Oom_Agent, heb jij er een verklaring voor??quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:14 schreef hellmondunited het volgende:
hmm hoe kan het dat het ineens warmer wordt
Ik was al bang dat het aan mij zou liggen haha maar tis echt zo ja echt bizar! zeker op dit tijdstipquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Oom_Agent, heb jij er een verklaring voor??
(gebeurd namelijk in Tilburg ook)
Eindhoven ook, geen wind en andere tropische toestandenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:14 schreef hellmondunited het volgende:
hmm hoe kan het dat het ineens warmer wordt
Bliksem houd niet op in de grond, hij schiet door naar leidingen (elektrisch of water of dergelijke). Als het hevig onweert dan is het beter om niet te gaan douchen.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:15 schreef UltraBrain het volgende:
Is douchen gevaarlijk als het onweert?
Hier in Langedijk is nog helemaal niets!!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:17 schreef Nuongirl het volgende:
Alkmaar heeft het even geregend ( net toen ik erin liep en dus nat werd)
als jij nou eventjes een mooie foto ging makenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:19 schreef Loesje29 het volgende:
Bizar weer hier in Rotterdam.
Draaikolk in de wolken, ze gingen keihard.
Plenst nu van de lucht en het is donker alsof het nacht is.
Waait ook keihard.
psiesquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:19 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
als jij nou eventjes een mooie foto ging maken
Ok, thanks.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:17 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Bliksem houd niet op in de grond, hij schiet door naar leidingen (elektrisch of water of dergelijke). Als het hevig onweert dan is het beter om niet te gaan douchen.
hoe is t in eindhoven? hier regent het nu eventjesquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
psies
wetteronline.dequote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:17 schreef Draaitafeltje het volgende:
Heeft iemand nog een goede site met raderbeelden, blikseminslagen.com is down helaas.
droog, en hoe verder naar het westen, hoe donkerder het wordt, het is nog altijd 28.5 graad hier.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:20 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
hoe is t in eindhoven? hier regent het nu eventjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |