waarschijnlijk spreekt die moeder geen woord Nederlands en denkt dat haarquote:Op maandag 19 juli 2004 00:52 schreef koffiegast het volgende:
Ik zou aangifte doen en wellicht voor de zekerheid vragen of de aangifte anoniem kan doen.
In iedergeval een andere wijk zoeken, daarnaast vind ik het zoiezo ronduit belachelijk, 14 jarige in bijzijn van zijn moeder zulke dingen tegen een vreemde zeggen! Je hebt niet eens wat misdaan!
Daarnaast zijn bedreigingen als ik steek je lek, zomaar onbekenden slaan, stenen gooien en met groepen...zijn gewoon strafbaar (naja groepen weet niet zo, maar 1 is heel goed zeker strafbaar: met mes rondlopen.)
gewoon aangifte doen en oprollen die mongooltjes!
Tjah, hun kind zou zoiets natuurlijk nóóóóóít doenquote:Op maandag 19 juli 2004 00:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
waarschijnlijk spreekt die moeder geen woord Nederlands en denkt dat haar
engelachtige zoontje vriendelijk de postbode begroet....
mmhz, fantasierijke beredeneringquote:Op maandag 19 juli 2004 00:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, die moeder was gewoon Nederlands, het zal wel zijn opvoeder zijn, dat hij geadopteerd is ofzo. Of hij is half-Nederlands.quote:Op maandag 19 juli 2004 00:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Fantasierijk? Zeker weinig ervaring met allochtonen? Die dames met hoofddoeken spreken over het algemeen zelden Nederlands. Dat kun je ze niet zo kwalijk nemen, maar het is absoluut een plausibele verklaring.quote:Op maandag 19 juli 2004 01:00 schreef koffiegast het volgende:
[..]
mmhz, fantasierijke beredenering![]()
maar meestal heb je het tog wel door aan de klank van de stem? als iemand het op sluwe manier doet... dan weet je wel dat iemand dreigt toch?
Ja hoor je hebt vooral in de stad al meerdere stadsposten, waar jij je post kunt posten.quote:Op maandag 19 juli 2004 00:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Is dat zo? Hebben mensen dan veel keus bij het versturen van post?
Carmageddon ...quote:Op maandag 19 juli 2004 01:07 schreef Metal_Mart het volgende:
Die wijk ingaan en levend Carmageddon spelen.nee gekheid.
Ik weet ook niet wat ik zou doen in zo'n situatie, je voelt je toch geintimideerd. Zoals ik het nu bekijk zou ik wel zeggen, als ik een klap krijg sla ik terug. Maar dat weet je nooit op dat moment. Ik kan me er zelfs nu alleen door het lezen van je verhaal al aan ergeren, kun je nagaan als het je zelf overkomt. Ik denk wel (lees denk: je weet het nooit zeker), dat wanneer ik nadat ik een klap terug zou geven helemaal in elkaar geslagen zou worden, ik later terug zou komen in die wijk met wat vrienden en die mannetjes helemaal de tering in zou slaan.
het zou pas fantasierijk worden als ik zou zeggen dat die jongen jequote:Op maandag 19 juli 2004 01:06 schreef heiden6 het volgende:
Fantasierijk? Zeker weinig ervaring met allochtonen? Die dames met hoofddoeken spreken over het algemeen zelden Nederlands. Dat kun je ze niet zo kwalijk nemen, maar het is absoluut een plausibele verklaring.
Als je een grote groep ziet slaan, ga je niet terugslaan als je weet dat de hele groep in actie gaat komen, en al helemaal als je weet dat er messen tussen kunnen zitten.quote:Op maandag 19 juli 2004 01:07 schreef Metal_Mart het volgende:
Ik weet ook niet wat ik zou doen in zo'n situatie, je voelt je toch geintimideerd. Zoals ik het nu bekijk zou ik wel zeggen, als ik een klap krijg sla ik terug. Maar dat weet je nooit op dat moment. Ik kan me er zelfs nu alleen door het lezen van je verhaal al aan ergeren, kun je nagaan als het je zelf overkomt. Ik denk wel (lees denk: je weet het nooit zeker), dat wanneer ik nadat ik een klap terug zou geven helemaal in elkaar geslagen zou worden, ik later terug zou komen in die wijk met wat vrienden en die mannetjes helemaal de tering in zou slaan.
En wanneer je in het weekeinde komt om aangifte te doen van inbraak in je auto, zeggen ze doodleuk kom maandag maar terugquote:Op maandag 19 juli 2004 01:34 schreef krakkemieke het volgende:
Over het algemeen is aangifte doen een wassen neus.... Sommige politie bureaus schijten in hun broek om actie te ondernemen.
Hier ben ik gestoppen met lezen.quote:Op zondag 18 juli 2004 22:17 schreef Ixnay het volgende:
Een straat verder zie ik hem weer, op afstand staan zn vriendjes, dat menneke weet dat zn vriendjes er staan, komt agressief op me afgerend en slaat me redelijk hard op de zijkant van mn kop.
Ik kan wel terugslaan (zou hem makkelijk aankunnen), maar er zijn 2 dingen:
- Ik wil niet dat dat groepje komt, of dat hij met een wapen komt
- Ik wil geen strafblad, want hij is zeker minderjaardig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |