quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:03 schreef DennisMoore het volgende:
Wat een Willeke-titel....
waar?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:05 schreef Jerruh het volgende:
eten!!!!!
hier!!! frietr en biefquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:06 schreef WAik het volgende:
[..]
waar?![]()
friet en beaver?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hier!!! frietr en bief.
Amen. Zo denk ik ook.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:14 schreef blublub het volgende:
nog even over die kankerkwestie in vorig deel: Waik, een klein jongetje dat herstelt van kanker is heel wat minder miraculeus dan een volwassene die ervan bij komt. kinderen hebben toch de bijzondere gave makkelijker te herstellen van sommigen ziektes, en er zijn best veel gevallen bekend van kinderen die kanker kregen, die succesvol zijn behandeld en die daarna nooit meer last hadden, terwijl dat bij volwassenen veel minder vaak voorkomt. ik bedoel, ik snap wel wat je bedoelt, maar kankertherapie is vaak een hele hoop ellende, en soms is er dusdanig veel schade dat er echt geen kans meer is op herstel, dus dan is het echt alleen maar uitstel van executie...
I heard thatquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:07 schreef WAik het volgende:
[..]
friet en beaver?
*trein pakt*
first postquote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:37 schreef Weemz het volgende:
ARGH kan ik eindelijk zwemmen, is het gewoon in de straat![]()
![]()
[noobmode]
Wat betekent fipo eigenlijk, ik zie het zo vaak staan...
[/noobmode]
Okeej, te vroeg gejuicht. Het begint hier weer heel erg donker te worden en ook hard te waaien.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:38 schreef beaverhausen het volgende:
Hier is niks meer aan de hand
Die zijn er ook maar 2 in Nederland meen ik.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:49 schreef Weemz het volgende:AH daar werk ik nu ook... Wat is precies de XL variant? Ik ken de gewone en de To Go... maar XL
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die zijn er ook maar 2 in Nederland meen ik.
Is gewoon een extreem grote AH, waar ze ook een drogisterij hebben, videbanden en dvd's, computers af en toe, en echt veel van die exclusieve dingetjes. SOms staat zo'n man te koken en dan kun je daar proeven. Zit een traiteur in. Dat soort dingen dus, extra groot en extra luxe.
mits bier?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:57 schreef DennisMoore het volgende:
Onweer is leuk!.
En de AH is duur..
En de rest van z'n zeelijfje zit in je kroepoekquote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:56 schreef Ang3l het volgende:
Hij's wel een STUK duurder dan bv de Nettorama, maar als je echt een keer leuke dingetjes wilt maken dan is het een goede winkel. Van lekker pittig oosters tot enorm vet amerikaans en zo.
Ik heb bv net zwarte spaghetti gekocht (is gekleurd met inktvisinkt)
Nogalquote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:57 schreef DennisMoore het volgende:
Onweer is leuk!.
En de AH is duur..
Ach het zal vast smaken bij gestoofd konijntjequote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En de rest van z'n zeelijfje zit in je kroepoek
KNOR Wereldgerechten?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:01 schreef Weemz het volgende:
Doe mij maar Griekse Kofta... 't was erg lekker vanaaf
Neeeeeeeeee!!!!!!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach het zal vast smaken bij gestoofd konijntje
Zo zit hier een vrij grote Plusmarkt, waar ze ook allerlei dingen hebben, veel vissoorten, rare toko-dingen.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:59 schreef Ang3l het volgende:
Nogal
Kom er ook alleen als ik toevallig iets speciaals wil hebben of als ik op zaterdag na 5u boodschappen moet doen. Dan is de Nettorama dicht.
Jep en het is Knorr hoor met dubbele rquote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
KNOR Wereldgerechten?
Hier is de Kip Madras nu aan het bakken
Schiet op dan!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee!!!!!!
En ga naar Fuzzje toe met onweer!!!!! Zo zielig alleen nu....en dan flitsen en donderen en alles.... Anders kom ik hem wel redden
fiets ik door weer en wind *pipe-knars* naar jullie toe, op zoek naar de boerderij.... waar die twee homo's wonen.......
![]()
KNORRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:03 schreef Weemz het volgende:
[..]
Jep en het is Knorr hoor met dubbele r
Hier nog niet, moet je snel fietsenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:06 schreef Waxxer het volgende:
Oke, alle tv-zenders liggen eruit
Ik wil fu-hu-huuuzzzzz...quote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hier nog niet, moet je snel fietsen
je hebt helemaal geen tijd om tv te kijken, werk aan de winkel hierquote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:06 schreef Waxxer het volgende:
Oke, alle tv-zenders liggen eruit
ha, dat hebben we hier net achter de rugquote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:15 schreef WAik het volgende:
wow anders kijk ik even 1 minuut niet uit het raam en is het opeens keizwart en donker hier
Bwwww.... er wordt helemaal niks gezegd over mijn bedoeling van de tekst. De discussie is totaal anders geworden, dan ik bedoeld hadquote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:18 schreef ajuu het volgende:
[..]
je hebt helemaal geen tijd om tv te kijken, werk aan de winkel hier
![]()
Ik zet alle middelen in om dat beestje van de Hete Oven te redden....quote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:13 schreef beaverhausen het volgende:
Waxje, eerst vond ik je Fuzz-adoratie schattig en aandoenlijk maar nu begint het een beetje eng te worden.
de Hete Oven?!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik zet alle middelen in om dat beestje van de Hete Oven te redden....
hier lagen ze maar een paar sec eruitquote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:18 schreef ajuu het volgende:
[..]
je hebt helemaal geen tijd om tv te kijken, werk aan de winkel hier
![]()
Naaah, dat doen de inbrekers wel hequote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:29 schreef WAik het volgende:
raam van kamer van een huisgenoot ligt eruit, en die ligt aan de kant waar de wind vandaan komt
en ik kan er niet in
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Naaah, dat doen de inbrekers wel he
wat was je bedoeling dan? was het satire of een serieus bedoeld stuk?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Bwwww.... er wordt helemaal niks gezegd over mijn bedoeling van de tekst. De discussie is totaal anders geworden, dan ik bedoeld had
Mijn mening an sich serieus, het gebabbel er omheen satire... Hier op fok krijg ik vrijwel alleen maar reacties over mijn schrijfstijl, binnen de plaatselijke coc-kringen vinden ze mij intolerant, terwijl ik toch duidelijk vermeld dat het een persoonlijke mening over het fenomeen betreft. Het is best leuk een discussie te starten moet ik zeggen, maar tegelijkertijd doodengquote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:36 schreef ajuu het volgende:
[..]
wat was je bedoeling dan? was het satire of een serieus bedoeld stuk?![]()
![]()
Ik zou er maar wel wat aan laten doen, glasschade-service ofzo of de huisbaas bellen en bovenal hemzelf... wel klote zeg dat dit gebeurt op dit tijdstip...quote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:33 schreef WAik het volgende:
[..]
!
gelukkig staat zijn apparatuur aan de andere kant van de kamer, maar wel zonde van alle papieren enzo die daar liggen
is het voor jou ook niet (bedoeld als) een schoppen tegen de die COC-kringen? expres intolerant doen (zoals in je stukje over park-sex)?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mijn mening an sich serieus, het gebabbel er omheen satire... Hier op fok krijg ik vrijwel alleen maar reacties over mijn schrijfstijl, binnen de plaatselijke coc-kringen vinden ze mij intolerant, terwijl ik toch duidelijk vermeld dat het een persoonlijke mening over het fenomeen betreft. Het is best leuk een discussie te starten moet ik zeggen, maar tegelijkertijd doodeng
zonet ff met paraplu geinspecteerd, maar blijkbaar heeft hij of de huisbaas er gisteren of vanochtend nog een glasplaat aan de binnenkant geplakt (als tussenoplossing, van de buitenste raam zitten er nog scherven in het kozijn, die zonet keihard op de stoep achter het huis vlogen). blijkbaar geen waterschade, wel veel glas weggewaaid van het buitenraam. maar dat is gelukkig in de achtertuin, heeft niemand last van gehad.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik zou er maar wel wat aan laten doen, glasschade-service ofzo of de huisbaas bellen en bovenal hemzelf... wel klote zeg dat dit gebeurt op dit tijdstip...
Nah, de tekst zit echt zo in elkaar, dat je er niet teveel over moet nadenken hoor... Het is mijn gedachten die ik idd wat heb aangedikt met voorbeelden. Meer kan ik er niet over zeggen, het is concreet mijn bedoeling.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:43 schreef ajuu het volgende:
[..]
is het voor jou ook niet (bedoeld als) een schoppen tegen de die COC-kringen? expres intolerant doen (zoals in je stukje over park-sex)?
maar nu weet iknog steeds niet of je er wel of niet mee ens bent dat het stukje noch satire noch serieus is, en teveel hinkt op 2 gedachten? (wat vind je er zelf van, hhaahaha)?
Hai!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:44 schreef wizarddragon het volgende:
Navond mensen...
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah, de tekst zit echt zo in elkaar, dat je er niet teveel over moet nadenken hoor... Het is mijn gedachten die ik idd wat heb aangedikt met voorbeelden. Meer kan ik er niet over zeggen, het is concreet mijn bedoeling.
Onweersschuilplaats? Nou jah..terwijl iedereen binnen zat, zat ik gewoon buiten aan het genietenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hai!Weer uit je onweersschuilplaats geglipt??
*BURRRRP*quote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
de Hete Oven?!
Nee..Ang3l en pup zouden toch niet...?![]()
Neeeeee dat geloof ik niet
En nu netjes tandenpoetsen.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:42 schreef Ang3l het volgende:
*BURRRRP*
Hu? Wa?![]()
Ik lurk alleen maar en ga egnie posten hier.quote:Op zondag 18 juli 2004 00:24 schreef WAik het volgende:
zo! ben je drie uur filmpje kijken, zijn hier maar drie berichten gepost !
Beav!quote:Op zondag 18 juli 2004 15:21 schreef beaverhausen het volgende:
Jaaa we zijn er weer
Niet alleen bij jou vrees ikquote:Op zondag 18 juli 2004 15:21 schreef WAik het volgende:
fok lag er een poos uit hier bij mij
ik jou ook! Timmahbeestjeswinkeldisneylandmeneerquote:Op zondag 18 juli 2004 15:21 schreef Timmah het volgende:
[..]
Beav!Ik heb je gemist
quote:Op zondag 18 juli 2004 15:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik jou ook! Timmahbeestjeswinkeldisneylandmeneer
alles wentquote:Op zondag 18 juli 2004 15:24 schreef Ang3l het volgende:
Nou, poe hey... ik ben nog nooit zo vaak in m'n gezicht gespoten "{
Gohquote:Op zondag 18 juli 2004 15:24 schreef Ang3l het volgende:
Nou, poe hey... ik ben nog nooit zo vaak in m'n gezicht gespoten
'T Was dat watergun-feestje bij de R&B gisterquote:Op zondag 18 juli 2004 15:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
alles went
quote:Op zondag 18 juli 2004 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
'T Was dat watergun-feestje bij de R&B gisterFind your cutie and shoot.
Zit je je gvd de hele tijd af te vragen wie er nu weer een kletst in je nek kwakt!
Ik wist wel dat je het daar over had hoorquote:Op zondag 18 juli 2004 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
'T Was dat watergun-feestje bij de R&B gisterFind your cutie and shoot.
Kortom een standaard zaterdagavondquote:Zit je je gvd de hele tijd af te vragen wie er nu weer een kletst in je nek kwakt!
Ja maar ditmaal was het niet zo donker als in de darkroom. Nu kon je iets beter achterhalen wie gekwakt hadquote:Op zondag 18 juli 2004 15:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je het daar over had hoor![]()
[..]
Kortom een standaard zaterdagavond.
Echt een paar keer VOL in m'n gezicht gvd. EN dan zie je zo'n jong belgje gniepig lachenquote:Op zondag 18 juli 2004 15:29 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ok.
Hallowquote:Op zondag 18 juli 2004 15:39 schreef Jerruh het volgende:
terug van werk enzovoorts.
Disneyland!quote:Op zondag 18 juli 2004 15:47 schreef beaverhausen het volgende:
Goh, Timmah, waar ga je naar toe?
Lekker hoor.... en met jou?quote:Op zondag 18 juli 2004 15:47 schreef Jerruh het volgende:
ey timmah!!alles goe eej!?
You tha man!quote:Op zondag 18 juli 2004 15:35 schreef Ang3l het volgende:
Echt een paar keer VOL in m'n gezicht gvd. EN dan zie je zo'n jong belgje gniepig lachen
En eentje had het echt de hele avond op mij gemunt. M'n nek, m'n rug, m'n gezicht. Ik denk ik sla 'm op z'n smoel en laat 'm dat pistooltje opeten.
Nee, want ik durfde 't nietquote:Op zondag 18 juli 2004 15:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
You tha man!.
Tjeuh. Je hebt zon.quote:Op zondag 18 juli 2004 16:03 schreef Ang3l het volgende:
Nee, want ik durfde 't niet
Nou ga ik lekker met m'n zwembroekje en babyzonnebrand in de tuin liggen
Met een boekje
Gierig zeg.quote:Op zondag 18 juli 2004 16:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Tjeuh. Je hebt zon..
Wie ga jij even in 't gezicht spuiten?quote:Op zondag 18 juli 2004 16:14 schreef Jerruh het volgende:
waar is mijn waterbazooka!?
quote:Op zondag 18 juli 2004 16:16 schreef Timmah het volgende:
[..]
Wie ga jij even in 't gezicht spuiten?
quote:Op zondag 18 juli 2004 16:14 schreef Jerruh het volgende:
waar is mijn waterbazooka!?
Agreequote:Op zondag 18 juli 2004 16:29 schreef beaverhausen het volgende:
leuk zo'n zondagmiddag-topic![]()
In Eindhoven.. om mij uit te zwaaienquote:Op zondag 18 juli 2004 16:42 schreef Kugari-Ken het volgende:
zeg waar ontmoeten we elkaar morgen?
als jij mijn retourtje betaaltquote:Op zondag 18 juli 2004 16:47 schreef Timmah het volgende:
[..]
In Eindhoven.. om mij uit te zwaaien
Dunno als iemand het weet. mail me aub. Ik ben namelijk wederom weer werken vanavondquote:Op zondag 18 juli 2004 16:42 schreef Kugari-Ken het volgende:
zeg waar ontmoeten we elkaar morgen?
nou dan kom ik ook nietquote:Op zondag 18 juli 2004 17:04 schreef Timmah het volgende:
Neuh
quote:Op zondag 18 juli 2004 17:12 schreef blublub het volgende:
[..]
nou dan kom ik ook niet
quote:Op zondag 18 juli 2004 17:13 schreef Timmah het volgende:
[..]
Hoiquote:Op zondag 18 juli 2004 17:13 schreef Waxxer het volgende:
Joah
Hahaai
Kom jij maar gewoon langs bij de Tongelreepquote:Op zondag 18 juli 2004 17:14 schreef Jerruh het volgende:
ik zie wel, ikloop gewoon rond.
quote:Op zondag 18 juli 2004 17:17 schreef Jerruh het volgende:ik ben in made, nie in eindhoven
!
Ik groet alleen jouquote:Op zondag 18 juli 2004 17:20 schreef wizarddragon het volgende:
Ik groet iedereen![]()
Wat liev...hoest ie allemaal?quote:Op zondag 18 juli 2004 17:20 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik groet alleen jou
Lekker hoor... Zenuwachtig enzoquote:Op zondag 18 juli 2004 17:27 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Wat liev...hoest ie allemaal?
Ach Disneyland is cool hoor. Ik had echt spijt toen dat ik daar 1 dag was. Ik had gewoon een heel weekend moeten uittrekken, ach ja Paris is ook wel leuk.quote:Op zondag 18 juli 2004 17:27 schreef Timmah het volgende:
[..]
Lekker hoor... Zenuwachtig enzo
Thanx Wax en Timmahquote:Op zondag 18 juli 2004 17:33 schreef Waxxer het volgende:
WIZJE!!! Gefeli
citeerd
met je verjaardag!!!!!
![]()
Wat heb je allemaal gekregen??![]()
Ja daaaaaaaag... ze zien er niet uit. Van die lappen met twee speldenquote:Op zondag 18 juli 2004 17:41 schreef Waxxer het volgende:
Luiers!!!!![]()
Doe je er morgen eentje aan?![]()
---->
Thanx Jerruhquote:Op zondag 18 juli 2004 17:53 schreef Jerruh het volgende:
gefeliciteerd wizard!!! ook van mark!!!.
(die kan nie online komen en aangezien ik weet da hij je dit ook wel wilt wensen, doe ik het maar op voorhand even)
Waaaargh!quote:Op zondag 18 juli 2004 16:34 schreef Jerruh het volgende:
[afbeelding]
*hmmm toch maar grof geschud inzet*
Hahaaaai!!quote:Op zondag 18 juli 2004 18:18 schreef Waxxer het volgende:
Hohoooiiiii!!!!
de jermobielquote:Op zondag 18 juli 2004 18:23 schreef Jerruh het volgende:
lief bart!!!!!
je doet me denken aan de liefde die ik ook weer wil![]()
.
en ik heb de scooter gekocht!!!!!
quote:Op zondag 18 juli 2004 18:23 schreef Jerruh het volgende:
en ik heb de scooter gekocht!!!!!
Hohoooiiiii Postbode Siemen!!!!quote:Op zondag 18 juli 2004 18:18 schreef Waxxer het volgende:
Hohoooiiiii!!!!
nee, die van mij is stoer, cool, vet, megagaaf en opgevoerdquote:Op zondag 18 juli 2004 18:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
de jermobiel
als je er maar niet omtoverd tot dat ding wat arnol heeft
main omaquote:Op zondag 18 juli 2004 18:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hohoooiiiii Postbode Siemen!!!!
Ach kind toch! 't Is niet waaar!quote:Op zondag 18 juli 2004 18:33 schreef Waxxer het volgende:
main oma
ligt in coma!
Je staat niet geregistreerd bij de verzekeringsmaatschappijen?quote:Op zondag 18 juli 2004 18:38 schreef Jerruh het volgende:
een stoere homo op een scheurbak!!!
hijw eegt alleen veel.
ik moet m nog kopenquote:Op zondag 18 juli 2004 18:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je staat niet geregistreerd bij de verzekeringsmaatschappijen?![]()
en wij maar denken dat je hem al gekocht had (althans, dat zei je op de vorige pagina)quote:Op zondag 18 juli 2004 18:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik moet m nog kopen
quote:Op zondag 18 juli 2004 19:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
the 24th day was inderdaad een erg indrukwekkende film. Onheroepelijk low-budget, maar erg aangrijpends desondanks. James Marsden bewijst weer eens dat hij een uitstekende acteur is.
Pupje moet eens opschieten met br... kopen dan.quote:Op zondag 18 juli 2004 19:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
the 24th day was inderdaad een erg indrukwekkende film. Onheroepelijk low-budget, maar erg aangrijpends desondanks. James Marsden bewijst weer eens dat hij een uitstekende acteur is.
Zeg!!! Kleed je eens aan!! En het ruikt hier naar rubber en er hangt een vreemde zoetige walm!!!quote:Op zondag 18 juli 2004 20:40 schreef beaverhausen het volgende:
hmmz?.
EM-ES-ENquote:Op zondag 18 juli 2004 20:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zeg!!! Kleed je eens aan!! En het ruikt hier naar rubber en er hangt een vreemde zoetige walm!!!![]()
Werkt dat nog?quote:Op zondag 18 juli 2004 21:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
I seek you?
quote:Op zondag 18 juli 2004 21:13 schreef Timmah het volgende:
Zow.. de tas is ingepakt
Yep. Ingebakken in Trillian.quote:Op zondag 18 juli 2004 21:16 schreef Vlarp het volgende:
Werkt dat nog?
*herkent*quote:Op zondag 18 juli 2004 21:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Yep. Ingebakken in Trillian.
Handig wanneer je iemand een offline berichtje wil sturen, en geen zin hebt om dat via de gay.nl messenger te doen.
Dit voelt hetzelfde als toen mijn vader vroeger altijd riep: OP-RUI-MEN!!!quote:Op zondag 18 juli 2004 20:53 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
EM-ES-EN
quote:Op zondag 18 juli 2004 21:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
wrom nie?quote:Op zondag 18 juli 2004 21:30 schreef Jerruh het volgende:
ik weet nie of roze maandag nog doorgaat.
AGAIN!quote:Op zondag 18 juli 2004 21:24 schreef WAik het volgende:
kut
bierdopje tegen eigen hoofd schoot![]()
quote:Op zondag 18 juli 2004 21:38 schreef Weemz het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
COMING OUT COMING OUT COMING OUT COMING OUT!!!
IMy Parents
:) Ze waren er heel cool over
Zojuist?quote:Op zondag 18 juli 2004 21:38 schreef Weemz het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IMy Parents
NOT THE MOMMA!!quote:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IMy Parents
I'M THE BABY! GOTTA LOVE ME!quote:Op zondag 18 juli 2004 21:39 schreef beaverhausen het volgende:
NOT THE MOMMA!!
Netjesquote:Op zondag 18 juli 2004 21:38 schreef Weemz het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IMy Parents
But you'll have me!?quote:Op zondag 18 juli 2004 21:33 schreef Jerruh het volgende:
mark gaat niet meer mee, en ik heb nog niks gehoord van olaf enzo (die zijn op vakantie)
Was 't geplanned? Per ongeluk? Vertel. Alles.quote:Op zondag 18 juli 2004 21:42 schreef Weemz het volgende:
It is SUCH a relief....
Desnoods leggen we geld bij!quote:Op zondag 18 juli 2004 21:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Was 't geplanned? Per ongeluk? Vertel. Alles.
quote:
Dus?quote:Op zondag 18 juli 2004 21:53 schreef WAik het volgende:
die is oud![]()
wat een mooie rode vrachtwagenquote:Op zondag 18 juli 2004 21:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dus?.
Ik zocht eigenlijk deze bekende:
[afbeelding]
Verhip.quote:Op zondag 18 juli 2004 21:57 schreef beaverhausen het volgende:
wat een mooie rode vrachtwagen
technisch gezien zit ik morgen in Tilburg...quote:Op zondag 18 juli 2004 22:08 schreef Vlarp het volgende:
Wie zijn er nou morgen allemaal in Tilburg??
Toen onze DM nog een DMetje was?quote:
Met Heineken?!quote:Op zondag 18 juli 2004 22:10 schreef beaverhausen het volgende:
Toen onze DM nog een DMetje was?
Beginnersfoutje?quote:Op zondag 18 juli 2004 22:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Met Heineken?!.
Doe eens een hand voor je mondquote:Op zondag 18 juli 2004 22:16 schreef Waxxer het volgende:
like I said... MSNquote:Op zondag 18 juli 2004 22:16 schreef Waxxer het volgende:
heej niet vloeken hier!quote:Op zondag 18 juli 2004 22:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Met Heineken?!.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IMy Parents
quote:Op zondag 18 juli 2004 22:08 schreef Vlarp het volgende:
Wie zijn er nou morgen allemaal in Tilburg??
AAAAAAAAARGGGGHHH WAAAAAAAAARGHquote:Op zondag 18 juli 2004 22:51 schreef blublub het volgende:
kiekeboeh!
quote:Op zondag 18 juli 2004 22:50 schreef Timmah het volgende:
Ik ga het topic verlaten...Ik zie jullie na donderdag weer. Op naar Disneyland
!
hihi!quote:Op zondag 18 juli 2004 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
AAAAAAAAARGGGGHHH WAAAAAAAAARGHWHAAAAAAAA
NEEEEEEEEEEE AAAAAAAAAAAAAAARGH EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Pfff *hijg hijg*
neem je een cadeautje mee?quote:Op zondag 18 juli 2004 22:53 schreef Timmah het volgende:
[..]![]()
You scared me womanquote:Op zondag 18 juli 2004 22:54 schreef blublub het volgende:
[..]
hihi!
Jij krijgt al een kadootjequote:Op zondag 18 juli 2004 22:55 schreef blublub het volgende:
[..]
neem je een cadeautje mee?
Jah. WIJ hebben recht op een trooskadootje, wat jij?quote:Op zondag 18 juli 2004 22:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij krijgt al een kadootje
dat was ook de bedoeling hihi!quote:Op zondag 18 juli 2004 22:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je scared me woman
Psies!quote:Op zondag 18 juli 2004 22:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah. WIJ hebben recht op een trooskadootje, wat jij?
Ow....quote:Op zondag 18 juli 2004 22:56 schreef blublub het volgende:
[..]
dat was ook de bedoeling hihi! [afbeelding]
Niet voor jou... alleen voor Beavjequote:Op zondag 18 juli 2004 22:55 schreef blublub het volgende:
[..]
neem je een cadeautje mee?
quote:Op zondag 18 juli 2004 22:57 schreef Timmah het volgende:
[..]
Niet voor jou... alleen voor Beavje
screw you!quote:Op zondag 18 juli 2004 22:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah. WIJ hebben recht op een trooskadootje, wat jij?
quote:Op zondag 18 juli 2004 22:57 schreef Timmah het volgende:
[..]
Niet voor jou... alleen voor Beavje
Ik heb geen konijntje!quote:Op zondag 18 juli 2004 22:58 schreef blublub het volgende:
[..]
screw you!
jullie hebben allebei een vriendje, regelmatige seks en al een hele tijd vakantie en euhm, een konijntje enzo. dus!wie heeft er hier nou het meest een Mickey Mouse knuffel nodig ja?
quote:Op zondag 18 juli 2004 22:59 schreef Timmah het volgende:
Nu ga ik echt.. doeii![]()
maar de rest wel, zeikerdquote:Op zondag 18 juli 2004 22:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb geen konijntje!
En jij kan ook regelmatig nuecken maar je wil niet. Dat is dus niet ons probleemquote:Op zondag 18 juli 2004 22:58 schreef blublub het volgende:
[..]
screw you!
jullie hebben allebei een vriendje, regelmatige seks en al een hele tijd vakantie en euhm, een konijntje enzo. dus!wie heeft er hier nou het meest een Mickey Mouse knuffel nodig ja?
ohw ja, en met wie dan wel niet?quote:Op zondag 18 juli 2004 23:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En jij kan ook regelmatig nuecken maar je wil niet. Dat is dus niet ons probleem
Ga nuecken mensquote:Op zondag 18 juli 2004 23:00 schreef blublub het volgende:
[..]
maar de rest wel, zeikerd
quote:Op zondag 18 juli 2004 23:01 schreef blublub het volgende:
[..]
ohw ja, en met wie dan wel niet?
en ik wil alleen regelmatige seks met een LEUK persoon jah
En dat vond je vast niet ergquote:Op zondag 18 juli 2004 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]Deze meneer zat gister iedereen nat te spuit'n
ielhquote:Op zondag 18 juli 2004 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]Deze meneer zat gister iedereen nat te spuit'n
quote:
jearruhmans!quote:Op zondag 18 juli 2004 23:04 schreef Jerruh het volgende:
beaverblub!!.
Als ik je zie zeg ik wel even hoiquote:Op zondag 18 juli 2004 22:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]Me.
Gefeliciteerd enzo!quote:Op zondag 18 juli 2004 21:38 schreef Weemz het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IMy Parents
Ja hij is best do-able, en dat borsthaar waxxen we er wel vanafquote:Op zondag 18 juli 2004 23:10 schreef blublub het volgende:
die linker is wel lekkerop zn borsthaar na
![]()
Rechts ziet er sympathieker uit iig.quote:Op zondag 18 juli 2004 23:10 schreef blublub het volgende:
die linker is wel lekker![]()
Dacht dat vrouwen dat mannelijk vonden enzo...quote:op zn borsthaar na![]()
kweenie, eerder een beetje nerderig ofzoquote:Op zondag 18 juli 2004 23:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Rechts ziet er sympathieker uit iig.
quote:[..]
Dacht dat vrouwen dat mannelijk vonden enzo....
Met jou kan ik praten.quote:Op zondag 18 juli 2004 23:42 schreef blublub het volgende:
nee dus, ielh, borsthaar![]()
Ja. Tis schandelijk onzedig vermaak daar. Sodom & Gomorra. Echt.quote:Op zondag 18 juli 2004 23:39 schreef ysklontje2000 het volgende:
Hmm, weer een reden om niet naar R&B te gaan.
Trustequote:Op zondag 18 juli 2004 23:34 schreef Waxxer het volgende:
Ik ga zo maar eens ontzettend slapen, ben moeen tot morgen dan!!
Niet zo gladjes en gluiperig als die linker.quote:Op zondag 18 juli 2004 23:42 schreef blublub het volgende:
kweenie, eerder een beetje nerderig ofzo
't Staat wel vaak in die borsthaar-topics.quote:jij weet niet zo veel van vrouwen he?
nee dus, ielh, borsthaar![]()
Op de één of andere manier heb ik het idee dat je niet helemaal serieus bent.quote:Op zondag 18 juli 2004 23:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Tis schandelijk onzedig vermaak daar. Sodom & Gomorra. Echt.
Dude. Really?quote:Op zondag 18 juli 2004 23:47 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Op de één of andere manier heb ik het idee dat je niet helemaal serieus bent.
ach die linker is vast ook homo, dus ik hoef er alleen maar naar te kijken, dan maakt t niet uit dat ie een gluiperd isquote:Op zondag 18 juli 2004 23:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Niet zo gladjes en gluiperig als die linker..
[..]
kroelen doe je maar met je hondquote:'t Staat wel vaak in die borsthaar-topics.
Dat vrouwen dan daar doorheen willen kroelen enzo.
Maar glad =.
Haartjes op je tong *ptoei* =.
Ik stiekum ook, maar ik wil mijn brave imago niet verknallen.quote:Op zondag 18 juli 2004 23:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dude. Really?
Honey I AM focking sodom & gomorra!
I like it there
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |