Ja idd! Dan voel je je echt ondankbaar en je krijgt het amper je strot doorquote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:28 schreef Isabeau het volgende:
Weet je wat zo vervelend is aan B&J ijs...als iemand je dan "tracteert" op ijs (een gewone bak vanille roomijs of zo uit de supermarkt) dan vind ik dat eigenlijk helemaal niet zo heel erg lekker meer....Ik ben verwend
Heb jij een geldboom in je tuin of heb je het op een akkoordje gegooit met B&J?quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:01 schreef trueblue het volgende:
En nu weer één![]()
Ach, verder eet ik momenteel een stuk minder, geen trek in door de warmte. Dus dat scheelt weerquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:22 schreef Nijna het volgende:
[..]
Heb jij een geldboom in je tuin of heb je het op een akkoordje gegooit met B&J?
*jaloers is* Trouwens, ik hoorde dat er vorig jaar op Lowlands een B&J's standje was, ik heb dit jaar tevergeefs alles afgespeurd,quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:28 schreef snopprinses het volgende:
aaah ik heb gister een klein potje Berry N'ice gehad...die was ook erg lekker ^^ khad toen een pot half baked, en een klein potje Berry N'ice gekocht, en toen kreeg ik een Ben&Jerry's bidon![]()
[afbeelding]
*trots*
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:36 schreef snopprinses het volgende:
One Sweet Whirled...
verkopen ze niet meer jammer genoeg, vond ik ook erg lekker!
Stoer! En Half Baked is gewoon echt de lekkerstequote:Op maandag 23 augustus 2004 01:28 schreef snopprinses het volgende:
aaah ik heb gister een klein potje Berry N'ice gehad...die was ook erg lekker ^^ khad toen een pot half baked, en een klein potje Berry N'ice gekocht, en toen kreeg ik een Ben&Jerry's bidon![]()
[afbeelding]
*trots*
Wat voor saus, nootjes en ijssmaak zit er dan in the vermonster?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:42 schreef stepster het volgende:
Mijn favoriete smaken verdwijnen steeds naar de B&J begraafplaats....
Dus na chubby hubby, na one sweet whirled, is nu the vermonster (voorheen the full vermonthy) mijn favo smaak.
Waarom: lekkere saus en lekkere nootjes
Ik spaar die pottenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:36 schreef Isabeau het volgende:
Karamelsutra *zucht* *kreun*
En daarna Chocolate Chip Cookie Dough
me2:quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:25 schreef Dementor het volgende:
Ik spaar die potten![]()
![]()
Karamelsaus, pecannoten en esdoornroomijsquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:20 schreef Camoth het volgende:
Wat voor saus, nootjes en ijssmaak zit er dan in the vermonster?
Nou niet hier danquote:Op woensdag 1 september 2004 00:43 schreef snopprinses het volgende:
Ik heb vandaag Oatmeal Cookie Chunk gehad, morgen verder opeten ^^
[..]
De smaken die ze in nederland verkopen..
Oatmeal Cookie Chunk is eiglijk kaneelijs met haverkoekstukjes en cacaofantasie, maar wel heeerlijk, staat in mn vriezer ^^quote:Op woensdag 1 september 2004 10:12 schreef Toeps het volgende:
En die nieuwe Oatmeal Cookie Chunk is erg apart. Speculaasjes-ijs.
Ja, zo staat het op de verpakking. Maar het smaakt gewoon naar speculaasjes.quote:Op woensdag 1 september 2004 12:29 schreef snopprinses het volgende:
[..]
Oatmeal Cookie Chunk is eiglijk kaneelijs met haverkoekstukjes en cacaofantasie, maar wel heeerlijk, staat in mn vriezer ^^
Wat een prachtige, kleurrijke verzamelingquote:Op woensdag 1 september 2004 00:43 schreef snopprinses het volgende:
Ik heb vandaag Oatmeal Cookie Chunk gehad, morgen verder opeten ^^
[..]
me2:
[afbeelding]
De smaken die ze in nederland verkopen..
Ik vind die smaken met deeg nooit zo heel erg lekker. Chunky Monkey blijft mijn favoquote:Op zondag 5 september 2004 12:45 schreef Kuukske het volgende:
Peace of cake is echt zooo lekkerkrijg spontaan zin in b&j
Die is wel lekker maar ik vind het ietwat teveel chocolade voor het goeie. Ze hadden beter een andere smaak visjes of ijs kunnen doen, dan zou ik er minder snel op zijn uitgekeken. None the less, wel erg yummiequote:Op zondag 5 september 2004 22:53 schreef snopprinses het volgende:
ik vind bananenijs niet lekker...maaaar ik heb nu fish food in de vriezer staan ^^
Ben 2 weken geleden in de states geweest en geloof me maar dat ik heel wat van die winkels van binnen gezien heb, niet alleen krijg je er alle soorten B&J, maar je kan ook nog uit verschillende serveringen kiezen (koekjes, coupes, etc). Daarnaast kon je er nog apparte toppings op krijgen. Oh oh oh B&Jquote:Op vrijdag 10 september 2004 11:48 schreef Camoth het volgende:
Op de Amerikaanse site staat ook hoe je een eigen B&J's winkel kan openen. Dat lijkt me ook wel supergaaf eigenlijk...![]()
Bedoel je zo'n grote pot? Nee dan heb ik geen meer over, da's zonde. Een halve lukt me overigens wel, natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 september 2004 12:54 schreef Chillmeister het volgende:
krijgt iemand een hele tube in 1 keer op? Ik niet, maar ken genoeg (amerikanen) die het wel kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |