Ga jij daarover?quote:Op zondag 18 juli 2004 21:36 schreef BVO het volgende:
Te vroeg, slotje.
Ja, 5 reacties en het vorige topic is nu vol.quote:Op zondag 18 juli 2004 21:36 schreef BVO het volgende:
Te vroeg, slotje.
Nee, maar Tom_Tom- wel.quote:Op zondag 18 juli 2004 21:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ga jij daarover?
?quote:Op zondag 18 juli 2004 21:40 schreef BVO het volgende:
Nou, kom je belofte uit de TT eens na..
TT is "De sexy foto's van Babette"quote:Op zondag 18 juli 2004 21:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
?
Ja, ik ben er nog mee bezig om haar de kleren van het lijf te scheuren (om dat digishots te maken) en die kutpicserver werkt weer eens niet.quote:Op zondag 18 juli 2004 21:45 schreef BVO het volgende:
TT is "De sexy foto's van Babette"
Ik zie er pas 1..
Is niet mijn fout.quote:Op zondag 18 juli 2004 21:47 schreef babette21 het volgende:
foto doet het niet
De administratie houd je zelf maar bijquote:geen links naar vorige topics
WIV heeft er geen zin in om te doen wat jij van 'm verlangt.quote:.... die WIV leert het ook nooit....![]()
![]()
Word ik niet bedankt? Ik spendeer een geheel topic aan jouw favoriete ONM'er.quote:Op zondag 18 juli 2004 22:06 schreef babette21 het volgende:
Thanx a lot, Iwan!!
Er kan bij deze weer in het Liefdeskoppel-tournament gestemd worden!!
quote:Op zondag 18 juli 2004 21:35 schreef Svensational het volgende:
Plaatje is wel erg langzaam
Like I Saidquote:Op zondag 18 juli 2004 22:14 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het bronbestand is sneller.![]()
Pim "Frank" Reitsema.quote:Op zondag 18 juli 2004 22:24 schreef Iwan1976 het volgende:
RAADSEL: Wie zit er achter deze bos bloemen?
Jannes?quote:Op zondag 18 juli 2004 22:24 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]RAADSEL: Wie zit er achter deze bos bloemen?
Hé dat was ook mijn eerste ingeving!!!quote:Op zondag 18 juli 2004 22:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
Pim "Frank" Reitsema.
Bij een "ode aan" hoort minstens een lading foto's, en dan met name foto's die we nog niet kennen....quote:Op zondag 18 juli 2004 22:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
Word ik niet bedankt? Ik spendeer een geheel topic aan jouw favoriete ONM'er.
Ja, gemakkelijk, hč, als ik het antwoord voorkauw!?quote:Op zondag 18 juli 2004 22:38 schreef babette21 het volgende:
Hé dat was ook mijn eerste ingeving!!!
As always.quote:alleen jammer dat 't antwoord er ook al staat, nu wordt ik vast niet geloofd....
Idd, valsspeelsterquote:Op zondag 18 juli 2004 22:38 schreef babette21 het volgende:
alleen jammer dat 't antwoord er ook al staat, nu wordt ik vast niet geloofd....
Dit vond ik echt een walgelijke verhaallijn, het was gewoon té absurd....quote:Op zondag 18 juli 2004 22:46 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Aďsha Amal in hogere sferen...
Ze is lekkerder dan al die ONM-ers van nu bij elkaar.quote:Op zondag 18 juli 2004 22:56 schreef Svensational het volgende:
Ze ziet er wel lekker uit, Aisha
Ja, die had zowel een mooi gezicht als ook een paar lekkere stevige joekels. Verder was ze niet te dik en ook niet te dun.quote:Op zondag 18 juli 2004 22:59 schreef BVO het volgende:
Ze is lekkerder dan al die ONM-ers van nu bij elkaar..
Ehhh ... Lizzy uitgezonderd, natuurlijk......quote:Op zondag 18 juli 2004 22:59 schreef BVO het volgende:
Ze is lekkerder dan al die ONM-ers van nu bij elkaar.
Lara was ook nogeens bijzonder lekkerquote:Op zondag 18 juli 2004 23:40 schreef babette21 het volgende:
Lara was ook grappig, vooral tijdens de ruzie's met Ellen
Tja, het kwijlen was toen afgelopen.quote:Jammer dat ze binnen een jaartje alweer uit de serie verdween....
Wat voor een blinde mol ben jij dan? Mij viel die kast jaren geleden al op.quote:Op maandag 19 juli 2004 00:02 schreef Svensational het volgende:
Zijn die echt?Het was me eerder nooit opgevallen...
Het had hier nog niet gestaanquote:Op maandag 19 juli 2004 14:28 schreef Hilary het volgende:
Gyman gaat weer meespelen. Hij is dan 13 jaar, ze zoeken nog iemand voor die rol (stond op Harry Klooster Casting). Misschien oud nieuws maar ik wou het toch nog even melden.
Je begint op mij te lijken: als er maar grote tieten aan hangen is het okay.quote:Op maandag 19 juli 2004 20:09 schreef soapie het volgende:
Ja zeker leuk die oude foto's, als er iemand nog meer leuke foto's van Gina heeft dan hou ik me aanbevolen!!!!
Ik dacht al waar blijf je zolang......quote:Op maandag 19 juli 2004 20:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
Je begint op mij te lijken: als er maar grote tieten aanhangen is het okay.![]()
Waarom zet jij steeds diequote:Op maandag 19 juli 2004 20:12 schreef soapie het volgende:
Ik dacht al waar blijf je zolang......![]()
Omdat je nogal in herhaling valt!!!quote:Op maandag 19 juli 2004 20:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
Waarom zet jij steeds dieopen?
Ik dacht al: "Wat bedoelt ze met die open mond?"quote:Op maandag 19 juli 2004 20:18 schreef soapie het volgende:
Omdat je nogal in herhaling valt!!!![]()
de meest sexy vrouw allertijden uit ONM ?quote:Op zondag 18 juli 2004 21:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
Babette: de meest sexy vrouw uit ONM, allertijden.
www.harryklooster.nlquote:Op maandag 19 juli 2004 22:10 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
waar kan je btw auditie doen voor soaps/miniseries?
is er een website waar je meer info over audities kunt vinden?
yep, da's dan ook de enige reden dat ik niet met die man trouw: ik wil haar niet als schoonzus!!!quote:Op maandag 19 juli 2004 22:46 schreef BVO het volgende:
Is de acteur die niels speelt de broer van Mylene de la Hay?? Nooit geweten...
moeilijk doen is regel hier:)quote:Op maandag 19 juli 2004 22:53 schreef axie het volgende:
ik vind d'r echt niet speciaal ofzoals we het dan toch over soapies hebben kan ik nog wel een paar leukere bedenken. of doe ik nu heel moeilijk?
![]()
je komt hier blijkbaar niet vaak, anders weet je wie dit topic opent en negeer je dat verder maar...quote:Op maandag 19 juli 2004 22:59 schreef axie het volgende:
jaja het gaat om het" personage" oh ja daarom heet het topic ook zo he![]()
GROOAARRHHH!!!! Thanx Wup!!!!!quote:Op maandag 19 juli 2004 22:51 schreef Wup het volgende:
Sterrenslag 19 juli 2004
[afbeeldingen]
en wtf bljift hints?
in de zomer komt toch altijd hints, of is dat afgelopen, ik wist niet dat dat kon met hints..........quote:Op maandag 19 juli 2004 23:05 schreef babette21 het volgende:
en wat bedoel je met: waar blijft hints?? wacht je op de herhalingen???
Lijkt met sterk: een zomer zonder Hints... maar is meestal pas aan 't einde v/d zomer, dus laten we vooral rustig afwachten. Want áls er Hints is, is ONM erbij... da's al 10 jaar zo!!!quote:Op maandag 19 juli 2004 23:13 schreef Wup het volgende:
in de zomer komt toch altijd hints, of is dat afgelopen, ik wist niet dat dat kon met hints..........
Het is "jouW" niveau. Zeiken heb je al geleerd (hoewel... dat een reflex is). Nou nog schrijven. Mijn neefje van groep 4 kan het al. Voor jou bestaat er nog een minimale kans.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 06:39 schreef Wup het volgende:
zeg WIV: wel eens op het ONM forum van de Yorin site geweest?
da's nou precies jou niveau
en je komt er nul taal- en typefoutjes tegen:)
Ik mag er niet meer komen.....quote:Op dinsdag 20 juli 2004 07:28 schreef Wup het volgende:
haha, je bent er blijkbaar al eens geweest:)
ik vond die Betty wel oke in GTST, van mij mag ze komen.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 08:22 schreef Svensational het volgende:
Vandaag staat de Pagina Prive van de Telegraaf vol met ONM!! En wat blijkt, we krijgen Betty uit GTST overBetty speelde een verpleegstertje dat wat met Dennis kreeg...
Ik heb nog veel beter nieuws voor je,quote:Op dinsdag 20 juli 2004 08:27 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vond die Betty wel oke in GTST, van mij mag ze komen.
WOW, dat vind ik inderdaad echt helemaal geweldig nieuws, hoewel ik Simone Cobben niet ken...[ zou dat wel moeten?]quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:04 schreef Svensational het volgende:
Ik heb nog veel beter nieuws voor je, [afbeelding]!!! Iets wat je hier al een aantal maanden roeptDe rol van Tara van Walsum krijgt een recast. Vanwege een verstoorde werkverhouding is Anouck Klomp opgestapt!! Haar rol zal worden overgenomen door Simone Cobben
Ze werd bekend door het programma Spoorloos, waar ze haar moeder zocht(http://www.bnn.nl/view/542/1022/1863750). Ken haar verder ook niet.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:33 schreef Wup het volgende:
[..]
WOW, dat vind ik inderdaad echt helemaal geweldig nieuws, hoewel ik Simone Cobben niet ken...[ zou dat wel moeten?]
Dit gaat toch echt niet gebeuren denk ik...quote:aan al mijn wensjes wordt gewoon voldaan als ik het maar vaak genoeg roep dus
[ tromgeroffel]
de Claire recast MOET echt komen en ik heb laatst de Johnsons weer eens gezien en ik ben echt nog steeds groot voorstander van Esmee de la Bretonniere als Claire II, ze zou dat echt geweldig doen
Onderweg naar Morgen wordt ONM. Wij doen het met deze topics altijd al, maar vanaf het nieuwe seizoen heet het dus echt ONM. Ruth Jacott zal dus ook wel niet terugkomen.quote:de nieuwsdienst Svensational bevalt me wel vandaag;)
meer, meer, meer
haha, dat was die Joostfilmactrice wannabe... ze kwam auditie doen en werd nogal afgezeken door Nico & Joostquote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:55 schreef Svensational het volgende:
Ze werd bekend door het programma Spoorloos, waar ze haar moeder zocht(http://www.bnn.nl/view/542/1022/1863750). Ken haar verder ook niet.
PS Simone Cobben schijnt al een keer een gastrol in ONM te hebben gespeeld
"Zelfs de naam werd veranderd in een kort maar krachtig "ONM". Dit allemaal om de serie beter te laten aansluiten bij de doelgroep van Yorin"quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:22 schreef babette21 het volgende:
Onderweg Naar Morgen = ONM
Waarom in Godsnaam????
Wees nou maar blij dat Anouck weg isquote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:28 schreef babette21 het volgende:
ONM leest prima, maakt bekt niet handig.
Ik zeg nooit: ik ga ff ONM kijken... eerder: ik ga ff Onderweg kijken....
Mensen van Yorin: slecht idee!!!!!!![]()
Wat is het toch een lkrding!!!!quote:Op maandag 19 juli 2004 22:51 schreef Wup het volgende:
Sterrenslag 19 juli 2004
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en wtf bljift hints?
Was Chris al helemaal vergeten.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:54 schreef Wup het volgende:
Versierpoging Chris:)
Nog steeds denk ikquote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:05 schreef Wup het volgende:
oeps foutje
ik hoop niet voor je dat je dat hele verhaal hebt ingetypt, zo ja dan krijg je bij deze flink applaus voor de moeite... ....quote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:40 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
enorm verhaal.....
Victorquote:Op zondag 18 juli 2004 21:57 schreef Iwan1976 het volgende:
Babette, je treft het dat ik dit weekend besloten heb om m'n nl-soap-collectie (van 1,2 miljoen caps) van cd-rom over te zetten naar dvd.
Speciaal voor Babette:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Victor & Claire
nee hoor heb het gewoon van eeen website afgehaald zelfs ik ben niet zo gek om dat hele stuk uit te typequote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:09 schreef Wup het volgende:
[..]
ik hoop niet voor je dat je dat hele verhaal hebt ingetypt, zo ja dan krijg je bij deze flink applaus voor de moeite... ....
wat een vreemd, nou ja, half verhaal...
waarom worden bijvoorbeeld Hidde Maas en Kenan Raven nergens genoemd?
en die verrstoorde werkverhouding van Anouck Klomp wordt ook lekker veel over gemeld.....
Claire mag niet samen met Ellen en Bram een of ander saai vertrek hoor, tenzij ze een vreselijke dood sterven, maar dan nog mag Bram niet meedoen eigenlijk....
Sander de Heer daar is Wup blij mee....
Hoe kom je hier aan?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:40 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Heeeeeel lang verhaal...
van een fansite van onderweg naar morgen natuurlijk en Katarina Jusitc speelde inderdaad de rol van Betty in gtstquote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe kom je hier aan?
Spelfouten zijn ontelbaar!!!
Trouwens....Katarina Justic das toch Zuster Betty in GTST?
Oh wat slecht gewoon. Een afdankertje van GTST. Ik vond haar niet zo leuk in GTST. Misschien dat ze het beter gaat doen in ONM. Nogmaals, Claire weg uit ONM is alweer een reden erbij om minder te kijken. Maar een nieuwe Tara is alweer een reden om JUIST wel te kijken.
jahaha, dat was zelfs mij opgevallen..... ik vond het al zo lief dat Joyce_en_Roxylovertje dat helemaal ingetypt had voor ons:)quote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:44 schreef Dizer het volgende:
Hoe kom je hier aan?
ik vond haar voor GTST juist wel leuk, een afdankertje zou Pascalle zijn geweest.quote:Trouwens....Katarina Justic das toch Zuster Betty in GTST?
Oh wat slecht gewoon. Een afdankertje van GTST. Ik vond haar niet zo leuk in GTST. Misschien dat ze het beter gaat doen in ONM.
snik huil........quote:Nogmaals, Claire weg uit ONM is alweer een reden erbij om minder te kijken.
mja Anouck Klomp weg scheelt een enorme hoeveelheid irritatie, voor mij althans, en Tara verdient zeer zeker een tweede kans, ik hoop dat ze het verlies van Claire een beetje kan compenseren door flink vals te worden.....quote:Maar een nieuwe Tara is alweer een reden om JUIST wel te kijken.
Het vertrek van Ellen is een gemis voor ONM.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:45 schreef Wup het volgende:
mja Anouck Klomp weg scheelt een enorme hoeveelheid irritatie, voor mij althans, en Tara verdient zeer zeker een tweede kans, ik hoop dat ze het verlies van Claire een beetje kan compenseren door flink vals te worden.....
en een foute kerel heeft ONM ook weer nodig, Sander de Heer graag..........ik zie hem graag fout zijn.....
Bram weg is feest natuurlijk maar Ellen blijft jammer.......
Ik denk dat Ellen een beetje op was.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:01 schreef soapie het volgende:
Het vertrek van Ellen is een gemis voor ONM.![]()
En een fout type wordt inderdaad wel weer eens tijd ja, al hoop ik nog steeds dat Bettina's slechte kanten ook weer boven komen.....![]()
[kuchmode] Zeik niet zo over die fouten! [/kuchmode]quote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:44 schreef Dizer het volgende:
Een ouwe-hoer van bijna 60 jaar?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:10 schreef Wup het volgende:
Misschie had Pamela Teves stiekem een ander baantje erbij ofzo, dat ze niet zoveel tijd had voor ONM?
Stond ze niet in een één of ander toneelstuk ofzo???quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:10 schreef Wup het volgende:
Misschie had Pamela Teves stiekem een ander baantje erbij ofzo, dat ze niet zoveel tijd had voor ONM?
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
Voor de fans van Manouk van der Meulen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Okay! We willen dus Gina, Daphne, Lotus, Babette, Luciel, Victor, Ruby, Aďsha, Aafke, Margot en Suzy terug.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:58 schreef Dizer het volgende:
Toen zij en victor onm verliten, is het voor mij afgelopen met ONM!! Manouk is zoooooo goed gewoon!!
Gadver nee, geen Lotus, Ruby en Suzy hoor!!!!!!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
Okay! We willen dus Gina, Daphne, Lotus, Babette, Luciel, Victor, Ruby, Aďsha, Aafke, Margot en Suzy terug.
Daarvoor ruilen we in: Bram, Frommelmans, Carlo, Duuk, Hugo, Kyra en Claire.
Jij bent een vrouw en kunt daarover niet oordelen. Ik ben een man en zie dat anders.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:18 schreef soapie het volgende:
Gadver nee, geen Lotus, Ruby en Suzy hoor!!!!!!![]()
![]()
![]()
Je moet toch toegeven dat Ruby absoluut niet kon acteren!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
Jij bent een vrouw en kunt daarover niet oordelen. Ik ben een man en zie dat anders.
Ik weet dat er iets anders is dat ze wel goed kan.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:28 schreef soapie het volgende:
Je moet toch toegeven dat Ruby absoluut niet kon acteren!!!!!!!!!!
En je spreekt natuurlijk weer uit ervaring.....quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:32 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik weet dat er iets anders is dat ze wel goed kan.
Ze kon heel erg goed blčren....quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:33 schreef soapie het volgende:
En je spreekt natuurlijk weer uit ervaring.....![]()
Gek?! Nou ik was dus die gčk die het ZOU gaan overtypen!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:44 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
nee hoor heb het gewoon van eeen website afgehaald zelfs ik ben niet zo gek om dat hele stuk uit te type![]()
ik vroeg me ook al af waarom aafke en duuk enzo er niet bij stonde maarja
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:28 schreef soapie het volgende:
[..]
Stond ze niet in een één of ander toneelstuk ofzo???
Dus toch!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:25 schreef Svensational het volgende:
"Zelfs de naam werd veranderd in een kort maar krachtig "ONM". Dit allemaal om de serie beter te laten aansluiten bij de doelgroep van Yorin"
Het lijkt wel zo'n rhinocaps!!!!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat modern! Groene soap.
Wat een afschuwelijk logo als dŕt het moet wordenquote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:58 schreef MirSus het volgende:
Wat een afschuwelijk logo als dŕt het moet worden![]()
hahaquote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:07 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Als dit het logo wordt mogen ze me op de aftiteling zetten.![]()
zou je dat echt doen????? trouwens word ik nou gestoord of stond annemieke verdoorn net op het podium op rtl4??quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:47 schreef MirSus het volgende:
[..]
Gek?! Nou ik was dus die gčk die het ZOU gaan overtypen!![]()
Maar dankzij jou hoeft dat niet meer![]()
![]()
(Dank je)![]()
leuk toch dit soort reminders steeds Iwan [ en Babette die dat ook regelmatig doet ].quote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:01 schreef Iwan1976 het volgende:
Babette Couwenberg ontvoerd door David Dupont
Die stond inderdaad op het podium op RTL4, was een herhaling... Go Annemieke!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:17 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
zou je dat echt doen????? trouwens word ik nou gestoord of stond annemieke verdoorn net op het podium op rtl4??
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:17 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
zou je dat echt doen?????
WUP en geen sneer naar mij toe?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:18 schreef Wup het volgende:
WIV en een leuk grapje?
je maakt ook echt van alles mee hier:)
Weg met die snol van een Claire. Ik wil dat Isis Cabolet terugkomt.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:18 schreef Wup het volgende:
ow en wat Daphne betreft, zo een perfecte hysterica zie ook graag weer in ONM komen, liefst Manoek vd Meulen zelf natuurlijk, mag ze dr zusje komen afrossen, lijkt me wel een goede deal.....
Hebben we Lotus Verburg net een beetje weer uit ons geheugen verbannen, kom je met Isis Caboletquote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik wil dat Isis Cabolet terugkomt
mja ze kunnen jou niet minderjarig genoeg zijn he?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
Weg met die snol van een Claire. Ik wil dat Isis Cabolet terugkomt.
Als er maar tieten aan zitten vind ik het goed. Behalve Dash 3-In-1: die had van alles wat te veel. Isis Cabolet is een lekker ding. Als ze 18 is moet ze zeker terugkomen. Or better yet: als Lizzy dan onverhoopt toch moet sterven kan Isis beter gelijk terugkomen. Zo houden ze het lekkerheidsgehalte in ONM op peil.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:40 schreef MirSus het volgende:
Hebben we Lotus Verburg net een beetje weer uit ons geheugen verbannen, kom je met Isis Cabolet![]()
![]()
![]()
![]()
Alsjeblieft niet!!! Fem terug als Arielquote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:48 schreef Wup het volgende:
[..]
misschien mag ze terugkomen als recast van Ariel
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:48 schreef Wup het volgende:
zo, de smileys zijn nu op..
HEY!!!! Het oog wil ook wat!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:52 schreef MirSus het volgende:
Fem terug als Ariel![]()
dan doe je je ogen dan maar even dicht en doe je je ogen maar weer open als Lizzy weer in haar roze ondergoed rondhuppeltquote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:55 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
HEY!!!! Het oog wil ook wat!
Ja, maar dan hoor ik dat mormel nog!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:57 schreef MirSus het volgende:
dan doe je je ogen dan maar even dicht en doe je je ogen maar weer open als Lizzy weer in haar roze ondergoed rondhuppelt![]()
![]()
ik had niks tegen Isis Cabolet, maar wel vanalles tegen Floor, dat was een stom kind en dan nog je verhaallijn hebben met zoutzak Bram ook.... ...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:52 schreef MirSus het volgende:
Alsjeblieft niet!!! Fem terug als ArielIsis Cabolet als re-cast voor wie dan ook
![]()
liever niet!
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:00 schreef Wup het volgende:
[..]
ik had niks tegen Isis Cabolet, maar wel vanalles tegen Floor
Nou! Toch wel. Ze werd door een blinde geestesgestoorde gegrepen, ze vrat Joosts voer en moest mega over de tong schijten, ze opende de tietenmoederlijn (o.i.d.) en ze sodemieterde op.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:00 schreef Wup het volgende:
En voor Ariel wisten ze al helemaal geen verhaaltjes meer te verzinnen.
FF Googlen op "pink lingerie".quote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
Van wie heb je die tieten gecopied en pasted?
Ja zulke scenes scoren tocht altijd goed haha!! Bij deze nog een paar klassiekers:quote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:05 schreef MirSus het volgende:Hoogst irritant figuur die Floor, die scene dat Ellen flink tekeer ging tegen haar vond ik dan ook helemaal geweldig
Go Ellen, had ze veel eerder moeten doen
Wat?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:48 schreef babette21 het volgende:
Wie weet niet hoe hij gewoon "dank je wel" kan zeggen???
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ja zulke scenes scoren tocht altijd goed haha!! Bij deze nog een paar klassiekers:
in het kader van: help elkaar de zomer door!!!
Babetje was altijdquote:Op woensdag 21 juli 2004 09:57 schreef MirSus het volgende:
Dat waren leuke scenes inderdaad!
hahahahah die is goed Go girlquote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:57 schreef MirSus het volgende:
[..]
dan doe je je ogen dan maar even dicht en doe je je ogen maar weer open als Lizzy weer in haar roze ondergoed rondhuppelt![]()
![]()
Is that the Ariel lookalike talking?quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:42 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
hahahahah die is goed Go girl![]()
![]()
nee the Renée lookalike talkingquote:Op woensdag 21 juli 2004 14:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Is that the Ariel lookalike talking?
Nog erger!quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:53 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
nee the Renée lookalike talking![]()
hahahahahquote:Op woensdag 21 juli 2004 14:55 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nog erger!
quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:42 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
hahahahah die is goed Go girl![]()
![]()
heeft iemand een cap of een beetje een normale foto hiervan?quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:32 schreef babette21 het volgende:
Het laatste nieuws (of: de laatste raadsels) van het IMDB-front:
Totaal onzinnig dus doe ermee wat je wilt...
Nog niet vertrokken maar volgens de site iig op sterven na dood:
Hidde Maas .... Benno Zwart (1995)
hihiquote:De grote ontbrekende...
Tom Mickers als Carlo Breidenbach....
De arme jongen wordt zelfs na een jaar ONM totaal niet genoemd!!!
Arthur komt dus helemaal niet meer terug volgend seizoen?quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:46 schreef babette21 het volgende:
Acteurs die al eerder vertrokken zijn Aafke, Koen, Carlo, Duuk en Arthur.
Misschien is ie inmiddels klaar met opname's, maar is hij na de zomer nog wel ff te zien?! Ze lopen tenslotte altijd een week of 6 vooruit... En dit kán toch niet het einde van Arthur van Walsum zijn???quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:51 schreef Wup het volgende:
Arthur komt dus helemaal niet meer terug volgend seizoen?
wat jammer......
ik had nog stille hoop dat ie nog even mee zou doen... wat een pover eind voor hem zeg,
net als de stille aftocht van Duuk......
dat was erg vermakelijk bij Carlo maar daar had het bij moeten blijven.
nou ja, voor Bram mag het ook nog
Piet Veerman was toch de zanger van de Cats?quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:46 schreef babette21 het volgende:
Mes in Onderweg Naar Morgen
De meest bekende persoon die de cats zal komen aanvullen is Idol Eric die een rol heeft aangeboden gekregen.
elke keer als ik aan hem denk zie ik die maffe foto die Svensational ooit van hem plaatste voor me....quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:52 schreef babette21 het volgende:
Er is al een tijdje een nieuwe hunk te zien in de soap Onderweg naar morgen, die de rol van de irritante dokter Chris Vroman vertolkt. Maar wie is die jongen eigenlijk?
Elke keer als ik Ariel zie denk ik aan een kotsende vulkaan.quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:56 schreef Wup het volgende:
elke keer als ik aan hem denk zie ik die maffe foto die Svensational ooit van hem plaatste voor me....
wat ben je weer grappig vandaag [not]quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
Elke keer als ik Ariel zie denk ik aan een kotsende vulkaan.![]()
Je bent de enige meid die steeds in een recordtempo op me springt .... figuurlijk dan ......quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:01 schreef Wup het volgende:
wat ben je weer grappig vandaag [not]
grapjes over typefoutjes zijn zelden leuk....
en hou nou eens op over Ariel, ik ben nogal visueel ingesteld en ik zie het dus echt elke keer als je erover begint weer voor me
om de doodsimpele reden dat ik het het opgegeven heb...quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
Je bent de enige meid die steeds in een recordtempo op me springt .... figuurlijk dan ......![]()
Heerlijk als ze me haten!quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:09 schreef babette21 het volgende:
om de doodsimpele reden dat ik het het opgegeven heb...
maar ben wel in overleg met de hoge heren van Fok! wb een permanente WIV-ban....
Het kan altijd maffer....quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:56 schreef Wup het volgende:
elke keer als ik aan hem denk zie ik die maffe foto die Svensational ooit van hem plaatste voor me....
nou dat stemmetje daar heb ik wel vreselijk aan moeten wennen zeg.quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:07 schreef babette21 het volgende:
]Misschien heeft ie in 't Duits niet zo'n vervelend stemmetje....??
haha, nee nu wordt het juist leuk johquote:Op woensdag 21 juli 2004 18:11 schreef babette21 het volgende:
Het kan altijd maffer....
Oke, nu hou ik op.....
Dan moet Chris maar eens rap een relatie met Claire beginnen en haar achterbaks dumpen. Eens zien of je 'm dan nog zo leuk vindt.quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:12 schreef Wup het volgende:
ennum, Chris is gewoon een leukerd, ik ben blij dat ie blijft.
Inderdaad! Je bent nou net zo leuk als ik.quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:13 schreef Wup het volgende:
haha, nee nu wordt het juist leuk joh
Claire wordt aan de lopende band gedumpt toch?quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dan moet Chris maar eens rap een relatie met Claire beginnen en haar achterbaks dumpen. Eens zien of je 'm dan nog zo leuk vindt.
Chris is idd leuk, maar kweenie, hij past gewoon niet in het plaatje 'megahunk' (waarschijnlijk door dat homo-stemmetje van 'm). Vind 'm meer in het hokje "komisch" passen...quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:12 schreef Wup het volgende:
nou dat stemmetje daar heb ik wel vreselijk aan moeten wennen zeg.
maar goed moet je kijken wat voor fansites er bij die jongens van het net worden opgezet...
ennum, Chris is gewoon een leukerd, ik ben blij dat ie blijft.
Bij ons noemen ze zoiets een snolletje. Maar ja, ik ben een man en ik houd van snollen, dus is er geen probleem......quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:16 schreef Wup het volgende:
wijze vrouw is ze dus ook nog .......
Een ware heldin!!quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:16 schreef Wup het volgende:
Claire wordt aan de lopende band gedumpt toch?
ze treurt gewoon nooit langer dan 5 minuten om een man, wijze vrouw is ze dus ook nog .......
ja hij is ook komisch.... zijn rol moet daarom ook grappig blijven.quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:17 schreef babette21 het volgende:
Chris is idd leuk, maar kweenie, hij past gewoon niet in het plaatje 'megahunk' (waarschijnlijk door dat homo-stemmetje van 'm). Vind 'm meer in het hokje "komisch" passen...
zo, da's grof.....quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Inderdaad! Je bent nou net zo leuk als ik.
Je bent fantastichquote:Op woensdag 21 juli 2004 18:25 schreef babette21 het volgende:
Speciaal voor MirSus... zoals beloofd:
[afbeelding]
april 1996
[afbeelding]
augustus 1997
wat lief, van wanneer is dat?quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:30 schreef babette21 het volgende:
Kwam ook nog wat voor Wup tegen:
[afbeelding]
No worries, mate...quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:30 schreef MirSus het volgende:
Je bent fantastich![]()
Heel erg bedankt!![]()
That's me.....quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:25 schreef Wup het volgende:
zo, da's grof.....
ik weet het niet zeker, maar ik denk (vanwege de naam waaronder ik 'm destijds heb opgeslagen) dat ie uit week 49 van 2001 stamt... Toen zat ze al in ONM toch???quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:31 schreef Wup het volgende:
wat lief, van wanneer is dat?
Jawel! LV.quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:31 schreef Wup het volgende:
mooier dan Kim Pieters heeft ONM ze niet...
hahahaquote:Op woensdag 21 juli 2004 18:44 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
Je zal 'm toch 'n elleboogje geven...![]()
Of een hakje in het kruis.quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:44 schreef babette21 het volgende:
Je zal 'm toch 'n elleboogje geven...
toen deed ie eindelijk eens een beetje vals... wel helemaal tegen de verkeerde natuurlijk, maare toch, voor een Bram......quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:44 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
Je zal 'm toch 'n elleboogje geven...![]()
Luister eens! Tegen Claire kun je niet vals genoeg zijn.quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:51 schreef Wup het volgende:
toen deed ie eindelijk eens een beetje vals... wel helemaal tegen de verkeerde natuurlijk, maare toch, voor een Bram......
gooi maar eens een leuk onderwerp in de groep danquote:Op woensdag 21 juli 2004 20:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Uitgeluld voor vandaag?
Lizzy!quote:Op woensdag 21 juli 2004 20:31 schreef MirSus het volgende:
gooi maar eens een leuk onderwerp in de groep dan![]()
weet niet wat k daar over moet lullen!quote:Op woensdag 21 juli 2004 20:32 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Lizzy!
Ik zou met haar wel eens lullen......quote:Op woensdag 21 juli 2004 20:33 schreef MirSus het volgende:
weet niet wat k daar over moet lullen!![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2004 20:33 schreef Noa-lynn het volgende:
Vanmiddag heb ik een video van Costa! gekocht en daar staat Tamara (Babette) op!
In hetzelfde seizoen speelde Nikkie Plessen ook een gastrol. Ze speelde er een chelliste.quote:Op woensdag 21 juli 2004 20:33 schreef Noa-lynn het volgende:
Vanmiddag heb ik een video van Costa! gekocht en daar staat Tamara (Babette) op!
zat al op zoiets te wachtenquote:Op woensdag 21 juli 2004 20:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik zou met haar wel eens lullen......
Ben ik dan zo voorspelbaar?quote:Op woensdag 21 juli 2004 20:37 schreef MirSus het volgende:
zat al op zoiets te wachten![]()
voorspelbaar? jij?quote:Op woensdag 21 juli 2004 20:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ben ik dan zo voorspelbaar?
Ik smul nou eenmaal van beestachtige wijven! Graaaaaaw!quote:Op woensdag 21 juli 2004 20:44 schreef MirSus het volgende:
voorspelbaar? jij?laten we 't er op houden dat als 't over Lizzy gaat in elk geval wel
![]()
thanx voor de toelichting, dat was ons hier denk ik nog niet helemaal duidelijkquote:Op woensdag 21 juli 2004 20:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik smul nou eenmaal van beestachtige wijven! Graaaaaaw!![]()
Ik denk dat Babette het al wat langer in de gaten heeft. Ze komt zo nu en dan wat jaloers over.quote:Op woensdag 21 juli 2004 20:46 schreef MirSus het volgende:
thanx voor de toelichting, dat was ons hier denk ik nog niet helemaal duidelijk![]()
![]()
Talking 'bout me????quote:Op woensdag 21 juli 2004 20:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik denk dat Babette het al wat langer in de gaten heeft. Ze komt zo nu en dan wat jaloers over.
is dat zo?quote:Op woensdag 21 juli 2004 20:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik denk dat Babette het al wat langer in de gaten heeft. Ze komt zo nu en dan wat jaloers over.
Naturally.quote:Op woensdag 21 juli 2004 20:59 schreef babette21 het volgende:
Talking 'bout me????
It's the truth. As always.quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:00 schreef MirSus het volgende:
is dat zo?![]()
je neemt me de woorden uit de mondquote:Op woensdag 21 juli 2004 21:01 schreef babette21 het volgende:
Verklaar je nader, zou ik zeggen...
Heb ik net hierboven gedaan.quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:01 schreef babette21 het volgende:
Verklaar je nader, zou ik zeggen...
ik snap 'm ook inderdaad nog steeds niet...quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:04 schreef babette21 het volgende:
ik snap nog steeds het verband niet tussen jou de mond snoeren en jaloezie?? Op WIE zou ik jaloers moeten zijn?? En waarom in godsnaam????
gaat nu verandering in komen!quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:04 schreef babette21 het volgende:
BTW MirSus, je hebt/jullie hebben nog niets gestemd in de kwartfinale!
Tres bien, merci!!!quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:06 schreef MirSus het volgende:
gaat nu verandering in komen!![]()
Op Lizzy, die me (Schwarzenegger lookalike) moeiteloos zou kunnen hebben.......quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:04 schreef babette21 het volgende:
ik snap nog steeds het verband niet tussen jou de mond snoeren en jaloezie?? Op WIE zou ik jaloers moeten zijn?? En waarom in godsnaam????
Ik heb ook nog niet gestemd.quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:04 schreef babette21 het volgende:
BTW MirSus, je hebt/jullie hebben nog niets gestemd in de kwartfinale!
you're welcomequote:Op woensdag 21 juli 2004 21:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
Tres bien, merci!!!
Duh.... 16-jarigen hebben in dit land nog geen stemrecht...quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik heb ook nog niet gestemd.
haha YOU GO GIRL!quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:13 schreef babette21 het volgende:
Babette heeft gesproken.... Einde onzin!![/me]
Ik ben een lieve schat, maar toch om van tequote:Op woensdag 21 juli 2004 21:13 schreef babette21 het volgende:
Lieve schat, al neem jij de hele cast (vrouwen, mannen & kinderen), bruut, van achteren en van voren... het doet me niks.... Zolang je van mij maar afblijft. Van het idee alleen krijg ik namelijk al- neigingen...
Ik ben even aardig voor je geweest. Ik heb alle taalfouten die je in groep 4 al niet meer mag maken verbeterd.quote:Gelukkig heb ik zelf 'n echte vent en geen oversext jongetje van 16 DAT zich voordoet als 35 en daarnaast over zijn eigen ego en bullshit struikelt, mét kut-humor en zonder inhouD....
Met de nadruk op "GO"?quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:15 schreef MirSus het volgende:
haha YOU GO GIRL!![]()
Mag ik daaruit concluderen dat de borrel niet meer doorgaat?quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:13 schreef babette21 het volgende:
Zolang je van mij maar afblijft.
't is "uitgelulD"... Het is gewoon een kick om jou op de kast te jagen. Bij Wup lukt dat niet, dus probeer ik het bij haar dan ook niet meer.quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:24 schreef babette21 het volgende:
Het enige wat jij kan wanneer je uitgelult bent is taalfouten verbeteren en zeggen dat mensen happen.... je kan beter eens aan een goed weerwoord gaan werken....
Dan moet je morgen tussen 06.00 uur en 19.00 uur hier komen spelen, want dan ben ik er niet.quote:Anyway ik ga er maar weer eens vandoor, misschien dat het later weer eens over ONM kan gaan...
Doeii!!quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:24 schreef babette21 het volgende:
Anyway ik ga er maar weer eens vandoor, misschien dat het later weer eens over ONM kan gaan... Mzzzl
Zeg, we gaan hier niet het topic zinloos vollullen!!! Kom op! We gaan het over Bab.... ehhhh.... ONM hebben!quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:38 schreef MirSus het volgende:
Doeii!!![]()
Ik voorspel dat hij op de SEH Claire 't leven gaat zuurmaken. Was sich neckt das liebt sich, dus wordt Chris de nieuwe vriend van juffrouw Simons!quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:01 schreef MirSus het volgende:
Chris Vroman?.....
Ach, je kan om hem lachen en hij brengt wat te weeg![]()
Laten we het hopenquote:Op woensdag 21 juli 2004 22:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik voorspel dat hij op de SEH Claire 't leven gaat zuurmaken. Was sich neckt das liebt sich, dus wordt Chris de nieuwe vriend van juffrouw Simons!
Misschien is hij behalve een vrouwenhater een racist? Krijgt hij gelijk bonje met de nieuwe agio. Slaande ruzie in het Beatrix staat altijd garant voor amusement.quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:16 schreef MirSus het volgende:
Laten we het hopen....
maar denk dat hij meer te maken gaat krijgen met de nieuwelingen!
Precies!quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Misschien is hij behalve een vrouwenhater een racist? Krijgt hij gelijk bonje met de nieuwe agio. Slaande ruzie in het Beatrix staat altijd garant voor amusement.
quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:16 schreef MirSus het volgende:
Laten we het hopen....
Denk je nou écht dat je me hiermee op de kast jaagt? Daar is wel iets meer voor nodig hoor. Het feit dat ik erop reageer (wat niet hetzelfde als toehappen is, maar dat onderscheid begrijp jij waarschijnlijk niet helemaal) is puur omdat het voor mij - namens ons allemaal - een mooi gelegenheid is om mijn (onze) mening over jou weer eens heerlijk te ventileren. Niks lekkerder dan dat haha!! En nu is het klaar, voordat ik net zo vervelend word als jij...quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het is gewoon een kick om jou op de kast te jagen. Bij Wup lukt dat niet, dus probeer ik het bij haar dan ook niet meer.
van mij mag La Claire haar laatste maandjes best manloos, zolang ze maar ruzie maakt....quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:36 schreef babette21 het volgende:
Hoop het helemaal niet!! Claire moet gewoon bij Niels blijven!!!
daar hebben we ook nog een leuke foto voor:)quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:16 schreef babette21 het volgende:
Even zitten surfen bij "De jongens van Het Net" en tot de volgende schrikbarende ontdekkingen gekomen:
Het Monstertje van Ulft heeft nu ook al zijn eigen fanclub:
vandaar al die wups op mijn caps Babette... misschien moet dat toch weer wat irritanter in het vervolg....quote:En op de fanclub van onze absolute top-actrice Anouck ("je bent de zwakste schakel: tot ziens") pronkt een foto van..... Wup!!!! Ik zou ze aanklagen als ik jou was!!!
haha, ja je hebt gelijk, als ik Klomp fan was zou ik hier ook alleen foto's snaaien er er als een haas weer vandoor gaan.... ik weet niet meer wie maar iemand hier was toch ook Bramfan?quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:34 schreef babette21 het volgende:
Diezelfde fans (van Anouck dus) zullen dan wel verbeten achter hun pc'tje zitten als ze lezen hoe wij over hun grote idool denken haha!! Knap (of laf?) dat ze dan nog hun mond kunnen houden (hoewel: waarschijnlijk gewoon niet geregistreerd). Zeker wanneer ze het volgende topic gaan zien, die uiteraard geheel gewijd wordt aan het ontslag van deze zelfde.... Anouck!!!![]()
het maakt ook niet zoveel uit, ik irriteer me alleen mateloos aan snaaiers die doodleuk het lef hebben om hun eigen handtekening op andermans caps te plakken.....quote:En eh, zolang je voor mij af en toe een uitzondering maakt mag je best een groter logo op je pics plaatsen hoor.... hoewel het iha weinig uitmaakt.... echte fans jatten toch wel als de raven....![]()
Ja die Bram-fan (hoe is het uberhaupt mogelijk!?!?!?) houdt ook wijzelijk haar mond haha!!quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:16 schreef Wup het volgende:
haha, ja je hebt gelijk, als ik Klomp fan was zou ik hier ook alleen foto's snaaien er er als een haas weer vandoor gaan.... ik weet niet meer wie maar iemand hier was toch ook Bramfan?
ik ben wel benieuwd wie Klomp heeft weggepest eigenlijk, diegene verdient een medaille....
wat ga je voor topic maken? een prive bij elkaar verzinnen?
