Tja, schijnbaar komen die beestjes echt niet verder.quote:Op maandag 19 juli 2004 15:03 schreef Lod het volgende:
[..]
Zou het wel raar vinden als hij in het larvaal stadium zou blijven. Volgens mij kun je je in het larvaal stadium niet eens voortplanten.
Getsie dude, wat is dat?quote:
Verandert die kleur nou als dat beest van mood verandert? Of ben ik nou in de war?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:41 schreef Jordy-B het volgende:
[afbeelding]
De zeekat...
Een idiote inktvis die razendsnel van kleur kan verschieten.
Een diepzeevis, meer weet ik ook niet. Hij is inderdaad wel kleiner dan ie op het eerste gezicht lijkt.quote:Op maandag 19 juli 2004 15:11 schreef MUUS het volgende:
[..]
Getsie dude, wat is dat?.
Weet je er iets meer over? En ligt het nou op een hand?
Dat zou wel okay zijn, want dat betekent dat het heel klein is..
Kijk uit,quote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:24 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
"Do these horizontal stripes make my ass look fat?"
Duidelijk familie van de giraffe, deze okapi.
Het vreemde vind ik dan dat horizontale strepen helemaal niet zo'n goede camouflage-functie hebben, omdat planten namelijk verticaal groeien... De zebra heeft dat beter door.
Zeepaardjes zijn zo lief! Als je je hand in het water stopt krullen ze zich om je vinger heen enzo. Leukste beesten ooiquote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:23 schreef MUUS het volgende:
Nog een vreemd dier:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het zeepaardje!.
Welke vreemde dieren kennen jullie? Plaatjes met wat info erbij is het leukst natuurlijk..
Gaaf!quote:Op maandag 19 juli 2004 15:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zeepaardjes zijn zo lief! Als je je hand in het water stopt krullen ze zich om je vinger heen enzo. Leukste beesten ooi
Net een kruising tussen een bever (qua haar en vorm) en een mieren eter (qua snuit)quote:Op maandag 19 juli 2004 15:42 schreef MUUS het volgende:
De almiqui leeft op Cuba en men dacht dat het diertje was uitgestorven, maar ze hebben er vorig jaar weer eentje gevonden.
Dit plaatje vind je tig keer op Google:
[afbeelding]
Deze almiqui is overigens opgezet.
Eén van de weinige plaatjes van een levende almiqui:
[afbeelding]
Het is een insectenetend zoogdier.
Die ik zag lijkt het meeste op de walstropijlstaartquote:Op maandag 19 juli 2004 15:07 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dus dat beestje wat Loedertje heeft gepost is geen windpijlhupseflupsmot, maar een kolibrievlinder..
Voor dat vliegende hertje was ik op het moment dat hij "gezellig op m'n arm liep" niet bang, heb alleen vol bewondering zitten kijken.quote:Op maandag 19 juli 2004 15:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben echt als de dood voor die beesten...
En voor deze ook:
[afbeelding]
Al kunnen deze soms nog best mooi zijn![]()
Wat een ukkiequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |