet aan met "ja dan verlaag je jezelf tot hun niveau". Als dat de enige manier is om met ze te kunnen 'communiceren' dan doen we dat. Sowieso... wij zijn dan niet even slecht als zij. Wij beschermen de brave inwoners tegen hen. Wij zijn dan misschien 1x geweldadig, maar zij stoppen nooit!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')