nice, in Eindhoven is het na de eerste druppels precies 1 graad kouder geworden..quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:21 schreef Nightwulf het volgende:
[afbeelding]
Ik kreeg de kolk in de wolken ook niet op de foto, zo bizar hard gaan zequote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:22 schreef Mindlight het volgende:
Ik wilde net ook een foto maken van een kolk in een wolk maar kreeg de buitendeur maar met moeite open en het regende + onweerde veel en veel te hard. Wel een bizar gezicht.
Haarlem, het is nacht hierquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
waar is hier?
Nou vooruit dan maarquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:24 schreef Sonja27 het volgende:
Jeetje hier is het donker nu, flitst ook al! PC ga ik uit doen (stel hij slaat in.....) maar ik beloof foto's te maken en zal die dan later plaatsen!
jep, behoorlijk idd.. schande gewoon. je reinste discriminatie van de Z.O. Brabanders.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:25 schreef hellmondunited het volgende:
indahnesia.com, voel jij je ook zo achtergesteld? ik wil ook onweer enzo ;')
Yep tis weer voorbijquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:23 schreef livors het volgende:
In Rijswijk ZH lijkt het over te zijn.
Wel jammer, zat helemaal klaar
Edit: hmmm mayb was ik iets te vroeg
Als de onweer dichtbij in de grond slaat en de waterleiding raakt dan wel ja. Kan ook met de telefoon gebeuren. Zo een met de hoorn aan een draadje dan. Heb je ineens een zwart oor.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:15 schreef UltraBrain het volgende:
Is douchen gevaarlijk als het onweert?
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:26 schreef Mindlight het volgende:
De rest:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
juist jaaaaaa!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jep, behoorlijk idd.. schande gewoon. je reinste discriminatie van de Z.O. Brabanders.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |