quote:Op zondag 18 juli 2004 18:35 schreef static het volgende:
Dit ben jij toch niet mag ik hopen he?
[afbeelding]
quote:Op zondag 18 juli 2004 18:35 schreef static het volgende:
Dit ben jij toch niet mag ik hopen he?
[afbeelding]
Het is hem echt!quote:Op zondag 18 juli 2004 18:40 schreef Dance-Commander het volgende:
[afbeelding]
Zoek de verschillen!quote:Op zondag 18 juli 2004 18:40 schreef Dance-Commander het volgende:
[afbeelding]
Link staat 2 posts onder de OP.quote:Op zondag 18 juli 2004 18:45 schreef Dance-Commander het volgende:
trouwens Static, hoe kom jij aan dat plaatje???
Xebro lieve schat, dat zag ik ook wel, maar in dat topic post hij 'm zelf ook al!quote:Op zondag 18 juli 2004 18:47 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Link staat 2 posts onder de OP.
Bedoel je misschien jukbeenderen?quote:Op zondag 18 juli 2004 18:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Je kan het ook aan de sleutelbeenderen zien
Kasta is een trafo
nee, sleutelbeenderen, je weet wel, die dingen tussen je hals en je schouder...quote:Op zondag 18 juli 2004 18:53 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Bedoel je misschien jukbeenderen?
Nee, dan zou ik dat wel zeggen.quote:Op zondag 18 juli 2004 18:53 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Bedoel je misschien jukbeenderen?
Duhhhhhhhhhhhquote:Op zondag 18 juli 2004 18:55 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
nee, sleutelbeenderen, je weet wel, die dingen tussen je hals en je schouder...
owjajoh?quote:Op zondag 18 juli 2004 18:57 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Duhhhhhhhhhhh
Aangezien bij de mannelijke Kasta er een jas/kleding voorzit. Lijkt het me een moeilijke taak om sleutelbeenderen te vergelijken. Vandaar mijn opmerking.
Bij Kasta zelf zie je juist zijn sleutelbeenderen. Bij zijn verborgen persoonlijkheid zie je het niet.quote:Op zondag 18 juli 2004 18:57 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Duhhhhhhhhhhh
Aangezien bij de mannelijke Kasta er een jas/kleding voorzit. Lijkt het me een moeilijke taak om sleutelbeenderen te vergelijken. Vandaar mijn opmerking.
Dat zeg ik. Juikbeenderen lag meer voor de hand.quote:Op zondag 18 juli 2004 18:59 schreef Rapid het volgende:
[..]
Bij Kasta zelf zie je juist zijn sleutelbeenderen. Bij zijn verborgen persoonlijkheid zie je het niet.
Da kan natuurlijk ook.quote:Op zondag 18 juli 2004 19:02 schreef elcastel het volgende:
Het is zijn zus, vertel mij wat, ik ken haar.
vrij stevige baardgroei dan!quote:Op zondag 18 juli 2004 19:02 schreef elcastel het volgende:
Het is zijn zus, vertel mij wat, ik ken haar.
Vraag dat maar aan Kasta, ik praat niet over de familie.quote:Op zondag 18 juli 2004 19:06 schreef Marczilla het volgende:
Heej Elcastel.
Rijdt zijn zus op een snorfiets???
Is het je niet opgevallen dat hij soms raar deed dan?quote:Op zondag 18 juli 2004 19:21 schreef static het volgende:
Kasta toch. Nooit achter je gezocht.![]()
quote:Op zondag 18 juli 2004 19:22 schreef Dance-Commander het volgende:
de deceptie... dus dat deed ie tijdens z'n bans...
Wie had dat nou gedacht...quote:Op zondag 18 juli 2004 19:22 schreef Dance-Commander het volgende:
de deceptie... dus dat deed ie tijdens z'n bans...
ja en dat zomaar op jouw leren bank en voor de raamdecoratiequote:Op zondag 18 juli 2004 19:48 schreef Xennia het volgende:
hij heeft heel wat uit te leggen als hij weer thuis komt![]()
nee, dat is bij een ''vriendin'' van hem thuisquote:Op zondag 18 juli 2004 19:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
ja en dat zomaar op jouw leren bank en voor de raamdecoratie
Ben je hier zeker van ?quote:Op zondag 18 juli 2004 19:52 schreef Xennia het volgende:
nee, dat is bij een ''vriendin'' van hem thuis
Vooral nu je weet waarom je ondergoed mist.quote:Op zondag 18 juli 2004 19:48 schreef Xennia het volgende:
hij heeft heel wat uit te leggen als hij weer thuis komt![]()
op dit moment ben ik helemaal nergens meer zeker van. Je weet wel.. vaste grond onder je voeten verliezen..quote:Op zondag 18 juli 2004 19:56 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ben je hier zeker van ?
Inderdaad, want ik had met de combinatie naaktfoto van MUUS en bananen wel wat anders leuks verzonnen.quote:Op zondag 18 juli 2004 20:04 schreef MUUS het volgende:
Nou ja, dat moet hij zelf maar even uitleggen..
hij zei altijd dat ik dat toch niet nodig had?quote:Op zondag 18 juli 2004 20:01 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Vooral nu je weet waarom je ondergoed mist.
Vijf bananen maar? Z'n tarieven zijn gedaald of was het een vriendprijsje?quote:Op zondag 18 juli 2004 20:04 schreef MUUS het volgende:
Hij is er mee gestopt!
Hij wilde een tijd geleden namelijk al van zijn lingerie af en hij zou mij een rode slip sturen als ik hem vijf bananen zou sturen en een naaktfoto van mijn....
die rode stond hem juist het leukst, alleen jammer van die touwtjes tussen zijn billenquote:Op zondag 18 juli 2004 20:04 schreef MUUS het volgende:
Hij is er mee gestopt!
Hij wilde een tijd geleden namelijk al van zijn lingerie af en hij zou mij een rode slip sturen als ik hem vijf bananen zou sturen en een naaktfoto van mijn....
Drijfzand....quote:Op zondag 18 juli 2004 20:06 schreef Xennia het volgende:
op dit moment ben ik helemaal nergens meer zeker van. Je weet wel.. vaste grond onder je voeten verliezen..
ik vermoed Alexandra, of moet ik zeggen Alexander? Het is haar huisquote:Op zondag 18 juli 2004 20:10 schreef GizartFRL het volgende:
Blijft de vraag: wie van zijn "vriendinnen" heeft die foto gemaakt?
Welke verschillenquote:Op zondag 18 juli 2004 18:45 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Zoek de verschillen!![]()
![]()
hier zit een luchtje aanquote:Op zondag 18 juli 2004 20:12 schreef elcastel het volgende:
Krijg nou een anus en ik had vanmorgen een rode slip (gebruikt en opgerekt) in mijn brievenbus..
Als die veter inderdaad het epicentrum heeft bereikt zijn de rapen gaar. Ik heb nog niet goed geroken, beschamend i know ......quote:Op zondag 18 juli 2004 20:17 schreef Xennia het volgende:
hier zit een luchtje aan
Cool, post op zondag.quote:Op zondag 18 juli 2004 20:12 schreef elcastel het volgende:
Krijg nou een anus en ik had vanmorgen een rode slip (gebruikt en opgerekt) in mijn brievenbus..
Ik laat dat altijd in het midden,quote:Op zondag 18 juli 2004 20:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Cool, post op zondag.
Je hebt een stalker... stalkster...
Ik weet nooit hoe ik trafo's moet aanspreken
quote:Op zondag 18 juli 2004 20:27 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik laat dat altijd in het midden,.
"hé..."quote:Op zondag 18 juli 2004 20:27 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik laat dat altijd in het midden,.
[het]quote:Op zondag 18 juli 2004 20:29 schreef Swetsenegger het volgende:
"hé..."
Ja dank je, wij nu ookquote:Op zondag 18 juli 2004 20:31 schreef Xebrozius het volgende:
Geweldig, nu zal altijd de gedachte in mijn hoofd zijn als Kasta iemand afzeikt op fok, "zou hij nu een panty aanhebben?"
En ; "Krijgt hij zo geen last van zijn ballen?"
Ho ho ho, niet zo snel aan je conclusie trekken jij. We hebben slechts foto's, getuigenverklaringen en andere bewijzen.quote:Op zondag 18 juli 2004 20:31 schreef Xebrozius het volgende:
Geweldig, nu zal altijd de gedachte in mijn hoofd zijn als Kasta iemand afzeikt op fok, "zou hij nu een panty aanhebben?"
"Steekt zijn beenhaar door zijn netpanty?"quote:Op zondag 18 juli 2004 20:31 schreef Xebrozius het volgende:
"Haalt hij ook met zijn wijsvingers zijn badkap uit zijn bilspleet ?"quote:Op zondag 18 juli 2004 20:34 schreef MUUS het volgende:
"Steekt zijn beenhaar door zijn netpanty?"
"Komt zijn zak niet onder die minirok uit"
"Zou zijn pruik nu erg jeuken?"
Things will never be the same...
"En ruikt hij daarna aan zijn wijsvingers?"quote:Op zondag 18 juli 2004 20:35 schreef elcastel het volgende:
[..]
"Haalt hij ook met zijn wijsvingers zijn badkap uit zijn bilspleet ?"
neequote:Op zondag 18 juli 2004 20:35 schreef Xebrozius het volgende:
Xennia, hebben jullie parket daar?
jaquote:Op zondag 18 juli 2004 20:38 schreef MUUS het volgende:
[..]
"En ruikt hij daarna aan zijn wijsvingers?"
Mooi zo, dan dempt het tapijt het tikkende geluid van zijn pumps.quote:Op zondag 18 juli 2004 20:44 schreef Xennia het volgende:
[..]
nee
quote:Op zondag 18 juli 2004 20:38 schreef MUUS het volgende:
[..]
"En ruikt hij daarna aan zijn wijsvingers?"
He gadver.quote:Op zondag 18 juli 2004 20:44 schreef Xennia het volgende:
[..]
ja
poe, geluk bij een ongeluk. Ik voel me gezegendquote:Op zondag 18 juli 2004 20:45 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Mooi zo, dan dempt het tapijt het tikkende geluid van zijn pumps.
En dan hoef je je ook niet af te vragen wat al die kleine putjes en krasjes in je parket doen.
en daarna laat hij mij er ook verplicht aan ruikenquote:Op zondag 18 juli 2004 20:46 schreef static het volgende:
[..]
[..]
He gadver.
quote:Op zondag 18 juli 2004 20:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zou Kasta ook zoveel moeite hebben om een beetje leuke pumps maat 45/46 te vinden?
Net zoals jij het daar laatst over had op #onz?quote:Op zondag 18 juli 2004 20:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zou Kasta ook zoveel moeite hebben om een beetje leuke pumps maat 45/46 te vinden?
Jij wist een goed adresje toch, via "die "vriendin" "van" "je" "" ?quote:Op zondag 18 juli 2004 20:50 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Net zoals jij het daar laatst over had op #onz?
in tegendeel van wat je zou verwachten, leeft hij niet op grote voetquote:Op zondag 18 juli 2004 20:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je verwart me nu met iemand anders denk ik.quote:Op zondag 18 juli 2004 20:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jij wist een goed adresje toch, via "die "vriendin" "van" "je" "" ?
JA DAAR WAREN WIJ OOK AL ACHTER EINSTEIN!quote:Op zondag 18 juli 2004 20:55 schreef _bigmac_ het volgende:
hij lijkt er wel op
Dan neem ik dat huigkietel-verhaal ook maar met een vrachtwagentje zout.quote:Op zondag 18 juli 2004 20:55 schreef Xennia het volgende:
in tegendeel van wat je zou verwachten, leeft hij niet op grote voet
[capslock.jpg]quote:Op zondag 18 juli 2004 20:56 schreef MUUS het volgende:
[..]
JA DAAR WAREN WIJ OOK AL ACHTER EINSTEIN!
Die username heeft ie niet voor nix.quote:Op zondag 18 juli 2004 20:56 schreef MUUS het volgende:
[..]
ik blijf hangen in de deceptie!quote:Op zondag 18 juli 2004 20:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan neem ik dat huigkietel-verhaal ook maar met een vrachtwagentje zout.
quote:Op zondag 18 juli 2004 20:56 schreef MUUS het volgende:
[..]
wij allemaal, op een vrij vreemde manier, dat wel, maar toch nieuwsgierigquote:Op zondag 18 juli 2004 21:04 schreef engessa het volgende:
*tvp
Ben benieuwd.
Bookmarken werkt ook primaquote:Op zondag 18 juli 2004 21:04 schreef engessa het volgende:
*tvp
Ben benieuwd.
Je brengt het als het einde van een soap afleveringquote:Op zondag 18 juli 2004 21:17 schreef MSXUser het volgende:
ontopic: De overeenkomsten tussen de foto's zijn groot. Het zal mij benieuwen hoe Kasta zich hier uit gaat redden
ik ookquote:Op zondag 18 juli 2004 20:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan neem ik dat huigkietel-verhaal ook maar met een vrachtwagentje zout.
nee, morgen pas. Maar hij heeft daar ook de beschikking over een computer maak je geen zorgenquote:Op zondag 18 juli 2004 21:31 schreef Martijntj het volgende:
Kasta nog niet thuis?
Ah, overwerken dus.quote:Op zondag 18 juli 2004 21:39 schreef Xennia het volgende:
nee, morgen pas. Maar hij heeft daar ook de beschikking over een computer maak je geen zorgen
nee een zuipfeest genaamd voetvolleytoernooiquote:Op zondag 18 juli 2004 21:40 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ah, overwerken dus.
enlighten mequote:Op zondag 18 juli 2004 21:44 schreef elcastel het volgende:
Ja ja, ik ken die code's.
beantwoord de vraagquote:Op zondag 18 juli 2004 21:48 schreef elcastel het volgende:
Kut, ik manouvreer me altijd weer zo, dat ik in een onmogelijke situatie kom..
Vraag ?quote:Op zondag 18 juli 2004 22:03 schreef Xennia het volgende:
beantwoord de vraag![]()
oke, geef gehoor aan mijn orders dan!quote:Op zondag 18 juli 2004 22:04 schreef elcastel het volgende:
[..]
Vraag ?.
quote:Op zondag 18 juli 2004 21:48 schreef elcastel het volgende:
Kut, ik manouvreer me altijd weer zo, dat ik in een onmogelijke situatie kom..
ik wil het ook wel weten eigenlijkquote:Op zondag 18 juli 2004 22:07 schreef Xennia het volgende:
[..]
oke, geef gehoor aan mijn orders dan!
stop dat bord ergens waar de rest van de wereld hem niet kan zienquote:Op zondag 18 juli 2004 22:16 schreef static het volgende:
[afbeelding]
same herequote:Op zondag 18 juli 2004 23:51 schreef kastanova het volgende:
WTFIk ben zelf goddomme ook aan het twijfelen!
quote:Op zondag 18 juli 2004 23:51 schreef kastanova het volgende:
Op zich zou 't een optie kunnen zijn.quote:Op zondag 18 juli 2004 23:51 schreef kastanova het volgende:
Nijlpaard!quote:Op zondag 18 juli 2004 20:04 schreef MUUS het volgende:
Ik gok als Kasta aan 't twijfelen gaat is 't ook een volslagen verassing voor hem.quote:Op zondag 18 juli 2004 23:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je bent het![]()
iemand een face-on-face-componeer-proggie
Helemaal niet! Die rode slip ligt al bij elcastel.quote:Op zondag 18 juli 2004 23:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nijlpaard!
Die krijg ik nog steeds Muus!
Nee, geen soep, n.a.v. Dingen waar je je pik NIET in moet stoppen... zocht ik op 'travestiet' en daar stond die foto tussen.quote:Op maandag 19 juli 2004 00:02 schreef kastanova het volgende:
Maarreuh, Static, is het een soep of moet ik echt maar eens zien te achterhalen of ik een geheime broer/zus heb
Onbetrouwbaar kutvolk die modsquote:Op maandag 19 juli 2004 00:03 schreef MUUS het volgende:
[..]
Helemaal niet! Die rode slip ligt al bij elcastel.. Uitgewoond en riekend zelfs.
.
nee, hier klets je je niet meer uit darlingquote:Op maandag 19 juli 2004 00:02 schreef kastanova het volgende:
Maarreuh, Static, is het een soep of moet ik echt maar eens zien te achterhalen of ik een geheime broer/zus heb
Naja, vage shit dan, ik zie zelf namelijk ook duidelijk de overeenkomstenquote:Op maandag 19 juli 2004 00:04 schreef static het volgende:
Nee, geen soep, n.a.v. Dingen waar je je pik NIET in moet stoppen... zocht ik op 'travestiet' en daar stond die foto tussen.
*gnifffel*
quote:Op maandag 19 juli 2004 00:06 schreef Xennia het volgende:
[..]
nee, hier klets je je niet meer uit darling![]()
En van alle topics bedenk je je dat ineens in DIT topic met DIE foto in de OP.quote:Op maandag 19 juli 2004 00:05 schreef Jerruh het volgende:
ik wil MUUS
ik ben nu over die verlegenheid heen.
[..]
quote:Xennia zegt:
maak je geen zorgen, ik heb je nog steeds nodig voor de afwas en de seks
Jij bent onbetrouwbaar! Jij wilt alsnog die bananen en die foto terwijl je die slip niet eens meer hebt!quote:Op maandag 19 juli 2004 00:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Onbetrouwbaar kutvolk die mods
Was jij vroeger een man dan?quote:Op maandag 19 juli 2004 00:07 schreef MUUS het volgende:
En van alle topics bedenk je je dat ineens in DIT topic met DIE foto in de OP..
Moet ik nu aan mezelf gaan twijfelen? Ja he?.
ik heb hem helemaal niet binnen gehengeld. Hij voegde me toe op msn nadat ik een topic over hoe je mijn rode kanten stringetjes het beste kunt wassen had geopend. Oh.. wachtquote:Op maandag 19 juli 2004 00:05 schreef What het volgende:
Ik vind het vooral erg voor Xennia.![]()
Kasta binnengehengeld, helemaal feeling good about yourself, kom je thuis, zit 'ie in je ondergoed op de bank.
misschien moet dit topic naar R&Pquote:Op maandag 19 juli 2004 00:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, vage shit dan, ik zie zelf namelijk ook duidelijk de overeenkomsten.
En ik heb een verdomd slecht geheugen, maar zoiets als dit zou ik me toch wel herinneren lijkt me...
Hij is te koop.quote:Op maandag 19 juli 2004 00:08 schreef MUUS het volgende:
Jij bent onbetrouwbaar! Jij wilt alsnog die bananen en die foto terwijl je die slip niet eens meer hebt!.
quote:Op maandag 19 juli 2004 00:09 schreef Xennia het volgende:
ik heb hem helemaal niet binnen gehengeld. Hij voegde me toe op msn nadat ik een topic over hoe je mijn rode kanten stringetjes het beste kunt wassen had geopend. Oh.. wacht![]()
Nee, nu, na 2 maanden wachten op jou niet meer nee!quote:Op maandag 19 juli 2004 00:08 schreef MUUS het volgende:
[..]
Jij bent onbetrouwbaar! Jij wilt alsnog die bananen en die foto terwijl je die slip niet eens meer hebt!.
neequote:Op maandag 19 juli 2004 00:07 schreef MUUS het volgende:
[..]
En van alle topics bedenk je je dat ineens in DIT topic met DIE foto in de OP..
Moet ik nu aan mezelf gaan twijfelen? Ja he?.
The confusion growsquote:Op maandag 19 juli 2004 00:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Was jij vroeger een man dan?
[..]
quote:Mattieman zegt:
daar gaan mijn massages![]()
Ja, nou, verdorie, nu ben ik in de war.quote:Op maandag 19 juli 2004 00:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Was jij vroeger een man dan?
quote:
Joh.quote:Links zie je mij met een kort rokje, rode kousen en high heels pumps. Rechts een glitterpakje met netkousen en mijn favoriete high-heels leren knielaarzen.
Oh, dus je beoordeelt me op waar ik vandaan kom!quote:Op maandag 19 juli 2004 00:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee, nu, na 2 maanden wachten op jou niet meer nee!
Dan lever ik hem liever af bij iemand die bij een [leuk forum
] zit...
Heb ff geedit... hier nog 'squote:Op maandag 19 juli 2004 00:12 schreef static het volgende:
[..]
[..]
Joh.
JIJ bent in de war? Wat dacht je van mij danquote:Op maandag 19 juli 2004 00:11 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, nou, verdorie, nu ben ik in de war..
Is dat nou Kasta of MUUS?quote:
het kwam totaal niet door jou hoor, dat ik dat dachtquote:Op maandag 19 juli 2004 00:11 schreef MUUS het volgende:
Ja, nou, verdorie, nu ben ik in de war..
EN BOVENDIEN IS HET OFF-TOPIC!!.
quote:Op maandag 19 juli 2004 00:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Is dat nou Kasta of MUUS?
*verward is*
uhm... ik weet d'r artiestennaam eigenlijk niet eensquote:Op maandag 19 juli 2004 00:14 schreef beaverhausen het volgende:
Is dat nou Kasta of MUUS?
*verward is*
ja hallo, als ze het zelf niet eens wetenquote:Op maandag 19 juli 2004 00:16 schreef static het volgende:
[..]
*proest*quote:Op maandag 19 juli 2004 00:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ja hallo, dáár lijk ik toch niet op
Ah, verlossing, ik heb daar een heel oerwoud, van been tot been!quote:
hej zeg!quote:Op maandag 19 juli 2004 00:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*verward is*
Hoe verrassend dit antwoord.quote:Op maandag 19 juli 2004 00:17 schreef kastanova het volgende:
Doe wat aan je site Kasta.quote:Op maandag 19 juli 2004 00:11 schreef Etcetera het volgende:
http://members.lycos.nl/tvjoze/hpbimg/
quote:Op maandag 19 juli 2004 00:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
picsquote:Op maandag 19 juli 2004 00:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah, verlossing, ik heb daar een heel oerwoud, van been tot been!
quote:Op maandag 19 juli 2004 00:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik vind deze in dit topic wel even genoeg.quote:Op maandag 19 juli 2004 00:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
pics
Geen plaatjes. Alsjeblieft, ik geloof het wel.quote:Op maandag 19 juli 2004 00:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Check.quote:Op maandag 19 juli 2004 00:20 schreef ondeugend het volgende:
Das geen bewijs... er zwerft hier een foto van jou met scheergerei op fok!
quote:Op maandag 19 juli 2004 00:20 schreef ondeugend het volgende:
Das geen bewijs... er zwerft hier een foto op Fok! van jou met scheergerei voor de spiegel
quote:Op maandag 19 juli 2004 00:22 schreef Adelante het volgende:
idd... struiken kun je kappen en die boom schuif je zo naar achter
Dat was eigenlijk al een aanwijzingquote:Op maandag 19 juli 2004 00:20 schreef ondeugend het volgende:
Oksels scheren voor mannenquote:Op maandag 19 juli 2004 00:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ja die !!!quote:
Het was een kwestie van tijdquote:
Hmmmz, ik heb vast nog wel ergens foto's op m'n eigen computer staan....quote:Op maandag 19 juli 2004 00:20 schreef ondeugend het volgende:
een bruikbare foto van wat?quote:Op maandag 19 juli 2004 00:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hmmmz, ik heb vast nog wel ergens foto's op m'n eigen computer staan....
Jen, zou jij even in Mijn Documenten kunnen kijken of er iets bruikbaars tussen staat?
Gelukkig. Dat is al wat verwarring minderquote:Op maandag 19 juli 2004 00:28 schreef MUUS het volgende:
Ik heb geen oerwoud *daar*, maar ik heb dan weer geen rode slip.
Ik ben het dus niet..
Wat spring jij opeens in de verdediging ?quote:Op maandag 19 juli 2004 00:28 schreef MUUS het volgende:
Ik ben het dus niet..
NIETES!!quote:Op maandag 19 juli 2004 00:30 schreef elcastel het volgende:
[..]
Wat spring jij opeens in de verdediging ?
quote:Op maandag 19 juli 2004 00:28 schreef MUUS het volgende:
Ik ben het dus niet..
quote:Op maandag 19 juli 2004 00:31 schreef MUUS het volgende:
[..]
NIETES!!
Geloof ik..
*handjes in de lucht gooit*
Kweettetallemaalniemeerhoor..
Zeg dat het niet waar is MUUS, zeg dat het niet waar isquote:Op maandag 19 juli 2004 00:31 schreef MUUS het volgende:
[..]
NIETES!!
Geloof ik..
*handjes in de lucht gooit*
Kweettetallemaalniemeerhoor..
Das niet eens zo duur zeg !!!quote:Op maandag 19 juli 2004 00:32 schreef laffer het volgende:
van z`n website![]()
Voor mannen: 100 Euro per uur.
Elk volgend half uur kan ook en kost dan natuurlijk de helft, oftewel 50 Euro.
Enkel een half uur doe ik niet omdat ik vind dat we er de tijd voor moeten nemen, geen snel snel snel, maar lekker met elkaar bezig zijn, lekker rustig aan en genieten! En dat zal je ook!!
--------------------------------------------------------------------------------
Een hele nacht kost 300 Euro.
Je komt dan om 11 uur 's-avonds en vertrekt om 10u de volgende morgen.
Je mag ook eerder komen maar dan betaal je ook elk uur ervoor.
![]()
M'n MUUS wat doe je?!quote:Op maandag 19 juli 2004 00:34 schreef Adelante het volgende:
MUUS heeft wel opvallend veel mannelijke trekjes
hoe lang wil je nog leven?quote:Op maandag 19 juli 2004 00:34 schreef Adelante het volgende:
MUUS heeft wel opvallend veel mannelijke trekjes
quote:Op maandag 19 juli 2004 00:32 schreef Jerruh het volgende:
'rode bril'
elly, ben jij nog wel een meid of ook nietquote:Op maandag 19 juli 2004 00:35 schreef elcastel het volgende:
[..]
.
Een foto van m'n behaarde zak en omstreken, duhuh!quote:Op maandag 19 juli 2004 00:29 schreef Xennia het volgende:
[..]
een bruikbare foto van wat?
dat zie je toch:quote:Op maandag 19 juli 2004 00:37 schreef laffer het volgende:
[..]
elly, ben jij nog wel een meid of ook niet![]()
geeft niks, ben gewoon jaloers dat jij er wel zo op magquote:Op maandag 19 juli 2004 00:35 schreef Jerruh het volgende:
hoe lang wil je nog leven?![]()
het heeft potentiequote:Op maandag 19 juli 2004 00:36 schreef static het volgende:
Gaat dit een reeks worden?
Huh? Ik heb daar helemaal niet gepost.quote:Op maandag 19 juli 2004 00:37 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
nee, "ze" kwam vandaag nog voorbij in het userfototopic
Nu wordt het wel erg vaag hè .....quote:Op maandag 19 juli 2004 00:37 schreef laffer het volgende:
elly, ben jij nog wel een meid of ook niet![]()
op MUUS?quote:Op maandag 19 juli 2004 00:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
geeft niks, ben gewoon jaloers dat jij er wel zo op mag![]()
Wie mag waar op?quote:Op maandag 19 juli 2004 00:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
geeft niks, ben gewoon jaloers dat jij er wel zo op mag![]()
Whehehequote:Op maandag 19 juli 2004 00:37 schreef Adelante het volgende:
"ze" kwam
jammer dat die coltrui je hele adamsappel decolletté verbergtquote:Op maandag 19 juli 2004 00:38 schreef MUUS het volgende:
Huh? Ik heb daar helemaal niet gepost.
*nu helemaal aan d'rzelf twijfelt en toch maar kijken gaat*
Oh, iemand anders heeft mijn foto gepost. Ooooookay..
En daar weet ik ook niks meer van.quote:Op maandag 19 juli 2004 00:40 schreef elcastel het volgende:
[..]
Whehehe
*flesje wijn fedexed*quote:Op maandag 19 juli 2004 00:40 schreef MUUS het volgende:
[..]
Oh Christemetieten, ik heb alcohol nodig..
nee, je nieuwe scooter nou goed! tuurlijk MUUSquote:Op maandag 19 juli 2004 00:39 schreef Jerruh het volgende:
op MUUS?!!!
Tijd voor een nieuw reepje geheugen MUUS.quote:Op maandag 19 juli 2004 00:41 schreef MUUS het volgende:
En daar weet ik ook niks meer van.
GODVERREDOMME NOG AN TOE ZEG!
die met die bril vind ik wel een geile breezah chickquote:Op maandag 19 juli 2004 00:39 schreef elcastel het volgende:
[..]
Nu wordt het wel erg vaag hè .....
Check deze dan :
[afbeelding]
On(der)langs genomen.
Die post hier ook, Yvonne ofzo.quote:Op maandag 19 juli 2004 00:42 schreef laffer het volgende:
die met die bril vind ik wel een geile breezah chick![]()
Ondanks de recente twijfels over mijn geaardheid zou ik het toch ook niet erg vinden om de tieten van Muus te zienquote:Op maandag 19 juli 2004 00:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
jammer dat die coltrui je hele adamsappel decolletté verbergt
Z'n nieuwe scooter heet toch MUUS?quote:Op maandag 19 juli 2004 00:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
nee, je nieuwe scooter nou goed! tuurlijk MUUS![]()
Ik begin ook enigszins confuus te raken van dit topic.quote:Op maandag 19 juli 2004 00:42 schreef laffer het volgende:
[..]
of ben ik door dit topic nu helemaal de kluts kwijt?![]()
die heet ook MUUS!!quote:Op maandag 19 juli 2004 00:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
nee, je nieuwe scooter nou goed! tuurlijk MUUS![]()
yvonne heeft helemaal geen brilquote:Op maandag 19 juli 2004 00:43 schreef elcastel het volgende:
[..]
Die post hier ook, Yvonne ofzo.
Ja, na deze opmerking is bij mij ook de draad stuk.quote:Op maandag 19 juli 2004 00:44 schreef Jerruh het volgende:
die heet ook MUUS!!
en ik knijp graag in dr zachte zadel!.
bij jou heeft ze natuurlijk lenzen in.quote:Op maandag 19 juli 2004 00:44 schreef laffer het volgende:
[..]
yvonne heeft helemaal geen bril![]()
als er dan toch verhelderende foto's van jouw schaamstreek moeten komen,quote:Op maandag 19 juli 2004 00:43 schreef kastanova het volgende:
Ondanks mijn recente twijfels over mijn geaardheid zou ik het toch ook niet erg vinden om de tieten van Muus te zien.
If you can't beat 'em, join 'em.quote:Op maandag 19 juli 2004 00:45 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ja, na deze opmerking is bij mij ook de draad stuk.
jij welquote:Op maandag 19 juli 2004 00:44 schreef Jerruh het volgende:
die heet ook MUUS!!
en ik knijp graag in dr zachte zadel!.
Kasta.quote:Op maandag 19 juli 2004 00:46 schreef static het volgende:
Zeg, gaat dit topic over Kasta of MUUS?
kasta!!quote:Op maandag 19 juli 2004 00:46 schreef static het volgende:
Is al goed meidquote:Op maandag 19 juli 2004 00:46 schreef MUUS het volgende:
[..]
kasta!!
*stampvoet ende sputter*
KASTA!!
Rooie dan.quote:Op maandag 19 juli 2004 00:46 schreef MUUS het volgende:
If you can't beat 'em, join 'em.
Wijntje?.
We schijnen allebei tieten te hebbenquote:Op maandag 19 juli 2004 00:46 schreef static het volgende:
Er van uit gaande dat het twee verschillende personen zijn natuurlijkquote:Op maandag 19 juli 2004 00:46 schreef static het volgende:
Kut, die van mij was offtopic, het was mijn kapper.quote:Op maandag 19 juli 2004 00:48 schreef laffer het volgende:
tijn heeft tieten, kastanova niet maar kleedt zich als vrouw, muus, static en ik zijn de kluts kwijt
en elcastel post een foto van yvonne met eenbril die iegenlijk een breezah slet is??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goede samenvatting.quote:Op maandag 19 juli 2004 00:48 schreef laffer het volgende:
tijn heeft tieten, kastanova niet maar kleedt zich als vrouw, muus, static en ik zijn de kluts kwijt
en elcastel post een foto van yvonne met eenbril die iegenlijk een breezah slet is??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat toontje mag je ook wel weglaten.quote:Op maandag 19 juli 2004 00:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Is al goed meid
Check.quote:Op maandag 19 juli 2004 00:47 schreef elcastel het volgende:
[..]
Rooie dan.
quote:Op maandag 19 juli 2004 00:49 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat toontje mag je ook wel weglaten.. 'Meid'.
.
[..]
Check.
Die Check was voor mij.quote:Op maandag 19 juli 2004 00:49 schreef Etcetera het volgende:
ga zuipen
Die check negeerde ik ookquote:Op maandag 19 juli 2004 00:50 schreef elcastel het volgende:
[..]
Die Check was voor mij..
Jaloers?quote:Op maandag 19 juli 2004 00:50 schreef elcastel het volgende:
[..]
Die Check was voor mij..
Big natural.quote:Op maandag 19 juli 2004 00:50 schreef Adelante het volgende:
hoe komt Tijn ineens aan tietuh dan? MsPaint?
Godver. Nee.quote:Op maandag 19 juli 2004 00:50 schreef static het volgende:
Jaloers?
nee, hij heeft cup-cquote:Op maandag 19 juli 2004 00:50 schreef Adelante het volgende:
Gekocht van Conflict voor 4 euro?quote:Op maandag 19 juli 2004 00:50 schreef Adelante het volgende:
Maar is Conflict dan ook...quote:Op maandag 19 juli 2004 00:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gekocht van Conflict voor 4 euro?
en zijn kloon heet BMWM3?quote:Op maandag 19 juli 2004 00:51 schreef laffer het volgende:
nee, hij heeft cup-c![]()
![]()
quote:Op maandag 19 juli 2004 00:51 schreef elcastel het volgende:
Ja..
ik durf niet in jouw bestanden te spieken, God weet wat ik nog meer aantrefquote:Op maandag 19 juli 2004 00:37 schreef kastanova het volgende:
[..]
Een foto van m'n behaarde zak en omstreken, duhuh!.
M'n ene buurvrouw heet Annie, de andere José (serieus), dus dan is de keuze snel gemaaktquote:Op maandag 19 juli 2004 00:49 schreef Adelante het volgende:
oké back on topic dan...
hoe komt ie in hemelsnaam op de naam José
- een oude geliefde die veel indruk heeft achtetrgelaten
- te vroeg overledenoma van vaders kant
- onbereikbare tv persoonlijkheid
Ik snap er nu helemaal geen hol meer van.quote:Op maandag 19 juli 2004 00:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gekocht van Conflict voor 4 euro?
quote:Op maandag 19 juli 2004 00:56 schreef kastanova het volgende:
M'n ene buurvrouw heet Annie, de andere José (serieus), dus dan is de keuze snel gemaakt.
Dude.quote:Op maandag 19 juli 2004 00:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
M'n ene buurvrouw heet Annie, de andere José (serieus), dus dan is de keuze snel gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |