Het is Carl Orff (zoals ook te lezen is in de credits van het filmpiequote:Op maandag 19 juli 2004 19:10 schreef Pretzel het volgende:
nummer wat lijkt op de nieuwe sensation 2004 anthem.... is een klassiek stuk! Ze zeiden er laatst iets over op 538 met Karl hof je kan het ook horen in het begin van dit flash filmpje!!
alvastbedankt!!
als het filmpje niet werkt is het battlefield |V
pfff en toch nog bedanktquote:Op maandag 19 juli 2004 19:28 schreef kees_zenuwpees het volgende:
[..]
Het is Carl Orff (zoals ook te lezen is in de credits van het filmpie) met zijn Carmina Burana.
ik weet niet meer hoe het nummer heet maar ik weet dat het van "Modern Talking" isquote:Op maandag 19 juli 2004 21:42 schreef Dipstaart het volgende:
Hoe heet dat nummer uit.... ik meen de fortis reclame.... met die 2 gasten in die rode getunede auto en dan zo met hun hoofd bewegen.
Je bedoelt waarschijnlijk die reclame van Delta Lloyd? Dat is "You can win if you want" van Modern Talking...quote:Hoe heet dat nummer uit.... ik meen de fortis reclame.... met die 2 gasten in die rode getunede auto en dan zo met hun hoofd bewegen
Vanessa Williams - The right stuf [1988] begint met een door een man gesproken "Voulez-vous..."quote:Op maandag 19 juli 2004 21:27 schreef 900TurboS het volgende:
Ik zoek ook een nummer dat eind jaren tachtig, begin jaren negentig populair was. Het intro bevat volgens mij de gesproken woorden "Voulez-vous ...nogwat" en het refrein bevat "I don't wanna listen to the rain stop, baby". Maar toen was ik 12, dus het kan ook iets anders geweest zijn. Het is een combinatie van een beetje rap en zang, erg hip voor die tijd
Wie weet het? Ik zoek al heel lang, maar ook op internet/lyrics niets!
'k weet niet hoe het precies heet; het komt iig uit de soundtrack van Améliequote:Op maandag 19 juli 2004 22:25 schreef friemel het volgende:
Weet iemand welk liedje gedraaid word, als je bij de Tour de France (volgensmij studio sportzomer ofzo, met Mart Smeets en kornuiten) beschouwing het kaartje van de etappe te zien krijgt? er zit een heel bekent klassiek achtig melodietje bij.. het is zo'n met de computer gemaakt filmpje, waar de voilgende etappe langsgaat. Plz help me.. het is dus niet de al eerder genoemde Dalida.. het is een stukje zonder zang geloof ik..
Hmmzz..en "I don't wanna miss out on the right stuff" lijkt natuurlijk ook wel op "I don't wanna listen to the rain stop"...ik had dat intro ook in mijn hoofd, maar kon niet op het vervolg komen, dit moet hem bijna wel zijn, lijkt me!quote:Op maandag 19 juli 2004 23:46 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Vanessa Williams - The right stuf [1988] begint met een door een man gesproken "Voulez-vous..."
Maar da's een shot in the dark en het eerste wat in me opkomt
quote:Op zondag 18 juli 2004 03:43 schreef podium het volgende:
Ik zoek een trancenummer waarin 2 van die gasten in een videoclip tegen elkaar racen in een computerspel. Wie helpt me uit de brand ?
Jordan & Baker - Explodequote:Op zondag 18 juli 2004 03:43 schreef podium het volgende:
Ik zoek een trancenummer waarin 2 van die gasten in een videoclip tegen elkaar racen in een computerspel. Wie helpt me uit de brand ?
Ik denk dat je Underneath the Mango Tree van Monty Norman bedoelt.quote:Op maandag 19 juli 2004 19:34 schreef DaB0b het volgende:
ik zoek ook nog een nummer... heb komt uit de james bond film dr. no en het is dat bekende deuntje dat wel iets van 3x terug komt, beetje cubaans achtig... zou graag de titel en artist van het nummer willen weten! bvd!
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:23 schreef Sp4wN het volgende:
[..]
Jordan & Baker - Explode
Jah iddquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:17 schreef Pretzel het volgende:
[..]het is trouwens wel een erbarmelijke clip zeg
dat is um top!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:33 schreef marky_mark het volgende:
[..]
Ik denk dat je Underneath the Mango Tree van Monty Norman bedoelt.
Jaja de gouwe ouwe onder de old skool (Happy) Hardcore jaren '90quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:40 schreef michelc85 het volgende:
Kent iemand het nummer dat nu in veel discotheken wordt gedraaid : het begint een beetje met het deuntje van : have your ever been mellow
je hoort er een vrouw dan zingen en daarna gaat de boel los
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |