Ik denk niet dat hij Pinch wil beschermen aangezien Max die andere man heeft gebeten toen Pinch er niet bij was.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:11 schreef Mach3 het volgende:
die herder wil misschien alleen die staf beschermen maar heb eerder het idee dat die herder rijp is voor euthanasie , fijn zon herder in je omgeving strax gebeurt er wel iets waardoor de herder in het algemeen de schuld krijgen dat ze vals zijn.
helaas
Nogmaals een verhaal op te laten zien hoe belangrijk een goede opvoeding is.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:03 schreef mistraldk het volgende:
and your point is..?
Dat zeg ik dus.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het is echt gewoon de opvoeding, die hond heeft altijd alles mogen doen wat hij wil en niemand corrigeerd hem.
Ik geloof niet dat die mensen naar me luisteren, de baardagaam die zo slecht verzorgd werdt en die ik nu heb komt ook van hun af.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:43 schreef Kroekiepoes het volgende:
Misschien een (her)opvoed curcus??? Of zo iets........ kijk anders ff op http://www.tinley.nl/
succes!!
Taalfouten mag, maar er is echt een grens hoor.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat die mensen naar me luisteren, de baardagaam die zo slecht verzorgd werdt en die ik nu heb komt ook van hun af.
Toch bedankt voor de info.
Tja, het is maar waar je je eigen druk om kan maken, ik zie wat jij nu doet als mierenneukerij (om maar in de dieren te blijven)quote:Op zondag 18 juli 2004 00:26 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Taalfouten mag, maar er is echt een grens hoor.
Onverschilligheid is de duivel, het kankergezwel van deze tijd. Als je iets doet, doe het dan goed. Over opvoeding gesproken.quote:Op zondag 18 juli 2004 01:08 schreef snakelady het volgende:
[..]
Tja, het is maar waar je je eigen druk om kan maken, ik zie wat jij nu doet als mierenneukerij (om maar in de dieren te blijven)
Weet je , ik zit hier niet om mijn typdiploma te halen , ik ben hier omdat ik ergens mee zit.quote:Op zondag 18 juli 2004 01:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Onverschilligheid is de duivel, het kankergezwel van deze tijd. Als je iets doet, doe het dan goed. Over opvoeding gesproken.
Ik ben trouwens op m'n hoede voor alle honden, behalve de beagle van een vriend van me. Respect voor mensen die hun hond echt vertrouwen. Mooi.
Ik hoef niet te solliciteren, ik heb momenteel 2 banen.quote:Op zondag 18 juli 2004 01:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Vandaar ook mijn on-topic reactie over honden e.d. Succes als je nog eens moet solliciteren!
Ik ben vandaag ook heel er sjagerijnig, ik heb afgelopen nacht 2 uur geslapen en ben nu nog niet moe, dus het kan best zo zijn als ik dit morgen teruglees dat ik denk.quote:Op zondag 18 juli 2004 01:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
oh cool die heb ik gelezen volgens mij. Heb je er al iets van gezegd? oh wacht. Ik ga wel even lezen.
Als mensen door rood rijden of muziek en films downloaden of m'n fiets stelen kan ik er gewoon niet zo goed tegen. Dat is allemaal onverschilligheid, maar het zal wel aan mij liggen dan.
Moi!
Dan denkt hij dat heel de wereld zijn territorium is aangezien hij die man had gebeten tijdens het uitlaten van de hond terwijl hij gewoon langsliep.quote:Op zondag 18 juli 2004 06:15 schreef Gajus het volgende:
Max´ gedrag heeft niets te maken met zijn (gebrek aan) opvoeding maar alles met zijn instinctmatige drang tot verdediging van zijn territorium.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |