Ja idd! Dan voel je je echt ondankbaar en je krijgt het amper je strot doorquote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:28 schreef Isabeau het volgende:
Weet je wat zo vervelend is aan B&J ijs...als iemand je dan "tracteert" op ijs (een gewone bak vanille roomijs of zo uit de supermarkt) dan vind ik dat eigenlijk helemaal niet zo heel erg lekker meer....Ik ben verwend
Heb jij een geldboom in je tuin of heb je het op een akkoordje gegooit met B&J?quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:01 schreef trueblue het volgende:
En nu weer één![]()
Ach, verder eet ik momenteel een stuk minder, geen trek in door de warmte. Dus dat scheelt weerquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:22 schreef Nijna het volgende:
[..]
Heb jij een geldboom in je tuin of heb je het op een akkoordje gegooit met B&J?
*jaloers is* Trouwens, ik hoorde dat er vorig jaar op Lowlands een B&J's standje was, ik heb dit jaar tevergeefs alles afgespeurd,quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:28 schreef snopprinses het volgende:
aaah ik heb gister een klein potje Berry N'ice gehad...die was ook erg lekker ^^ khad toen een pot half baked, en een klein potje Berry N'ice gekocht, en toen kreeg ik een Ben&Jerry's bidon![]()
[afbeelding]
*trots*
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:36 schreef snopprinses het volgende:
One Sweet Whirled...
verkopen ze niet meer jammer genoeg, vond ik ook erg lekker!
Stoer! En Half Baked is gewoon echt de lekkerstequote:Op maandag 23 augustus 2004 01:28 schreef snopprinses het volgende:
aaah ik heb gister een klein potje Berry N'ice gehad...die was ook erg lekker ^^ khad toen een pot half baked, en een klein potje Berry N'ice gekocht, en toen kreeg ik een Ben&Jerry's bidon![]()
[afbeelding]
*trots*
Wat voor saus, nootjes en ijssmaak zit er dan in the vermonster?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:42 schreef stepster het volgende:
Mijn favoriete smaken verdwijnen steeds naar de B&J begraafplaats....
Dus na chubby hubby, na one sweet whirled, is nu the vermonster (voorheen the full vermonthy) mijn favo smaak.
Waarom: lekkere saus en lekkere nootjes
Ik spaar die pottenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:36 schreef Isabeau het volgende:
Karamelsutra *zucht* *kreun*
En daarna Chocolate Chip Cookie Dough
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |