Kee .. morgen 8:00quote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:55 schreef PatrickM het volgende:
Jups
En als ik vanaf de Mac in Hoogvliet gaat is het praktisch gezien A15 -> A4 -> A20 -> A12 -> A1
Deutse grundlichkeit .. sie haben nichs zu tun for dem Mac zum fahren.. BMW machen das war fur ihnen.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:58 schreef RB het volgende:
Is dezelfde Pat![]()
Wordt een makkie voor jullie automatische pilot en gaan met die beemers
Dat is van de Mac Hoogvliet naar Mac bij Holten langs A1quote:Routedetails
Afstand: 173,7 km.
Reisduur: 01:42
een klein beetje, weet "onder de linden" te vinden,quote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Bandit 600N gaat niet mee morgen, hij gaat naar de 4daagse feesten in Nijmegen.
Mercy, ben je bekend hier in Arnhem?
Ach... lekker radiotje aan, ik kan mijn gashendel vastdraaien (een soort van simpele cruise control laat maar zeggenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:58 schreef RB het volgende:
Is dezelfde Pat![]()
Wordt een makkie voor jullie automatische pilot en gaan met die beemers
Die radio was heel oke Patquote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:26 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ach... lekker radiotje aan, ik kan mijn gashendel vastdraaien (een soort van simpele cruise control laat maar zeggen) en cruisen
Dat is goed,quote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat denk je van de Gelredome, is wel niet Noord maar niet te missen
Checkquote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:05 schreef PatrickM het volgende:
Doe maar 8:15, dan kan ik nog ff een kwartiertje langer in m'n bed blijven liggen
Checkquote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
915 uur?
quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:11 schreef ondeugend het volgende:
Tentjes zijn leuk !!
Seks in een tentje ....quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
![]()
nope, tentjes is niks voor mij
Met wie?quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:15 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Seks in een tentje ....
Pardonquote:Op woensdag 21 juli 2004 14:15 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Seks in een tentje ....
Quatrootje met de muggen.quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:15 schreef ondeugend het volgende:
[..]Seks in een tentje ....
Zoals ik al op MSN zei... jupsquote:Op woensdag 21 juli 2004 12:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Eind augustus, 4 dagen Eifel & Nordschleife (donderdag t/m zondag)
We zullen overnachten in het dorpje Schuld, in een mooi "Gasthaus". Je betaald 25 euro voor een 2 persoonskamer (erg mooie kamers) incl. ontbijt. Schuld is vlakbij Adenau, erg leuk stadje dat vlak onder de Nordschleife ligt.
Zie www.hotel-schaefer-schuld.de
Is hier animo voor?
naughtyquote:Op woensdag 21 juli 2004 14:15 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Seks in een tentje ....
Ik kom 21 augustus weer thuis uit Italie.....quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:35 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Zoals ik al op MSN zei... jups![]()
Ik kan week 34 en week 35 sowiezo (16 tot 29 augustus)
Count me inquote:Op woensdag 21 juli 2004 23:50 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik kom 21 augustus weer thuis uit Italie.....
26 t/m 29 augustus zal goed uitkomen
Me toquote:Op woensdag 21 juli 2004 22:35 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Zoals ik al op MSN zei... jups![]()
Ik kan week 34 en week 35 sowiezo (16 tot 29 augustus)
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:11 schreef RB het volgende:
Heb ik een tent gekocht voor de Eiffelmeet willen ze in een hotel gaan Slapen![]()
![]()
![]()
Wattj.........![]()
Ik wil zowieso een keer met tentje en de motor weg waarheen dan ookquote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]ga je met je tent in de lobby vh hotel slapen
Voor die dames waar jij op valt moet je achtervering nog 3 tandjes strakker.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:21 schreef RB het volgende:
[..]Ik wil zowieso een keer met tentje en de motor weg waarheen dan ook![]()
Het liefst met een leuke dame![]()
Als ondeugend zegt dat sex in een tentje zo geweldig is wil ik dat ook proberen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zin om in de berm te gaan staanquote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:10 schreef PatrickM het volgende:
Ik zou dan wel of heel vroeg, of heel laat naar het klaverblad gaan als je leuk wilt rijden...
just my 2 cents
moge duidelijk zijn dat ik met m'n K1100LT niet zo thuisvoel op een klaverblad meeting![]()
Als er leuke route gereden word vind ik dat ook geen probleem hoor,quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:20 schreef PatrickM het volgende:
Als we heel vroeg daar meeten (zeg een uur of 7) en dan daar een a twee uur blijven hangen, en dan nog een tocht doen, kom ik wel, anders niet
Misschien is het wel een idee om ipv klaverblad naar Zuid Limburg te gaan
Jij snapt 'mquote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je met een mini banstel niet echt gaat klaveren![]()
want vind iedereen hiervan? hij heeft wel een punt dat als je echt leuk wilt rijden dat je of heel vroeg of heel laat moet gaan.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:20 schreef PatrickM het volgende:
Als we heel vroeg daar meeten (zeg een uur of 7) en dan daar een a twee uur blijven hangen
Mij ook niet motorrijden is motorrijden maar ik weet dat het vannacht vroeg gaat worden( feestje) maar 7 uur op zondag ochtend ??quote:Op zaterdag 24 juli 2004 08:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
want vind iedereen hiervan? hij heeft wel een punt dat als je echt leuk wilt rijden dat je of heel vroeg of heel laat moet gaan.
het zou mij niet uitmaken hoe vroeg we er heen gaan
morgen om 10.00 uur McDonalds Apeldoorn Zuidquote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
ok dat zou kunnen,
maar vorige meet was er ook bijna geen mens op de weg s'ochtends,
dan heb ik het wel over 10:00 uur hoor
nee dank jequote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:57 schreef Rietvaerder het volgende:
s Morgens 10 uur BigTasty?![]()
Ja is prima welke tijd ?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 12:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Mercy, kom je langs mij? Gelredome weer?
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 16:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Gaan we alleen maar Klaverblad rijdenMoet ik daarvoor helemaal naar Apeldoorn komen
Was bij de laatste meet voor mij ook de eerste keer OPMquote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik hoef niet zo nodig voorop te rijden...
ik weet hetquote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:28 schreef RB het volgende:
[..]
Was bij de laatste meet voor mij ook de eerste keer OPM
Zeer onwaarschijnlijk dat ik kan... morgen hoogstwaarschijnlijk bbq-en (teminste, als het weer een beetje redelijk blijftquote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik weet hetmaar ik rijd liever achter wat mensen aan.
PatM, dus ik zet een kruisje achter je naam oftewel jij gaat ook mee morgen?
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:40 schreef RB het volgende:
Dacht het toch welook al is het weer bijtijds het bed uit morgen
![]()
we horen het welquote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:58 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Zeer onwaarschijnlijk dat ik kan... morgen hoogstwaarschijnlijk bbq-en (teminste, als het weer een beetje redelijk blijft). Aangezien mijn moeder morgen zeven uur moet werken (zes uur de deur uit), moeten we vroeg beginnen met bbq-en...
Ik zal later deze avond definitief uitsluitsel gevenals ik mijn moeder heb gesproken
* PatrickM gaat morgen lekker bbq-en... zal waarschijnlijk net zoals vandaag weinig tot niet motorrijdenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:33 schreef MRPhone het volgende:
Ik wil jullie de pret niet bederven, maar morgen is de jaarlijkse toertocht genaamd de klepperrit, een toertocht door Zuid-West Drente, kop van Overijssel en Westelijk Salland, meer info www.gasschoeve.nl. Puur voor die genen die liever toert dan loopt te scheuren over een klaverblad. Just in case you wanna know.
Pics? ..mijn zusje is 35 ..quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Mijn zusje is ook jarig op 8 augustus Pepijn
quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Mijne word 10....
* PatrickM zit morgen op het water als het goed isquote:Op zaterdag 31 juli 2004 01:18 schreef RB het volgende:
In principe maakt het me niet uit waar we rijden dit weekend, dus ik wil best naar schiphol rijden.
Waar het me om gaat is dat het mooi weer wordt en ik het zonde vind om niet te rijden met het mooie weer.
Voor je het weet zitten we weer in een regenzone van 3 maanden.![]()
Pep & Pat wat gaan we doen? Schiphollen dan maar.
Is ook een terring eind rijden voor mijmaar ik heb het er voor over.
Gaat dit ook nog enige vorm krijgen ?quote:Op woensdag 21 juli 2004 12:02 schreef Rietvaerder het volgende:
We zullen overnachten in het dorpje Schuld, in een mooi "Gasthaus". Je betaald 25 euro voor een 2 persoonskamer (erg mooie kamers) incl. ontbijt. Schuld is vlakbij Adenau, erg leuk stadje dat vlak onder de Nordschleife ligt.
Is hier animo voor?
Kijk is in de willy slowchatquote:Op maandag 2 augustus 2004 15:06 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Gaat dit ook nog enige vorm krijgen ?
Lijkt mij niet zoveel aan PatMquote:een toer uit een boekje van Tom Boudewijns
Amersfoort (oude centrum)
Het wordt iig een rustige toer
hoop onnatuurlijke flitsende bomen
Niet te snel voor mijn VX-800.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Hou niet zo van dingen bezichtigen enzo, liever snelle, mooie dijkjes met mooie bochtjes..... moet wel vlot gaan![]()
Het gaat niet om dingen bezichtigenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:06 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Lijkt mij niet zoveel aan PatM
Wel een goed iniatief... is niet om jouw ideeen altijd onderuit te trappen ofzo, maar als ik het zo hoor, ga ik liever mn eigen weggetjes en tempo rijden![]()
Hou niet zo van dingen bezichtigen enzo, liever snelle, mooie dijkjes met mooie bochtjes..... moet wel vlot gaan
Bij deze meld ik me aan PatM, Maar ga liever zondag ivm andere afsprakenquote:De tocht is 210 km lang. Het wordt iig een rustige toer, aangezien ik de weg daar totaal niet ken en ik dus goed op moet letten hoe we rijden (en het een omgeving is waar een hoop onnatuurlijke flitsende bomen staan).
Overigens is het misschien verstandiger om zaterdag te meeten omdat het zondag flink warm/heet schijnt te worden (zoiets hoorde ik in het RTL Nieuws weerbericht).
Ik zou zeggen meldt als u animo hiervoor voelt
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Hmm zou ik ook meegaan of niet
..dat zijn er al 3 .. Patm, Fazer en jij..quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:12 schreef ZX9R het volgende:
IK GA MEE![]()
![]()
Dat is het probleem niet, heb nog genoeg geld van de verzekering overquote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Geen benzinegeld meer ..
Ik denk dat het wel meevaltquote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:45 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet, heb nog genoeg geld van de verzekering over
Maar de route lijkt me saai...
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:06 schreef ZX9R het volgende:
ik kom ook PatM!
Routeplanner zegt 1:30 minuten 145 km vanaf Assen.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:27 schreef ZX9R het volgende:
is denk ik beter!
groningen apeldoorn = 154 km
Ik heb de routequote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Ok dan kom ik wel
Jij rijdt voorop neem ik aan PatM?
Zondag. Laten we dan idd 11 uur bij het AC Restaurant afspreken (ach, een uur eerder of later thuis maakt toch niet uit)quote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:30 schreef RB het volgende:
Luc samen rijden kunnen afspreken bij de carpoolplaats bij het TT circuit?Trouwens 11 uur komt me beter uit, eenee is het zaterdag of Zondag?
quote:Op donderdag 29 juli 2004 08:13 schreef Patrick281 het volgende:
8 Augustus moet ik trouwens uit eventuele lijstjes ..
..tenzij we diep Zeeland induiken met tussenstopje...Zusje is jarig..![]()
Viert ze haar verjaardag maar s'avondsquote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Helemaal vergeten .. jullie helpen ook niet even herinneren zeg ..
![]()
als ik me zxr terug heb ben ik erbijquote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:32 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Zondag. Laten we dan idd 11 uur bij het AC Restaurant afspreken (ach, een uur eerder of later thuis maakt toch niet uit)
Dan kan RB geloof ik niet...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
als ik me zxr terug heb ben ik erbij
wrom niet zaterdag eigenlijk?
Die heb je toch nog niet zondagquote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
als ik me zxr terug heb ben ik erbij
wrom niet zaterdag eigenlijk?
Ghe ghe .. en de rest van het bezoek dan .. en ze had het expres al 3 weken geleden gevraagd.. ze hield rekening met de motormeets.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:12 schreef PatrickM het volgende:
Viert ze haar verjaardag maar s'avonds
Hadden ze maar een rubber moeten gebruikenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En een klein kind en is weer zwanger dus echt laat zal ze het niet maken ..
Dat wilden ze niet .. ze doet het expres.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:50 schreef PatrickM het volgende:
Hadden ze maar een rubber moeten gebruiken![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:18 schreef ZX9R het volgende:
...... ANWB
Helaas.... animo genoeg maar ik kan met geen mogelijkheid vrij krijgenquote:Op woensdag 21 juli 2004 12:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Is hier animo voor?
Ik heb er pas 74 waypoints in staanquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 14:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Route66 2004
Enne, had je nu maar een HP2210 met TomTom3 heEn GPS-muis natuurlijk
Nope, maar ik reconstueer de hele route uit dat boekjequote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Webcam![]()
Ehhh... wij reden ook hele routes in de Eifel met die 20 POI's... (Point of Interests)Je moet het ook leren gebruiken....... zet je om de 50 meter een point ofzo
Jups... en mijn motto is dan nog, hoe vroeger hoe beterquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Keuze's maken....
Ja, schijnen alleen nog veel bugjes in te zutten, plus je moet veel geheugen hebben voor die ongelimiteerde POI's......quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:21 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Nope, maar ik reconstueer de hele route uit dat boekje
Dus ik moet wel veel punten gebruiken, anders wordt de route opeens 50 kilometer i.p.v. 200 km
Trouwens grappig, ik keek net op de website van Route 66. Met hun software kan je ongelimiteerd POI's invoeren (met de PDA software, en natuurlijk ook de PC-versie)
Ik ben geen ochtendmens en slaapdronken op de motor zitten vind ik ook niks.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:23 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Jups... en mijn motto is dan nog, hoe vroeger hoe beter
Als ik in m'n eentje had gegaan, had ik al om negen uur daar geweest
Zeker wel.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:52 schreef hollander172 het volgende:
Is een avondrit niks?
Kijk dat zijn betere starttijden!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:14 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Zeker wel.
Ik ga samen met Ralf a.s. maandag in Appelscha met een aantal andere motormuizen (waaronder 1 R1 met 180 pk) lekker touren.
Afgesproken is om 19.00 uur verzamelen. Dan pas rijden.
Morgen Patquote:Op zondag 8 augustus 2004 08:40 schreef PatrickM het volgende:
kaart: http://home.kabelfoon.nl/~pvdmeul/fok/heuvelrug
route: http://home.kabelfoon.nl/~pvdmeul/fok/heuvelrug/heuvelrug.html
Nee helaas niet, beetje laat ik weet het maar heb het niet eerder gezien,quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:36 schreef RB het volgende:
Is mercy ook van de partij?![]()
Als mijn brommer het doet ben ik er wel voor in (misschien)quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Krijg het idee dat er niet echt animo voor is eigenlijk.....
Van mijn kant animo genoeg!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:44 schreef PatrickM het volgende:
Animo was er volgens mij genoeg... maar ja, als het vervolgens heel stil blijft bij de organisatie
Tja van mij moet je het ook niet hebben ..quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:23 schreef PatrickM het volgende:
Pepijn wou volgens mij ookEn M_S en Rauw volgens mij ook
Ik zou zeggen, als de hell inventariseren en regelen![]()
quote:Hello,
I would like to know if there are rooms available from 26 to 29 august. It's about 6 persons. So we need three double rooms with HB (breakfast and diner).
Hope to hear from you,
Greetings,
Stephan *censuur* from The Netherlands.
PS: My father and I slept in your hotel last month, it was a really good hotel, but because of illnes, we had to leave the hotel earlier, which was a pity. My father had made a deal with the owner of the hotel, the deal was 25 euro p.p for only sleeping with breakfast. Can we make a deal for 32 euro per night with breakfast and dinner?
Brakke vertaalmachinesquote:mit der Frage, wenn es Platz für ca. 6 Personen, folglich 3 doppelte Räume, halbe Pension (haben Sie Frühstück + Diner), von 26 tm. Auguste 29.
Fazer is geboren Duitser .. kwam pas hier wonen op zijn 6'de en het is nog steeds zijn eerste natuur .. Fazer!!!!!!!!!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Zoiets, is dit goed
Brakke vertaalmachines
Raus is eigen baas toch ..quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
Raus en ik kunnen helemaal niet mee ( al zouden we wel willen) maar we hebben net vakantie gehad en ...dagen zijn zo goed als op, en het feit dat we geen vrij meer kunnen krijgen,
Raus is Partime eigen baas,quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Raus is eigen baas toch ..En jij bent gewoon van de trap gevallen..
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn toch, foei!
Daarom ook.....quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Ik bedoelde natuurlijk alleen maar als smoes op zijn werk wanneer we die week weg zouden gaan.
![]()
Ow kee .. ik had expres wat info weggelaten .. dus het had ook in het algemeen kunnen zijn.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Daarom ook.....
"lees's all float on a wave of emotion and enjoy life, sex and (world)piece.."quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Soms ben je echt te vaag Pepijn
Al eens aan gedacht om Geestelijke te worden?
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Fazer is geboren Duitser .. kwam pas hier wonen op zijn 6'de en het is nog steeds zijn eerste natuur .. Fazer!!!!!!!!!
Je leest onze topics toch terug las ik vanochtend in het slow chat topic?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:59 schreef RB het volgende:
![]()
![]()
Hallo riet wil best helpen maar jij zou het regelenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Denk namelijk dat het handiger als ik vandaag kan posten hoe of wat.... wat betreft het hotel, kom namelijk pas de 22e weer thuis, en om dan nog het hotel te gaan regelen....
Bevestiging? Heb alleen gevraagd of er plek is.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:41 schreef ondeugend het volgende:
Je stuurt gewoon die mail en als je thuiskomt zul je de bevestiging wel in je box hebben.
In het SC topic is er ook nog op teruggekomen.... tijdens een ander akkefietje. Rb, PatM en ik hebben daar uitgebreid gereageerd volgens mij.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Jij vroeg trouwens 2 augustus of het nog vorm ging krijgen, terwijl ik het 21 juli al gepost had... met weinig reactie van de mensen hier.
Er zijn er nog steeds maar in totaal 3 of 4 die meegaan... Ik, RB, PatM en Luc misschien..
Klinkt goedquote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:03 schreef ondeugend het volgende:
Bevor ich Dich besudel Puppe Ess ich noch 'ne Nudelsuppe !
inderdaad is niet moeilijk had je zelf ook kunnen doenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Zie je, zo moeilijk is dat toch niet
Thanks RB
Tja echt 100% zeker was het natuurlijk niet .. van jou kant wel daar niet van..quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:36 schreef RB het volgende:
het gaat mij er om dat jij alles zou regelen.
Je had van mij en Patm al een bevesteging dat we mee zouden gaan.
En dan wacht je bijna tot het laatste moment en dan wil je dat ik het verder regel.
Het is nu weer in beweging dus ik hoop dat als je terug bent de bevesteging binnen is.
en we lekker kunnen gaan rijden in de Eiffel
voor mij geldt precies hetzelfde, maar dat heb ik al vanaf het begin gezegd.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tja echt 100% zeker was het natuurlijk niet .. van jou kant wel daar niet van..
Misschien dat ik nog erbij kom in de line up, maar zie dat maar als een extra optie op het laatste moment als jullie toch al gaan.
Als je goed leest zeg ik nu nee (overmacht) , en hou de optie open dat ik er alsnog bijkom.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Kijk, daar word ik nu zo moe van..... JONGENS het is 26 aug. voor je het weet hoor. Zeg gewoon of je mee gaat of niet of zeg anders niks.....
Aan die vage dingen heb ik niksMoet toch een aantal personen doorgeven aan het hotel..
Ja dat is iets wat ik dan zal moeten accepteren idd.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Als ik een antwoord vanavond krijg moet ik doorgeven hoeveel personen er komen..... dus als jij nu zegt dat je niet meegaat kan je er later niet meer bij lijkt me.
Ik heb een donkerbruinquote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Of Ralf moet bellen de dag voordat we gaan of er nog een kamer over is ofzo..... anders neem je je slaapzak en luchtbed maar mee
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Kan gewoon niet tegen dat gezeik, gaan ze nou wel of niet mee
Ik zeg dus nee .. maar wil wel heel graag .. maar ik sluit niet uit dat ik op het laatste moment wel kan.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:17 schreef Patrick281 het volgende:
Als je goed leest zeg ik nu nee (overmacht) , en hou de optie open dat ik er alsnog bijkom.
Dat is in het geheel niet vaag juist..![]()
was het maar zo simpel, niet iedereen leidt zo'n simpel bestaanquote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Altijd handig.... mensen met zo'n ongeregeld bestaan
Snap werkelijk niet wat er zo moeilijk aan is..... als je mee wilt ga je gewoon mee en MAAK je gewoon tijd. Als je al afspraken hebt staan ga je gewoon niet mee... heel simpel
wat voor gezeik is er dan, behalve dat van jou??quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Kan gewoon niet tegen dat gezeik, gaan ze nou wel of niet mee
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
en nu weer lief tegen elkaar doen hoor ik word er een beetje verdrietig van
Riet is gewoon teleurgesteld/verdrietig dat hij niet vooruit kan kijken naar een geweldige tijd met ons in de Eiffel.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat voor gezeik is er dan, behalve dat van jou??
nee is het na 3 keer erg duidelijk te zijn geweest...
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
was het maar zo simpel, niet iedereen leidt zo'n simpel bestaan
Raar dat zijn vriendin belangrijker is dan jij?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Kwestie van prioriteiten weet je. Was t maar zo simpel zeg je... jij maakt het jezelf gewoon moeilijk. Want toen ik vroeg waarom je niet mee kon naar de Eifel zei je dat je misschien (heb je het weer) met je vriendin wegging, maar ja, dat weet je natuurlijk ook weer niet zeker
Precies .. kom alsjeblief wat beter gemutst terug uit Italie.quote:Heb t beetje gehad hier... ga niet meer posten tot ik terug kom de 22e... ff zien of het dan gezelliger is
Bye
K, omdat jij het bent reageer ik nog ffquote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Raar dat zijn vriendin belangrijker is dan jij?
snap ik maar al te goed, ik zou ook heel graag nu al willen/kunnen zeggen dat ik gewoon meekan...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[..]
Riet is gewoon teleurgesteld/verdrietig dat hij niet vooruit kan kijken naar een geweldige tijd met ons in de Eiffel.
yep, dat weten we onderhand wel...maar op een gegeven moment is het genoegquote:Het komt er alleen een beetje rot uit. [afbeelding]
nope dat bedoelde ik nietquote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom zou ik dan simpel bestaan hebben. Heb alleen iets langer vakantie dan de meeste hier, jaloers?
doel je hiermee op de proefritten die niet doorgingen woensdag?quote:Enne, beter een simpel bestaan en duidelijke afspraken kunnen maken dan iedereen teleur stellen.... [afbeelding]
ik stem voorquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Nieuw voorstel:
Eifel schuiven we een jaar op wegens te weinig deelnemers.....
Want?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:47 schreef PatrickM het volgende:
En dan gaan we het volgend jaar wel goed organiseren
Misschien idee om er dan gelijk een goeie motorvakantie van te maken en ook nog verder dan de eifel te gaan?
lijkt er wel op zal stoppenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:18 schreef ondeugend het volgende:
Ikea topic
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |