De titel is letterlijk overgenomen uit een voorgaand topic dat door iemand anders geopend is. Aangezien het daar om een persoonlijke flame richting een bepaalde user ging is dat geslotenquote:Op maandag 19 juli 2004 22:30 schreef Bluesdude het volgende:
Ik wilde er eerst geen punt van maken, want dan kun je wel bezig blijven hier, maar nu dit topic al ter diskussie staat : Maatschappelijke mislukkelingen (2)
Ik vind de titel minachtend voor grote groepen mensen en dan kun je logieserwijs flames terug verwachten.
Omdat ik de zin van flames en persoonlijke vetes niet zo zie ..negeerde ik maar die a-sociale titel en het hele topic..
Wilen de mods meer letten op dit soort discriminerende flamegerichte titels ?
Het maakt niet uit wie eerder met de titel kwam.quote:Op maandag 19 juli 2004 22:32 schreef podium het volgende:
De titel is letterlijk overgenomen uit een voorgaand topic dat door iemand anders geopens is. Aangezien het daar om een persoonlijke flame richting een bepaalde user ging is dat gesloten
Ik heb de titel letterlijk overgenomen omdat het "prikkelt" en zodoende een felle discussie op gang kan brengen. In die context moet je het dan ook zien........
Idd. Niets mis met de titel.quote:Op maandag 19 juli 2004 22:32 schreef podium het volgende:
Ik heb de titel letterlijk overgenomen omdat het "prikkelt" en zodoende een felle discussie op gang kan brengen. In die context moet je het dan ook zien........
Toch is dat niet zo bedoeld. Ik vind best dat bepaalde topictitels "stevig" kunnen zijn om de discussie op gang te brengen. Als je de openingspost goed leest zie je dat dat mijn intentie is, niet het "afzeiken" van gehele groepen, laat staan persoonlijk worden. Een beetje relativeringsvermogen is toch niet teveel gevraagd ?quote:Op maandag 19 juli 2004 22:35 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wie eerder met de titel kwam.
Als jij een nieuw topic opent ben jij verantwoordelijke voor de titel.
Dat "prikkelt" heb je dus in de praktijk gezien...hele groepen mensen in een titel afzeiken schreeuwt om flames.
Nee ?quote:Op maandag 19 juli 2004 22:36 schreef Sidekick het volgende:
Idd. Niets mis met de titel.
Relativeer dan die minachting die er achter steekt.quote:Op maandag 19 juli 2004 22:38 schreef podium het volgende:
Een beetje relativeringsvermogen is toch niet teveel gevraagd ?
Er steekt dus geen minachting achter.quote:Op maandag 19 juli 2004 22:40 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Relativeer dan die minachting die er achter steekt.
Nu nog de onderbouwing....... (we komen er wel)quote:Op maandag 19 juli 2004 22:42 schreef Ryan3 het volgende:
Persoonlijk vind ik podium een maatschappelijke mislukkeling hoor en zijn topic een podium om zijn maatschappelijk mislukking ten toon te spreiden.
Hij neemt anders de letterlijke text van die Molenwiek over en dat mocht niet volgens jou. De intentie van Molenwiek was om mij af te serveren vanwege persoonlijke work en dit breder te trekken. Er zijn er meer zoals ik, volgens hem, en dat is een groot probleem, want ik en al die anderen riongeloren al die rechtschapen harde werkers in Nederland blijkbaar. Ik denk dat podium daar verder niets aan af doet. Dus waarom Molenwiek dicht en podium open??? En btw ik vind lui als Molenwiek en podium maatschappelijke nitwits en non valeurs, kan dat iets beter motiveren als Molenwiek of podium hun stelling motiveren (want die zijn gewoon knettergek) en dus mag ik daar nu ook een topic over openen??? Denk het wel hè...quote:Op maandag 19 juli 2004 22:36 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Idd. Niets mis met de titel.
Die heb ik al gegeven in je topic, beter lezen. Je ideeën zijn knetter apestoned gek, van de pot gerukt, besnuffeld door de ratten, van lotje getikt, onheus, onwaar, malafide, de wereld op zijn kop, crazy, ignorant, bigot én bovendien inconsistent.quote:Op maandag 19 juli 2004 22:46 schreef podium het volgende:
[..]
Nu nog de onderbouwing....... (we komen er wel)
Totaal geschift!quote:Op maandag 19 juli 2004 22:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij neemt anders de letterlijke text van die Molenwiek over en dat mocht niet volgens jou. De intentie van Molenwiek was om mij af te serveren vanwege persoonlijke work en dit breder te trekken. Er zijn er meer zoals ik, volgens hem, en dat is een groot probleem, want ik en al die anderen riongeloren al die rechtschapen harde werkers in Nederland blijkbaar. Ik denk dat podium daar verder niets aan af doet. Dus waarom Molenwiek dicht en podium open??? En btw ik vind lui als Molenwiek en podium maatschappelijke nitwits en non valeurs, kan dat iets beter motiveren als Molenwiek of podium hun stelling motiveren (want die zijn gewoon knettergek) en dus mag ik daar nu ook een topic over openen??? Denk het wel hè...
Hulde voor je onderbouwing!quote:Op maandag 19 juli 2004 22:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die heb ik al gegeven in je topic, beter lezen. Je ideeën zijn knetter apestoned gek, van de pot gerukt, besnuffeld door de ratten, van lotje getikt, onheus, onwaar, malafide, de wereld op zijn kop, crazy, ignorant, bigot én bovendien inconsistent.
Ik heb echt met het zwakste broertje van Fok! te maken hè. Ik heb al gereageerd in je topic. Ik heb je consistente gedachtegoed even op een rijtje gezet, eerste post van mij in jouw topic. Verder dacht je toch zeker niet echt dat jij me getroffen hebt zeker hè??? Lolbroek. Iemand die zo inconsistent is in zijn ideeën treft helemaal nooit iets, behalve lucht, gebakken lucht. Verder heb ik mijn hebben en houden toch echt niet op dit forum, laat staan in jouw topic gezet hoor, anders mag jij even aanwijzen waar. Maar goed, naast aan inconsistentie lijd je dus ook aan confabulatie, dus ja, ik wens je er geluk mee... Wat dacht jij, zei je, van MM (6): sterilisatie om politek extremisme te voorkomen???quote:Op maandag 19 juli 2004 22:56 schreef podium het volgende:
[..]
Totaal geschift!
Ik vond de discussie van je vriend Molenwiek op het persoonlijke vlak een beetje jammer. Op andere vlakken (en dan raad ik je nogmaals aan de openingspost te lezen) zaten er mijns inziens weldegelijk bepaalde punten in waar ik me wel in kan vinden.
Dat jij vervolgens als een hyena op mijn topic afduikt en je hele (persoonlijke) hebben en houwen op het forum gooit includus je persoonlijke frustraties kan ik verder ook niet helpen. Feit is wel dat ik je nog nauwelijks heb zien bijdragen aan de discussie, op wat niet onderbouwde scheldkannonades na. Mischien kun je een poging doen om inhoudelijk te reageren i.p.v hier de gefrustreerde, getroffen persoon uit te hangen.
Een ding weet ik wel: felle/pittige discussies die een uitdagend karakter hebben zijn absoluut niet aan jou besteed!
Jij ligt idd, gelukkig, buiten mijn werkelijkheid ja... Met mieren praat ik ook niet...quote:Op maandag 19 juli 2004 22:59 schreef podium het volgende:
[..]
Hulde voor je onderbouwing!
Ga nu maar gauw buitenspelen want je kunt kennelijk niet omgaan met zaken die buiten je eigen werkelijkheid liggen. Doei!![]()
Okee, ik begin: sterilisatie om politiek extremisme te voorkomen... Mag dat?quote:Op maandag 19 juli 2004 23:04 schreef NorthernStar het volgende:
Als we jullie nu een topic zouden geven waar alleen jullie tweeen in mogen reageren en jullie daar met elkaar in de clinch gaan, zou dat helpen?
Een soort van "boksring?"
De één zou dan een stelling kunnen poneren en daar argumenten voor opvoeren, make a case so to speak, waarna de andere er gaten in mag proberen te schieten. De stelling mag worden voorbereid en ondersteunt met linkjes, quotes en bronnen, waarna de uitdager zijn aanval op dezelfde manier mag doen.
Of durven jullie dat niet aan?
Pussy!quote:Op maandag 19 juli 2004 23:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, ik begin: sterilisatie om politiek extremisme te voorkomen... Mag dat?
Ik geloof dat eh podium kwam boeboehuilhuilen hier nadat ik de inconsistentie eenmalig en doeltreffend in zijn gedachtegoed had aangetoond. Ik neem deze user voor de rest totaal niet serieus meer (mijn fout, weet ik). Ik denk ook niet dat het een smakelijk gezicht is om hem verder te zien afglijden, zou ik met hem in discussie gaan. Niet voor mij, niet voor hem, niet voor andere users. Verder ben ik wel van plan om een serieus topic te schrijven, maar een andere keer, over het steriliseren van politiek extremistische figuren, langs de lijnen van het gedachtegoed van Acient. Ik heb nl. net als zij de NRC vaak gelezen en toen is me wat opgevallen en daarover hou ik nu een eigen archiefje bij. Ik weet dat mijn stelling gedurfd is en zeker niet middle of the road, maar het moet toch mogelijk zijn, ik verwijs graag even naar het zere been van Cliteur, om ook op dit forum een podium (wink, wink) te vinden om mijn stellingen te verdedigen...quote:Op maandag 19 juli 2004 23:10 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Pussy!
Ik meen het serieus. Als jij een bepaalde mening hebt zoals bijvoorbeeld over podium, kun je dat ook in een stelling gieten. Podium is het daar niet mee eens en ipv hier in FB gaan lopen harrewarren kunnen jullie het ook tegen elkaar opnemen. Kijken wiens mening uiteindelijk overeind blijft.
De ongelofelijke zelfingenomenheid!quote:Op maandag 19 juli 2004 23:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik geloof dat eh podium kwam boeboehuilhuilen hier nadat ik de inconsistentie eenmalig en doeltreffend in zijn gedachtegoed had aangetoond. Ik neem deze user voor de rest totaal niet serieus meer (mijn fout, weet ik). Ik denk ook niet dat het een smakelijk gezicht is om hem verder te zien afglijden, zou ik met hem in discussie gaan. Niet voor mij, niet voor hem, niet voor andere users.
Op mij kom je over als een verwende pukkelige puistenkop, die nog nooit wat in zijn leven heeft meegemaakt of gepresteerd, laat staan ooit een schop onder zijn luie r..t heeft gekregen van zijn ouders en zijn ambities om door te gaan voor geestelijk volwaardig op Fok! ziet stranden in wat marginaal gepruttel, dat aan het woord "wereldvreemd" een geheel nieuwe dimensie geeft.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:29 schreef podium het volgende:
[..]
De ongelofelijke zelfingenomenheid!
Voor mij kom je over als een zielig, sociaal geisoleerde no no! die zijn heil gezocht heeft in het generaliseren van anders denkenden om zijn eigen zwakheden te compenseren. (je reakties in mijn topic spreken boekdelen)
Een paar uur geleden had ik nog meelij met je omdat de discussie je zichtbaar persoonlijk raakt en je (op dit moment) niet in staat bent een rationele discussie los te zien van het persoonlijke. Nu, na het lezen van een aantal topics/reakties van jouw hand, kan ik alleen maar vreselijk hard om je lachen en zie ik weer een bevestiging voor het feit dat mensen zoals jij zo ongelofelijk ver van de maatschappij afstaan.
Jij staat voor mij symbool voor "die ene jongen in de trein met zijn brilletje en wereldvreemde blik in de ogen waar iedereen een beetje met medelijden in het hart naar kijkt" of "die ene man die totaal gedesillusioneerd aan de kant staat te fronsen als er ergens een feest aan de gang is."
Ga alsjeblieft gauw slapen, wereldvreemde idioot met je ambities tot semi-intellectueel.![]()
Oh jeetje, "verbaal gepruttel geweld " uit het kamp van de nooit begrepen semi-intellectueel ?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Op mij kom je over als een verwende pukkelige puistenkop, die nog nooit wat in zijn leven heeft meegemaakt of gepresteerd, laat staan ooit een schop onder zijn luie r..t heeft gekregen van zijn ouders en zijn ambities om door te gaan voor geestelijk volwaardig op Fok! ziet stranden in wat marginaal gepruttel, dat aan het woord "wereldvreemd" een geheel nieuwe dimensie geeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |