Ik geloof je wel hoor!quote:Op zondag 25 juli 2004 18:56 schreef Merisse het volgende:
Ingrid als je mij niet gelooft kan je het o.a. hier nalezen: een cyclus hoort tussen de 23 en 35 dagen te zijn, gemiddelde is 28 dagen maar dat verschilt per vrouw en kan ook van cyclus tot cyclus verschillen.
was het maar gewoon een bloeding...quote:Op zondag 25 juli 2004 17:53 schreef Merisse het volgende:
Waarschijnlijk helaas toch niet zwanger geweest Justy, of denk jij er iets anders van? Nu dus een gewone pilpauze bloeding. Kan je ook best wel niet lekker van zijn hoor. Misschien gaat het weer wat beter als je ongi over is. Weet je al of je na de stopweek de pil nog verder gaat slikken? En zo niet ga je dan proberen zwanger te raken of wachten jullie daar nog even mee?
Sterkte voor nu.
Dat is ook wel zo. Maar jullie kennen waarschijnlijk ook wel het gevoel, dat als je eenmaal de beslissing hebt genomen, dat je dan natuurlijk het liefst meteen zwanger wilt zijn! Je bent er automatisch veel mee bezig. Ik weet ook wel dat er gemiddeld toch wel een jaar voor staat. Tenminste dat ze de ha. Tis dus gewoon afwachten.quote:Tja, als ik jou was zou ik het nog niet doen. Ovulatietesten zijn erg duur en je bent pas zo kort gestopt met de pil, je cyclus is nog eens niet goed op gang en je bent nog hartstikke jong. Als ik jou was zou ik het eerst eens via de natuurlijke methode proberen.
Dat is ook wel weer zo.Het zou wel makkelijk zijn als de ha het zo kon zien!quote:Ingrid, een onregelmatige cyclus is niet ongewoon als je net gestopt bent met de pil. MIsschien kun je het beste je lichaam gewoon eens een beetje tijd geven om op gang te komen. Als je dan over een half jaar ofzo nog steeds onregelmatig bent, kun je ook wat gerichter vragen stellen aan bijv. je ha. Op dit moment kan niemand, ook de huisarts niet, je vertellen wat je lichaam allemaal doet om zich weer aan te passen aan een leven zonder de pil
geel zijn de gewone dagen in een cyclus, het lichtgroene en felgroene houdt in dat je vruchtbare dagen hebt en je ovulatie(dat felgroene). dan heb je weer gewone dagen met niks bijzonders. en dan dat rode zijn de red devil dagen, ofterwijl menstruatie dagen.quote:Op maandag 26 juli 2004 08:34 schreef wiseguy79 het volgende:
Misschien een vraag die hier niet echt thuishoort, maar goed. Sorry alvast!
Ik vroeg me af wat al die kleurtjes en icoontjes op die babybrabbel cyclusbanner voorstellen.. Je hebt groene strepen, rode strepen, een duiveltje, een zaadje, een eitje....
Wie kan mij de geheimen van de banner uit de doeken doen?![]()
Ah, ok.. Klopt wel met mijn beeldvorming i.i.g. Nu maar hopen dat m'n vriendin niet die 'red devil' krijgt volgende week!quote:Op maandag 26 juli 2004 09:31 schreef Martineke het volgende:
[..]
geel zijn de gewone dagen in een cyclus, het lichtgroene en felgroene houdt in dat je vruchtbare dagen hebt en je ovulatie(dat felgroene). dan heb je weer gewone dagen met niks bijzonders. en dan dat rode zijn de red devil dagen, ofterwijl menstruatie dagen.
duiveltjes is dus red devil = menstruatie
een zaadje dat onderweg is naar het eitje
en een eitje dat onderweg is naar babytje worden (mits je die red devil niet krijgt uiteraard)
denk dat ik het zo wel aardig heb uitgelegd.
Ik zie in het overzicht dat je vandaag je NOD hebt staan. In ieder geval kun je vanaf vandaag een beetje gaan tellen. Hoe voel je je? Heel veel sterkte met wachten want zeker deze dagen zijn extra spannendquote:Op zondag 25 juli 2004 22:25 schreef snakelady het volgende:
de eerste maand was ik na 29 dagen ongesteld, de 2de maand na 25 dagen en deze maand nog niet, hoeft ook pas over 3 dagen, zit nu op 25 dagen.
Ik heb flinke rugpijn, dus ik verwacht dat ik elk moment ongi kan worden.quote:Op maandag 26 juli 2004 11:00 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Ik zie in het overzicht dat je vandaag je NOD hebt staan. In ieder geval kun je vanaf vandaag een beetje gaan tellen. Hoe voel je je? Heel veel sterkte met wachten want zeker deze dagen zijn extra spannend![]()
Bedankt!quote:Op maandag 26 juli 2004 10:57 schreef Slaapmeisje het volgende:
Succes en sterkte met wachten wiseguy79
O jeetje Beaker, dan gaat het nog niet zo goed met je als ik had gehoopt. Dromen over mij is niet goed voor je nachtrustquote:Op maandag 26 juli 2004 13:38 schreef Beaker12345.....etc het volgende:
Afgelopen week heb ik over Slaapmeisjegedroomd
Ging gewoon gezellig bij je op de koffie
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |