Jij hebt vast mijn post hier over het befaamde B&J's dieet over het hoofd gezienquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Daar denkt de voedingswaarde anders over.
Waarschijnlijk is dat enkel van toepassing bij jou.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:23 schreef Camoth het volgende:
[..]
Jij hebt vast mijn post hier over het befaamde B&J's dieet over het hoofd gezien![]()
Check mijn fotoboek maar.... als dat geen g e w e l d i g resultaat is weet ik het ook niet meerquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:43 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat enkel van toepassing bij jou.![]()
Mwah. Dat ziet er wel strak uit idd.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:57 schreef Camoth het volgende:
[..]
Check mijn fotoboek maar.... als dat geen g e w e l d i g resultaat is weet ik het ook niet meer![]()
Die had ik laatst is gehaaldquote:
Hee, da's een goed idee! Misschien vanavond ff bij de nachtwinkel kijken...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:47 schreef boskov het volgende:
ik wil die nieuwe proberen. Russian coffee ofzo.
daar hadden ze het bij ons ook niet :/quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:36 schreef iamredleader het volgende:
Nee, ze hadden het inderdaad nog niet, zal eens kijken misschien bij de Albert Heijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |