Ik wil zowieso een keer met tentje en de motor weg waarheen dan ookquote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]ga je met je tent in de lobby vh hotel slapen
Voor die dames waar jij op valt moet je achtervering nog 3 tandjes strakker.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:21 schreef RB het volgende:
[..]Ik wil zowieso een keer met tentje en de motor weg waarheen dan ook![]()
Het liefst met een leuke dame![]()
Als ondeugend zegt dat sex in een tentje zo geweldig is wil ik dat ook proberen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zin om in de berm te gaan staanquote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:10 schreef PatrickM het volgende:
Ik zou dan wel of heel vroeg, of heel laat naar het klaverblad gaan als je leuk wilt rijden...
just my 2 cents
moge duidelijk zijn dat ik met m'n K1100LT niet zo thuisvoel op een klaverblad meeting![]()
Als er leuke route gereden word vind ik dat ook geen probleem hoor,quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:20 schreef PatrickM het volgende:
Als we heel vroeg daar meeten (zeg een uur of 7) en dan daar een a twee uur blijven hangen, en dan nog een tocht doen, kom ik wel, anders niet
Misschien is het wel een idee om ipv klaverblad naar Zuid Limburg te gaan
Jij snapt 'mquote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je met een mini banstel niet echt gaat klaveren![]()
want vind iedereen hiervan? hij heeft wel een punt dat als je echt leuk wilt rijden dat je of heel vroeg of heel laat moet gaan.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:20 schreef PatrickM het volgende:
Als we heel vroeg daar meeten (zeg een uur of 7) en dan daar een a twee uur blijven hangen
Mij ook niet motorrijden is motorrijden maar ik weet dat het vannacht vroeg gaat worden( feestje) maar 7 uur op zondag ochtend ??quote:Op zaterdag 24 juli 2004 08:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
want vind iedereen hiervan? hij heeft wel een punt dat als je echt leuk wilt rijden dat je of heel vroeg of heel laat moet gaan.
het zou mij niet uitmaken hoe vroeg we er heen gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |