Lekker op een waterijsje gaan sabbelen jij, en dan mag je mij weer gaan vertellen dat het niet zo'n lekker ijs isquote:
*Gooit steen terug naar miss-aapiej*quote:Op zondag 24 juli 2005 11:54 schreef miss-aapiej het volgende:
Chocolate Chip Cookie Dough & New York Super Fudge Chunk & Half baked![]()
Welke is dat? Ik weet dat ik daar vroeger (paar jaar terug) helemaal dol op was maar kon het laatst niet vinden bij de AH (waar verkopen ze het nog meer?)quote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:12 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Cultuur en Historie?
Die met caramel en chocolade
Misschien omdat je door het eten van Ben & Jerry's sneller vol zit en minder eet dan dat je normaal eet.quote:Op zondag 24 juli 2005 14:27 schreef -Kate- het volgende:
Ben ik de enige die vaak een halve kilo afvalt na het eten van een hele bak B&J's?
In de zomer eet ik er zo'n 2 per week. Kom er totaal niet van aan, en ben regelmatig dus een halve kilo kwijt.
Ik vervang het wel voor iets anders, het is niet zo dat ik het naast mijn gewone eten eet. Bijvoorbeeld als vervanging van een avondmaaltijd (nooit meer dan 400kcal bij mij) of als vervanging van 4 boterhammen met beleg (400-500kcal). Maar in Ben & Jerry's zitten 900kcal ofzo.
Kortom ik snap het niet
Maar erg vind ik het niet
Favo smaak: Chocolate Fudge Brownie, ik eet zelden iets anders.
Nopequote:Op zondag 24 juli 2005 14:36 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Misschien omdat je door het eten van Ben & Jerry's sneller vol zit en minder eet dan dat je normaal eet.
Gooi liever een bak ben&jerry , heb hongerquote:Op zondag 24 juli 2005 13:11 schreef -Dominator- het volgende:
[..]
*Gooit steen terug naar miss-aapiej*
Haha, klantenbestand meteen met driekwart verminderdquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:41 schreef Houniet het volgende:
ik heb gister die choco en caramel opdie viel tegen, ze hadden mijn smaak niet meer in de videotheek
die stoppen met verkopen van Ben & Jerry's
![]()
![]()
![]()
idd man, ik hoop dat de AH genoeg soorten heeft, ben benieuwd.. iemand een ideequote:Op woensdag 27 juli 2005 14:47 schreef Camoth het volgende:
[..]
Haha, klantenbestand meteen met driekwart verminderd"Hoe komt dat toch ineens???"
![]()
ik heb net die Karamel Sutra opquote:
B&J's is hartstikke gezondquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik begin al een buikje te krijgen van al dat ongezond eten waaronder ook bakken Ben & Jerry's.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |