abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 juli 2004 @ 21:29:31 #1
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20693378
Ik zag vandaag de 630/632 en 720sa bij de media markt. Na nalezen van de specsheet op Philips is mijn keuze in eerste instantie gevallen op de 630. Ik heb een receiver en daarom geen ingebouwde decoder voor DTS e.d nodig. Ze hebben ook firmware uitgebracht zodat je Divx films met ondertitels e.d. kan kijken

Nu is het zo dat ze deze spelers beiden optioneel regiovrij aanbieden. Ik weet niet of dit hardwaremarig wordt gedaan of softwarematig. Wat ik me nu afvraag is, omdat dit een recent model is en ik dus kennelijk na aanschaf ook de firmware moet gaan draaien. Zou/heeft de firmware-upgrade invloed op enige regiovrijheid? Het moet dus niet zo zijn dat als ik hem upgrade ik geen regio 1, 3 of 4 dvd's meer kan afspelen.

Er is vast wel iemand die ook een regiovrij exemplaar heeft gekocht en mij hierover kan inlichten
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_20693551
Regiovrij voor dit model is gewoon een code, zoek in Google maar eens op Philips DVP630 regiovrij, dan kom je gelijk een tweakers gathering topic tegen over dit onderwerp, daar staat de code in. Heb zelf ook de 632, eerst officiele firmware upgrade gedaan, daarna regiovrij code uitgevoerd, werkt prima.
  zaterdag 17 juli 2004 @ 21:49:11 #3
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20693668
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 21:40 schreef KvdnBerg het volgende:
Regiovrij voor dit model is gewoon een code, zoek in Google maar eens op Philips DVP630 regiovrij, dan kom je gelijk een tweakers gathering topic tegen over dit onderwerp, daar staat de code in. Heb zelf ook de 632, eerst officiele firmware upgrade gedaan, daarna regiovrij code uitgevoerd, werkt prima.
Oh dat is helemaal tof nieuws, kun je die code naar me mailen? dat scheelt me weer 30 euro bij de Media Markt

Dan haal ik hem van de week nog
[..]
  zaterdag 17 juli 2004 @ 21:51:41 #4
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20693704
Ik vind idd dit via google op Tweakers:
quote:
Dit heb ik laatst gevonden:

From http://buan.nu/philips/dvp630/regioncodehack.html:

1. Turn on the player.
2. Open the tray.
3. Press the following sequence on the remote: 7 8 9 OK 0
4. The number 0 will appear on the lower left side of your screen.
5. Your player is now region free! Put in a DVD and enjoy!

NOTE: The 0 in the sequence above represents the region code. 0 = region free. If you want to change your player to just a specific region code, replace the 0 with the region number you want.
[..]
pi_20720498
Het was mij niet opgevallen dat deze een meerprijs had voor regiovrij. De meesten waarvan op internet een code is te vinden verkopen ze al gewoon als regiovrij met een papiertje met de code erbij, ik dacht deze ook eigenlijk. Alleen diegene waarvan het niet een simpele code is hebben een meerprijs van 20-30 euro dacht ik eigenlijk
  maandag 19 juli 2004 @ 13:58:10 #6
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20720970
quote:
Op maandag 19 juli 2004 13:35 schreef KvdnBerg het volgende:
Het was mij niet opgevallen dat deze een meerprijs had voor regiovrij. De meesten waarvan op internet een code is te vinden verkopen ze al gewoon als regiovrij met een papiertje met de code erbij, ik dacht deze ook eigenlijk. Alleen diegene waarvan het niet een simpele code is hebben een meerprijs van 20-30 euro dacht ik eigenlijk
dat is dan arbeidsloon... easy money natuurlijk. Maar ja, hij moet hem wel even uit doos halen, aansluiten, code invoeren en weer opbergen.

Ik heb net even met de Block gebeld. Hij kost daar 139,-
[..]
  woensdag 22 september 2004 @ 10:12:33 #7
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_22123660
en hij draait alweer dik 2 maanden onderhand. De weergave is natuurlijk afhankelijk van de divx en geluid ook, maar het gaat over het algemeen goed. Slechts een divx die ik heb getest wordt afgespeeld in regenboogkleuren, de rest gaat prima. Al kom je zo nu en dan macroblocking tegen. Het enige wat jammer is is dat hij niet automatisch het beeld proportioneel schaalrt zodat hij mijn breedbeeld TV optimaal benut.
[..]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')