abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20712899
idd zoals eerder gezegd die wijk laten boycotten door TPG. Die ouders laten die schurtige kutgastjes hun gang gaan dus laat hun dan ook maar merken dat het echt niet kan. Je weet waar dat ventje woont, de politie neem ik aan ook, waarom gaan ze dan niet even daar bij de ouders langs?

Alhoewel ik hier nog nooit mee te maken heb gehad lijkt het alsof die gastjes denken dat ze de baas zijn in hun eigen vrijstaat. Niks ervan. Die gastjes zijn niet voor rede vatbaar, dan maar met de harde hand (lees: gummiknuppel).

Dat halfzachte gedoe werkt in sommige gevallen niet, wees dan ook bereid om het met geweld op te lossen, aangezien je anders toch die problemen blijft houden.
pi_20712952
Ik zou aangifte doen en wellicht voor de zekerheid vragen of de aangifte anoniem kan doen.
In iedergeval een andere wijk zoeken, daarnaast vind ik het zoiezo ronduit belachelijk, 14 jarige in bijzijn van zijn moeder zulke dingen tegen een vreemde zeggen! Je hebt niet eens wat misdaan!
Daarnaast zijn bedreigingen als ik steek je lek, zomaar onbekenden slaan, stenen gooien en met groepen...zijn gewoon strafbaar (naja groepen weet niet zo, maar 1 is heel goed zeker strafbaar: met mes rondlopen.)

gewoon aangifte doen en oprollen die mongooltjes!
  maandag 19 juli 2004 @ 00:54:03 #53
3185 Adelante
To let it go now
pi_20712975
quote:
Op maandag 19 juli 2004 00:52 schreef koffiegast het volgende:
Ik zou aangifte doen en wellicht voor de zekerheid vragen of de aangifte anoniem kan doen.
In iedergeval een andere wijk zoeken, daarnaast vind ik het zoiezo ronduit belachelijk, 14 jarige in bijzijn van zijn moeder zulke dingen tegen een vreemde zeggen! Je hebt niet eens wat misdaan!
Daarnaast zijn bedreigingen als ik steek je lek, zomaar onbekenden slaan, stenen gooien en met groepen...zijn gewoon strafbaar (naja groepen weet niet zo, maar 1 is heel goed zeker strafbaar: met mes rondlopen.)

gewoon aangifte doen en oprollen die mongooltjes!
waarschijnlijk spreekt die moeder geen woord Nederlands en denkt dat haar
engelachtige zoontje vriendelijk de postbode begroet....
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_20713022
quote:
Op maandag 19 juli 2004 00:54 schreef Adelante het volgende:

[..]

Tjah, hun kind zou zoiets natuurlijk nóóóóóít doen
pi_20713097
quote:

[..]

mmhz, fantasierijke beredenering

maar meestal heb je het tog wel door aan de klank van de stem? als iemand het op sluwe manier doet... dan weet je wel dat iemand dreigt toch?
  maandag 19 juli 2004 @ 01:06:26 #56
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_20713252
quote:

[..]

Nee, die moeder was gewoon Nederlands, het zal wel zijn opvoeder zijn, dat hij geadopteerd is ofzo. Of hij is half-Nederlands.
Die vrouw kwam een beetje flodder achtig over, het enige wat ontbrak was de fles Whiskey.
pi_20713259
quote:
Op maandag 19 juli 2004 01:00 schreef koffiegast het volgende:

[..]

mmhz, fantasierijke beredenering

maar meestal heb je het tog wel door aan de klank van de stem? als iemand het op sluwe manier doet... dan weet je wel dat iemand dreigt toch?
Fantasierijk? Zeker weinig ervaring met allochtonen? Die dames met hoofddoeken spreken over het algemeen zelden Nederlands. Dat kun je ze niet zo kwalijk nemen, maar het is absoluut een plausibele verklaring.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_20713285
Die wijk ingaan en levend Carmageddon spelen. nee gekheid.

Ik weet ook niet wat ik zou doen in zo'n situatie, je voelt je toch geintimideerd. Zoals ik het nu bekijk zou ik wel zeggen, als ik een klap krijg sla ik terug. Maar dat weet je nooit op dat moment. Ik kan me er zelfs nu alleen door het lezen van je verhaal al aan ergeren, kun je nagaan als het je zelf overkomt. Ik denk wel (lees denk: je weet het nooit zeker), dat wanneer ik nadat ik een klap terug zou geven helemaal in elkaar geslagen zou worden, ik later terug zou komen in die wijk met wat vrienden en die mannetjes helemaal de tering in zou slaan.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_20713360
quote:
Op maandag 19 juli 2004 00:40 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Is dat zo? Hebben mensen dan veel keus bij het versturen van post?
Ja hoor je hebt vooral in de stad al meerdere stadsposten, waar jij je post kunt posten.
Wordt vaak gedaan door mensen die arbeids ongeschikt zijn, en kunnen dus met een bepaalde subsidie aan de slag.
De TPG heeft mensen in dienst zonder hiervoor een bepaalde subsidie te krijgen.
Ik weet niet of er onderhand weer iets veranderd is, maar zo was het tot ongeveer 2 jaar geleden.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_20713364
quote:
Op maandag 19 juli 2004 01:07 schreef Metal_Mart het volgende:
Die wijk ingaan en levend Carmageddon spelen. nee gekheid.

Ik weet ook niet wat ik zou doen in zo'n situatie, je voelt je toch geintimideerd. Zoals ik het nu bekijk zou ik wel zeggen, als ik een klap krijg sla ik terug. Maar dat weet je nooit op dat moment. Ik kan me er zelfs nu alleen door het lezen van je verhaal al aan ergeren, kun je nagaan als het je zelf overkomt. Ik denk wel (lees denk: je weet het nooit zeker), dat wanneer ik nadat ik een klap terug zou geven helemaal in elkaar geslagen zou worden, ik later terug zou komen in die wijk met wat vrienden en die mannetjes helemaal de tering in zou slaan.
Carmageddon ... nostalgie enzo
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 19 juli 2004 @ 01:12:42 #61
3185 Adelante
To let it go now
pi_20713374
quote:
Op maandag 19 juli 2004 01:06 schreef heiden6 het volgende:

Fantasierijk? Zeker weinig ervaring met allochtonen? Die dames met hoofddoeken spreken over het algemeen zelden Nederlands. Dat kun je ze niet zo kwalijk nemen, maar het is absoluut een plausibele verklaring.
het zou pas fantasierijk worden als ik zou zeggen dat die jongen je
helemaal geen mes, maar gewoon een brievenopener wilde aanbieden

maar goed, ik denk dat aangifte zeker wel hebt ook t.o.v. de betrekking
naar jouw werkgever toe. dan is er toch formeel vastgesteld dat het niet zo
maar om een wissewasje handelde. misschien makkelijk als er straks in
hoensbroek geen fatsoelijke wijken meer over zijn en je dan onverhoopt
zonder werk kun komen te zitten
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 19 juli 2004 @ 01:13:06 #62
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_20713385
quote:
Op maandag 19 juli 2004 01:07 schreef Metal_Mart het volgende:
Als je een grote groep ziet slaan, ga je niet terugslaan als je weet dat de hele groep in actie gaat komen, en al helemaal als je weet dat er messen tussen kunnen zitten.

Je kunt dan wel terugkomen met een groep, maar wat heb jij daar dan aan?
Jij hebt alleen klappen gehad, en je krijgt niks ervoor terug als je die groep terugpakt.
En je bent net zo slecht bezig als hun.
pi_20713427
Mmhz, waren er maar allowed to kill licenses in nederland :')

carmageddon?? een nieuwe innovatieve geniale geweldig plan!
gewoon carmageddon game creeren waar in je zelf kunt kiezen watvoor mensen er rond lopen en eventueel een scenario om heen bouwen ! :')
Er zullen miljoenen over de toonbank gaan! :'(

P.s. *registreert zijn bedrijf*
P.s.2. dit is als een soort grap bedoeld, geen enkel aanvallende berichten worden vermeld of oerduidelijke aanzetting tot haat of soortgelijke situaties komen in dit bericht voor. Dank U.
pi_20713732
Over het algemeen is aangifte doen een wassen neus.... Sommige politie bureaus schijten in hun broek om actie te ondernemen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_20713885
pi_20713918
quote:
Op maandag 19 juli 2004 01:34 schreef krakkemieke het volgende:
Over het algemeen is aangifte doen een wassen neus.... Sommige politie bureaus schijten in hun broek om actie te ondernemen.
En wanneer je in het weekeinde komt om aangifte te doen van inbraak in je auto, zeggen ze doodleuk kom maandag maar terug
Ik zou toch aangifte gaan doen het is tenslotte geen incident meer.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  maandag 19 juli 2004 @ 01:57:36 #67
99873 WiCKeD_13
The Killer Case
pi_20714084
Aangeven die flikkers.
Altijd die smerige buitenlanders...
Nouja meestal dan, want 10% is wel oke.
pi_20714098
Natuurlijk van die TUK (ff omdraaien) allochtone niksnuttige rot schooiertjes!
Aangifte doen man, en gewoon niet meer die wijk ingaan! Tjezus... Wat een land!
  maandag 19 juli 2004 @ 02:01:52 #69
99873 WiCKeD_13
The Killer Case
pi_20714152
''allochtone niksnuttige rot schooiertjes''...
Mooi zinsdeel.
pi_20714226
Idd aangifte doen en eisen dat je werkgever met de politie onderhandelt.
Als burger kan je er aangifte van doen. Ik dacht dat je werkgever nog iets moet zorgen dat je veilig je werk kan doen enzo?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  maandag 19 juli 2004 @ 02:10:47 #71
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_20714269
quote:
Op zondag 18 juli 2004 22:17 schreef Ixnay het volgende:
Een straat verder zie ik hem weer, op afstand staan zn vriendjes, dat menneke weet dat zn vriendjes er staan, komt agressief op me afgerend en slaat me redelijk hard op de zijkant van mn kop.
Ik kan wel terugslaan (zou hem makkelijk aankunnen), maar er zijn 2 dingen:
- Ik wil niet dat dat groepje komt, of dat hij met een wapen komt
- Ik wil geen strafblad, want hij is zeker minderjaardig.
Hier ben ik gestoppen met lezen.

Je heb t 2 opties:
1. Sla m gewoon hard terug, dan stoppen ze wel of ze doen aangifte maar dan sta je toch sterk
2. Doe aangifte sta je ook sterk
pi_20714315
Wat Plae zegt.... Vaak is veel aangifte van veel mensen een goed idee
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  maandag 19 juli 2004 @ 02:15:31 #73
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_20714326
Maar alhoewel, eigenlijk hoor je dit iemand niet aan te raden, maar het heft in eigen handen nemen is eigenlijk een beter plan tegenwoordig.

Kan je niet overgeplaatst worden?
pi_20715751
Tijdje hadden we ooit last van ongenodigde gasten in de koffiecorner van een winkel, tering troep maken en achterbaks doen. Wat was de oplossing ? De grootste een dreun geven en bij zijn arm pakken en naar buiten nemen en dan gaat de rest van de hondenroedel wel mee.
En hiervoor waren tig keer de stadswachten / wijkagenten langs geweest, ze bleven gewoon irritant en steeds terug komen. Collega van me had er zelfs 1 van de trap geduwd die zagen we nooit meer terug.

Ik kom nog wel es bij me collega's langs en als er dan weer "geinteresseerde" jochies zijn, dan hou ik ze wel in de gaten. Vaak zijn die jochies langs geweest en waren er opeens maar 2 speakers van een dvdsetje over
Wel leuk dat ze je voor rascist uitmaken omdat je hun verdenkt.
Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
pi_20716061
Kutmarokkanen.. het land uitschoppen zeg ik.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')