In alle eerlijkheid: ik zet ook geregeld mijn link op foto's van jou en Iwan, maar meer omdat ik begrepen heb dat ik ze wel mocht gebruiken maar om te voorkomen dat anderen dat dan alsnog óók gaan doen. Jullie worden overigens allebei op mijn clubhome genoemd!!quote:het maakt ook niet zoveel uit, ik irriteer me alleen mateloos aan snaaiers die doodleuk het lef hebben om hun eigen handtekening op andermans caps te plakken.....
en dan die, nou ja laat ook maar, breek me de bek niet open over die jongens....
maar goed, ik plak die koeieletters er wel weer over, beetje reclame voor fok is wel een leuke straf......
hahaquote:Op donderdag 22 juli 2004 16:48 schreef babette21 het volgende:
Alvast een voorproefje voor het nieuwe topic:
[afbeelding]
Het is inderdaad niet leuk als ze Wup met Tara vergelijken.quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:16 schreef babette21 het volgende:
En op de fanclub van onze absolute top-actrice Anouck ("je bent de zwakste schakel: tot ziens") pronkt een foto van..... Wup!!!! Ik zou ze aanklagen als ik jou was!!!
Ehhhh.... ik weet niet waar jij op 11 juni was, maar La Claire is door Niels gedumpt.quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:36 schreef babette21 het volgende:![]()
![]()
![]()
Hoop het helemaal niet!! Claire moet gewoon bij Niels blijven!!!
elfde seizoen is toch net afgelopen?quote:Op donderdag 22 juli 2004 17:46 schreef babette21 het volgende:
Het duurde ff, maar ze lijken het ein-de-lijk door te hebben bij Yorin:
Op 30 augustus begint het elfde seizoen van ONM in een geheel nieuwe stijl! En daar hoort natuurlijk ook een verse site bij. Boordevol actuele info, hilarische filmpjes, interviews, recepten, bio's, foto's en nog veel meer.
Jouw cover? Die is toch van Wup?quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:02 schreef babette21 het volgende:
Mijn cover is idd aardiger dan het artikel zelf......
En een proces??? Ze moesten het lef eens hebben haha!!
PS Volgende topic staat al klaar, dus ff doorkletsen aub!!
Ik vrees dat het net zo'n soort site wordt als van gtst, oftewel met membership, oftewel betalen, oftewel:quote:Op donderdag 22 juli 2004 18:39 schreef Wup het volgende:
elfde seizoen is toch net afgelopen?
die site werd idd tijd, maar het zal wel weer allemaal van die afschauwelijke popups en banners hebben....
recepten.......wordt vast een rubriek koken met Claire:)
Dan worden de laatste 5 afleveringen van het afgelopen seizoen herhaald.quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:06 schreef babette21 het volgende:
op de site staat trouwens 30 augustus, ik dacht dat 't de 24ste alweer begon...
Kuttezooi! Daar gaan mijn verhalen! Kan ik ze nondejuu zelf gaan tikken.quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:06 schreef babette21 het volgende:
Ik vrees dat het net zo'n soort site wordt als van gtst, oftewel met membership, oftewel betalen, oftewel:![]()
je krijgt geloof ik eerst herhaling van de laatste week, dus dan klopt het wel.quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:06 schreef babette21 het volgende:
Ik vrees dat het net zo'n soort site wordt als van gtst, oftewel met membership, oftewel betalen, oftewel:
op de site staat trouwens 30 augustus, ik dacht dat 't de 24ste alweer begon...
haha da's wel stoer.....quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
Kuttezooi! Daar gaan mijn verhalen! Kan ik ze nondejuu zelf gaan tikken.
hoeft niet hoor, we kunnen zelf de tv-gids wel lezenquote:Op donderdag 22 juli 2004 19:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
Kuttezooi! Daar gaan mijn verhalen! Kan ik ze nondejuu zelf gaan tikken.
nietus... we hebben WIV verhaaltjes nodigquote:Op donderdag 22 juli 2004 19:14 schreef babette21 het volgende:
hoeft niet hoor, we kunnen zelf de tv-gids wel lezen
dank u, ik raakte pardoes in de war......quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:16 schreef babette21 het volgende:
Dus nu komt idd het 12de seizoen!!!
ook goed, in dat geval betekent dat idd: typen!!quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:15 schreef Wup het volgende:
nietus... we hebben WIV verhaaltjes nodig
tja da's natuurlijk niet de bedoeling...quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:17 schreef Wup het volgende:
dank u, ik raakte pardoes in de war......
hoe weet je dan zo zeker dat die verhaaltjes verdwijnen?quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:17 schreef babette21 het volgende:
ook goed, in dat geval betekent dat idd: typen!!
(of copy/paste van de teletekst-site!!)
Lezen wel, ja. Schrijven gaat je wat moeilijker af ....quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:14 schreef babette21 het volgende:
hoeft niet hoor, we kunnen zelf de tv-gids wel lezen
Ze verdwijnen niet, maar ik ga die flikkers van Yorin toch zeker geen geld geven!?!?!?!?!?!?!?quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:19 schreef Wup het volgende:
hoe weet je dan zo zeker dat die verhaaltjes verdwijnen?
in augustus zien we Claire weer ... da's veel belangrijkerquote:Op donderdag 22 juli 2004 19:20 schreef babette21 het volgende:
dat weet ik niet, dat maakt WIV ervan.....
mij maakt het uberhaupt niet uit, lees 't wel in de Televizier haha
maar goed, we zien 't in augustus wel
Ff correctie toegepast .....quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:20 schreef babette21 het volgende:
dat weet ik niet, dat maakt WIV ervan.....
mij maakt het uberhaupt niet uit, lees 't wel in de Televizier Veronica Magazine haha
nou, kijk eens aan, ook weer opgelost!!quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:22 schreef BVO het volgende:
De vooruitblik kan je bekijken zonder te betalen, net als bij GTST.
Maar niet voor lang, want ze verlaat ONM.quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:22 schreef Wup het volgende:
in augustus zien we Claire weer ... da's veel belangrijker
nou wat dacht je van Lizzy?quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:23 schreef babette21 het volgende:
Overigens, als ze het personage Tara de moeite vinden om te re-casten, dan zal het met Claire ook wel goed zitten toch.....????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |