Warempel. Het is Agnethaquote:Op zondag 18 juli 2004 16:11 schreef ABBAfan het volgende:
Mijn recente profielfoto op een ander forum:
http://www.abbasite.com/img/member-pictures/38.jpg
Het lijkt wel alsof je er trots op bent.quote:Op zondag 18 juli 2004 16:06 schreef ABBAfan het volgende:
Ik ben 36 jaar maar er is bijna niemand die dat goed schat. Laatst nog twee cliënten waar ik als oproepkracht thuishulp moest werken. De ene mevrouw schatte me op zo'n 25 terwijl de andere dacht dat ik nog op school zat![]()
![]()
Diegene die jou 18 schatten gebruiken dat als excuus voor hun eigen geweten om jou legaal te kunnen doppen zeg maarquote:Op zondag 18 juli 2004 16:18 schreef EmmYKuHh het volgende:
ik word altijd 18 geschat.. ben 16
Achteraf "ik dacht toch echt werkelijk dat je 18 was"quote:Op zondag 18 juli 2004 16:25 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Diegene die jou 18 schatten gebruiken dat als excuus voor hun eigen geweten om jou legaal te kunnen doppen zeg maar
WHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHA ROFLOLPIMPquote:Op zondag 18 juli 2004 16:18 schreef EmmYKuHh het volgende:
ik word altijd 18 geschat.. ben 16
als je het weet zie je het wel.quote:Op zondag 18 juli 2004 16:11 schreef ABBAfan het volgende:
Mijn recente profielfoto op een ander forum:
http://www.abbasite.com/img/member-pictures/38.jpg
Idd. Ik wordt al vanaf m'n 10e ofzo ouder geschat dan dat ik ben. Nu (21) vind ik 't niet zo erg, maar als ik 40 ben en iedereen schat me nog ouder is het natuurlijk minderquote:Op zondag 18 juli 2004 16:32 schreef Fillipe het volgende:
Hoe jonger je bent hoe ouder je geschat wilt worden.
Hoe ouder je bent hoe jonger je geschat wilt worden.
Het is toch wat.
had ik ook, kwamen een paar nieuwe 14-jarige meisjes bij het werk, vraagt er eentje hoe oud ik ben dus ik zeg 18, krijgt ze zowat een hartaanval en zegt met een geschokt gezicht dat ze dacht dat ik iets van 14/15 was ofzo. Dat vond ik toch wel een beledegingquote:Op zondag 18 juli 2004 16:53 schreef Billengezicht het volgende:
Ik ben gvd 19 en ze schatten me op 15.
Ook vrouwen, dat zuigt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |