abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 juli 2004 @ 19:25:56 #51
55894 Cappadonna
Ik heb babbels
pi_20727943
Ik ging net even kijken op de Dancevalley site 2004 en daar hoor je dan zo'n nummer klinkt lekker maar geeeen idee van wie het moet zijn, kan het nergens vinden op de site iig

Iemand die me draan kan helpen ?
Alvast bedankt!
Why should I care ?
  maandag 19 juli 2004 @ 19:28:40 #52
36662 kees_zenuwpees
U drink, u drive, u spill...
pi_20727997
quote:
Op maandag 19 juli 2004 19:10 schreef Pretzel het volgende:
nummer wat lijkt op de nieuwe sensation 2004 anthem.... is een klassiek stuk! Ze zeiden er laatst iets over op 538 met Karl hof je kan het ook horen in het begin van dit flash filmpje!!

alvastbedankt!!

als het filmpje niet werkt is het battlefield |V
Het is Carl Orff (zoals ook te lezen is in de credits van het filmpie ) met zijn Carmina Burana.
"The future looks so bright,
I've GOT to wear shades..."
pi_20728117
ik zoek ook nog een nummer... heb komt uit de james bond film dr. no en het is dat bekende deuntje dat wel iets van 3x terug komt, beetje cubaans achtig... zou graag de titel en artist van het nummer willen weten! bvd!
pi_20729756
quote:
Op maandag 19 juli 2004 19:28 schreef kees_zenuwpees het volgende:

[..]

Het is Carl Orff (zoals ook te lezen is in de credits van het filmpie ) met zijn Carmina Burana.
pfff en toch nog bedankt sorry!!! niet verder naar gekeken had het namelijk alleen gehoord.... maar toch bedankt!
Wie een kuil graaft voor een ander is een arbeider |
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add.. but when there is nothing left to take away
pi_20730619
Ik zoek ook een nummer dat eind jaren tachtig, begin jaren negentig populair was. Het intro bevat volgens mij de gesproken woorden "Voulez-vous ...nogwat" en het refrein bevat "I don't wanna listen to the rain stop, baby". Maar toen was ik 12, dus het kan ook iets anders geweest zijn. Het is een combinatie van een beetje rap en zang, erg hip voor die tijd

Wie weet het? Ik zoek al heel lang, maar ook op internet/lyrics niets!
My other car is a Saab (too)
pi_20730962
Hoe heet dat nummer uit.... ik meen de fortis reclame.... met die 2 gasten in die rode getunede auto en dan zo met hun hoofd bewegen.
pi_20731916
Weet iemand welk liedje gedraaid word, als je bij de Tour de France (volgensmij studio sportzomer ofzo, met Mart Smeets en kornuiten) beschouwing het kaartje van de etappe te zien krijgt? er zit een heel bekent klassiek achtig melodietje bij.. het is zo'n met de computer gemaakt filmpje, waar de voilgende etappe langsgaat. Plz help me.. het is dus niet de al eerder genoemde Dalida.. het is een stukje zonder zang geloof ik..
Waar komt dit te staan?
pi_20732818
quote:
Op maandag 19 juli 2004 21:42 schreef Dipstaart het volgende:
Hoe heet dat nummer uit.... ik meen de fortis reclame.... met die 2 gasten in die rode getunede auto en dan zo met hun hoofd bewegen.
ik weet niet meer hoe het nummer heet maar ik weet dat het van "Modern Talking" is
pi_20732841
quote:
Hoe heet dat nummer uit.... ik meen de fortis reclame.... met die 2 gasten in die rode getunede auto en dan zo met hun hoofd bewegen
Je bedoelt waarschijnlijk die reclame van Delta Lloyd? Dat is "You can win if you want" van Modern Talking...
pi_20733624
quote:
Op maandag 19 juli 2004 21:27 schreef 900TurboS het volgende:
Ik zoek ook een nummer dat eind jaren tachtig, begin jaren negentig populair was. Het intro bevat volgens mij de gesproken woorden "Voulez-vous ...nogwat" en het refrein bevat "I don't wanna listen to the rain stop, baby". Maar toen was ik 12, dus het kan ook iets anders geweest zijn. Het is een combinatie van een beetje rap en zang, erg hip voor die tijd

Wie weet het? Ik zoek al heel lang, maar ook op internet/lyrics niets!
Vanessa Williams - The right stuf [1988] begint met een door een man gesproken "Voulez-vous..."
Maar da's een shot in the dark en het eerste wat in me opkomt
pi_20733715
quote:
Op maandag 19 juli 2004 22:25 schreef friemel het volgende:
Weet iemand welk liedje gedraaid word, als je bij de Tour de France (volgensmij studio sportzomer ofzo, met Mart Smeets en kornuiten) beschouwing het kaartje van de etappe te zien krijgt? er zit een heel bekent klassiek achtig melodietje bij.. het is zo'n met de computer gemaakt filmpje, waar de voilgende etappe langsgaat. Plz help me.. het is dus niet de al eerder genoemde Dalida.. het is een stukje zonder zang geloof ik..
'k weet niet hoe het precies heet; het komt iig uit de soundtrack van Amélie
sermo volat, lingua manet
pi_20734783
quote:
Op maandag 19 juli 2004 23:46 schreef Muziekstad2000 het volgende:

[..]

Vanessa Williams - The right stuf [1988] begint met een door een man gesproken "Voulez-vous..."
Maar da's een shot in the dark en het eerste wat in me opkomt
Hmmzz..en "I don't wanna miss out on the right stuff" lijkt natuurlijk ook wel op "I don't wanna listen to the rain stop"...ik had dat intro ook in mijn hoofd, maar kon niet op het vervolg komen, dit moet hem bijna wel zijn, lijkt me!
pi_20736263
quote:
Op zondag 18 juli 2004 03:43 schreef podium het volgende:
Ik zoek een trancenummer waarin 2 van die gasten in een videoclip tegen elkaar racen in een computerspel. Wie helpt me uit de brand ?
pi_20737850
Ben op zoek naar een nummer dat ik veel in Portugal heb ik gehoord.
Het is dance/latin house-achtig en wordt door een vrouw gezongen.
Gaat ongeveer zo: Ai ai, ai ai yeah yeah.
Verder weet ik het niet meer.
pi_20739139
ik zoek een nummer die nog niet zo oud is heb hem op Radio 538 gehoord en het is een soort Dance/Trance nummer (achtergrond muziek) en dan is er een man (met een iets vervormde stem) die zingt:

'You mean the world meeee'

Verder weet ik hem niet meer omdat ik haastig weg moest maar hij klonk wel lekker
heeft iemand enig idee van wie dat nummer is of de title?

Alvast Bedankt!!!

Sp4wN
pi_20739182
quote:
Op zondag 18 juli 2004 03:43 schreef podium het volgende:
Ik zoek een trancenummer waarin 2 van die gasten in een videoclip tegen elkaar racen in een computerspel. Wie helpt me uit de brand ?
Jordan & Baker - Explode
pi_20739410
quote:
Op maandag 19 juli 2004 19:34 schreef DaB0b het volgende:
ik zoek ook nog een nummer... heb komt uit de james bond film dr. no en het is dat bekende deuntje dat wel iets van 3x terug komt, beetje cubaans achtig... zou graag de titel en artist van het nummer willen weten! bvd!
Ik denk dat je Underneath the Mango Tree van Monty Norman bedoelt.
The happiness of society is the end of government. (John Adams)
pi_20740387
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 11:23 schreef Sp4wN het volgende:

[..]

Jordan & Baker - Explode
het is trouwens wel een erbarmelijke clip zeg
Wie een kuil graaft voor een ander is een arbeider |
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add.. but when there is nothing left to take away
pi_20740606
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 12:17 schreef Pretzel het volgende:

[..]

het is trouwens wel een erbarmelijke clip zeg
Jah idd vind hem wat goedkoop
pi_20740883
Kent iemand het nummer dat nu in veel discotheken wordt gedraaid : het begint een beetje met het deuntje van : have your ever been mellow

je hoort er een vrouw dan zingen en daarna gaat de boel los
pi_20741065
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 11:33 schreef marky_mark het volgende:

[..]

Ik denk dat je Underneath the Mango Tree van Monty Norman bedoelt.
dat is um top!
pi_20741292
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 12:40 schreef michelc85 het volgende:
Kent iemand het nummer dat nu in veel discotheken wordt gedraaid : het begint een beetje met het deuntje van : have your ever been mellow

je hoort er een vrouw dan zingen en daarna gaat de boel los
Jaja de gouwe ouwe onder de old skool (Happy) Hardcore jaren '90

The Party Animals - Have you ever been mellow

En als je onder The Party Animals zoekt download er dan nog een paar aanrader...zitten wel leuken bij
zoals:

- Have Naquila
- Atomic
- Mocht ik onder het hakken bezwijken
pi_20741512
bedankt voor je reactie , maar het is toch echt een nieuw nummer wat is zoek.

Ik kom net terug uit lloret en daar hoorde je het nummer best vaak
pi_20743267
Dat is (voor zover ik weet) het enigste nummer waar die text in voor komt, of er is remix gemaakt, kan ook nog
pi_20743972
Ben op zoek naar een socanummer.
Je hoort het de laatste tijd vaak op urbanfeesten en ook weer in POrtugal hoorde ik het vaak.
Wordt door een vrouw gezongen en wat vaak terugkomt is go down (4x), come up (4x).
Dus het wordt door een vrouw met een west-indies/jamaicaans accent gezongen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')