Ik ben niet zo van het deeg-ijs. Doe mij maar normaal chocola-banaan-caramel ijsquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:18 schreef ivetje het volgende:
Ik heb dus net 2 bakken gehaald bij AH
- Cookie Dough
- Peace of cake
Cookie dough is inmiddels alweer half leeg...heb em daarna maar weggezet, anders wordt ik te dikDie andere heb ik dus nog niet geproefd en ben benieuwd!!
Half Bakedquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:07 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ze hadden het over vier soorten chocolade, ik ken er maar 3, welke waren dat dan?![]()
Ik bedoelde vier soorten chocolade in fossil fuelquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:15 schreef snopprinses het volgende:
[..]
Half Baked
Chocolate Fudge Brwonie
New York Super Fudge Chunk
Phish Food
brownies, fudge ( een beetje danquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:15 schreef Camoth het volgende:
[..]
Van wat voor smaak ijs/koekjes houdt je?
Chocolate fudge brownie lijkt me volledig jouw ding in dat geval!quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
brownies, fudge ( een beetje dan), chocolade ( zolang het geen puur is ) kokos, en volgens mij is dat koekjesspul ook wel errug goed te doen
Daar gaat je dieet!quote:
Nou, ik ben gelukkig niet op dieetquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:23 schreef Camoth het volgende:
[..]
Daar gaat je dieet!Waarom bestaat er eigenlijk geen B&J's dieet?
-Maandag: bananen, walnoten, chocolade
-Dinsdag: walnoten, pecannoten, amandelen, chocolade
ghehe![]()
In Amerika hebben ze wel "light" varianten, maar dat lijkt me echt te goor.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:27 schreef ivetje het volgende:
[..]
Nou, ik ben gelukkig niet op dieetWilde alleen wel beetje afvallen, en dat wordt moeilijk met de gedachte aan een nieuwe bak ijs in de vriezer
Waarom geen dieet-ijs van B&J : Omdat 2 mannen het bedacht hebben...die denken daar niet aan
hmm, ja...B&J ijs moet zo zijn dat je gewoon voelt dat er weer een kilo bij isquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:31 schreef Camoth het volgende:
[..]
In Amerika hebben ze wel "light" varianten, maar dat lijkt me echt te goor.![]()
Helemaal mee eens; hoe zoeter hoe beter!quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:35 schreef ivetje het volgende:
[..]
hmm, ja...B&J ijs moet zo zijn dat je gewoon voelt dat er weer een kilo bij is
Gokje; AH?quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:37 schreef snopprinses het volgende:
momenteel een halve bak dublin mudslide @ vriezer
een hele vak cookie dough en een hele vak karamel sutra
Ze hebben in Amerika de zogenaamde Frozen Yoghurt soorten, waarvan men beweerd dat het gezonder is, maar dat is dus complete bullshit.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:31 schreef Camoth het volgende:
[..]
In Amerika hebben ze wel "light" varianten, maar dat lijkt me echt te goor.![]()
Aanbieding AH---> 3,99 waarom niet?quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:05 schreef iamredleader het volgende:
Chocolate Fudge Brownie is de lekkerste, met als tweede Cookie Dough. Ook goed te eten is de Caramel Sutra, en natuurlijk Phish food.
Ik krijg spontaan zin om een pint te kopen...
Ja, waarom hebben ze de naam eigenlijk veranderdquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:02 schreef Exciter101 het volgende:
Natuurlijk de The Vermonster (voorheen the full vermonty)!!!!! Yam!
En weer terug! Een lekkere pint Cookie Dough gehaald, 3,99 idd. Perfect voor vanavond (dan maar een salade als hoofdgerechtquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:16 schreef iamredleader het volgende:
Feest! Ga zometeen boodschappen doen! Yippiekajeeeeee!
quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En weer terug! Een lekkere pint Cookie Dough gehaald, 3,99 idd. Perfect voor vanavond (dan maar een salade als hoofdgerecht)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |